Hirdetés

2020. január 20., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#106801) Atomantiii válasza snecy20 (#106800) üzenetére


Atomantiii
(őstag)

Jövőre? Ha így halad Gasly még az idén :)

(#106802) b-type válasza snecy20 (#106799) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Azért a Force India is elég hátulról kezdi a szezont :(
A két Williams meg...pff, ott lehet év közben lépni kell valamit

Boldog új évet!

(#106803) Jarod1


Jarod1
(addikt)

1 órája kerestem mi a fene kütyü pittyeg állíndóan, teló némítva laptop némítva, nincs Tablet se se másik teló,
mire rájöttem hogy a getnyó csapatrádió megjelenése pittyeg a tv ben... ;] :O

Nem igérek semmit..... de azt betartom..

(#106804) Cartevo válasza snecy20 (#106791) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

A 2. sorodat jtt nem szokás belátni Mercis vonat(k)ozásban...

(#106805) Atomantiii


Atomantiii
(őstag)

Most kezdődik a MotoGP is, szemerkél az eső Argentínában.

(#106806) snecy20 válasza b-type (#106802) üzenetére


snecy20
(veterán)

Feltűnt továbbá, hogy a Ferrari motorja összességében jó kis előrelépés idénre, az Alfák is abszolút bekerültek a verseny vérkeringésébe, támadnak, előznek... a Williamsnek és a Force Indiának viszont már abszolút semmit nem hoz a Mercedes motor előnye, mert hogy már nincs meg az a kézzelfogható előny. A Toro a FI-nél és a Williamsnél dimenziókkal, 0.8 - 1.6mp-cel gyorsabb, kicsit elképesztett.
Williamsnél nagy a gáz, effektíve utolsó erők. Ilyen körülmények között, bár tétje nem lenne a dolognak, nem is nagyon vágynék Kubica beszállására év közben, utolsó helyen poroszkálás lenne csak belőle.

(#106807) Cartevo válasza Atomantiii (#106805) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Kösz, főnök, váltok is Spílerre. Ez megmenti az estét, mivel nem érdemes várni a választási eredményt, mert az csak éjjel lesz meg.

(#106808) snecy20 válasza Cartevo (#106804) üzenetére


snecy20
(veterán)

Ez nehéz kérdés. Inkább azt mondanám, hogy a Mercedes egy kicsit jobban ad a látszatra... De amúgy mindig szeretem, amikor egy 4x VB Hamiltonról nem feltételezik, hogy mondjuk 20 alkalomból 14-szer gyorsabb tud lenni a 0x VB csapattársánál a saját jogán. :D

[ Szerkesztve ]

(#106809) Malachi


Malachi
(addikt)

én nem tudok napirendre térni a Toro-Honda felett. a McLaren 3 évig szív a Hondával mint a torkos borz, a Renault-val most elfogadható versenyeket mennek, szóval nem gondolom, hogy annyira rosszak lennének, a Toro megkapja a Hondát, erre a második futamon egy 4. hely. ez csak a motor lehet, nem lehet más. mostanra ért be, mostanra rakták össze nem tudom. Alonso meg gondolom eszi a kefét és nem lát a haragtól, ilyen balszerencse nem létezik.

(#106810) ztsoft


ztsoft
(senior tag)

Sziasztok!

Tudtok valamit arról, hogy miért nincs a közvetítés alatt Dolby Digital 5.1-es hang (vagy a szolgáltató szórakozik, UPC kábel, pedig több csatornán tökéletes)? Írtam a Boxutca Facebook-os oldalán is, de még csak válaszra sem méltattak.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#106811) snecy20 válasza Malachi (#106809) üzenetére


snecy20
(veterán)

Nem is a 4. hely az érdekes, mert a két RedBull, ill. Raikkönen miatt ez egy 7. hely lehetett volna csak, hanem az, hogy a megtévesztő Melbourne-i verseny után előhúztak ilyen tempót ilyen megbízhatóság mellett. Bár, ha a Honda csak 2 versenyre kalkulál egy motorral, akkor minden érthető. :DDD De talán azért nem lesz iylen.

(#106812) [CS]Blade2 válasza snecy20 (#106792) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Megmondták, hogy a Redbull ellen harcolnak idén. Tessék... eddig verik őket. :DDD
Egyébként 7. erő, az is csak azért, mert a FI még nem érti a saját autóját. ;]

A szerelő szerintem nagyon benézte a szettet: kajakra ott volt a kerék előtt a lábfeje. Nem tudom, hogy ez így mennyire megszokott. Nyilván valamilyen szinten számolnak vele, hogy a légkulcsos jelzése nélkül nem fog elindulni az autó, de azért ennyire adni erre, amikor mindenki tudja, hogy 10-ből 1x azért csak idő előtt útnak indítják.
A lámpa szerintem kajakra zöld lett, mintha szemből is látszott volna valami zöld led. Az emelősök is ledobták a gépet, Kimi szerintem tökéletesen indult el a jelzésre.
Nem láttam így elsőre, hogy mi volt a hiba. Valami láncreakció lehetett, hogy onnan, hogy nem jött le valamiért a gumi, eljutottak oda, hogy 3 kulcsos jelzésre ledobták az emelőről a gépet, és még rák.tak egy zöld jelzést is.
Lehet, hogy az a bal hátsó kulcsos zöld jelzést adott, vagy zöld jelzést adott a kulcsa (nem tudom, hogy a Ferrarinál az a rendszer van, amikor a kulccsal küld kész jelzést, vagy kézzel elemelik a légkulcsot aki készvan), és onnan félreértések sora lett. A másik azt hitte, hogy nem jött le a kerék, és elé lépett, hogy a tartalék kulccsal újra megpróbálja a másik, és minél gyorsabban le tudja húzni.

Kicsit vissza a középmezőnyre: A STR-s csávó kapott körönként 1 másodpercet. Alonso valami 1,8-at vagy mennyit. És ez a versenytempó.

Nekem a futam sem volt izgalmas, tudtam, hogy Vettel nem jön, tudtam, hogy Bottas kevés lesz. Két hasonló autó között ennyi gumielőny édeskevés. Ha van még pár kör, akkor is csak akkor lett volna meg, ha vászonig kopik vagy defekt.
Akkora marhaság, hogy cserél a Bottas és 30 másodperc lemaradásról 8 kör alatt feljön, mert 5 másodperccel gyorsabb. 1 körig lett volna 5 másodperccel gyorsabb, a 2. körében már csak max 4-el. Még ennyire sem közelítette volna meg.
A saját hülyeségükbe estek bele. A tuti recept az elévágás, a minél kevesebb kiállás, és a a pozíció a pályán.
Ha Vettel kijön 10 körrel a vége előtt, akkor 3. helyről még 2 előzést is be kellett volna mutatni. Saját magukat sz...ták volna be.
A Merci meg számolta, hogy milyen hülyék ezek, már csak a 3. helyre jönne vissza, és elkezdtek mindkét autón vigyázni a gumira.

Az pedig óriási csalódás, amikor benyögik, hogy milyen jó, hogy nem egyforma a gumi, meg, hogy nem tudjuk, hogy kinek mennyi benzinje maradt.
Ki kellene még rakni egy gadgetet, hogy hány mm van még a fékből, mennyi benya van még, hány mm kopott a váltóból, hány motort rakhat még be büntetlenül,
meg, hogy mennyit vitorláznak a féktáv előtt, és vége is.

(#106813) KraX válasza Motion_Blur (#106729) üzenetére


KraX
(senior tag)

:( Kimi... es szerencsetlen szerelo... remelem hamar felepul. Nem igaz... nem hittem el, hogy megint ekkora pechfogelt...

Futam:
Nagyon karfa szoritosra sikeredett a vege, ezert is mondtam, hogy majd akkor hiszem el a Ferrari gyozelmet ha leintettek a futamot es beszamoltak a pontokat. Meg igy is nagyon rezgett a lec, de csak kihuzta azokkal a lagy gumikkal... Vettel csak behuzta. :R

es a meglepetes Honda Power!! :R Vegre. Nagyon kijart mar nekik is a jo eredmeny, nagyon sokat kuzdottek es kinlodtak es ezt most tisztan behuztak, nagy meghajlas Gaslynak is, nagyon szepen ment. :R

Alonsoek nem voltak olyan rosszak versenykorulmenyek kozott, ott volt vegig a gyari Renaultok seggeben. Nem annyira rossz talan a helyzet mint az idomero utan latszott.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#106814) Atomantiii válasza ztsoft (#106810) üzenetére


Atomantiii
(őstag)

Szerintem nem a UPC szórakozik veled, a hivatalos műholdas feladásnál is csak ennyit ír a hanginfónál:

Channel(s) : 2 channels
Channel positions : Front: L R

Bár ők gondolom optikán kapják más forrásból de valószínűleg ott is ez van.

(#106815) _drk válasza Malachi (#106809) üzenetére


_drk
(senior tag)

Ez az év Alonsonak teljesen mindegy, a renault motorról látta hogy azzal legalább végig tud menni.
Ő csak ki vár valami lepattanóra, mert se a mekivel se akármilyen Honda-val nem lesz futam győztes se ebben az évben se jövőre.

Bottas meg bizonyított hogy alkalmatlan egy mercedes-t vezetni.
Ott a végén illett volna megelőznie Vettel-t.

(#106816) Malachi válasza ztsoft (#106810) üzenetére


Malachi
(addikt)

kérdés jó, tavaly még az volt, most sima dolby d. 2.0

(#106817) snecy20 válasza [CS]Blade2 (#106812) üzenetére


snecy20
(veterán)

Már elvi szinten is óriási baromság volt az egész, 8 kör, 30mp hátrány, Vettel 1.35-ös köreire válaszul 1.30...
1.32-es körök lettek volna 3 kör erejéig, aztán ment volna az egész stratégia a kukába... Tény ami tény, a Merci amúgy jól lefedte a stratégiát, de épp ezért is látszódott, hogy Vettelnek itt nem opció egy második kiállás, a franc se tudja hogy Wéberék ezen minek fantáziáltak feleslegesen. Amúgy ha Hamilton van Bottas helyzetében, akkor ő azért megoldotta volna szerintem az előzést a végén.

(#106818) b-type válasza snecy20 (#106811) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Viszont ha Gasly-t visszasoroljuk a kiesők miatt, akik egyébként tuti előtte végeznek, akkor ugye a McLaren-k is hátrasorolódnak, és Alonso 10 helyen pont hoz egy pontot, előtte Hulkenberg a Renault-l.
..
de a pontokat tekintve valóban most valóban ők a legjobb Renault-s csapat, ez tény :)

Boldog új évet!

(#106819) gbors


gbors
(nagyúr)

Na ezen a futamon aztán volt minden :C Ahhoz képest, hogy sima Ferrari-győzelemnek ígérkezett, Merciék most baromi jó stratégiát számoltak, gyakorlatilag kezébe adták Bottasnak a győzelemhez vezető kulcsot - aki meg aztán jól nem élt vele. Vettel nagyot ment, de az meglepett, hogy nem hozták ki a 42-43-as kör környékén, a körönként 1 másodperc azért jó eséllyel meglett volna. Hacsak persze nem attól féltek, hogy fennakad Hamiltonon 4-5 kör erejéig, Bottas meg elvitorlázik a naplementébe. Szóval megint itt az egy autó VS két autó téma. Kimi meg ismét benyalta, nála jobban már csak szegény szerelő srác, remélem, nincs komolyabb baja (mármint az igencsak valószínű lábtörésnél). A nyalókás ember vajon mi a fenét csinált?

A középmezőnyben igencsak jó bunyók voltak, az egyetlen, aki az egész funból kimaradt, az Gasly, de nem tűnt miatta szomorúnak. Egy 4. helyet behúzni a Honda motorral úgy, hogy előtte a McLaren ötödiknél nem jutott előrébb... legalábbis mókás. Persze közben (számomra) kiderült, hogy ismeri a pályát, versenyzett rajta, így már értem az előrelépést Melbourne-höz képest.
Nagy jókedv közepette figyeltem Hülkenberg és Magnussen meghitt egymásra találását, később kissé sajnáltam a dánt, a csapattársa jól megszívatta, veszélyes lehetett volna Gasly-ra. De láthatóan a Haas formája nem csak tréfa volt az év elején.
A Meki ezúttal úgy fest, szer nélkül nyilatkozott szombaton, bár ha a két Red Bull és Raikkönen nem esik ki, akkor csak egy pont jut nekik, de a versenytempójuk tényleg jobb volt, mint a qualy.
Ha esetleg nem Gasly lett volna a nap versenyzője, akkor lehetne Ericsson - azzal az autóval a 9. hely kisebb csoda még a kiesések mellett is. Esetleg adhatnak Bottasnak órákat, hogy hogyan kell a stratégiai előnnyel élni ;]
A Force India továbbra is kissé színtelen, gondolom náluk még jön egy nagyobb update, ahogy eddig. Viszont Sainz-on csodálkozom, tavaly sokkal-sokkal jobb volt versenyben.

Végül a Red Bullok. Verstappen megkapta az első méretes "visszajelzést" - belefutott valakibe, aki se nem ijed meg tőle, se nem úriember. Remélhetőleg tanul belőle. Ricciardoval mi történt, azt már tudni?

Összességében remek futam volt, még sok ilyet szeretnék idén látni :K

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#106820) ztsoft válasza Atomantiii (#106814) üzenetére


ztsoft
(senior tag)

Köszönöm a választ!

Most már csak arra vagyok kíváncsi, hogy külföldi közvetítések is 2.0-ában mennek-e, vagy az MTVA vett vissza. Vagy a nagy újítások közben ezt is elvették.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#106821) snecy20 válasza gbors (#106819) üzenetére


snecy20
(veterán)

"Viszont Sainz-on csodálkozom, tavaly sokkal-sokkal jobb volt versenyben."

Még a végén kiderül hogy Hülkenberg nem is olyan színtelen-szagtalan ember, sőt. :)

(#106822) [CS]Blade2 válasza Don.Corleone (#106798) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Itt most annyira nem ment minden mindegy alapon. Én még a kiesés okát is megvárnám, láttam valami füstöt a kiállásánál. Lehet, hogy mindkét Redbull motorhibával állt meg.

A nagy hibája szombaton volt. Ha az nincs, akkor nem is találkozott volna Hamiltonnal, vagy csak a verseny 2. felében.
Hátulról indulva pedig azért egy ilyen spórolós és nehéz előzéses szériában kockáztatni KELL, máshogy nem megy.

A probléma inkább ott van, hogy hogy állt bele a falba a Q1-ben, ahol nekik még csak nem is kell kockáztatni az utolsó tizedekért, valamint amikor a 3. helyről az 1. körben dupla vagy semmi alapon támadja a 2.-at.

[ Szerkesztve ]

(#106823) Atomantiii válasza ztsoft (#106820) üzenetére


Atomantiii
(őstag)

Én a hivatalos world feed-et néztem műholdon (mármint nem az MTVA feladást mint amit először említettem, hanem onnan csak felvettem), de nem figyeltem, hogy milyen hang van rajta, majd legközelebb megnézem, de most pl a Moto GP alatt is csak 2,0 van MPC szerint.

De eddig még az eredeti hangsávval is spóroltak az MTVA-nál, az ausztrál hétvége alatt nem is volt csak a 2, edzésen, most Bahreinben már jobb volt a helyzet.

[ Szerkesztve ]

(#106824) ztsoft válasza Atomantiii (#106823) üzenetére


ztsoft
(senior tag)

Ja, értem, köszönöm.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#106825) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

Az olasz Autosprint eközben arról számolt be, hogy a szerelőnek a szárkapocscsontja és a sípcsontja is eltört, más sérülése viszont nincs. Ezt az információt később Maurizio Arrivabene csapatfőnök az olasz televíziónak megerősítette.

(#106826) arn válasza gbors (#106819) üzenetére


arn
(nagyúr)

ugyan verstappen hanyszor kuglizta mar ki rosberg, raik, vettelt, etc... sose verstappen volt a hunyo, pedig mindig o szur be olyan helyre, ahova nem kene, es inditja el a lavinat. 2016 ota mar azt hittem leszokott rola, de ugy latszik meg nem.

gaslyt majd figyelem, lesz e tobb villanasa :) helyezesatlagokat nezve vettel volt kiugro a redbullnal, verstappen alig volt jobb, mint a nagyatlag, de neha volt jo villanasa.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#106827) Cartevo válasza snecy20 (#106808) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Jelen állapotukban 1etértek ezzel az aránnyal. Viszont ha fordított sorrendben lennének kezelve, felépítve fejben, erőben, lélekben, alkalmasságban, tapasztalatban, stb, és ezek bonyolult kombinációiban, akkor fordított lenne ez az arány. Vagy legalább a nem tudom a civilizált válasz így kívülről a finnel szemben, amit itt felelősen nyilvánosságra hozhatunk.

(#106828) arn válasza arn (#106826) üzenetére


arn
(nagyúr)

marmint a torrorossonal, nem a redbullnal :)

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#106829) Jarod1


Jarod1
(addikt)

1 Red Bull
Bahrein Nagydíj
(Elsőként kieső konstruktőr)
08/04/2018 Egyik sem
12,00
Nyert

hát ez jól jött

Nem igérek semmit..... de azt betartom..

(#106830) Csapoati válasza arn (#106826) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Sokszor volt Verstappen a hunyó, de pl tavaly kétszer is Vettel miatt akadtak össze. Az tény, hogy Max bőven alátámasztja a rosszfiú imidzsét, kérdés hogy szándékosan vagy sem. Mert ugye nem mindegy, hogy nem packáznak veled mert veszélyesnek tartanak, vagy lenyomnak, mert úgyis úriember vagy (lásd Raikkönen vagy Button).

Nagyon várom Kínát, mert fogalmam sincs, hogy milyenek a valós erőviszonyok. Az ausztráliai temetéshez képest egész izgalmas szezonnak látszik most az idei.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106831) snecy20 válasza Cartevo (#106827) üzenetére


snecy20
(veterán)

Ezek mind számítanak amit mondasz, anno Hakkinent is érdemes volt így felépíteni Coulthard-dal szemben, élt is a bizalommal. Amúgy szvsz egy totál első számúként kezelt Bottas elvesztette volna a harcot tavaly Vettellel szemben, mint a huzat, és idén is csak Hamilton fogja tudni felvenni vele a harcot hosszú távon.

(#106832) Csapoati válasza snecy20 (#106831) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Rossz válasz. Elnyomják Bottast, mert egyautós a csapat, mint 1988-ban a McLaren stb stb. Jubileumi 100. alkalommal sikerül ugyanezt megtárgyalni...

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106833) arn válasza Csapoati (#106830) üzenetére


arn
(nagyúr)

ha osszeszamolnank az elmult idoszak elbolyanak utkozeseit keves lenne, amiben verstappen nincs benne.

en meg mindig a mercedest latom favoritnak (leggyorsabbnek mindenkepp), akkor lenne a ferrarinak eselye, ha a poleokat be tudnak huzkodni. ha tegnap nem vettel indul elorol, valszeg ma nem o nyer. a huvosebb palyak kerdesesek, es hogy a merci a kemenyebb gumikon ennyivel gyorsabb, ez arra utal, hogy ebben nincs igazan valtozas, europaban ok lesznek a befutok. egyelore vettel nagyon jol koordinalja a dolgokat, ha eselyuk van, behuzza.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#106834) gbors válasza Csapoati (#106830) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Igen, Kína érdekes lesz, mert ott látni fogjuk, vajon tényleg feljött-e motorerőben a Ferrari a Mercedes nyakára, vagy ez továbbra is csak álmodozás.

(#106832) Csapoati: zárójelben: ha a 101. alkalommal nem harapna rá senki, akkor lehet, hogy 104. már nem lenne :)

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#106835) Cartevo válasza Cartevo (#106191) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Nem nyitni, hanem zárni próbáltam a témát, méghozzá megengedő módon, de mindegy bejöhet itt a záró mondatom.

(#106836) snecy20 válasza arn (#106833) üzenetére


snecy20
(veterán)

Annyi verseny van még, hogy lehet hogy nem nagyon fog ez számítani. Pole-ból ezt csak behúzni lehetett, kb. ez lesz idén a siker kulcsa, mert közel van a két élcsapat versenytempója. És hát szó sincs arról hogy hiányozna a Mercinél a tempó, épp ellenkezőleg. Úgy kettőből semmi eddig nekik, hogy a leggyorsabbak.

(#106837) KraX válasza 8th (#106788) üzenetére


KraX
(senior tag)

Majd 40 kort ment a lagyakkal. Eddig tudta beosztani oket. A celegyenes vegen elkapta volna Bottas vsz, de csak eddig tartott a futam, volt mar ket forditott helyzet is amikor Vettel tolta le Bottast a palyarol a futam vegen. Ez most igy jott ki.

I know kung fu!

(#106838) Segal


Segal
(addikt)

JÁJ de természetellenes pozícióban van az a láb :(
Inkább csak linkelem a képet

[ Szerkesztve ]

(#106839) cyberkind válasza Segal (#106838) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Mint egy durvább becsúszás a fociban, jó pár hónap kihagyás vár a szerelőre az biztos.

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#106840) KraX válasza Csapoati (#106830) üzenetére


KraX
(senior tag)

Szerintem a Mercedes meg mindig elorebb tart. Ezen a palyan es homersekleti viszonyok kozott kicsit kinlodhattak, de kinaban vsz mar mas lesz a felallas, ok lesznek ismet elol, a kerdes csak az, hogy mennyivel, en legalabbis erre szamitok.

Verstappen pedig szerintem jol csinalta amit csinalt. Nem neztem meg vissza, de ugy tunt hagy helyet Hamiltonnak. Ezt kell csinalni, amint volt lehetosege tamadott, sajnos osszeertek es megserult az autoja, nagyon nagy kar, jo futamuk lehetett volna. Ricciardo pedig... kb mint Kimi.. :(

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#106841) Mortein


Mortein
(tag)

Nem tudom most azok mit mondanak, akik az első verseny előtt már sírtak, hogy a Mercinek oda lehet adni a VB-t....

(#106842) Csapoati válasza KraX (#106840) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Szerintem nem hagyott elég helyet Max, Hamilton max (hehe) a pályáról lemenve tudta volna elkerülni. Butaság volt, na. Kínában se lesz meleg, sőt, szóval én már tippelni se merek mi lesz.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106843) Popes válasza Mortein (#106841) üzenetére


Popes
(őstag)

A tavalyi szezonban is volt remény az év első felében.

Deus ex machina

(#106845) arn válasza KraX (#106840) üzenetére


arn
(nagyúr)

Nem hagyott... egyertelmuen leszoritotta hamiltont, total mas iven ment, mint az elotte halado.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#106846) snecy20 válasza Mortein (#106841) üzenetére


snecy20
(veterán)

Oda lehet adni nekik továbbra is, ezt tartom 100%-ig.

(#106847) arn válasza Mortein (#106841) üzenetére


arn
(nagyúr)

Azert eddig ket olyan versenyt lattunk, ahol a ferrari nyakan ott volt vmelyik merci - nem tudott elszakadni a ferrari, nem ok voltak a gyorsabbak, csak ugyesebbek, szerencsesebbek. Ezert irom mindig, hogy iden a pole kulcskerdes (eddig is ez volt a merci egyik legnagyobb strategiai elonye).

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#106848) KraX válasza Csapoati (#106842) üzenetére


KraX
(senior tag)

Meglatjuk. En tartom az elozo velemenyem a Mercedes, Ferrari erosorrend nem valtozott. A Ferrari gyorsabb egy koron, de bealdoztak valamennyit a versenytempobol, legalabbis ugy tunik.

#106847
Igy van. Most is a Mercedes a favorit, picit valtoztak a dolgok az idomeron, de latjuk, hogy az overheating problema ellenere is a Mercedes volt a gyorsabb. A Ferrari eddig jol safarkodott a hekyzeti elonyevel, de kivancsi leszek a huvosebb palyakon mi lesz.

Verstappen Hamilton utkozeshez pedig. Ok elfogadom. Kar erte, jobb meccs lehetett volna ha versenyben marad a ket RB es Kimi is. Lassuk kinat.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#106849) arn


arn
(nagyúr)

Majd akkor “erkezik meg” a ferrari, ha ugy nyerik a versenyt, hogy erobol tartjak az elonyuket az egesz versenyen - ilyet eddig nem lattunk.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#106850) Abu85 válasza arn (#106849) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Márpedig ezt erőből nyerték meg. Ahogy az időmérőt is. Hamilton nem a váltócsere miatt ment annyival lassabb kört, ami csak a negyedik helyre volt elég tegnap. Mehetett volna legjobbat is, és akkor a hatodikról rajtolt volna. Ez klasszikus erő. A versenyen pedig annyit mentek, amennyi kellett. Az ausztrál nagydíj mázli volt a VSC miatt, ez erő volt.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.