Formula-1
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Elemzés A 2020-as hegyi-karabahi háború
- Tudástár Sonarr és Radarr
- Vélemény Cyberpunk 2077 2. rész
- Tudástár Űrhajózás 2020 - Összefoglaló
- Teszt Dell Precision M6800: dolgozz és játssz
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Wiz Khalifa:] Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Vakegérke:] NyalóVilág: tíz, kiver a víz - VV10 - Való Világ 10
- [Re:] [DarthSun:] HDD helyettesítése retro gépben
- [Re:] [zone:] Újra divatba jöhetnek a billentyűzetes telefonok?
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] A 2020-as hegyi-karabahi háború
- [Re:] [bitpork:] Hazai autó (vagy bármi) alkatrész árusok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások

erahurka
nagyúr
Gastly mellett Magnussen nekem az év meglepetése eddig. Hát az Ausztrál rajtnál hogy berakta Verstappen mellé! És megint ott van Q3-ban, miközben a nagy Grojean elszarta a Q1-es gyorskörét.
"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

DS39
veterán
Nem kevered Hartley-val? Ő megy/ment hosszú távon.

shteer
félisten
Félreállás
..szerintem jónak tűnik

erahurka
nagyúr
Valójában azt hittem mindkét STR pilóta hosszútávban ment eddig
"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

Greentea
senior tag
Nem láttam az időmérőt.
De a Torro Rosso ennyire erős?
szerk:
Williams
Ez igen!
Massa tavaly 1,4 másodperccel ment jobb időt ezeknél a...
[ Szerkesztve ]
2x2 néha 5

DopeBob
addikt
Így így. Plusz én hozzávenném még Kimit is, mert most nagyon jó formát mutat. Csak tartson ki
MZ/X
Könnyen lehet. Igazából az a fura, hogy 2 héttel ezelőtthöz képest mekkorát ugrott. Tudjuk róla, hogy jó, de az eddigi pár versenye alatt ebből nem sokat mutatott. Ha Ausztráliában indul így, azon nem is csodálkoztam volna, de ez most így meglepő. Nem baj, minél több ilyet
"And when in doubt, take all your clothes off. Sign of a good berserk, taking all your clothes off. Frightens the hell out of the enemy."

Popes
őstag
Csak én láttam úgy hogy Kimi egy kicsit csalódottan nyilatkozott amiatt hogy forgalomba került?(engedték ki )
(#106657) gbors
Mintha azt olvastam volna hogy apróbb aero változtatás volt plusz a Honda is cserélte a dolgokat, de Ő is kíváncsi hogy mit mutatnak majd az adatok mert meglepődött hogy ennyit javult.
[ Szerkesztve ]
Deus ex machina

Motion_Blur
félisten
Jól láttad de ezt már megszokhattuk az időmérők és a versenyek 90%-a után.
Nem baj, így legalább holnap nem kell a Ferrarinak azon ügyködnie hogy miként cseréljék meg a két autót.
Amúgy a Mercedes már siránkozik és sajnáltatja magát, meg Ferrari-expresszről beszél... hülyítik a népet de Hamilton Q2-es köre lágy gumin azért sok mindent elárult. Holnap szerintem sima dobogós lesz.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Karma. Kíváncsi leszek meddig tűrnek, tudom ez még csak a második versenyhétvége...
"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!" https://www.youtube.com/watch?v=B8dgoUa05H8

Csapoati
Topikgazda
Ezzel az autóval Kubica se nagyon lett volna Q2-es ahhoz 1 másodperc hiányzott. Talán jobb is, hogy nem szenved a 13-16. helyekért.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!
Tudom-tudom, fan vagyok de nem csőlátású. Viszont a tapasztalata miatt rá lehet építeni autót és fejlesztéseket a visszajelzései alapján, és azt is tudom hogy az se olyasmi aminek látszata lenne akár 6 verseny alatt, de legalább elindulnának egy jobb úton. Mert ez a jelenlegi helyzet, ez elég lowest of the low, pláne egy Williams-nél.
"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!" https://www.youtube.com/watch?v=B8dgoUa05H8

KraX
senior tag
Egesz hetvegen dominalt Kimi. Az eddigiek alapjan jobban fekszik neki ez az auto mint eddig a Ferrarihoz újra csatlakozása óta bármikor. En is csalódott lettem volna a helyében. Holnap meg bármi lehet. Majd akkor hiszem el,hogy erős itt a Ferrari ha megnyerték a futamot addig nem.
En a pirellis tortenetre leszek kivancsi. Obegatnak-e hangosabban a Mercedes elleneben a versenytarsak, hogy megvaltoztatja a futofelulet vastagsagat a pirelli "biztonsagi" okokbol, amibol megint a Mercedes fog a legtobbet profitalni, ugy nez ki.
[ Szerkesztve ]
I know kung fu!

Motion_Blur
félisten
Sanszos hogy Ricsi elborul majd főleg ha tényleg a RB a legjobb itt versenytempóban, én várok tőle egy kamikaze első kanyart
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Cartevo
senior tag
Gastly ezért lehet a 3. sorban, mert nem csak fekve hasznos a csapatnak.
Horner fellélegezhet, ma hirtelen előkerült a Renault és Ricciardo utódja egyaránt.

arn
nagyúr
A dominalt altalaban egy tizeden beluli elteres volt, ilyenkor gyk nincs kulonbseg a pilotak kozott. Ha raik mindig ennyire kozel lenne vettelhez, senki sem kritizalna.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

Csapoati
Topikgazda
Talán majd holnap, ma nem osztottak pontokat.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

Zoleee83
őstag
Tényleg nem rosszindulatból de várjuk meg a holnapot, érjen végig mindkét Hondás.
Rengeteg a változó: hőmérséklet esés folyamatosan a futamon, motor melegedés, forgalom, sc, bármi lehet.
Viszont Gasly valóban tehetséges.
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

Cartevo
senior tag
Nem vagyok kényes a hangnemre, de oké, a futam a lényeg, viszont ez a világcég két keréken már megbízható, majdcsak javul ebben kocsival is.

#70869248
törölt tag
Igazából miért is lenne bárki is jó ebben a csapatban egy mérnök számára? Vehetjük Kubicát is, kedvelem, és nagy vesztesége az F1-nek de nem látom miért lenne jó az autó fejlesztéséhez, a két éles versenyző meg pláne.
Ez nagyon rossz felállás nem csak idényre.

snecy20
veterán
Borítékolható volt...
Mint ahogy az autó teljesítménye is, 2014 óta folyamatosan csak ront a Williams évről évre... vissza is értek oda, ahol voltak 2010 és 2013 között.

#70869248
törölt tag
Az autó teljesítményét így nehéz felmérés, én azt gondolom Paddy Lowe-re, és Massa tavalyi munkájára alapozva, hogy az autó nem rosszabb mint a tavalyi, csak nem álltak össze az idei fejlesztések. Egy új autót össze kell illeszteni, nem csak fizikálisan hanem alapsetup-ban is, és ez a versenyzők visszajelzései alapján történik.
Nem lehetetlen ezzel a felállásban sem, csak sokkal lassabb.

snecy20
veterán
Tavaly nem volt ritka, hogy Massa adott 7-8 tizedet is a kisgyereknek... ilyen szoros mezőnyben az súlyos helyeket jelentett, és jelentene most is.
A Toro miatt viszont aggódtunk kicsit hogy nem lesz mércénk versenyzői szempontból, de úgy tűnik hogy Gasly jó alapanyag, képes lehet arra amire Sainz tavaly-tavalyelőtt...
[ Szerkesztve ]

Greentea
senior tag
Az autóban rejlő maximális potenciált soha nem tudjuk meg, legalábbis ezzel a pilótafelállással.
Amugy Torro Rossonak meglepően jó lett a kasznija. Tuti besegített mégjobban a Red Bull, hogy tisztább képet kapjanak a motorrol
2x2 néha 5

Segal
veterán
Ne aggódj a motor összes paraméterét pontosan ismerik már. Itt pont az a jó a Red Bull-nak hogy míg jelen esetben kap egy kész motort és ennyi oldja meg a kocsi hozzáigazítását, addig ha Hondára váltanának akkor kaphatnának beleszólást hogy milyen felépítése lehessen. Szerintem már vadul tervezik is a jövő évit mert ebben óriási potenciál van. Ha most kéne a tippem leadni és 100%-ra azt mondanám hogy Hondával fog jövőre menni a Red Bull.

snecy20
veterán
Azért még ne kiáltsuk ki a Hondát Mercedes-verőnek.

Segal
veterán
Én nem is ezt állítottam hanem azt hogy míg a Renaultal 0% esélye van 2021-ig világbajnokságot nyerni a Red Bullnak addig a Hondával is gyakorlatilag 0 de mégis megvan az az előny hogy saját elképzeléseikhez igazíthatják az összképet és nem egy kész motor köré kell autót építeni. Kb mint a Mercedes vagy a Ferrari esete. A gyári csapat elől van az ügyfélcsapat ugyanazzal a motorral meg hátrébb egész egyszerűen mert mindkét csapat a saját érdekeit fogja nézni és nem azt hogy pl a Sauber nyerjen fél másodpercet.
Hatalmas előny az ha összetervezheted a motort a kasztnival. Ezt látta meg a McLaren is csak ott nem működött a házasság.

#70869248
törölt tag
így írtam és így is gondolom:
Gasly meg Hartley egy jópár pályán első alkalommal versenyeznek, hát nyilván nem egy ilyen felállással kell ostromolni a középmezőnyt. De ettől még nem kapálom el őket, egy ilyen helyzetben tudnak meglepetést okozni versenyzők, mert nulla teher.
Szóval érdekes lesz nézni, de a Honda még nem biztosan megbízható, egyfelől erről még nem bizonyosodtunk meg, másfelől nem is ez a dolguk nem is tudom ki mondta hogy könnyebb egy gyors autót megbízhatóvá tenni mint fordítva.
Azaz ezzel a felállással nem tragédia ha a motor fejlődik, ez olyan igénybevételt-programozást, és motorcseréket feltételez.
..ha végig is mennek az már jó jel.

Csapoati
Topikgazda
Miért, a Honda nem kész motort ad majd a Red Bullnak? Tavaly még értettem volna ezt a logikát (új motor), de idén már csak továbbfejlesztettek és jó eséllyel ez lesz 2021-ig.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

[CS]Blade2
addikt
A Honda szereplése csoda lenne, mert tudjuk, hogy mennyire szarul nyomják. Reálisan az lehet a dologban, hogy a Redbull besegített a STR-nak, mert ugye az egyik variáció az lenne, hogy jövőre a Redbull is Hondára vált, ehhez pedig jó lenne előre lemérni, hogy mit tud a motor. A pilóták is azt mondták, hogy ez a pálya kedvez nekik, a gépnek fekszenek a lassú kanyarok, a gyorsabb kanyarokra pedig találtak beállítást.
A STR sosem volt olyan nagyon szar a lassú kanyarokban és az aero-ban, szóval egy kis RB segítséggel... ez a gép a Mercedes koncepcióját követi, igaz, hogy egyszerre jöttek ki a Mercivel, de lehet, hogy ez a RB műve. Elindultak egyszer a saját filozófiájuk mentén, de, hogy ők is rájöttek, hogy lenne egy másik jó irány is, amit lepasszoltak a STR-nak, hogy ők meg vigyék azt.
A magasabb végsebesség pedig attól lehet reálisan, hogy megtekerték a motort, közel sem számítanak rá, hogy 2db elég lesz 20 hétvégére, így pedig kitűnhetnek a sok poroszkáló ECO módos k..ög között.
Szóval vagy trükk, vagy csoda.
A Mclaren-t nem nagyon értem. Azt tudom elképzelni, hogy nekik meg pont a lassú kanyarokban van valami gebasz, így 2 hét alatt vesztettek vagy 2 másodpercet a STR-hoz képest. Meg kellene nézni egy Suzuka-n, az kihozza, hogy mi fekszik egy gépnek.
Egyébként érthetetlen, mert Newey volt jobbkeze a tervező. Most úgy néz ki, hogy a Williams sorsára jutnak. Közük nincs az élmezőnyhöz. Ahogy a FI nem emlegethet győzelmi reményeket, úgy a Meki sem.

#70869248
törölt tag
Összefejlesztik, olyan motormódokat kérhetnek ami a kasztni aero hatékonyságához a legjobban passzol, illetve a Toro a Red Bull-l közösen fejlesztett váltót...ami itt most kb. azt takarja hogy a Red Bull váltóját módosították a Honda motorjához .
Azaz nagyon komoly jelentősége van ha össze tudja fejleszteni egy csapat az autóját a motorral.
Az autó maga, tengelytávból és aerohatékonyságból is kezeli a gumikat, a motor maga is, nyomatékgörbéjéből adódóan kezeli a gumikat...természetesen jó ha ezek egymást segítik, nem pedig egymás ellen dolgoznak, vagy nincs kihasználva a közös terület.

Csapoati
Topikgazda
Valamilyen szintig igen, de csodát kár várni. A Williamsnek is kliensmotorja volt 2014-ben, mégis milyen jól működött a dolog, verték a gyári Ferrarit. Szóval ez csak egy része a csomagnak. A Red Bull is nyert már Renault motorral vb-t a gyári csapatot jócskán verve.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

Segal
veterán
Megelőztél én is nagyjából ezt szerettem volna kifejteni. A Mercedes és a Ferrari előnye pontosan az hogy mm-re és KB-ra pontosan összehangolják a motort a kasztnival, míg az ügyfélcsapatnak azt mondják itt a motor kezdj vele valamit...

#70869248
törölt tag
A Red Bull-nak beleszólása van a motorfejlesztésbe. Ezt a szerződést nem évről-évre írják, ellenben a következőben, ha lesz, már nem lesz kiemelt szerepe a Red Bull-nak sem.

Popes
őstag
Plusz ha kell akkor esetleg hajlandóak egy kis kompromisszumra hogy pl megfelelően legyen megoldva az erőforrás hűtése és nem csak a saját szempontjaik szerint keljen működnie.
Ahhoz hogy tökéletes legyen a házasság mindkét félnek reális elvárásokat kell támasztani.
Amúgy Gasly előtt le a kalappal de én még mindig úgy gondolom hogy azért szerintem még nem ad olyan hasonlítható alapot mintha esetleg Sainz ülne az autóban.
Deus ex machina

Cartevo
senior tag
Mindkét fél nagy áldozatot vállal, ez is indokolja a szoros összetartást.
[ Szerkesztve ]

ricsi8800gt
addikt
Remélem Bottas alkot valamit a rajtnál mert ha ott nem utána már kevés lesz a pirosok ellen.És majd Hemi is a verseny közepe fele
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

Jofi81
őstag
Van jó minőségű, angol nyelvű stream a futamról? Nyelvvizsgára készülök és összekötném a kellemest a hasznossal.

[CS]Blade2
addikt
Úgy, ahogy a Mclaren-el nyomták... nem jön ki a gyári-támogatás sem.
Ellenben a motorgyártó-gyári csapat féle megoldás mindig is előnyben lesz még a kizárólagos motorpartner megoldással szemben is, mert egy
A Mercedes, Ferrari megteheti, hogy egy helyen tervez és gyárt, a kaszni részleg 1:1-ben átadja a tervrajzot a motorrészlegnek, a motorrészleg a motor tervrajzát a kaszni részlegnek.
Egy Mclaren-Honda vagy Redbull-Honda felállásban a mai világban az ilyen kizárható. A Hondás mérnök állítólag a doku sorozatban nem adta oda a tervrajzot, hogy a Mclaren helyben legyártson egy alkatrészt a váltó és a motor közé, hogy rámenjen a váltója a motorra.
A házon belüli tervezésnél a motorprogramozást forráskód szinten látják, ők készítik az egészet, az utolsó csavarig ismerik.
A kizárólagos motorpartnerség egyetlen előnye az lenne, ha a Honda betalálna, és akkor kizárólag a Mclarenben lett volna a legerősebb motor. (a hátülőtő, hogy a leggyengébbnél is kizárólagos használatot jelent a dolog.) Vagy a Redbull esetében csak a saját csapatainak.
Egyébként kb. fél úton lehet az ügyfélmotor és a motorgyártó-gyári csapat felállás között.
Ez öli meg az egészet. Ha a Redbull a kocsi tervrajzát átadná, akkor abból hamar gyári Honda csapat lehetne, ha a Honda odaengedné a Redbullt, abból pedig Redbull saját motor. "aha, itt ez így van, mert akkor ez és ez van, és így kell programozni, és akkor itt így adja le a teljesítményt..." már jegyzetelnek is, aztán 50 évet nyernek 1 év alatt motorfejlesztésből. Nem fogja kiadni a tapasztalatát, meg amit több 100 millió euróért kutatott, fejlesztett.
A mostani ügyfélmotoros felállásokban pedig mindkét csapat plombálva kapja a motort, ráadásul csak a 3. erő motort, mert a két top gyártó nem ad nekik.
Így a Mclaren és a Redbull nem szedheti alkatrészeire a Honda vagy Renault motort, és nem tud egy szót sem felhasználni ahhoz, hogy saját motort építsen, hogy kizárólag saját magukon múljon, hogy milyen az a motor, de még egy másolatot sem, ami valszeg 5. erő lenne a motorok között.
[ Szerkesztve ]

#70869248
törölt tag
Ez nagyjából nem így van, motortervezésben fejlesztésben nincsenek csodák, egy csoda az amikor a Lotus betalált a gumihasználattal.
Itt ilyen nincs, a csoda lehetősége kizárható, teljes tévút azt gondolni hogy 'betalálnak'. Annyira összetett és komplex dolog hogy ilyen nincs. Pl jól mutatta mekkorát szívott a Mercedes a váltója fejlesztésével, hogy egy század-ezredmásodperces fokozatmentes váltó hogyan reagál a Gerők hatására fellépő olajmozgásra az keresztülhúzhatja az egész eszköz megfelelő működését.
A motorfejlesztésben nincsenek csodák, az mind kemény és jó munka eredménye.
A többi, mármint hogy a full gyári csapat, és a gyári támogatott csapat között különbség van, ez oké, persze hogy így van, minél jobb a kapcsolat és ugye legalább két éves annál több a pozitívuma, de sosem lesz teljesen gyári csapat.
teszem azt a Toro újra kellett építse az autója hátsó részét a Honda motor miatt, és még a Red Bull-tól sem tudtak ötleteket kapni, mivel a Red Bull a Renault motorját integrálja, két erőforrás felépítése viszont lényeges pontokban eltér, felfogatási pontokban, méretben, és hűtési igényekben.
Jövőre már ideális lesz a Toro motorja a Honda-val persze, de jövőre már ideális lesz a Red Bull autója is a Honda-val ..ha az lesz, mert persze az ember nem jós, elég sok minden történhet, és még elég kevés dolog történt meg. A Honda olyan ütemben próbál fejleszteni ami feszegetni fogja a megbízhatósági határokat, és ez akár vissza is üthet, meg fizethet is...ez attól függ hogy dolgoznak.
[ Szerkesztve ]

Csapoati
Topikgazda
Beleszólása lehet, hogy van a Red Bullnak a motorfejlesztésbe, de maguknak semmi tapasztalatuk nincs a motorgyártással-tervezéssel kapcsolatban, ráadásul mint hallottuk, a Honda nem épp a legnyitottabb az együttműködésre. Nem nagyon látom az esélyt arra, hogy sokkal jobbak lehetnének majd 2019-től, mint eddig, de legyen úgy.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

snecy20
veterán
A Honda hatalmasat fogna egy esetleges jövőbeli szabálylazításon... Ami szerintem el fog majd jönni a következő érában. Ha meg majd kevésbé lesznek komplexek az erőforrások, az is a Hondának lehet jó.

#70869248
törölt tag
A Honda a McLaren-nel nem volt nyitott az együtt működésre, és ennek az oka a Honda hibridrendszere és a McLaren electronics, ugyanis itt kőkemény szellemi tulajdonféltés jött létre, és biztos vagyok benne hogy ez feloldhatatlan ellentéteket szült.
Ennek az oka McLaren BP23 hibrid fejlesztésében keresendő...

snecy20
veterán
És ezt nem tudta mindkét fél előre? Kár volt összeállniuk!
Ilyen titkolódzások és tulajdonféltések közepette kódolva volt ha nem is a bukás, de az mindenképpen, hogy a maximális potenciál kiaknázásának a közelébe nem kerülhet az együttműködés.

#70869248
törölt tag
Nem lett volna gond, ha nem lett volna gond.
Honda adja az erőforrást, a McLaren a kasztnit és a váltót, és egy sikeres csapatot létesítményekkel, 'európai' bázist, és az együttműködés egészséges szinten maradhat.
De ugye a Honda elcseszte, mert elcseszte és a többi az nehezen kibogozható, de mindenképpen ez a kiindulási pont.

Leon77
senior tag
Nekem nagyon úgy jött le az az együttműködés, hogy a McLaren megmutatta a kasznit és közölte, hogy ebbe tervezzetek motort
Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

erahurka
nagyúr
Én is kb. így látom. A McLarennel nem lehetett tárgyalni. Ahogy most is leszarták mit mond a Renault, meg is lett az eredménye a teszteken.
"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

[CS]Blade2
addikt
Szerintem nagyon értelmű lesz a Redbull választása.
Az Aston óriási zsákbamacska lenne, nem engedhetik meg maguknak. Max. úgy, mint ahogy nekiálltak a Hondával, hogy először beteszik 21-re a STR-ba, aztán, ha megfelel, akkor 22-re jöhetnek.
19-re pedig egyszerűen megnézik, hogy hány lóerő a Honda, hány lóerő az év közi Renault, hány futamot bír ki egy Honda, hányat egy Renault, és számolnak, hogy mi éri meg nekik. Ha gyengébb és megbízhatatlanabb, akkor nincs kérdés. Ha csak megbízhatatlanabb, akkor esetleg el lehet gondolkodni, hogy a Renault fillérb..ó, a Honda viszont önti bele a pénzt... de a Redbull nem igazán akar beáldozni akár 1 évet is. Ha szarabb, akkor meg kell próbálni a Renault-ot. Motor nélkül nem maradnak, mert a Hondától mindenképpen jár nekik a szabályzat miatt...nem mintha a Honda nem vinne ingyen is nekik. Az a kaszni tényleg TOP, ez bizonyított.
erahurka: Azt viszont hozzá kell tenni, hogy így lehetnek versenyképesek. Feszegetni kell a határokat. Lehet látni, hogy a Redbull-on is sokkal kisebb a hűtés, mint a gyári autón. Egyszerűen TOP hatékony hűtést kell tervezni, mert az aero előny.
Maga a felfogás szerintem rendben lenne. Próbáltak már az előző években is minden területen extrémet csinálni. Marha nagy a lemaradásuk. Azzal a szemlélettel, amivel a gyári Renault nyomja... a büdös életben nem verik le a gyári Mercedes-t.
[ Szerkesztve ]

Cartevo
senior tag
Mintha Ron Dennis mondta volna még rég, felértékeli Gasly körét.
A tulajdonféltés nagy akadály, de sokminden szól ellene, mindenekelőtt egységben az erő. Vagy a presztízs, mert top márkákhoz méltatlan a sorozatos nyűglődés. A befektetést sem szokás elúszni hagyni. A morálért is tenni kell, mert a belvita elbizonytalanítja a csapatot. Sokat segíthet a helyzeten 1 dobogós eredmény, hurrá hangulatban könnyebb összefogni. Ha mégsem sikerül, akkor marad az a megoldás, hogy az egyik fél alkalmazkodik a másikhoz. A Red Bullban megvan ennek a lehetősége, végülis nem autóipari úttörő akar lenni hanem reklámcsapat. Ahogy némelyik Adidas karóra is gagyi a maga nemében, mégis kiváló reklám, és az a lényeg.