Hirdetés

2020. január 28., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#106501) Malachi válasza velizare (#106500) üzenetére


Malachi
(addikt)

a teljesítménycsúcs az +3000 fordulat a mostanihoz képest, nem? a 3000 az kevés.

(#106502) erahurka válasza velizare (#106500) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

A végét most olvasom először. Ezek szerint átnyomják az újításokat a csapatokon?

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106503) BenHans válasza velizare (#106500) üzenetére


BenHans
(addikt)

Már jönnek is a topkommentek.
Összefoglalva: "Most kell kiszállnia a Ferrarinak ebből a komolytalan villanyhajtású spórolási körözgetésből és indítani egy sajátot ahol versenyzés folyik rendes motorokkal, FIA által támogatott csapatok és versenyzők nélkül. Aztán fel lehet készülni hogy egy évre rá tönkremegy az F1 mert nem becsülték meg azt a csapatot ami fenntartotta őket." :DDD

Amúgy korrektnek és ésszerűnek is tűnik, de az első szárnyakat még mindig meg kéne nyírni egy kicsit, a kevésbé problémás követhetőség érdekében. Pedig aero szempontból amúgy csodálatos hova jutottak e tekintetben.

FP1-hez: Fene vigye, Max megint széthajtotta. :(

[ Szerkesztve ]

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#106504) Csapoati válasza BenHans (#106503) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Az ilyen gyagyások nem jutnak el addig, hogy ennek segítségével a Ferrari évente kb 200 millió dolláros plusszal számolhatna az F1-ből, a mostani mínusz helyet.

Malachi: Én is azt olvastam, hogy +3000 fordulatot engednének.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106505) erahurka válasza BenHans (#106503) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Egy jó kis V10-nek én is jobban örülnék azért. Mellé meg mehetne Kers, vagy a boxban és SC mögött menne elektromos rásegítéssel.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106506) Zoleee83 válasza Csapoati (#106504) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Plusz a Ferrarinak ez öntökönrúgás. Nem fognak ők kiszállni, F1majdnemegyenlőFerrari csak rosszul járnának, az a versenysorozat csak akkor lenne életképes ha a nagy gyártók mindannyian lépnének Renault/Ferrari/Mercedes minimum kellene hozzá hogy nézett is legyen, nem sok esélyét látom.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#106507) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Bazze, a gyökér MTVA csak az utolsó óráját közvetíti az FP2-nek.... :W

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#106508) Malachi válasza Motion_Blur (#106507) üzenetére


Malachi
(addikt)

utolsó? akkor most mi megy?

(#106509) Atomantiii válasza Motion_Blur (#106507) üzenetére


Atomantiii
(őstag)

Este ismétlik a teljes verziót.

(#106510) Zoleee83 válasza Malachi (#106508) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

FP2 megy élőben netem nézem, no para. ;)

Szerk.: uh bocs azt nem tudom még most értem haza

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#106511) Atomantiii válasza Zoleee83 (#106510) üzenetére


Atomantiii
(őstag)

Igen de az első fél órát nem adták mert vízilabda volt.

(#106512) gbors válasza erahurka (#106489) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Tetszik, két kivétellel:
- Az MGU-H-t sajnálom, de minden nagy változáshoz kell valami látványos bűnbak, úgy fest, ez most az MGU-H lesz :DDD
- A 150M-s költségplafon, amiben nincsen benne a kulcsszereplők fizetése, kicsit komolytalannak tűnik. Gondolom, ezt majd később lépcsőzetesen akarják variálni.

A végeredményen meg majd lemérjük, mennyire tökös a Brawn vezette műszaki vonulat, meg a végén a Liberty felsővezetése. Érdeklődve várom.

"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."

(#106513) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Räikkönenre rajtbüntetés várhat Bahreinben

Már csak egy motorcserét várok :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#106514) ricsi8800gt válasza Motion_Blur (#106513) üzenetére


ricsi8800gt
(addikt)

Csak az utolsó 2 percet láttam.Milyen gumikon ment a ferrari olyan időket hogy a mercik így le maradtak ?

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

(#106515) KraX válasza Motion_Blur (#106513) üzenetére


KraX
(senior tag)

Nooo.... :(. Meg nem lattam a szabadedzeseket, de eddig abszolut pozitiv csalodas az "oreg"! Remelem tovabbra is ilyen gyors tud maradni!

I know kung fu!

(#106516) Motion_Blur válasza ricsi8800gt (#106514) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Mindenki szuperlágyon ment, Kimi és Hamilton utolsó szektorban bukott 2-2 tizedet kb., Vettel és Bottas köre tudtommal tisztább volt.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#106517) arn


arn
(nagyúr)

A tavalyi poleos idoket elnezve... semmit se arulnak el a ket edzes idejei. Tavaly 2.5 sec volt az edzes idok es a pole kozott, barmi lehet a sorrend.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#106518) velizare válasza Malachi (#106501) üzenetére


velizare
(veterán)

igen, igazad van, nem figyeltem. nem lesz dízel belőle. :DDD

@BenHans: hát most lehívták a ferrari blöffjét, szóval ha akarnak, mehetnek.

@Motion_Blur: megúszta.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#106519) [CS]Blade2 válasza velizare (#106500) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

Én ebből semmi újat nem látok a tavalyi felvetéshez képest, és továbbra is ugyanazok a kérdések fogalmazódnak meg bennem:

Mi az, hogy +3000 fordulat? Most 11000-12500 körül elváltják a g..be, mert mindenhol van nyomaték, és nem érdemes pörgetni a motort, mert nincs hozzá elég üzemanyag, és 15.000-ig pörgetve sem gyorsul jobban, ellenben több benyát eszik, miközben annak a mennyisége így is elégtelen. Már 2014 óta 15.000 a rev limit.
Ha 200.000-re emelnék, akkor is ezt a motort építenék be és 12000 körül elváltanák.

Ha nincs MGU-H, csak a fos KERS, akkor buknak egy kis energiát, bár kib.ák a sok kacatot, ami több 10kg, amivel lehet, hogy egálba kerülnek, de a rendszer teljesítménye így nem lesz 1000 lóerő.
A 143 liter benyából pedig nem tudnak többet kihozni. Ezzel szerintem ugrik az 1000 ló.

Az egységes akku és turbó gondolom Mercedes, amivel a gyári Mercedes előnybe kerül, mert így a Ferrarinak pl. át kell alakítania a motort a Merci turbóhoz, ami akár szarabb is lehet, mint a sajátjuk, főleg a saját motorjukon.

A költségvetési sapka pedig szerintem totál bukta lesz. Ki fogják adni külső cégnek, meg az utcai részlegen fog bent ülni az F1-es tervező, meg az apja f...a. Úgy elfogják költeni a 450-et, mint a húzat.
Szerencsés esetben trükközni fognak, és nem rúgnak ki egy csomó embert, mert 150-ből nem kell 1000 fős hadsereg.

(#106520) ricsi8800gt válasza Motion_Blur (#106516) üzenetére


ricsi8800gt
(addikt)

:R

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

(#106521) arn válasza [CS]Blade2 (#106519) üzenetére


arn
(nagyúr)

Konnyu auto es az aero megreformalasa lenne a legfontosabb, a koltsegplafon teljesseggel ellenorizhetetlen.

En inkabb azt csinalnam, hogy csinalnek egy kiserleti idoszakot, huzzanak egy agressziv sulylimitet, fogyasztaslimittel, mittomen 500-550kg. Es mindenki olyan hajtast pakol az autoba amit bir, rovid idon belul kialakulna mit erdemes hasznalni.

Szerintem inkabb a celokat kellene meghatarozni, aztan mindenki fozzon, ahogy tud - pl sokkal erdemesebb lenne a fogyast folyamatosan csokkenteni, ebbol sokkal tobbet profitalnanak az utcai autok, mint a technikai reszleteken lovagolni. Kiindulasi alap pl lehetne az, hogy hasonlo idoket tudjanak futni, mint most - utana meg egyre szorosabbra huzni, hogy a fejlodes es a csokkentes kompenzalja egymast.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#106522) Csapoati válasza arn (#106521) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Es mindenki olyan hajtast pakol az autoba amit bir, rovid idon belul kialakulna mit erdemes hasznalni.

Ezzel az a baj, hogy az adott évben egészen brutális különbségek alakulnának ki, ami meg is ölné az F1-et hamar. Szerintem teljesen jók és teljesíthetőek a 2021-es tervek.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106523) velizare válasza arn (#106521) üzenetére


velizare
(veterán)

a költségplafon teljességgel ellenőrízhető, amennyiben az FIA komolyan gondolja. a bért illetően a komolyabb tételek eleve ki vannak hagyva belőle, hogy a drága versenyzőket emiatt ne veszítsék el.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#106524) customer114


customer114
(senior tag)

Ne felejtsetek el szerződtetni. :D

(#106525) Cartevo válasza velizare (#106523) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

A pénzsapka hogy ellenőrizhető? Az utánpótlás programban kitalálnak valamit, de sosem utalhatnak rá egy egyeztetésen? :F

(#106526) Motion_Blur válasza Atomantiii (#106509) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Nem, ezek ugyanúgy csak az utolsó 50 percet adják le.... :W

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#106527) DopeBob


DopeBob
(addikt)

Hamiltonnál váltócsere, 5 rajthelyes bünti...

MZ/X

(#106528) arn válasza velizare (#106523) üzenetére


arn
(nagyúr)

Hogyan ellenorzod, hogy x masik reszlege van a cegnek, ami mongy a mercinel utcai motorfejleszto reszlegnel van egy kulon projektben? Beleolnek x fejlesztesi osszeget, es a vegeredmenyt atadjak a gyari csapatnak, mint otletet... ezt hogyan ellenorzod? Gondolod a gyarak beengedik a fiat a szinfalak moge?

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#106529) Motion_Blur válasza DopeBob (#106527) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Akkor egy sima versenyen ismét Vettel győzelem várható, reméljük Kimi bejön P2-be és akkor lehet egy kis pontelőnyt szerezni, és legalább az első pár futamon reménykedni :D

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#106530) arn válasza Csapoati (#106522) üzenetére


arn
(nagyúr)

Most nem igy van? :) ugy legalabb latnank vmi ujat es forradalmit. Technikailag sokkal erdekesebb volt az egesz, amikor nem volt agyonszabalyozva. Jobb lenne, ha inkabb csak megvalositando celokat tuznenek ki - elobb utobb ugyis konvergalnanak a teljesitmenyek, es ezt felrazando a celokat varialnak. Most gyk a szabalyokban levo lyukak eredemnyeznek neha olyan megoldast, amitol ugyanugy futnak az eredmeny utan.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#106531) velizare válasza arn (#106528) üzenetére


velizare
(veterán)

kötelező könyvelési és pénzügyi auditokkal. kicsit árulkodó, amikor az f1es motorfejlesztők az utcai költséghelyekre könyvelnek, vagy amikor az utcai részleg fejlesztésének első prototípusa egyből bekerül az f1es autóba, viszont egyetlen közúti termékben sem jelenik meg. dörzsöltek a jenkik, az összes major sportban fizetési sapka van már jó ideje, meg fogják ezt oldani.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#106532) Cartevo válasza Cartevo (#106525) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

...vagy ha már nyáron a jövő évre készülnek a Torronál, de valaki átkerül a Bullhoz.

[ Szerkesztve ]

(#106533) arn válasza velizare (#106531) üzenetére


arn
(nagyúr)

Egy technikai megbeszeles milyen konyvelesben jelenne mar meg? Siman atadjak fu alatt a dokumentumokat. Ettol meg fejleszthet a f1es reszleg is, de nem tudjak, hogy mekkora resz szarmazik sajat kutfobol, es mi egy kulso forrasbol. Egyegy otletszintu dolognal nem tudhatod, hogy ket evnyi kutatomunka utan jutottak el oda, vagy vkinek kipattant a fejebol egy uj otlet.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#106534) BenHans válasza DopeBob (#106527) üzenetére


BenHans
(addikt)

Remélem cserében kő kemény Hammertime lesz, ha már party mód nincs az adatok alapján.
Itt talán lehet előzni is szerencsére. Valahogy beugraszthatnák most ők a Ferrarit Bottas felhasználásával.
Rajtnál óvatosan de fel kell jönni pár pozíciót, és remélem Verstappen is jól nyomja majd.

[ Szerkesztve ]

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#106535) ricsi8800gt válasza DopeBob (#106527) üzenetére


ricsi8800gt
(addikt)

Igen ? :Y

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

(#106536) snecy20


snecy20
(veterán)

Nem is bánnám, ha most a RedBull-ok és Vettel elcsatázgatnának az első helyért. :)
A második félévet úgyis irgalmatlanul besöpri - gondolom tavalyi mintára - Hamilton, szóval érdemes az üldözőknek most kihasználni minden adandó alkalmat.

(#106537) Malibutomi válasza snecy20 (#106536) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Szerintem a redbullokat megeszi Hamilton, meg hosszabb is most a DRS zona, es itt lehet elozni.

(#106538) Csapoati válasza arn (#106530) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Most nem úgy van (2-3 másodpercre van a mezőny vége az elejétől), mint pl legutóbb, amikor lehetett V8, V10 meg V12 is. A 90-es években nem véletlen vezették be a 107%-os időmérős szabályt is. Kell ez nekünk? Szerintem nem, a 3 új csapat is kínosan gyenge volt 2010-ben.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106539) velizare válasza arn (#106533) üzenetére


velizare
(veterán)

megjelenik az órák lekönyvelésében, a levelezésben, a keletkezett dokumentáció minősítésében, stb.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#106540) arn válasza velizare (#106539) üzenetére


arn
(nagyúr)

Ugyanezek a csapatok fognak ottmaradni az elen...

[ Szerkesztve ]

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#106541) velizare válasza arn (#106540) üzenetére


velizare
(veterán)

rövid távon mindenképpen.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#106542) b-type válasza arn (#106521) üzenetére


b-type
(nagyúr)

"En inkabb azt csinalnam, hogy csinalnek egy kiserleti idoszakot, huzzanak egy agressziv sulylimitet, fogyasztaslimittel, mittomen 500-550kg. Es mindenki olyan hajtast pakol az autoba amit bir, rovid idon belul kialakulna mit erdemes hasznalni."

Erre nagyon egyszerű válaszolni, a leggyorsabb hajtás a jelenlegi, azaz akinek pénze van ezt pakolná bele. Akinek meg nem fér bele a keretbe az meg lemarad. :)

Boldog új évet!

(#106543) ricsi8800gt


ricsi8800gt
(addikt)

A 3.Szabadedzést nem adja az M4 ?

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

(#106544) Csapoati válasza ricsi8800gt (#106543) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ha nem írtam be, akkor nem. Egyébként port.hu

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106545) ricsi8800gt válasza Csapoati (#106544) üzenetére


ricsi8800gt
(addikt)

Akkor Stream

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

(#106546) Atomantiii válasza ricsi8800gt (#106543) üzenetére


Atomantiii
(őstag)

Majd az időmérő előtt adják le.

(#106547) Atomantiii válasza Atomantiii (#106546) üzenetére


Atomantiii
(őstag)

Vagy mégsem, tegnap mintha úgy írták volna a műsorújságban de lehet elnéztem.

(#106548) b-type


b-type
(nagyúr)

Kimi majdnem átment Maldonado-ba :D

Boldog új évet!

(#106549) Atomantiii


Atomantiii
(őstag)

(#106550) ricsi8800gt


ricsi8800gt
(addikt)

Kissé érthetetlen hogy Hamilton alatt így megy a Mercedes,Nagyon sok a hiba 1 körön nála ami szokatlan.Plusz az 5 hely majd.Kimi meg szárnyal

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.