Hirdetés

2020. január 18., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#106451) JColee válasza b-type (#106450) üzenetére


JColee
(őstag)

Tavaly nem ők alkalmaztak "grid boy"-okat?

(#106452) b-type válasza JColee (#106451) üzenetére


b-type
(nagyúr)

pár éve, szerencsére nem láttam :D

Boldog új évet!

(#106453) Peat;) válasza b-type (#106447) üzenetére


Peat;)
(veterán)

A tesztidőszak óta pozitív vagy a honda irányába, f1 szemmel pedig ez bohózat. Egyelőre a mclaren állításai igazolódnak, akik a teszt alatt elég korrektül viselték a torro piszkálódásait..már tudjuk miért. Ráadásul ebben a motorban, ami jópár évnyi meló gyümölcse olyan fejlesztéseket léphetett meg a honda a mclaren szakítás óta amilyeket esetleg addig akadályoztak pl méretnövekedés miatt, de ott volt fejekben, papíron. Nehéz mentséget találni nekik, igazából csak a mese marad mentségnek egyelőre, nulla eredménnyel.

[ Szerkesztve ]

(#106454) Zoleee83 válasza Peat;) (#106453) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Igen gusztustalan módon mentek a nyilatkozatok a Toro részéről, bár a cukrosvízgyártótól' ezt már megszokhattuk. Továbbra is tartom hogy ha az RB beleteszi a lóvét, esetleg Mario Ilien-ék, meg pár komolyabb szakember meghallgatásra kerül Szakurában javulhatnak, de ennek nyoma sem látszik, jelenleg ott tartanak ahol tavaly vagy még ott sem, mivel mindenki más is javítgatott ezt azt.
Ahogy én látom Williams / Toro Rosso / Sauber harc lesz a hátsó traktusban, pedig a Red-Bull 5.! helyet célzott nekik idénre.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#106455) velizare válasza Peat;) (#106453) üzenetére


velizare
(veterán)

nem, ebben még nincsenek benne azok a dolgok. májusban el kell kezdeni egy motor fejlesztését ahhoz, hogy azt a február végi tesztre oda lehessen adni a csapatoknak. emiatt a nagy dolgoknak addig el kell dőlniük, módosításokra csak korlátozottan van lehetőség.
emiatt az idei honda és renault motor jóformán as-is mind az str, mind a mclaren számára.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#106456) Csapoati válasza velizare (#106445) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Én is ezt akartam alapvetően írni, csak akkor nem telejsen értettük meg egymást. :)

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106457) Greentea válasza KraX (#106421) üzenetére


Greentea
(senior tag)

Az biztos, hogy félteni nem kell őket! :D Ahol van 250 millió ott könnyen előteremtenek 500-at is :DD

kétszer kettő néha öt

(#106458) b-type válasza Peat;) (#106453) üzenetére


b-type
(nagyúr)

absz. pozitív vagyok, és megvan az alapja, le is írtam.
De nem vagyok Honda, nem vagyok része.
Nagyon rosszul álltak neki, nagy arccal, és nagy is volt a pofára esés..azóta is csak a pofonokat kapják, de bejárták szinte az összes rossz megoldást.
Minden pofon egy tapasztalat, és bár nagy divat rugdosni a Honda-t, még itt vannak, nem adják fel és a motorjuk egyébként jó, de ők ha nem próbálnak nagyokat lépni akkor a Renault után kullognának az erősorrendben.
Nagyobbakat kell lépniük, és végül minden nyár végén fog eldőlni, ..a legrosszabb esetben. Addig nem érdemes állást foglalni.

Boldog új évet!

(#106459) Zoleee83 válasza b-type (#106458) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Nem azzal van a baj hogy hibáznak, bár ennyi idő után illene már összevakarni azt a motort, hanem az állandó ígérgetős nyilatkozatokkal, meg a ó jövő hétre tuti minden jó lesz, vagy a következő 4 versenyre, vagy az azt követő 5-re, nyomjuk a fejlesztéseket.
Erre tesz rá még egy lapáttal a Toro vezetése is, minden hihetetlenül jó sose volt ilyen jó motorunk a tavalyi motorhoz képest ez hatalmas előrelépés, "annak a beépítése is milyen" :DDD
Na ez a fárasztó.

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#106460) erahurka válasza Zoleee83 (#106459) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Csak Alonso fárasztóbb már a TR-Honda duónál ilyen szempontból :DDD Ha látom hogy ő nyilatkozott már el sem olvasom a cikket mert tök felesleges.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106461) Peat;) válasza b-type (#106458) üzenetére


Peat;)
(veterán)

Az f1 nem így működik hogy x év vagy nyár végén érdemes állást foglalni. Egy lassú, körülményes, nem megfelelően felkészülű képet alakított ki magáról a Honda, ezen mesével nem lehet javítani. Az hogy rögtön cserélgetnek dolgokat erre tesz rá egy lapáttal, a még rosszabb partnercsapat meg pláne. Mert a gödröt a torro ásta most ki amibe belepottyant csóri Honda..és az RB is elég nagy nyomás alá fogja őket helyezni.

[ Szerkesztve ]

(#106462) b-type válasza Peat;) (#106461) üzenetére


b-type
(nagyúr)

ahogy írtam, állást csak nyár végén érdemes foglalni, szvsz persze. Mert a Red Bull addig ki fog várni, akkor fognak hamarabb lépni ha vagy nagyon rossz, vagy nagyon jó a Honda motor szerintük.
Senki más gyártó nem lépett így be, ezért nem igazán van összehasonlítási alap, a többiek évekkel hamarabb kezdték meg a felkészülést. ..és a Renault még így is elég rossz képet mutat, náluk az a mázli hogy van egy náluk sokkal rosszabb helyzetben lévő gyártó aki Alonso-val állandóan porondon volt.
..
De a Honda itt van az F1-ben és csinálja, és ezt sok más gyártóról ezt nem lehet elmondani, én meg alapvetően F1 rajongó vagyok, így remélem hogy össze rakják a motort,..aki meg akarja az rugdossa őket. Én nem fogom az ziher.

[ Szerkesztve ]

Boldog új évet!

(#106463) erahurka válasza Peat;) (#106461) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Én még mindig azt nem értem amúgy, hogy miért nem vették meg a Marussiát. Csak motort tesztelni. 2x annyi adatot gyűjthettek volna mint csak a McLarennel. Beültettek volna két fizetős pilótát csak hogy guruljanak, teszten néha átült volna Alonso vagy Vandoorne hogy véleményezze azt kész.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106464) gF válasza erahurka (#106463) üzenetére


gF
(senior tag)

Gyanítom azért mert k***a sok pénz fent tartani egy csapatot. 100 millió dollár / év azért nem kevés pénz.

(#106465) Zoleee83 válasza gF (#106464) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Az rendben is van de ha a Honda el tud locsolni 100 milliót egy Mclaren-nél, akkor nehogymár egy éhalál küszöbén lévő Marussiát ne tudjon eltartani, mikor köztudottan 40 millió dollárból futott a csapat. Tesztelni kiváló lett volna. Épithettek volna csapatot, és nem égnének 4. éve.

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#106466) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

Hondához: Tetszett az a nyilatkozat, amikor a pilóta gyerek elkezdte szidni, meg, hogy mennyire csalódott, mert a teszteken még működött a motor. Azóta leszóltak neki, hogy ezt most fejezze be, a Hondáról csak jót. Mára az a véleménye, hogy ez tök jó volt a csapatnak, és a motorhiba előrébb viszi őket.
Persze jó lenne, ha jó motorjuk lenne, mert így is kevés a gyártó, és a Redbullnak és a Mclarennek valakitől kell 1-1 Mercedes-hez hasonló motor, ami lehetőleg 1-1 kiemelt csapata 1-1 motorgyártónak.
Szerintem egy lapon lehetne emlegetni az F1 legfontosabb megoldandó dolgaival, hogy a Redbullnak és a Mclarennek jó motorja legyen és, hogy a Ferrari-t sikerüljön megtartani.

Szerk.: Az pedig kifejezetten vicces, hogy, ha egy-egy ilyen pilótát nézünk, hogy már csak 2 motorja maradt a maradék 20 futamra. :C Bottasnak is volt valami csere. Ha olyan megy szét, akkor a 2. hétvégén már az utolsó büntetlenül beszerelhetőt is bevethetik :DDD Ez egy vicc.

Mclarenhez: Szerintem egyenlőre az látszik, hogy a lemaradás kb ugyanakkora, mint tavaly. 1,5 másodperc, ami k.va sok. Én azt mondom, hogy akinek 1 másodperc lemaradása van, az nyugodtan elővehet egy üres papírt, és elkezdhet nulláról autót tervezni. Ezt nem lehet ledolgozni szárny reszelgetéssel, mert a Mercedes is hoz 0,1-0,2 másodpercet futamról futamra. Még, ha futamról futamra tudna hozni 0,3-0,4-et legalább rövidtávon, hogy mindig legalább 0,1-el közelebb kerüljön... de még ez sem. Még a Redbull sem tudott annyit hozni, csak akkor, amikor valamiért nem úgy működött az adott szezonra a gép.
1,5-et behozni az k.vára durva. Pl.: ha a Mercedes 2 másodpercet fejleszt 12 hónap alatt, akkor nekik 3,5-et kellene ugyanennyi idő alatt.
Pillanatok alatt ez kb. úgy lenne behozható, hogy, ha ma rájönnének, hogy egész eddig nem volt bekötve az ERS, és 160 lóerővel gyengébb volt a gép. :D
Persze érdemes megvárni a 2. 3. 4. futamot, meg a 15.-et, de azért csak-csak nem volt Redbull szintű az a téli tesztes köridő.
Szerintem annyira közel vannak a Renaulthoz és a Haashoz, hogy azt a pár tizedet le tudják dolgozni, és mindig be tudnak majd jönni a 6 top autó mögött, de azokhoz képest fényévekre, tehát erőből esélytelen. A 6-ból 4 top autónak komoly problémákkal kell szembesülnie, hogy dobogójuk legyen. Mint a hülye gyerek a Williams-el tavaly. Egyébként Alonso is azt hiszem ezt a futamot emlegette, hogy dobogót szerezhet.
Az a baj, hogy álomvilágban élnek, mert ilyenekre számítanak, meg arra alapozzák a győzelmi esélyüket, hogy a Redbull tavaly nyert ugyanezzel a motorral. Ők köszönik szépen, valszeg idén is nyernek azzal a motorral, de ezt a Meki meg..... Virítani kellene azt a TOP kasznit.

[ Szerkesztve ]

(#106467) gF válasza Zoleee83 (#106465) üzenetére


gF
(senior tag)

Ez így ebben a formában öngyilkosság. Van 0 bevételük (a F1-ből), de költsenek még el +40 millió dollárt rá?

[ Szerkesztve ]

(#106468) erahurka válasza gF (#106467) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Lehetne azt a csapatot jóval kevesebből is üzemeltetni ha tényleg csak a motor fejlesztése a cél. Amit csak lehet megvettek volna a Mekitől, minden más csak feleljen meg a szabályoknak és legyen olcsó. Szerintem 20 milkából kijött volna az meg tényleg semmi ha már 200-at belenyomnak a Mekibe.

[ Szerkesztve ]

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106469) KraX válasza b-type (#106450) üzenetére


KraX
(senior tag)

Oh y3ah. :)

I know kung fu!

(#106470) velizare válasza erahurka (#106463) üzenetére


velizare
(veterán)

mert nem tehették meg. a meki ragaszkodott a kizárólagosságához.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#106471) shteer válasza erahurka (#106463) üzenetére


shteer
(félisten)

Mert 1 csapattal tudtak indulni, a McLarennel.

[ Szerkesztve ]

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#106472) Zoleee83 válasza gF (#106467) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Nem értelek.
100 millió $ támogatást kapott a McLaren 3 éven keresztül évente, ez csak a szponzorpénz
és bevallottan nincs benne semmi más a motorfejlesztés ezen felül került pénzbe. A Marussia 40 millió $- ból gazdálkodott évente. Ez akárhogy számolom még mindig +60 millió $ maradék pénz amit üzemeltetésre/motorra/fejlesztésre költhetett volna a Honda. Szólj ha félreértem.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#106473) b-type válasza Zoleee83 (#106472) üzenetére


b-type
(nagyúr)

A Honda nem akar saját csapatot. Ezt már az elején leszögezték, illetve olyan szerződést kötöttek 2020valameddig a McLaren-l amiben kitétel volt hogy a Honda nem indít saját csapatot.

Boldog új évet!

(#106474) Csapoati válasza b-type (#106462) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

A Renault rossz képet mutat? Renault motorral ugyanannyi futamot nyertek a hibrid érában, mint Ferrarival.

[CS]Blade2: Alonso tavaly a Q2-ben 2,2 másodpercet kapott Hamiltontól, idén ugyanott 1,6-ot.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106475) Greentea válasza b-type (#106473) üzenetére


Greentea
(senior tag)

Ha elér egy szintet a beleölt pénz, kizárt hogy veszni hagyják a sok milliárd dollárt. Muszáj lesznek adott esetben. Szerintem.

kétszer kettő néha öt

(#106476) b-type válasza Csapoati (#106474) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ja, oké.
Akkor nem.

[ Szerkesztve ]

Boldog új évet!

(#106477) Csapoati válasza b-type (#106476) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Jó, azt elismerem én is, hogy a V8 érában azért sokkal jobbak voltak, de igazából ott is a 3-4. legjobb motor volt a Renault. Bezzeg a V10-nél a 90-es években...

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106478) Zoleee83 válasza b-type (#106473) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Valószínűbbnek tartom , hogy az előző nagy bukta után (Honda F1,BAR-Honda) nem is gondolkodtak ebben, belátták, hogy a csapatmenedzselés a motor fejlesztés mellett még egy óriási teher.
De nyilván nem látunk bele, sajnos.

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#106479) b-type válasza Csapoati (#106477) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Jó csak amikor erőforrásról beszélünk és azzal érvelsz hogy ugyan annyit nyert a Renault mint a Ferrari, akkor visszakérdeznék, hogy ezen logika alapján a Renault motor ugyan olyan jó mint a Ferrari?
..ha igen akkor mit bénázik a Red Bull?
hmm

Mert 9 motorral, 10 turbóval, 18 MGU-H-val használt fel többet a Renault mint a Ferrari a tavalyi szezont tekintve.
A Mercedes és a Ferrari között viszont nincs eltérés ezen felhasznált egységek számában..
és ez csak a tavalyi év, de összeadhatom az egész hibrid érát is, de nem akarom, amit mondani akartam az az hogy a Renault mind teljesítményben mind megbízhatóságban messze a legrosszabb képet mutatja a három gyártó közül akik egyszerre indultak, és számukra az volt a 'mázli' hogy a Honda aki később jött, elvitte a citromdíjjat.

[ Szerkesztve ]

Boldog új évet!

(#106480) IreN!CuS


IreN!CuS
(őstag)

2018 Australian GP Qualifying Telemetry Analysis

Hátha valakit érdekel.

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#106481) KraX válasza IreN!CuS (#106480) üzenetére


KraX
(senior tag)

Kewl, koszi. Este vegig bogaraszom.

I know kung fu!

(#106482) Malachi


Malachi
(addikt)

menő az összefoglaló a tetején, de csak akkor ér valamit, ha karban van tartva. ma már szabadedzések, stb. :R

(#106483) Male


Male
(veterán)

Most ez komoly? Szujó ráénekelt a főcímre, hogy bá-bá-bá??? :Y Azt hitte ki van kapcsolva a mikrofon, vagy mi? :DDD

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ ALLEZ AMÉLIE!!! //////////////////////////////////////////// Forex programozás: https://forex.kismunka.hu - Webfejlesztés: https://ozweb.hu

(#106484) ricsi8800gt válasza Male (#106483) üzenetére


ricsi8800gt
(addikt)

Rá igen jól hallottad.
Na akkor P1 :)

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

(#106485) Zoleee83 válasza Male (#106483) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Pfff, én is néztem egyet... :U
Alig várom hogy egyszer elinduljon az F1 tévé és ezt a két "hozzáértő szakértőt" (Szujó&Wéber) ne kelljen hallgatni.
Sokszor úgy sem sikerül eltalálni a pilótát hogy ki van írva, mintha nem is a futamot néznék, a többi hülyeségről nem is beszélve...

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#106486) Alexios válasza Zoleee83 (#106485) üzenetére


Alexios
(addikt)

Mondjuk szerintem Wéber tényleg hozzáértő, semmivel nem rosszabb mint pl a sky szakértői, sőt

(#106487) Malachi válasza Zoleee83 (#106485) üzenetére


Malachi
(addikt)

én azzal kezdtem, hogy levettem a kommentár hangot, erre nem lehet lekapcsolni, ugyanaz a két hangsáv az UPC-nél. :(

na, egy Renault motor kampó. Max.

[ Szerkesztve ]

(#106488) ricsi8800gt


ricsi8800gt
(addikt)

Na Maxi jól kezdi :(

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

(#106489) erahurka


erahurka
(nagyúr)

Mit szóltok a Liberty és az FIA terveihez? Szerintem egész jók.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106490) Malachi válasza erahurka (#106489) üzenetére


Malachi
(addikt)

ez szép és jó, de attól tartok a csapatok úgyis szétcincálják. ha minden így maradna, felőlem már jövőre mehetne. ésszerű minden eleme.

(#106491) Zoleee83 válasza erahurka (#106489) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Igen most olvastam végig, szerintem a 150 millió $ helyett 200-250 könnyebben kivitelezhető lenne, ez eléggé nagy alávágás egy Ferrari - Mercedes 400-500 milló $ közötti büdzséjéhez képest. (Gondolom itt a kis csapatokat is szem előtt tartották a 150 millióval)

Esnek kelnek sok a kicsúszás, nagyon poros még.

Push Max Push :DDD

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#106492) erahurka válasza Zoleee83 (#106491) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Én is reálisabbnak tartanám 200 körül, de sok privát csapat idei költségvetése ezt sem éri el (van akinél 150 sincs meg). Bár ugye a pilóta meg menedzser fizetések ugye nincsenek benne, szóval ez valóban 100%-ban fejlesztésre menne, meg motorokra.

A gyáriaknak így is lenne némi előnyük, hiszen nem kéne fizetniük a saját motorjukért.

(#106490) Malachi: Hát remélem nem viszik túlzásba a cincálást. :(

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106493) cyberkind válasza erahurka (#106489) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Tetszene, de ez úgyse így lesz. :D

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#106494) Zoleee83 válasza Alexios (#106486) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Volt F1-es pilótákról beszélsz plusz az állandókról, akik picivel többet látnak az F1-ből mint Gáborunk Budapestről..

2018:
Sky Sports' comprehensive coverage will include commentary and analysis from a lineup of former world champions and current F1 drivers including:

Martin Brundle - regarded by many as the Voice of Formula 1. A star in F1 and sports cars; became a broadcaster in 1997.
Damon Hill - Formula 1 World Champion in 1996, son of former World Champion Graham Hill.
Johnny Herbert - raced 11 years in F1, three-time grand prix winner.
Paul di Resta - veteran of 58 F1 races, Williams reserve driver last year and competed at the Hungarian GP.
Anthony Davidson - Mercedes No. 1 Sim (simulator) driver and works with engineers to test the design and performance of the cars.

The Sky team also includes expert presenters Simon Lazenby, Ted Kravitz, David Croft, Rachel Brookes and Natalie Pinkham.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#106495) Alexios válasza Zoleee83 (#106494) üzenetére


Alexios
(addikt)

Akkor hallgasd is amit mondanak, és ne csak a neveket vedd figyelembe. Pontosan tudom kik szerepelnek benne, néztem elég sok sky közvetítést. Szerintem Wéber G. sok szempontból igenis lelkesebben és lelkiismeretesebben követi az egészet, folyamatosan utánaolvasva annak amiről beszél. Az, hogy néha benézik hogy melyik pilóta van a képen ciki ugyan, de nem ettől lesz "szakmaibb"

De elég csak megnézni pl. Villeneuve nyilatkozatait, hogy eldöntsd mennyire egyenesen arányos az F1 tapasztalat, és a szakmaiság.

[ Szerkesztve ]

(#106496) erahurka


erahurka
(nagyúr)

Tudom hogy ez csak teszt de 2 másodpercre van Alonso a Red Bulltól :( Kimoa helyett a Kaka felirat mehetne az idei Mekire :(

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106497) Zoleee83 válasza Alexios (#106495) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Ő/ők legalább láttak közelről F1-es autót, sőt még versenyeztek is velük.
Kiragadtad Villeneuve-öt azt a karaktert akit még a saját csapata is kitiltott a paddocból, hülyeségeket bárki tud mondani, nem mindig releváns..
Lehet Wéber sokat olvas utána lehet hogy érti is amit csinál, de ha csak őt kellene hallgatni 4 perc után aludnék be minden futamon.
Hol le-hol felveszem a hangot mert idegesítenek a félóráig tartó elemzéssel/ordítással hogy pl. azt a kerékanyát/kulcsot hány mérnök hány óra alatt hogyan tervezte meg, és áááá saaaajnos nem sikerült feltenni, eközben meg minden fontos dologról lemaradnak sok esetben.
Azt elismerem hogy magyarországon nem sok műsorvezető lenne akit tudnék helyettük. :)

Szerk.: Szujó hozzáértésére gondoltam legelőször bár mindkettőt beleírtam jogos.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#106498) Alexios válasza Zoleee83 (#106497) üzenetére


Alexios
(addikt)

Az elején a hozzáértés hiányát róttad fel neki. Az, hogy nem tetszik a stílusa más kérdés, nem kell szeretni, lehet untat, de ettől még nem lesz kevésbé hozzáértő. Az más kérdés, hogy szerintem egyáltalán nem ilyeneket szokott mondani, de ez mindegy is.

(#106496) erahurka: A merci meg öt másodpercel lassabb mint a red bull jelenleg, szerintem írjuk őket is le akkor. Lehetőleg persze egész évre ebből az eredményből.

[ Szerkesztve ]

(#106499) Zoleee83 válasza erahurka (#106496) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Első szabadedzésből nem vonnék le messzemenő következtetéseket, tipikusan ilyenkor próbálgatnak új alkatrészeket, tekergetik a motort, nézik a hűtést, a gumikat stb.
Időmérő Q2 vége sokkal több mindent elárul már.
(Ilyen alapon a Honda 7. helye brutál nagy előrelépés)

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#106500) velizare


velizare
(veterán)

2021től nagy vonalakban:
hibrid turbóbenzin, 1.6 v6, erősebb mgu-k-val és mgu-h nélkül;
teljesítménycsúcs 3000/perc fordulatnál;
egységes akksi, és turbó;
költségetési korlát évi: 150m€, amelybe nem tartozik bele a marketing, és a kulcspozíciókat betöltők fizetése;
a csapatok az fiatól legalább annyi támogatást kapnak, hogy a költségsapka eléréséhez legfeljebb még 30m-et kelljen hozzákoldulniuk;
+10m bónusz minden motorszállítónak;
a ferrari bónusza évi 50m-re csökkentve;

és a legjobb:
akinek nem tetszik, annak nem muszáj neveznie.
forrás: amus

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.