Hirdetés

2020. január 18., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#106301) _drk válasza b-type (#106300) üzenetére


_drk
(senior tag)

Az F1 kapja rendesen a pofonokat. De ezért saját maguk felelősek.
Sajnálni nem kell őket, mert rengeteg pénzt keres ott mindenki, meg látszik a felvételeken hogy milyen Happy van ott, a fele biztos igaz.

De hogy ennyire nincs együttműködés a csapatok és szervezők között, ez fogja megölni az egészet.

-Itt a sok új hülye szabály amit valaki mindig kijátszik.
-A gumival való szenvedés.
-Most amit felhoztatok a motor szállítás, hogy a Red Bull-nak a kuka Hondához kell már nyúlnia, mert ők már látják amit a Mclaren még nem.

Ahogy az összes sport nézettsége csökken, (Esport, Netflix, nem menő a tv már).
Az f1 is most fog eldőlni az elkövetkezendő pár évben, mi lesz a sorsa.

(#106302) b-type válasza _drk (#106301) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Nem is az a lényeg hogy az emberek sajnálnák őket, ha már nézi az ember akkor szeretné ha még jobb és jobb lenne. Ehhez pedig csaták kellenek, versenyzők és technikák összecsapása. Több versenyző összecsapása, vagy több eltérő technika összecsapása emeli az élvezeti értéket.
Az F1 tulajdonosainak irányítania kell az F1-t, és nagyon sok minden fog eldőlni, főleg az hogy ezt hogyan képzelik el, a motorformula vázolása, amit most Bahrain-re ígérnek már sokat el fog árulni, és gyanítom nagy felzúdulás lesz a gyártók részéről :)

Boldog új évet!

(#106303) _drk válasza b-type (#106302) üzenetére


_drk
(senior tag)

De pont ezt kell majd leszarniuk, mert a csapatok ezt teszik!

Most a Renault pont ezért sír, mert ők tudják hogy semmi értelme 1 vasat is beletenni ebbe már, most meg van legalább a q3-as idő nagyjából, de Merci Ferrari szinten legközelebb 3 év múlva lehetnek.
Akinek a végén meg nem tetszik, azok elmehetnek. Mert ez a fenyegetés is amit néha benyögnek elég fárasztó.

Nekem biztos szórakoztatóbb lenne egy Haas-Force India-Renualt harcot látni azokkal a pilótákkal mint most a Vettel-Hamilton csatát nézni majd egész évben. Főleg mihelyst valamelyik második már sírásra áll a szája dobogón.

(#106304) erahurka válasza _drk (#106301) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Majd lesz F1 eSport. Alonsónak már saját csapata is van. Nézhetjük majd ahogy a mezőny egyik felét Monacóba, a másikat meg Monzába dobja be a játék ugyanazon a futamon :DDD

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106305) b-type válasza _drk (#106303) üzenetére


b-type
(nagyúr)

A Renault egy nagyon józan érvet hozott fel a befagyasztás mellett, és sztem érdemes is megvizsgálni ahogy vázolták a következő motorformula tervét. teszem azt ha tudod hogy az MGU-H kukázva lesz, akkor teljesen feleslegesnek tűnik pénzt ölni a fejlesztésébe. Előfordulhat hogy W16-s motorok lesznek :D és akkor meg teljesen és tökéletesen felesleges bármennyit is beletenni a V6-ba, azaz logikus kérés a befagyasztás.
Alapvetően mindenki arra számít hogy marad a V6 hibrid MGU-H nélkül, és jócskán szabványosítva, de lehet meglepetés is.

Boldog új évet!

(#106306) velizare válasza b-type (#106278) üzenetére


velizare
(veterán)

olyan hagyomány nincs az f1ben, hogy nekem bármit meg kellene osztanom olyasvalakivel, akivel én nem akarom. nem fogsz tudni egy konstruktőrként is résztvevő beszállítót arról meggyőzni, hogy közvetlen versenytársnak adja el a technológiáját. ennyire nem akar senki sem az f1ben versenyezni.
nem véletlenül nem ebbe az irányba mennek.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#106307) snecy20 válasza b-type (#106305) üzenetére


snecy20
(veterán)

Na jó, de magyarázd meg pl. egy Hondának, hogy még 3 idény erejéig maradjatok a mezőny legvégén. :)

(#106308) erahurka válasza b-type (#106305) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Ha a motorgyártók legnagyobb gondja az MGU-H-val és MGU-K-val van, akkor miért nem mondják azt, hogy ezt a két alkatrészt egységesen gyártsa egy külső cég mindenkinek, ők meg foglalkozzanak a belső égésű egységgel. Kész. Lenne hibrid, olcsóbb lenne a motorfejlesztés, mindenki örülne.

Kivéve persze a nézők, mert ők b*szott hangos V10/V12-esekre vágynak. :U

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106309) Csapoati válasza erahurka (#106308) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Nagyjából az lesz 2021-től, amit az elején írtál.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106310) erahurka válasza Csapoati (#106309) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Logikus lépésnek hangzik. Már csak azt kéne elérni, hogy ne ilyen 2-3 motorral kelljen egy egész évadot teljesíteni. Megöli a sportot ha 3 futamnál többet kell kibírnia egy motornak szerintem.

De amúgy belegondolva, ha nem a motorgyártók fejlesztik az MGU egységeket, totál felesleges. Nem azért van szükség rájuk, hogy a sport miatt öntsék bele a pénzt, és aztán a fejlesztéseket felhasználják az utcai autókban? Végül a motorgyártók megint sima motorokat fognak fejleszteni. Ezzel az erővel ki lehetne szedni az egész hibrid rendszert. :C

[ Szerkesztve ]

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106311) Csapoati válasza erahurka (#106310) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Igen, a 7 hétvégés (illetve hát 3db/21 futam) motorszabálynál szerintem még nem volt rosszabb az F1-ben. Még a 4-5 is sok, én olyan 3-ra lőném be. Ahhoz azért már kell megbízhatóság, de nem kellene állandóan letekerni.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106312) KraX válasza Csapoati (#106296) üzenetére


KraX
(senior tag)

Persze. A Ferrari a kakukktojas. Mint kozel 30 eve Ferrari szurkolo mondom ezt. Ha nem lenne a Ferrari, akkor sokkal egyszerűbb lenne a helyzet. Gyari csapatoknak balra el, helyettuk privatok (jo oreg Lotus, Brawn stb... :) ) Aztan lehetne venni a motorokat mint komponens. Nem lenne jo feleim? :)

#106311
Abszolút egyetértek. A hajam tepem mar ettol a letekerosditol. Regen is kellett vigyazni a technikara, de kerem szepen, nem ilyen mértékben amit most művelnek. Nonsense.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#106313) KraX válasza KraX (#106312) üzenetére


KraX
(senior tag)

Millio peldat lehet hozni de ott az egyik ikonikus Schumi vs Alonso Imolai oda vissza veres,ahol a szemet kitoltak a gepnek nem ket koron keresztul. Elozes nem volt es megis a karfa recsegett a kezemben mikozben neztem a jeleneteket... Nem akarom szidni a jelenkori F1et de a sporolas meg az elozesek hianyanal is sokkal nagyobb probléma a számomra egy "gyorsasági" autósportban.

I know kung fu!

(#106314) erahurka válasza KraX (#106313) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Azokban az években kezdtem el komolyabban F1-et nézni. Hát nem véletlen hogy egyből berántott :K Szinte minden versenyen volt pár ilyen izgalmasabb csata amit lehetett nézni. Ha meg mégsem, elhallgatta az ember a brutális motorok hangját. Micsoda idők voltak!

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106315) snecy20 válasza KraX (#106313) üzenetére


snecy20
(veterán)

2004 alapvetően egy unalmas év volt, de azért nem akármilyen kergetőzések mentek a mezőnyben... Nagyon tanulságos megnézni újra azévből Hockenheim-et pl. DRS-nek még hírmondója sem volt, mégis szépen tudták követni egymást közelről (Button-Alonso hosszú körökön át), és nagyon komoly bevetődős előzések is voltak.

(#106316) KraX válasza erahurka (#106314) üzenetére


KraX
(senior tag)

Hat igen, bizonyos dolgokat en is visszasirok. Egyebkent nem lenne oriasi problema a jelenkori F1-el, csak a sprolast vegyek ki a kepletbol (ezzel egyutt a mar mar egy motorral egy evadot jelszot is nyugodtan kukazhatnak), egyszerubb hajtast es az autok szelessege maradjon ha kerhetem. Ez elott is megoldottak a pilotak vhogy. Az elozesre majd kitalal vmit Ross Brawn es csapata attol nem felek.

#106315
Igy igy. :)

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#106317) erahurka válasza KraX (#106316) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Szerintem nem előzésekre van szükség hanem csatákra. Ha 10 körön keresztül gyilkolja egymást két pilóta az izgalmasabb mintha egy kör alatt megelőzné. Mint pár éve Alonso és Vettel talán Silverstone-ban.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106318) Csapoati válasza snecy20 (#106315) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Bevetődés most is van (Ricciardo) és szerintem nem is az a baj most, hogy nem tudják követni egymást, hanem hogy túlmelegszik a motor hamar a szélárnyékban. Szóval van pár köröd előzni, ami legtöbbször nem elég.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106319) snecy20 válasza Csapoati (#106318) üzenetére


snecy20
(veterán)

Hát meg van versenyenként 1 kiállás mostanában, ez lényegében a vállalkozókedvnek sem tesz jót.
Ezzel a mostani motorszabállyal meg legfeljebb a Mercedeses csapatok tudják támadóbbra venni a figurát - úgy 3 körig. :D

(#106320) gbors válasza erahurka (#106317) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Ezt itt sokan gondoljuk igy, de a szeles neptomegek maskepp latjak...

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#106321) erahurka


erahurka
(nagyúr)

Más motorgyártók beszállítója lehet a Mercedes.

Tudom hogy fentebb pont azt írtam hogy ez lenne a járható út, de ez így nem tetszik. Sporttól független beszállítóra lenne szükség szerintem, mert így nyilván a Mercinél fognak a legjobban működni ezek az alkatrészek, és megint előnybe kerül a csapat :(

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106322) Csapoati válasza snecy20 (#106319) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Hozzák vissza a 2012-es gumikat! Tessék, elsőnek én írtam le. ;]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106323) snecy20 válasza erahurka (#106321) üzenetére


snecy20
(veterán)

Legújabb hírek szerint a Mercedesnek tökéletes lenne a motorbefagyasztás 2021-ig, mélyen egyetértenek a Renault-val. ;] :P

(#106324) KraX válasza erahurka (#106317) üzenetére


KraX
(senior tag)

Ezzel melyen egyetertek. es azzal is amit gbors mond, sajnos vagy nem sajnos, a tomegeknek a drama (cirkusz) kell elsosorban, sok elozessel, szovaltassal, esetleg utkozessel stb. Az tagadhatatlan, hogy a leghirhedtebb ilyen csata az F1-ben Senna es Prost kozott szinte kivetel nelkul mindenkire hatassal volt aki kovette az F1-et. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy nem feltetlenul baj ez egy bizonyos szintig.

I know kung fu!

(#106325) erahurka válasza KraX (#106324) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Én is örülnék 21 olyan versenynek mint a tavalyi bakui mondjuk :DDD

De az idei Ausztrál nagydíjon csaták se voltak, csak vonatozás egymástól 1 másodpercre. Az elején Max nyomta mint állat, azt jó volt nézni, de a második felében a versenynek kuka volt. Beragadt az 1 másodperccel lassabb Alonso mögé hát ilyen a világon nincs.

[ Szerkesztve ]

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106326) KraX válasza erahurka (#106325) üzenetére


KraX
(senior tag)

Azt kell mondanom, hogy az elmult tobb mint 30 evben sokkal tobb olyan futam volt ahol nem volt annyi esemeny, illetve vonatozva kovettek kisebb nagyobb tavolsagbol egymast a versenyzok, mint nem csak mi is mindig a kiemelt csatakra es pillanatokra emlekszunk szivesebben, ez termeszetes. Nem tudom emlekeztek-e arra amikor bevezettek a DRS-t es hirtelen ugrasszeruen novekedett az elozesek (sokszor kikerulesek) szama amit statisztikailag is ala lehetett tamasztani. Nekem ez foleg a kikerulesek nem sokat jelentenek, megforditva egy regebbi, DRS nelkuli manover adott esetben sokkal tobbet nyom a latban legalabbis szamomra, mert azert jobban meg kellett dolgozni (itt most legfokeppen a DRS kikerulesek elleneben ertem). Az, hogy ez valtozzon idot kell hagyni Brawnek csapatanak. Remelem kitalalnak valami okosat, hogy az autok se valtozzanak nagy mertekben de kozelebb tudjon kerulni a tamado fel es ne egjen el a motorja kozben.

Egyebkent ez csak 1 palya volt, ezen a palyan a multban is nehez volt elozni. Lesz jocskan olyan palya is ahol lehet majd elozni.

I know kung fu!

(#106327) snecy20 válasza KraX (#106326) üzenetére


snecy20
(veterán)

Jelenleg az az aggasztó kicsit, hogy még DRS-sel együtt sem lehet előzni, pedig be fognak ám vetni mindent, gondolom a 3 DRS aktiválási zóna lesz majd állandósítva, és már 1.5mp-nél nyitható lesz...

(#106328) Csapoati válasza snecy20 (#106327) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ausztráliában amúgy se nagyon szokott lenni sok előzés. Már alig várom a kínai futamot, ami után majd jön a sírás, hogy áhh, ez már csak kikerülés stb. :D

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106329) snecy20 válasza Csapoati (#106328) üzenetére


snecy20
(veterán)

Szerintem már tavaly is elég eseménytelen volt a Kínai GP, de lehet rosszul emlékszem. :)

(#106330) Csapoati válasza snecy20 (#106329) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Nem volt az, esegetett az eső is, meg Hamilton mögött volt mozgolódás bőven.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106331) KraX válasza Csapoati (#106328) üzenetére


KraX
(senior tag)

Igy van. Ez palyaspecifikus. Egyszer irtam errol meg par sort. A palyak karakterisztikaja szerint vannak olyan palyak amiken meg DRS segitsegevel sem vagy csak kinkeservesen lehet elozni, vannak olyanok ahol annyit segit, hogy szep manovereket lehet latni es vannak azok ahol egyszeruen kikerulik a vedekezo versenyzot. Azt hiszem erzesre meg mindig a harmadik tipusu palyak lesznek tobbsegben.

I know kung fu!

(#106332) snecy20 válasza Csapoati (#106330) üzenetére


snecy20
(veterán)

Az életben ki nem találtam volna hogy az esős verseny volt! :)

(#106333) Greentea


Greentea
(senior tag)

Ha száraz idő lesz, Hungaroringen mi lesz? :F
oké 13-as után a harmadik DRS, de sztem az sem lesz elég.. Ha Melbourne-ben 5 előzés volt.. :D

kétszer kettő néha öt

(#106334) .noxwill


.noxwill
(veterán)

Kubica lemondta a WEC-es szereplését csak hogy a Williamsre koncentrálhasson.

Most vagy lát tényleg esélyt hogy visszatérhesses, vagy én nem tudom. De így alárendelni magát egy fals szerepkörbe, ráadásul egy olyan csapatnál ami hoppon hagyta egy pénzes fiú miatt, és emellett az autó teljesítménye is inkább a vége a mezőnynek semmint az eleje.

All→M8

(#106335) shteer válasza Greentea (#106333) üzenetére


shteer
(félisten)

Akkor itt is lesz 5 :)

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#106336) erahurka válasza .noxwill (#106334) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Szerintem csak nem akarta szerződtetni a WEC-es csapat amivel tárgyalt de ez volt a nyilatkozat hogy ne rontsák Kubica értékét.

Nem értem amúgy mit akar, gyakorlatilag egy kézzel vezet. Senki sem fogja beültetni teljes évadra.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106337) DS39 válasza erahurka (#106336) üzenetére


DS39
(veterán)

Nekem ez a Kubica projekt ott nem világos, hogy miért most?
5 év kellett hogy javuljon a keze? De akkor közben hogy tudott rallyzni? Ahhoz is kell(ene) a két kéz és a gyors reakció.

(#106338) snecy20 válasza DS39 (#106337) üzenetére


snecy20
(veterán)

Na hát ezaz, hogy "egy kézzel" a rallyzás nehezebb mutatvány, mint a sportautózás / formaautózás.

(#106339) Cartevo válasza b-type (#106179) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

A hétvége fő kérdése lesz, hogy Kimit hogy fogják Vettel mögé rendelni a vörösök, akinek legalább a 3. hely kell a Mercik mögött a vb szorosan tartásához.

(#106340) erahurka válasza Cartevo (#106339) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

"Sebastian is faster than you" :U

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106341) e=mc² válasza erahurka (#106340) üzenetére


e=mc²
(őstag)
LOGOUT blog (1)

just leave him alone...

Ambulimax Provider

(#106342) Csapoati válasza Cartevo (#106339) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Nem biztos, hogy kell. Évente 3-4-szer jobb, mint Vettel (vagy mint Alonso még 2014-ben), ebből egyet már felhasznált idén.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106343) Popes


Popes
(őstag)

Ez mi?!

Sprintverseny az F1-ben? Ez lehet hogy feldobja, de nem is tudom.

Deus ex machina

(#106344) Viktor77 válasza Popes (#106343) üzenetére


Viktor77
(félisten)

Szóval, akkor az utóbbi évek spórolása miatt majdnem nézhetetlenné tett F1-ben lesz még egy verseny az adott hétvégén, spórolás nélkül. Ok, értem.

Ja, nem.

Some people move on, but not us ... not us

(#106345) Csapoati válasza Popes (#106343) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Nem is akkora hülyeség, mint elsőre hallatszik. Az időmérő rendszer viszont akkor gyakorlatilag menne a kukába. Ezen még gondolkodni kell.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106346) snecy20 válasza Popes (#106343) üzenetére


snecy20
(veterán)

Kb. ezzel beismeri mindenki, hogy az elmúlt évek spórolásos irányvonala mehet a kukába.

(#106347) shteer válasza Popes (#106343) üzenetére


shteer
(félisten)

Amíg nem lehet követni egymást a “túlfejlett” aero miatt, teljesen fölösleges ez is

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#106348) b-type válasza snecy20 (#106346) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Inkább azt hogy van igény az ellenkezőjére.
De az tény hogy spórolnia a technikának kell, nem a versenyzőnek.

Boldog új évet!

(#106349) Popes


Popes
(őstag)

Mindenkinek, egész jól hangzana hogy nincs üzemanyag limit és mindenki padlógázon megmutatja hogy mit tud(ilyennek kellene lenni a normál versenynek :U ) viszont hogy fog ez működni ha a motorral mégis spórolni kell?

Deus ex machina

(#106350) vlevi válasza Popes (#106349) üzenetére


vlevi
(nagyúr)

Nektek semmi sem jó.
Pár éve, amikor bevezették a 100kg-ot, akkor az volt a baj, hogy el kell spórolni a futamot a fogyasztás miatt. Mostmár nem számít. Nem a benzin miatt spórolják el a futamot, hanem a hajtókar csapágy (vagy mittudomén mi a leginkább kopó alkatrész ) miatt :)

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.