Hirdetés

2020. február 25., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#106201) Tsa-bika válasza b-type (#106200) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

Messze nem. McLaren, HULK, Kubica. Rosberget anno nagyon csiptem, Kimit is.

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"

(#106202) b-type válasza Tsa-bika (#106201) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Mindjárt sejtettem :D
Na ezért működik olyan jól ez a médiacirkusz.

Boldog új évet!

(#106203) guftabi96


guftabi96
(addikt)

Redditen merült fel ez az ötlet az előzésekkel kapcsolatban: A jelenlegi 13-as kanyar helyett mehetnének tovább egyenesen (folytatódik is az út), majd egy jóval lassabb kanyarba érkeznének meg majd egy újabb rövidebb egyenest követően egy kis töréssel a vonalvezetésben (egy kis aszfaltozással még erre se lenne szükség, hanem mehetnének egyenesen vissza az eredeti pályára) visszatérnének a mostani pályára.
Akár még működhetne is.

[ Szerkesztve ]

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#106204) erahurka válasza guftabi96 (#106203) üzenetére


erahurka
(nagyúr)
LOGOUT blog

Inkább gyengíteni kéne az első szárnyak szerepét az aeróban, hogy tudjanak egymás mögött menni a kocsik. Ezzel a változtatással is csak DRS-es kikerülések lennének, nem előzések.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106205) guftabi96 válasza erahurka (#106204) üzenetére


guftabi96
(addikt)

Hát én korábban írtam is, hogy érik egy aero butítás. Én örülnék, ha szépen legyalulnák az aerot, mint 2009-ben, de úgy, hogy a széles gumik, széles padlólemez és széles szárnyak (ezek ugye szépen leegyszerűsítve) megmaradnának.
Egy PS-hoz értő lelkes fórumtárstól szívesen megnéznék egy Brawnt ezekkel a paraméterekkel :K
Érdemes figyelni az F1-nek az Indycart, most ott is átmentek egy szép kis aero butításon.
Az első verseny alapján működik a recept.

[ Szerkesztve ]

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#106206) erahurka válasza guftabi96 (#106205) üzenetére


erahurka
(nagyúr)
LOGOUT blog

Elméletileg át lehetne helyezni a hangsúlyt a padlólemezre, és azt nem zavarná annyira a turbulens levegő.

Szponzorok szempontjából is jobb lenne egy egyszerűbb első szárny, plusz talán az a legsérülékenyebb része az autóknak, a költségeken is tudnának spórolni picit. Úgyis az a mániája az FIA-nek, hogy olcsóbbá kell tenni a sportot.

Én még V10-es szívókat is visszapakolnék a mostani hibrid szarok helyett. Elvileg Bahrainben bemutatja az FIA mit szeretne 2021-től, remélem nem ment el az eszük teljesen. Várj, fenn van a halo az összes kocsin, de, totálisan elment az FIA esze :(

Az IndyCar annyiból nehézen másolható, hogy ott egyen kasztnit használnak. Most F1-ben lehet kitalálnak valami jó kis egyszerűsített szabályrendszert, aztán jön egy mérnök aki kitalálja hogy a hármas paragrafust másképp is lehet értelmezni, és megint ott állunk majd egy csapattal, aki 1 másodpercet ver körönként a másodikra.

[ Szerkesztve ]

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106208) erahurka válasza b-type (#106207) üzenetére


erahurka
(nagyúr)
LOGOUT blog

Gyorsabbak, ez tény, de drágábbak és bonyolultabbak is, és még a hangjuk is szar. :U

[ Szerkesztve ]

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106209) [CS]Blade2 válasza b-type (#106207) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

Ha annyira biztosak benne, akkor belemehetnének abba, amit a Redbull-os csávó mondott, hogy az időmérőn használt motormóddal kell lemenni a versenyt.
Ha a Mercedeses brokkolinak van igaza, akkor úgyis csak 0,1-et buknak vagy semmit, mert ugye nincs is ilyen gomb, és akkor odamondogathat a Marko-nak, hogy "sz*r az autótok, apukám".
Ha pedig a Redbull-nak van igaza, akkor 0,5-el közelebb kerülnek, és van csata a pole-ért.

A motor kérdésben sosem jutunk dűlőre. Nem rég volt egy hír, hogy 2003-as Ferrarival körrekordot ment a Ferrari tesztpilóta csávó idei Pirelli gumikon.
Szerintem a 2004-es Ferrari az idei széles hypersoft slicken valami eszméletlen leverné az idei mezőnyt. Vagy 3-5 másodperccel. (legalább 130kg-val könnyebb a cucc.)
600kg-ba balanszokkal is bőven befért már akkor. A mai technikával lehet, hogy 500kg-ba beférne nélküle. Mai technikával sokkal tartósabbra, erősebbre meg lehetne építeni azt a 15 éves szívó-t.
Mivel a V10 mellé nem kell az elektronika, az akku pack, az MGU-K az MGU-H és a Turbo, így még 210 literes tankkal és a biztonsági megoldások súlynövekedésével is maximum egyforma tömeggel rajtolnának el. A verseny vége felé már 45kg-val könnyebb lenne a V10-es gép. (mert abból elfogy a plusz üzemanyag, a hybrid viszont végig cipeli az egész motyót. A visszanyert energia viszont benne van a 950 lóerőbe, amit mondanak rá.)

(#106210) Csapoati válasza erahurka (#106208) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ugyanez igaz a V10-re a V12-vel szemben, akkor ne arra álljunk vissza? :B

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106211) cyberkind válasza Csapoati (#106210) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

V1, belső tükör, jóccakát! :K

;] ;]

[ Szerkesztve ]

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#106212) b-type válasza [CS]Blade2 (#106209) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Renault-nak is van időmérős motormódja, 2 tizedet jelent náluk:
"A Red Bull-os kollégája szerint azonban nem mindegy, hogy az általa említett három tényező közül mekkora a hangsúly a motoron. A Renault idei évre elkészített időmérős motorbeállítása szerinte köszönőviszonyban sincs a Mercedesével. „Igen, valóban fel tudjuk tekerni a teljesítményt. Ez két tizedet jelent számunkra. Elég csak megvizsgálni a köröket, és máris látható, hogy az összes időt az egyenesekben veszítjük el. Valamennyi kanyarban legalább annyira gyorsak vagyunk, mint ők” – mutatott rá."

A Red Bull azt mondja ami nekik jó, a Ferrari azt mondja ami neki jó, a Mercedes meg ami nekik jó.

Azon a pályán amin rekordot ment a 2003-s Ferrari, azt az F1-ben nem használják. Menjen Barcelona-ban,..miért nem ott megy, mert annak nem lenne értéke?
Az hogy idei gumit raknak egy 2003-s Ferrari-ra, már bukik az egész, bele kell tenni a mostani Mercedes-be azt a V10-s szívómotort, és kivenni a V6turbót és a hibridet, és akkor meg lehet(ne) nézni hogy mennyit megy..akkor lenne kb. reális hogy egy erőforrás csere mennyit jelenthet.
..és így nem lenne gyorsabb sőt, .. de ha ugyanezt fordítva teszed meg, azaz belerakod a hibridet a 2003-s Ferrari kasztniba ott is hervasztó lenne az eredmény a V10szivónak, magának az erőforrsának nincs akkora súlytöbblete mint amivel több nyomatékot ad a turbó, és amennyit tol az ERS. egy körös módban nagyon csúnyán elvérezne, teljes versenytávon meg tankolnia kellene, és az minimum egy kiállásnyi idő 25-32mp+
..és ha a megbízhatósági tényezőt kivesszük, azaz a hibrid annyit megy mint amennyit tud, mint Hamilton-nál tavaly, akkor absz. knock out

[ Szerkesztve ]

Boldog új évet!

(#106213) guftabi96


guftabi96
(addikt)

Egy kis ajándék Alonsotól :) 3 hónap ingyen Motorsport.com Prime

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#106214) erahurka válasza Csapoati (#106210) üzenetére


erahurka
(nagyúr)
LOGOUT blog

Hát azért a V10 és V12 közti hangkülönbség kicsit más kategória mint a V6 hibrid és a V10 közti :U

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106215) szilva01


szilva01
(őstag)

Megnéztem végre a Senna c. filmet. Összességében tetszett, sok mindent nem tudtam róla. Az archív felvételek brutál jók, azokat lehet újranézem még. Volt benne két interjú alany akik kifejezetten nem tetszettek, viszont Ron Dennis valamennyire ellensúlyozta őket. (:DDD)

Prost nekem nagyon furcsa volt, olyannak tűnt néha a kellemetlenebb kérdések után, mint aki nem emlékszik akkoriban milyen részleteket ferdített el, és ösztönből az igazságot mondaná, de aztán hirtelen eszébe jut mit is nyilatkozott és kijavítja magát.

(#106216) Bozso68 válasza szilva01 (#106215) üzenetére


Bozso68
(senior tag)

(#106217) Csapoati válasza erahurka (#106214) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Lényegtelen, a nosztalgiát bármeddig vissza lehet vezetni. Nekem a 70-es évek autói tetszenek, hozzák vissza azt az aerot!

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106218) Mortein


Mortein
(tag)

A stratégiákat nézve egy dolog nem fér a fejembe. A merci miért pont a 2-es számú Ferrari pilótát akarta levédeni stratégiailag? Kimi nem lesz versenyben a vb-ért. A Ferrari most is simán beáldozta. Szerintem ez egy nagyon nagy stratégiai hiba volt egy olyan pályán, ahol szinte mindig van SC vagy VSC. Bár a VSC is értelmetlen volt jöhetett volna azonnal a SC hiszen a versenyirányítás pontosan tudta, hogy ott nincs nyitás a korlátokon.

(#106219) VD


VD
(őstag)

Kicsit lemaradtam, kapott valamilyen büntetést a Haas a veszélyes autók kiengedésért?

Az AUDI az a Volkswagen ami BMW akar lenni!

(#106220) KurtCobain válasza VD (#106219) üzenetére


KurtCobain
(őstag)

Ja. 5000 euró/fő.

Mmm'kay?

(#106221) Csapoati válasza KurtCobain (#106220) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Hú az durva, van vagy 200 alkalmazottjuk.

;]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106222) shteer válasza Csapoati (#106221) üzenetére


shteer
(félisten)

trololololooo

csak nehogy valaki elhiggye :P

A történtek után tudniillik a kerékrögzítések esetén pardont nem ismerő FIA kétszer 5000 eurós büntetést szabott ki a csapatra veszélyes kiengedések jogcímén

[ Szerkesztve ]

15" gyári Ford 5x108 alufelni szett eladó Dunlop nyári abroncsokkal

(#106223) erahurka válasza shteer (#106222) üzenetére


erahurka
(nagyúr)
LOGOUT blog

Vettelt nem büntetik meg, amiért nyert? :U

Büntetnek mindent és mindenkit, nem elég hogy kiesett mindkét autó 4.-5. helyről, még 10,000 eurót is fizessenek. Ennyire ne legyen rugalmas valami...

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106224) Alexios válasza erahurka (#106223) üzenetére


Alexios
(addikt)

Mondjuk ez pont egy évek óta következetes büntetés, nem azért büntetnek mert kiestek, hanem mert úgy küldték ki az autókat, hogy potenciálisan balesetveszélyes lehetett volna a lerepülő kerék miatt.

Ha nem büntetnék akkor meg az lenne, hogy de mééé, mikor xy-t is büntették, nem következetes az egész F1, régen minden jobb volt!

[ Szerkesztve ]

(#106225) shteer válasza erahurka (#106223) üzenetére


shteer
(félisten)

Nem, de Hamiltont meg kellett volna a második helyért ;]

Szabályzat rendelkezik erről. Kb a legenyhébb büntit kapták.

15" gyári Ford 5x108 alufelni szett eladó Dunlop nyári abroncsokkal

(#106226) erahurka válasza Alexios (#106224) üzenetére


erahurka
(nagyúr)
LOGOUT blog

De nem repült le kerék, hanem azonnal félreálltak a pilóták. Ha lerepült volna azt mondom ok, így semmi balesetveszélyes nem volt.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106227) Alexios válasza erahurka (#106226) üzenetére


Alexios
(addikt)

Nem repült le, de azért volt meg a lehetőség egyáltalán rá mert rosszul engedték ki. Ha lerepül sokkal súlyosabb büntetést kaptak volna.

(#106228) velizare válasza erahurka (#106226) üzenetére


velizare
(veterán)

de, az balesetveszélyes, hogy nincs rajta jól a kerék. csak gondold végig.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#106229) Csapoati válasza velizare (#106228) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ez így van, anno a Ferrarit is büntették már a kígyófuttatásért 2008-ban Szingapúrban, szóval ez egy 10+ éves szabály (ami még ráadásul racionális is).

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106230) guftabi96 válasza erahurka (#106226) üzenetére


guftabi96
(addikt)

Pár éve a Hungaroringen láthattuk, hogy mennyire balesetveszélyes egy rosszul rögzített kerék. Talán 2010, ha jól emlékszem vagy Rosberg vagy valamelyik Williams hagyta el hátsó kerekét.

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#106231) [CS]Blade2 válasza Mortein (#106218) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

Kicsit szarul számoltak, de ennek ellenére jól csinálták. A közelebbi pilótát levédték a rá következő körben, és akkor az volt a várható, hogy Vettel tovább megy, de lassabb lesz a kopott gumin, majd bőven mögéjük jön vissza. Attól függően, hogy mennyivel nyújtja el, annyival jobban lemarad, és annyival frissebb gumin hozhatja vissza ezt a lemaradást. Ellenben ezen a pályán nem lehet előzni. Csapatutasítás nélkül még Kimi-t sem előzte volna meg. A Redbull legalább 1 másodperccel gyorsabb volt a Meki-nél, és nem tudtak előzni.
Vettel vert helyzetben volt. A világvégéről nem lehetett elévágni, a pályán pedig a büdös életben nem előzi meg őket. Ez a kis szalmaszál maradt neki, ami pont bejött.

Az megint csak nem volt logikus, hogy csak Vettelre figyelnek, mert akkor Kimi nyeri a futamot, ha nincs a Haas akció. Hagyják, hogy eléjük vágjon.
Arra nem számolhattak, hogy nem reagálnak Kimi-re, mert úgyis mindjárt VSC lesz, és akkor majd bejönnek Vettel előtt a boxba.

Kifejezetten az lett volna nekik a legjobb, ha simán csak nincs a VSC, és még a Ferrarinak kell csapatutasítás, ha nem akarják, hogy Vettel csak a 3. legyen, és 7 helyett rögtön 10 pont lemaradással nyisson.

[ Szerkesztve ]

(#106232) erahurka válasza [CS]Blade2 (#106231) üzenetére


erahurka
(nagyúr)
LOGOUT blog

Hát igen, ha ott lett volna Bottas máshogy alakulhatott volna a dolog. Én már tavaly is azt mondtam az Ausztrál nagydíj után, hogy ha Rosberg ül a második számú Merciben Vettel nem nyer, vagy minimum nehezebb dolga lett volna.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106233) zetecR válasza guftabi96 (#106230) üzenetére


zetecR
(addikt)

És a rugó elhagyás? Az is veszélyes...

(#106234) Alexios válasza zetecR (#106233) üzenetére


Alexios
(addikt)

Mi van vele?

Amúgy nyilvánvalóan több veszélyhelyzet is van, de a kerékcsere egy megelőzhető dolog, az összes többi csapatnak ment, a szabály lényege, hogy ne menjen a kapkodás a biztonság rovására.

[ Szerkesztve ]

(#106235) Mortein válasza [CS]Blade2 (#106231) üzenetére


Mortein
(tag)

Az egész bajnokságot tekintve. Hamiltonnak annyi dolga van, hogy Vettel előtt maradjon. Túl sokat akart markolni a Merci. Ha Kimi nyer csak nehezebb helyzetbe hozzák a Ferrari-t. Ez volt a lehető legrosszabb forgatókönyv.

(#106236) Leon77 válasza guftabi96 (#106230) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Pont itt Ausztráliában halt meg egy sportbíró, mert agyonütötte a leszakadó kerék... (igaz nem azért, mert rosszul volt felszerelve)

https://www.youtube.com/watch?v=zB-AcTjAgac

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#106237) customer114


customer114
(senior tag)

F1 related kérdés:

Véleményetek szerint Magnussen vagy Grosjean végez közelebb a dobogóhoz a következő futamokon?

(#106238) Tsa-bika válasza customer114 (#106237) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

Pénzzel játszunk -pénzzel játszunk? Passz, Ausztráliában Magnussen érezhetően jobb volt, de ő itt amugyse szokott rosszul menni. Év végére biztosra mondanám, hogy amig a technika nem szól közbe, addig Grosjean lesz a jobb.

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"

(#106239) customer114 válasza Tsa-bika (#106238) üzenetére


customer114
(senior tag)

Fantasy játék, volt róla szó a topikban az első futam előtt. :)
Köszi

(#106240) Cartevo válasza Leon77 (#106236) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Monzában is volt ilyen +Montreal13

(#106241) Tsa-bika válasza Cartevo (#106240) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

Kanadában a munkagép hajtott végig a pályabírón aki a közlekedő gép előtt lehajolt az adóvevőért, vagy telefonért. Csóri:/

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"

(#106242) Cartevo válasza Tsa-bika (#106241) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Legalább a pilóták már biztonságban vannak, bár nem tudom, a glória mennyit segített volna Sennán vagy Massán, bár őt megmentették orvosaink. :R

(#106243) erahurka


erahurka
(nagyúr)
LOGOUT blog

Nem semmi a srác, gitárral imitálja F1-es kocsik hangját :DDD

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106244) Csapoati válasza Cartevo (#106242) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Sennán segített volna, Massán nem - szigorúan szerintem.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106245) Stockbauer79 válasza customer114 (#106239) üzenetére


Stockbauer79
(tag)

:DD

[ Szerkesztve ]

just leave me alone

(#106246) velizare


velizare
(veterán)

a renault be akarja fagyasztani a motorfejlesztéseket '19-'20ra.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#106247) Csapoati válasza velizare (#106246) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Miért, idén utolérik a Mercit és a Ferrarit?

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106248) Motion_Blur válasza Csapoati (#106247) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Vagy fosnak hogy a Honda is elveri őket?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#106249) velizare válasza Csapoati (#106247) üzenetére


velizare
(veterán)

inkább azért, mert látják, hogy 2021ig nem érik utol őket, utána meg ezek a motorok mennek az olvasztóba. és attól nekik nem lesz több pénzük meg mérnökük a motorfejlesztésre, mert egyszerre kell majd fejleszteniük a '19/20as motort, meg a '21est.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#106250) erahurka válasza velizare (#106246) üzenetére


erahurka
(nagyúr)
LOGOUT blog

Jajj ne! Csak ilyen befagyasztós hülyeséget megint ne! :W

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.