Hirdetés

2020. január 26., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#106051) DS39 válasza Csapoati (#106050) üzenetére


DS39
(veterán)

esetleg tehetnék a versenyzők neveit, mint anno a Mekin a West helyett.

(#106052) Greentea válasza gbors (#106048) üzenetére


Greentea
(senior tag)

Hát nem valószínű hogy a Mercedestől fog visszavonulni ;)

kétszer kettő néha öt

(#106053) JJános válasza Csapoati (#106043) üzenetére


JJános
(addikt)

Bottas ma sehol sem volt. Megérdemelné a kukát. :)

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#106054) DS39 válasza JJános (#106053) üzenetére


DS39
(veterán)

hát azért ez csúnya megfogalmazás. nem üti meg az elődje (Rosberg) szintjét, de egy középcsapatban jó versenyzőnek számít. más kérdés, hogy a jelenlegi helyzet a Mercinek jó szerintem, hiszen nem kell felállítaniuk Ferrari-féle sorrendet csapaton belül, a Hamilton-Bottas között különbség ezt garantálja.

[ Szerkesztve ]

(#106055) gbors válasza Greentea (#106052) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Nem csak saját akaratból lehet kikerülni az F1-ből...

"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."

(#106056) #98880768 válasza snecy20 (#106041) üzenetére


#98880768
(törölt tag)

:K +1, Alonsonak még védekeznie sem kellett komolyabban

(#106034) mefistofeles Ezt most úgy írod mintha az én hibám lenne.. :D

[ Szerkesztve ]

(#106057) AMD Power válasza Leon77 (#106018) üzenetére


AMD Power
(titán)

Ezzel en is igy vagyok.

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#106058) arn válasza gbors (#106026) üzenetére


arn
(nagyúr)

Vettel? Nagyon... weben lehet nezni a reakcioidoket, vettel szinte mindenben a hataron volt, hamilton a fekezessel sporolt foleg.

Jelenleg nem latom, hogy a ferrari merre tudna fejlodni, mert a poleokra nagyon kellene gyurni, ilyen elozesi potencialokkal hatalmas elony. A mercin talan melegben jobban letekerik a motort mert mindket pilota motortulmelegesre panaszkodott.

Raadasul ott a rb, ami lassabb palyakon es esoben baromi eros lesz. Nem tudom, hogy a ferrari mennyivel jart jobban a hosszu kasznival, mert jelenleg nem tunik ugy, hogy annyit nem nyertek vele mashol, mint amennyit veszitettek. En bevetnem az uj motort is, mert itt kockaztatas nelkul merci vb lesz.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#106059) Tsa-bika válasza Leon77 (#106042) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

Kubicát a Williams csak takarítónak vette fel, aztán meglepődtek, hogy ő pedig alázatosan fel is mossa a padlót a két pilótával :DD
Viccet félretéve, én nyugodt vagyok, még 4-5 duplanulla futam meg versenyzői hibák és a sors elégtételt fog venni, nem hiszem hogy a 2018-as évad úgy fog végetérni, hogy ne látnánk Kubicát szombat és vasárnap is rajthoz állni. Igen, lemertem írni.

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"

(#106060) AMD Power


AMD Power
(titán)

Most olvastam,hogy a Haasnal mind a ket kerekcsere emberi mulasztas miatt volt. Szerencsetlenek! :(

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#106061) b-type válasza Bad Pritt (#106038) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Max rágörcsölt arra hogy borul a kitalált taktika. A rajtnál viszont nem volt a fejében.
Szemre nagyon látványosan ment, de minden kevés volt ráadásul a gumitaktika kivárásra volt jó, nem csatára.

Boldog új évet!

(#106062) Greentea válasza gbors (#106055) üzenetére


Greentea
(senior tag)

Ezt senki sem mondta..
Attól függetlenül, hogy nem egy Alonso kaliber, attól még egy középcsapatban lehet húzóember. Lásd pl Perez, vagy Hülkenberg.

kétszer kettő néha öt

(#106063) Csapoati válasza Tsa-bika (#106059) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Az a baj, hogy az szerződésszegés és akkor fizethetnek Szirotkinnak/Strollnak, márpedig gyanítom nem azért mennek velük, mert annyi pénzük lenne.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106064) #98880768 válasza AMD Power (#106060) üzenetére


#98880768
(törölt tag)

:Y így csak még kínosabb az egész..

(#106065) gbors válasza Greentea (#106062) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Senki nem mondta, hogy mondta ;)

Szerintem egyrészt gyengébb, mint Perez és Hülkenberg, másrészt meg az a szint, amit ez a két úriember tud, korántsem garancia arra, hogy kap szerződést. De ez még a jövő zenéje, az is lehet, hogy főnixként feltámad. A mai versenyéből szerintem pont 0 következtetést lehet levonni.

(#106058) arn: a 48-52 körökben is? Az mondjuk ciki, a lágy gumi nagyon sokat lesz játékban az évben...
Mondjuk formaindikáció szempontból sokkal inkább Bahrein az idénynyitó, csak nehogy ott még nagyobb legyen a szürkék előnye :DDD

"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."

(#106066) Csapoati


Csapoati
(Topikgazda)

Közben Hamilton és a Mercedes is azt mondja, hogy ha akarták volna, lehetett volna nagyobb különbség is Vettel előtt az első kiállásnál. Ezek szerint a spórolásra fizettek rá. Érdekes...

Sainz azért volt rosszul, mert akaratlanul is kapta a vizet, ami egy idő után megtöltötte a gyomrát. :(

Alonsóék pedig Bahreintől már a Red Bullt vennék a célkeresztjükbe, szóval a szipuzásról még mindig nem álltak le. :D

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106067) Bad Pritt válasza Greentea (#106062) üzenetére


Bad Pritt
(veterán)

Engem rohadt régóta érdekel már, hogy Hulkenberg mit tudna kezdeni egy top autóval, szimpatikus és nagyon jó pilótának tartom.

"Success and suck share the first three letters for a reason."

(#106068) cyberkind válasza Bad Pritt (#106067) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Ez kb mindenkit érdekel, de mivel nincsenek nagy szponzorai, ilyentől nem kell félnünk, hacsak a Renault...

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#106069) Malachi válasza Csapoati (#106066) üzenetére


Malachi
(addikt)

ahogy mondtam, az év első fele a spórolás miatti taktikázós unalomba fullad majd, ez elkerülhetetlen. ha egy Hamilton is körökkel a vége előtt elveszi a gázt az első helyért folyó csatában, ott valami nagyon nem oké.

aztán ahogy kezdenek majd fogyni a motorok és az alkatrészek és sorra kapja mindenki a rajtbüntetéseket, kicsit felkavarodik majd az állóvíz.

egyébként látva a Merci tavalyi és időmérős (és verseny, végül is Hami simán elhúzott a Ferrariktól az elején) teljesítményét a helyükben nem tartanék a motorcseréktől, mindenki tudja, hogy a pályák nagy részén a legrosszabb esetben is egy dobogót biztosan elcsípnek büntetés ide, vagy oda.

(#106070) gbors válasza Csapoati (#106066) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Mondjuk ez állatira nem logikus - talán nem számítottak rá, hogy a Ferrari kettészedi a két versenyzőt? Valamiért az az érzésem, hogy már megint free-for-all hazudozás megy a verseny után, esetleg a média ferdít. Hamilton utolsó pár körös lemaradásáról is már két verziót sikerült látnom - az egyik szerint elfogytak a gumik, a másik szerint a motort akarta óvni. Most így hogy lehet elhinni bármit? :F

"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."

(#106071) Csapoati válasza gbors (#106070) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Itt most mindketten ezt mondják. Hamilton úgy gondolja, hogy a csapat rászólhatott volna, tudta volna növelni a tempót. A csapat pedig ugyanezt mondja, hogy szólhattak volna, de nem tették (szerintem biztosnak látták a helyzetet).

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106072) gbors válasza Csapoati (#106071) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Biztosnak látták a helyzetet, aztán amikor Kimi korán kiment (amire pont 100% esély volt), akkor már nem látták biztosnak? Does not compute...

szerk. persze az is lehet, hogy tudtak volna gyorsabban menni - meg a Ferrari is...

[ Szerkesztve ]

"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."

(#106073) Bozso68 válasza AMD Power (#106060) üzenetére


Bozso68
(senior tag)

Ha Flavio Briatore-nak érdekeltsége lenne a Ferrari-nál, komoly összeesküvés-elméletet lehetne fabrikálni 😃

(#106074) b-type válasza Csapoati (#106071) üzenetére


b-type
(nagyúr)

A rendszer rossz szvsz, ilyen helyzet elvileg nem alakulhat(na) ki, finomítani kell, vagy kötelező minimum van a VSC-re és akkor kontroll alatt nyitják a PIT bejáratot.. teszem azt egy szakaszos VSC zárt PIT, egy teljes körös VSC és nyitott PIT, és a végén újra egy szakaszos.
Így az a gumikat is lehet melegíteni, és a PIT lehetőség is megmarad...nem azzal van a gond hogy valaki taktikázni tud az (V)SC alatt, ez maradhat, de ne a pályán nyerjen időt, hanem a másik taktikájával szemben.

Boldog új évet!

(#106075) snecy20 válasza b-type (#106074) üzenetére


snecy20
(veterán)

Ennyi fordulat lehessen már a versenyekben...
Cseppet sem bánom hogy ez így van, ahogy.

(#106077) b-type válasza snecy20 (#106075) üzenetére


b-type
(nagyúr)

A VSC 3 éve van tesztelés alatt, nem a VSC találta fel a helyzet megkavarását, hanem az SC. Nem hiszem hogy ez alatt a 3 év alatt olyat hozott volna amit hiányolnál.
..és ahogy írtam az meg is maradna, csak a hibákat kell kiszűrni. Ez hiba.

A VSC arra való, hogy rögtön kapja a versenyző a jelzést, Bianchi esete. Illetve hogy ne hűljenek le nagyon a gumik, ne húzódjon el, azon a szakaszon ennyire le kell lassítani.
Ezek jók is, meg kell tartani, de ki kell javítani a hibákat.

Boldog új évet!

(#106078) Greentea válasza Bad Pritt (#106067) üzenetére


Greentea
(senior tag)

Engem is! Ahhoz képest hogy Le Mans-t is megnyerte, annyira nincs kihangsúlyozva ez az F1-ben. (ok, WEC, de akkor is) Elég nagy dolog.

kétszer kettő néha öt

(#106079) arn válasza gbors (#106065) üzenetére


arn
(nagyúr)

Arra mar nem emlekszem, de hat vhol a tempokat latva logikus is, hogy egyiknek tobbet kell teljesitenie, hogy ugyanott lehessen. Hamiltonnak meg egy hiba is belefert, vettelnek ez a helyebe kerult volna.

Nekem az nem tetszik, hogy a ferrarit egy olyan iranyba toltak el, ami a mercedes felsegterulete, raadasul ugy, hogy ezen a teruleten sem lettek jobbak azoknal. Igy elvesztettek vmit, de nem nyertek igazan semmit. A masik vegleten meg ott a rb, akik meg lehet majd a lassu palyakat huzzak be. Most itt ket eset lehetseges, vagy jo atlagot huznak, vagy ket szek koze esnek. Ez utobbira nagyobb eselyt latok, mert a merci lemaradasa a lassabb palyakon azert viszonylagos volt. Lehet nem ok voltak a leggyorsabbak, de az idomero miatt elorol indultak, es elozni eleve nehezebb ezeken a palyakon. Gyk jo a merci strategiaja, de a ferrarinak ezzel csak ugy szabad jatszani, ha tul tudnak ezekben az esetekben lepni a mercedesen - erre kicsi az esely az idomerot latva.

Akar gumi, akar motor a merci gyenge pontja, erre a meleg palyakon valaszt kapunk, de en attol tartok, hogy max a fel perc helyett egyket tized lesz az elony, annyi mozgasterik van.

[ Szerkesztve ]

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#106080) gabe_


gabe_
(őstag)

Összességében nem volt olyan rossz a futam...
Szerintem Hamiltonék hosszabb távon gondolkodtak, amikor pár körrel a vége előtt letekerték a motort. Hosszú még az idény, ez csak az első futam volt, kár lett volna kockáztatni, hogy esetleg kiüssék egymást. (A csapat szempontjából persze, nézőként jó lett volna egy kis akciót látni) Majd ha jönnek a motor- és alkatrész cserék miatti rajthelyes büntik, úgyis el fognak húzni, és ezt tudják a mercinél is jól.

Sovány szakácsban sose bízz!

(#106081) BenHans


BenHans
(addikt)

Egy teljesen eseménytelen futam lett volna ez. Eleve a pálya sem segíti elő az izgalmakat, és az aero miatt ha közelebb is ér valaki csak nagy tempókülönbség mellett tud előzni, ha nem sikerül akkor le kell maradni.

A Ferrarinak és a McLarennek nagyon nagy mákja volt a Haas hibáival. Pedig jól ment az a tavalyi Ferrari, kár érte...
Vettel azt csinálta ami egy hasonló kaliberű versenyzőtől alapból elvárható, egyenletes tempót ment és nem hibázott bele.
Alonso pedig bőven nem 5. lett volna...
Külön szerencséjük, hogy ez a pálya nem pártolja az előzéseket, Bahrainben más lett volna a helyzet.
A Ferrari duplán örülhet, nem csak leesett egy sansz, sikerült is kihasználni és ráadásul Vettel nyert az ügyön nem Kimi. Pedig a finn nem ment most rosszul, örültem az időmérőjének is.
Alonsoéknél viszont erősnek érzem a hurráoptimizmust.

Verstappennek homály futama volt, Bottast viszont nem hibáztatom a fenti okokból. Neki itt az időmérős helyezéssel és a büntivel ment el az egész. Szerintem itt Hamilton sem tudott volna sokkal előrébb jönni, legfeljebb két hellyel.

Gumival nem volt gond a Mercin, viszont kicsit aggódom a motor melegedése miatt. Nem tudom milyen jelentős a dolog, hogy egy forró hétvégén mennyire kell esetleg visszavenni...

A Mercinek és Hamiltonnak megvolt a tanulópénz a szezonra, hogy oda kell figyelni a kiépített előnyre. Mondjuk ez 10-ből 9-szer Hamilton győzelem lett volna, de ez volt az 1 ami ritka szerencsétlenül jött ki.

Azért jó látni hogy erősödött és sűrűsödött a mezőny. Az előzetes jóslatokhoz képest a Ferrari is viszonylag jól ment a Mercivel.

[ Szerkesztve ]

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#106082) Greentea válasza arn (#106079) üzenetére


Greentea
(senior tag)

Ha most 1 másodperc előnybe lenne a Ferrari a szezon második feléig, sajna akkor sem merném megtenni végső győztesnek őket..
Valami náluk a fejlesztéssel kapcsolatban nagyon nem stimmel már lassan 10 éve... (és lehet keveset mondok)
Első nagyobb fejlesztési csomag megjön a Spanyol-nagydíjra, ami általában beválik. Nyári szünet - Spa és kezdődnek az ázsiai futamok..
Na itt dől el igazából a VB, és itt marad le a Ferrari.. Alonso ezt első kézből megtapasztalhatta.. Ahogy a végére értünk mindegyik szezonnak, úgy csúszott mindig egyre hátrább a Ferrari.
És indokként az, hogy már a jövőévi autót fejlesztjük egy nagy bullshit. Pénz van, ember van, szóval erőforrás is van. Akkor? :) Pont a Ferrari nem tehetné meg, hogy mindkettőre jusson minden? :D Amikor egy akkori ""italgyártó"" ezt simán megcsinálta? :D Érdekes ez :)

Tavalyi év ebből a szempontból mintha más lenne, ott azért már jobban működött minden, és az alap is jó volt. Az idei Ferrari még kérdőjel, de az tuti, hogy nem 6 tized a hátránya a Mercivel szemben.

kétszer kettő néha öt

(#106083) Csapoati válasza Ciccuka (#106076) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ha van is valami bulimód, abból nem sokat láthattak a kliens csapatok, mert mind a Williams, mind a FI szégyenteljesen végzett.

Más: véletlen lenne, hogy egy, azaz egy darab hsz sem érkezett arról, hogy nézhetetlen a futam a glória miatt? Az lett, amit Szujó és Wéber is mondott (csak előbbi egy nappal később, ahogy szokta :D): egyszerűen megszokja az ember a látványát és csak az onboard kamerákon tűnik fel, kívülről szinte egyáltalán nem.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106084) guftabi96 válasza Csapoati (#106083) üzenetére


guftabi96
(addikt)

A hsz második részére reagálva:
Onboard kamerákon még mindig idegennek hat (és még fog is egy ideig szerintem) számomra, de ez van, ettől még nézhető. Ha jól láttam a szabadedzések után rájöttek, hogy a felső légbeömlő oldalára szerelt kamerát felesleges használni és utána nem is volt ilyen kamerakép.
Külső felvételeken is nyilván látja az ember, hogy ott van, de nem ettől lesz jó vagy rossz a verseny. Engem nem zavart egyáltalán. Ettől függetlenül azért remélem, hogy idővel jön majd egy szebb megoldás, de most ezzel kell együtt élni. Számomra menni fog.
Az új grafikák se lesznek rosszak, de azért egy kis csiszolás még rájuk fér. Pl a Redbulloknál sokszor olvashatatlan a kékkel írt szöveg a fekete alapon.
A lassításokat se erőltették annyira, mint a szabadedzéseken és szerencsére a zenés hülyeségük még nem kapott szerepet a közvetítésben.

[ Szerkesztve ]

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#106085) b-type


b-type
(nagyúr)

hmm

Boldog új évet!

(#106086) velizare válasza BenHans (#106081) üzenetére


velizare
(veterán)

igen, ha nem lehet előzni, akkor az a baj, hogy nincs előzés, ha lehet előzni, akkor meg az a baj, hogy nincs esély védekezni.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#106087) Tsa-bika válasza Csapoati (#106063) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

True-true, de biztos vagyok benne, hogy mindkét pilóta szerződésében van valami kikötés a teljesítményt illetően + nem csak egyéni hanem csapat érdek alapján is ha a csapat a konstruktőri pontok hiánya alapján esélyt ad más pilótának.

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"

(#106088) Csapoati válasza Tsa-bika (#106087) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Egy ilyen kitételhez az kell, hogy inkább a csapat domináljon, ne a pilóták által hozott pénz. Kérdés, hogy ez így volt-e a Williamsnél, vagy nem. :)

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106092) Tsa-bika válasza Csapoati (#106088) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"

(#106094) snecy20


snecy20
(veterán)

(#106095) BenHans válasza BenHans (#106081) üzenetére


BenHans
(addikt)

Azt kihagytam, hogy talán kellene ismerni annyira a pályát, hogy amikor olyan helyre kerül egy kieső autó, hogy beavatkozást igényel, akkor talán egyből SC kell, megelőző VSC bolondozás nélkül.

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#106096) badd


badd
(tag)

Wéber Gábor:

"Jöjjön a mai VSC talány gyors megfejtése, hosszabban majd több adattal felvértezve.

A Mercedes a saját versenyirányító szoftverének rosszul megírt algoritmusát okolja a mai vereségért, ami 15 másodperces lemaradásig biztonságosnak vélte a helyzetet VSC esetén, miközben Hamilton 11,6-es hátrányból sem tudott Vettel elé kerülni végül.

A furcsaság az, hogy Hamilton ennek ellenére a pályán hagyott időt, méghozzá pont azt a kritikus 2-2,5 másodpercet, amivel már Vettel elé vághatott volna. A brit ugyanis Vettelhez és Raikkönenhez képest lassabban tette meg a VSC alatti körét, ami a szabályok szerint 35%-os sebességcsökkentésre kötelezi a versenyzőket. A szektoridőket nem a normál szektormérő pontokhoz, hanem a versenybírói posztokra osztva nézik, és ahhoz képest kapnak +/- visszajelzést a kormánykeréken, hogy tartani tudják a szabályos minimum időt.

A 35%-os lassítás értelemszerűen 35%-os időnövekedést okoz, így a távolságok nem, de az időhátrány pont ennyivel nő, ha mindenki mindent egyformán csinál - ami persze lehetetlen. Viszont jól látszik a különbség az első három pillanatnyi helyzetét megnézve:

Időkülönbség a VSC életbe lépésének pillanatában:
VET 0,0
HAM +11,6
RAI +18,3

Időkülönbség Vettel boxutcába hajtásakor:
VET 0,0
HAM +17,8 (53%-os növekedés)
RAI +25,4 (38%-os növekedés)

Jól látszik, hogy miközben a két Ferrari közti távolság (időben) éppen a 35%-os sebességcsökkenésnek megfelelően változott, addig Hamilton extra 2-2,5 másodpercet vesztett ez idő alatt, és így Raikkönen hátránya alig nőtt hozzá képest, a lassítás ellenére (+14%).

Hogy ebben mekkora szerepe volt annak, hogy a csapat nem nógatta a pontos delta idő követésre, majd kiderül, de Vettel mázlija a VSC időzítése mellett ezzel az apró, de mégis fontos plusszal együtt akkora, mintha a lottóötös mellé még a Joker-számait is kihúzták volna."

[ Szerkesztve ]

(#106097) Bozso68 válasza badd (#106096) üzenetére


Bozso68
(senior tag)

A 35%-os sebességcsökkenés 53,85%-os időnövekedéssel jár.

(#106098) Csapoati válasza snecy20 (#106094) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

A Williamsnek olyan kukás évada lesz, mint 2013-ban. S azt kell mondjam, hogy ezen még Kubica is nehezen tudna segíteni, mondjuk ha 1 másodpercet adna is Strollnak, az is kevés lenne.

Bozso68: Az oké, de Raikkönen sokkal kevesebbet lassult, szóval Hamiltonnak is elég lett volna annyi.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106099) Bozso68 válasza Csapoati (#106098) üzenetére


Bozso68
(senior tag)

Persze, csak a pongyola matek-fogalmazásokon mindig fennakadok (pl a 27% ÁFA tartalma a bruttó végösszegben).

Mod: az eredeti szabály hogy szól a VSC hatálya alá eső pályaszakaszon alkalmazható tempóról? Mert Wéber Gabi fogalmazásából nem lehet kihámozni.

[ Szerkesztve ]

(#106100) zzeN


zzeN
(aktív tag)

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.