Hirdetés

2020. január 28., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1051) Qorthral válasza Motion_Blur (#1045) üzenetére


Qorthral
(őstag)

Kimivel tényleg necces volt a dolog, ez érdekes felvetés. Ugyanakkor látva Alonso tegnapi agresszivitását, illetve azt, hogy egyfelől Ő megelőzte a másik Lotust az újrarajtnál, másfelől azt, hogy Kiminek volt egy gyengébb periódusa, amikor Lewis is elment mellette, szerintem Alonso akkor is megnyerte volna, ha Kiminek jó a cseréje, de kétségkívül érdekes lett volna a dolog és valóban, akár Raikkönen is nyerhetett volna könnyedén. Ez a sok volna viszont már sok nekem :D

A RB gyors és érdekes a helyzet, de ne felejtsük, hogy Valencia utcai pálya és ahogy Monacoban is, itt is a RB volt a leggyorsabb autó. Ill. Monacóban talán a Merci, de szoros volt. Nekem inkább úgy fest, hogy az idei Red Bull pont fordítottja a tavalyinak, a városi pályákon jók, az aero ringeken nem annyira. Ott sem rosszak, de sem Shanghaiban, sem Barcelonában, sem Montrealban nem voltak annyira erősek. A Ferrari viszont meglepő módon igen (persze csak Bahrein után). Kicsit sarkítás amit írok, ez inkább olyan meglepő következtetés, mint szabály... De ha tényleg így van, akkor nem olyan lejátszott dolog még ez a cím. Hiba lenne pont az idei évben egy a legtöbb pályára nem jellemző aszfaltcsíkon mutatott teljesítményt az egész évre extrapolálni. Ráadásul mindenki fejleszt non-stop. Szerintem végig szoros lesz Alonso, Vettel és Hamilton között. Őszintén remélem a VB érdekében, hogy a RBR nem húzott most elő egy másodpercet körönként hirtelen...

giigz: A sima RB évről annyit, hogy lassan itt a félidő és Vettelnek 26 pontos a hátránya. Ha nyer is, az minden lesz, csak nem sima. Másrészt a fogadóirodáknál is Alonso most már a legesélyesebb, szép lassan lépkedett előre. Na most, Veled ellentétben neki a pénzük bánja, ha rosszul tippelnek. :)

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :)) | PH! F1 Tippjáték: http://prohardver.hu/tema/ph_f1_tippjatek/friss.html

(#1052) dave93


dave93
(őstag)

Sziasztok!
A tegnapi teljes futamot meg lehet valahol nézni a neten, ingyenesen?:R

(#1053) giigz válasza Qorthral (#1051) üzenetére


giigz
(veterán)

1 futamnyival vezet ALO. Ezt bármikor behozhatja a RB, és szerintem be is fogja. Félreértés ne essék, én a mostani mezőnyben, ha már az elsők közül kell választani, akkor Alonso és Hamilton VB-nek örülnék, de szerintem RB lesz, és nem 20 pont előnnyel...

(#1054) Qorthral válasza giigz (#1053) üzenetére


Qorthral
(őstag)

Ne legyen igazad :) Tényleg erős sajnos a Red Bull, remélem a többiek kitalálnak valamit ill. Alonsonak lesz még pár hasonlóan zseniális futama (előrébbről rajtolva), szüksége lesz rá.

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :)) | PH! F1 Tippjáték: http://prohardver.hu/tema/ph_f1_tippjatek/friss.html

(#1055) shteer válasza dave93 (#1052) üzenetére


shteer
(félisten)

Torrent

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#1056) gézu válasza Henkei (#1001) üzenetére


gézu
(őstag)

Webber miert nem kapott valami buntetest amikor 3 kiloval repesztett a sarga alatt? :F

Tévedni emberi dolog, de ha igazán el akarsz rontani valamit, számítógépre van szükséged.

(#1057) Motion_Blur válasza gézu (#1056) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Szerintem nem a végsebességet vizsgálják ebben az esetben. Ha nem javított szektoridőt akkor tökmindegy mennyivel ment.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1058) Qorthral válasza Oliverda (#1044) üzenetére


Qorthral
(őstag)

Nézd, maga Whitmars is tökéletesen érti és látja azt, amiről itt órák óta próbálunk Téged meggyőzni. Hamilton nem volt elég óvatos. Nem volt hibás, de nem volt elég óvatos. De gondolom Neked ez is kevés a belátásához. Mielőtt elkezdenéd: Szó sincs arról, hogy nem Maldonado a hibás. Ez az egész nem erről szól és ezt Whitmars is érti.

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :)) | PH! F1 Tippjáték: http://prohardver.hu/tema/ph_f1_tippjatek/friss.html

(#1059) Qorthral válasza Motion_Blur (#1057) üzenetére


Qorthral
(őstag)

Így van, illetve a dolog összetett. Itt a magyarázat arra, hogy miért nem büntették meg Sumit.

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :)) | PH! F1 Tippjáték: http://prohardver.hu/tema/ph_f1_tippjatek/friss.html

(#1060) hobizoli


hobizoli
(veterán)

Idézet:

"2011-ben többször nagy felháborodást keltett a "cikázás". Az év végére ugyan megtiltották, hogy a versenyző egynél többször térjen le, majd térjen vissza az ideális ívre miközben támadják őt, de most már a 2012-es törvénykönyv is kimondja ennek a szabálytalanságát. Sőt, mostantól ha a támadó már mellette van, akkor a védekező pilóta köteles a pálya szélétől számítva egy autó szélességének megfelelő helyet biztosítani az őt előző számára."

F1: Az új szabályok 2012-re

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#1061) Male válasza Oliverda (#1044) üzenetére


Male
(veterán)

Kinézem belőle, hogy a pályán is tudott volna okos lenni, mert idén ezt számomra bizonyította :U

...és ebből következően szerinted a futam végéig maga mögött tudta volna tartani? Szerintem rajtad kívül nem sokan gondolják ezt elnézve ahogy mozgott az a McLaren akkor már...

Miért állt volna bele ott a falba Maldonado, ha nincs ott Hamilton? ...de ennek amúgy is mi a jelentősége :F

Qorthral: Nem fogja elfogadni, Whitmarsh se ért hozzá, mert Hamilton tökéletes, és bármit, bárhogy csinál, az úgy a legjobb... mindenki aki máshogy látja, az elvakult. :U

[ Szerkesztve ]

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ ALLEZ AMÉLIE!!! //////////////////////////////////////////// Forex programozás: https://forex.kismunka.hu - Webfejlesztés: https://ozweb.hu

(#1062) AMD Power válasza Qorthral (#1054) üzenetére


AMD Power
(titán)

Mekkorát ment! Én nagyon nem kedvelem Alonsot de hihetetlenül jó pilóta. :K

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#1063) kukinyo válasza hobizoli (#1060) üzenetére


kukinyo
(addikt)

Én itt szinte ugyan erről kérdeztem.Választ viszont nem kaptam rá. :U

(#1064) JJános válasza hobizoli (#1060) üzenetére


JJános
(addikt)

Én ugyan erről beszéltem. És jöttek nekem a cseh2-vel. :((

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#1065) b-type válasza hobizoli (#1060) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ezt gondold át még egyszer :) mert itt lehet a probléma gyökere nálad.
Ez az egész amit idéztél a cikázásra vonatkozik....cikázni meg nem szoktak sikánban..illetve szoktak csak azt versenyvonalnak hívják :)
Amikor a hátsó támad, akkor egy irányváltás lehet, és utána még visszatérhet az ideális ívre a fékezéshez és ráforduláshoz, és ilyenkor kell egy autó támadási helyet hagynia maga mellett..... Azaz hogy ne fordulhasson elő az egy irányváltás, jellemzően a védekezőtől egy húzás a támadóívre, de a támadó autó irányt vált, akkor a védekező az ideális ív magyarázatával ráhúzva az irányba is, ne küldje le a pályáról ( a legtöbb támadás még mindig féktávon van befejezve, kivéve a nagy DRS zónát).
...és még tovább boncolva....itt pusztán a biztonságról van szó, hogy ha valakit nagy sebességről fékre érkezve a fűre kerül az komoly balesetveszély.
Ennyi van és nem több.
Egyáltalán nem alkalmazható A Maldonado vs. Hamilton esetre...illetve igen, a féktáv kezdetéig....és ott meg is volt a helye Maldonado-nak...de a sikánban már ez nem él, ahogy a cikázás szabály sem.

[ Szerkesztve ]

Boldog új évet!

(#1066) b-type válasza b-type (#1065) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Egyébként Grosjean megnyerte volna ezt a futamot :D
Az hogy Mezei el volt késve az mindenkinek világos lehetett aki nézte a Live Timing-t is közben, de hogy mennyire egy tempót mentek az jellemzi hogy Alonso nem került ki a DRS távolságból...Grosjean egy nagyon kényelmes szituban volt, 1 tized, 2 század, 1 század, 4 század ilyen azonos tempót mentek.
Romain-nak csak várnia kellett, Hamilton már kikerült a DRS távolságból hamar, igazából én is inkább Kimi-t néztem és Grosjean-t...meg persze Alonso-t aki az SC után sikeresen meg tudta támadni Romain-t.
Arra vártam hogy Kimi mikor lépi át Hamilton-t, mert tartottam tőle Grosjean-ra nézve.

De nem ez lett :)
Mondjuk Kimi-t nem egészen értettem a verseny végén, neki elvileg lett volna sansza, csak nyomást kellett volna pakolnia Alonso-ra.

Boldog új évet!

(#1067) hobizoli válasza b-type (#1065) üzenetére


hobizoli
(veterán)

nem a cikazasra vonatkozik, nem kell felre magyarazni
sot, a fektavon PM mar hangyafasznyival LH elott is van a videokon

cseh2-t nezted?

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#1068) b-type válasza hobizoli (#1067) üzenetére


b-type
(nagyúr)

de, egyértelműen arra vonatkozik.
Ez a cikázáshoz tartozik, máshol nem is lenne értelme nem fér el két autó egymás mellett, sőt nem is egyértelmű a támadó és védekező szerepe, pláne egy sikánban...teszem azt a törököknél, aki kívül a balosban jobbról támad, az a sikánban a jobbosban már védekezik..
Nagyon nehéz lenne a bírák dolga, ha ezt az egy autó helyet minden támadáshoz biztosítani szeretnék, mert kanyarkombinációkban nincs két ideális ív (általában).
...meg egyébként is ugyan mi alapján ítélnék meg egy sikánban hogy mi a cikázás, és mi a versenyvonal??!...pláne ha valakinek kopottak a gumijai..ami természetes versenyhelyzet, és ezért előfordulhat hogy töri az íveket..szólóban is.
Ez ellenőrizhetetlen, alkalmazhatatlan.
Ez az egy autó hely arra vonatkozik amire írtam lejjebb, és főleg biztonsági, mint versenyszitut befolyásoló oka van.

Szerk: és akkor mi van ha egy hangyafsznyival előrébb van??! Ez a másik amit nem értek..attól még a szerepek nem cserélődnek fel, és pláne nem történt meg az előzés.
Szép is lenne, ha valaki blokkoló kerekekkel beesne az első kanyarba, aztán verné az asztalt, hogy miért nem védik a szabályok, mert ennél-annál előrébb volt az orra.

[ Szerkesztve ]

Boldog új évet!

(#1069) hobizoli válasza b-type (#1068) üzenetére


hobizoli
(veterán)

el fer egymas mellett a ket auto, kar erolkodni, 3 is elfer ott

ez nem sikan volt, amin at lehet keresztben vagni, hanem ket egymast koveto kanyar, ugyhogy itt "jar" az 1 autonyi hely a tamadonak a szabalyzat szerint

versenyvonalon meg eleve PM volt, fektavon meg ele is ment, es a szabaly is tamado autonak kedvez az 1 autonyi hely eloirasaval

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#1071) JColee válasza b-type (#1066) üzenetére


JColee
(őstag)

ezen a futamon a Lotusoknak kicsi volt eléggé a végsebessége (310), ezért DRS-sel se tudtak előzni. Kimi azt nyilatkozta, hogy megelőzte volna hamarabb is Hamit, ha tudja, csak hát nem tudta.
Egyébként Kimi futama ott ment el, hogy a rajtnál Maldonado lassú volt előtte, pedig lerajtolta Grosjeant.

[ Szerkesztve ]

(#1072) b-type válasza JColee (#1071) üzenetére


b-type
(nagyúr)

lerajtolta azt én is néztem, szép volt a rajt.
...a végén azért is volt hiányérzetem, mert ugye azonos körben cseréltek utoljára kereket..és szinte minden az mellett szólt hogy a Lotus most megesz mindenkit, hiszen ráadásul elég sok kört is kellett menni..29 kört, igaz az SC alatt lehetett kímélni.
Kevés alkalom lesz ahol ennyire ott volt a levegőben....Kimi-nél talán Spa, bár ott MS-nak is áll. :)

Boldog új évet!

(#1073) PazsitZ válasza hobizoli (#1069) üzenetére


PazsitZ
(addikt)

Article 20.3 reads: "More than one change of direction to defend a position is not permitted. Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off-line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner."

Ez az egy autó hely csak arra vonatkozik, ha belső ívet védesz, majd visszafele húzol az ideálisra, hogy befordulj, akkor nem lehet a kanyarbejáratnál kiszorítani.

[ Szerkesztve ]

- http://pazsitz.hu -

(#1074) McCartman válasza JColee (#1071) üzenetére


McCartman
(senior tag)

mintha rálegyezett volna az utolsó pillanatban , nem hagyott neki helyet.
Különben állva hagyta volna mindkettőt.

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#1075) Qorthral válasza b-type (#1072) üzenetére


Qorthral
(őstag)

Látva azt, hogy Kimi is csak azután tudta legyűrni Hamiltont, hogy utóbbi gumijai elfogytak, Grosjeannak nem sok esélye lett volna Fernandoval szemben, aki egyrészt fél másodperccel helyből gyorsabb volt Lewisnál, másrészt a verseny végéig életben tartotta az abroncsait. Grosjean megnyerhette volna? Igen, ha maga mögött tudja tartani Alonsot. :) Szvsz arra lényegesen több sansza volt, mint a visszaelőzésre. De nem tudta. ;)

Megjegyzés: Vettelnek szvsz épp akkor kezdtek el elfogyni a gumijai, mielőtt bejött az SC. Valószínűleg Grosjean szépen feljött volna a végére, bár a 20 sec különbség nagyon sok ahhoz, hogy azt mondjam, utol is érhette volna. Esetleg ha úgy elfogynak a végére a Red Bullon a gumik, mint a McLarenen. Persze ne felejtsük el, hogy egy kerékcseréje még mindenkinek hátra volt, de még épp csak féltávnál jártak.

[ Szerkesztve ]

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :)) | PH! F1 Tippjáték: http://prohardver.hu/tema/ph_f1_tippjatek/friss.html

(#1076) b-type válasza Qorthral (#1075) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ezt már nem tudjuk meg, sajna :)
Az hogy Alonso megelőzte, az benne volt, nagyon élt...az SC után jobban is érzett rá az indulásra...rögtön bajban is volt Grosjean...nem a tempókülönbségből előzte meg, hanem mert okosabb volt...meg jóval tapasztaltabb. rögtön ahogy az SC kiment megetette Romain-t, a cél'egyenes'ben már megakasztotta, és rögtön az első féktávon jó helyzetben volt.
Ezt igazából a fineszének köszönhette Alonso, majd utána viszont Romain volt a jobb helyzetben, mert minden arra mutatott hogy jól alakul neki a futam...elvileg a Ferrari hamarabb megeszi a gumit mint a Lotus...ki kellett várni az utolsó köröket, és tapadáskülönbségből megelőzni Alonso-t.
...de ki tudja mi lett volna...Alonso nyomás nélkül figyelhetett a gumijára, a 40. körig amig Grosjean ott volt mögötte 7 tizedre 43-s köröket mentek, utána már nem volt kénytelen.

Boldog új évet!

(#1077) kukinyo


kukinyo
(addikt)

"Sőt, mostantól ha a támadó már mellette van, akkor a védekező pilóta köteles a pálya szélétől számítva egy autó szélességének megfelelő helyet biztosítani az őt előző számára"

Ez nagyon egyértelmű megfogalmazás.Nincs szó benne semmilyen sikánról, kanyarról, cikázásról.Nem kell hozzátenni és nem kell elvenni belőle.Azt kell érteni ami le van írva.

(#1078) b-type válasza kukinyo (#1077) üzenetére


b-type
(nagyúr)

A legegyszerűbb ha elolvasod az FIA oldaláról:
a második pdf felülről

..a kiegészítés az ami már linkelve is volt szó szerint, de hogy egyszerűbb legyen, újra:
Article 20.3 of the 2012 FIA Sporting Regulations says: “More than one change of direction to defend a position is not permitted. Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off‐line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner.”

A mondat elejére és végére figyelj oda főleg, az elején leesik hogy a védekező irányváltásairól van benne szó...ezt értsd cikázás alatt, a végén meg van egy -kanyarhoz közeledve- meghatározás.
..ha ebből nem rakod össze, akkor kész.

..sikánról meg azért nincs benne szó, mert értelmetlen is lenne..a sikán egy jobb-bal vagy bal-jobb kombinácó, ahol értelmetlen meghatározni egy vagy több irányváltást...de ha meg is akarnád akkor is az jönne ki hogy Hamilton nem változtatott irányt a sikánban :D
szerk: értelmetlen még megfogalmazni is, de ugye a sikánt első kanyarját íven teljesítve, lehetetlen a védekezőt irányváltásra kényszeríteni, mert ahhoz a támadónak is azt kellene tennie, de hely hiányában ez csak egy olyan elnyújtott kombinációban sikerülhetne ami már viszont nem kanyarkombináció....max annyira amennyire az egész pálya egy kanyarkombinációnak nevezhető :)

[ Szerkesztve ]

Boldog új évet!

(#1079) BMW001


BMW001
(nagyúr)

Még mindig ez megy itt? LOL. :DDD

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#1080) ViiiiktorOC válasza BMW001 (#1079) üzenetére


ViiiiktorOC
(senior tag)

+1 :O

[ Szerkesztve ]

LamboLVR - CSR2 Lambo T. Hungary

(#1081) hermanyi válasza BMW001 (#1079) üzenetére


hermanyi
(őstag)

:D

De ,hogy én is hozzászóljak .
PM hibázott mert erőszakos volt és ráadásul elhagyta a pályát ,és nem volt annyi gógyija ,hogy várjon még pár kanyart ,hogy simán a jobb tapadásából kifolyólag körbeautózza LH-t . = tapasztalatlanság vagy egyszerűen szürke köd .
LH hibázott ,mert tudta,hogy alig bírja már egyenesben tartani a járgányt annyira elhasználta a gumikat és mindent kockára téve tartani akarta a pozícióját .Ha tudott volna gondolkozni elengedi és szerez sok sok pontot. (lásd előző Futam FA) = nagyot akarás vagy szürke köd .

Szabályt csak PM szegett .

Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#1082) BMW001 válasza hermanyi (#1081) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Arról témáztatok e, hogy a nyomorék Helmut mit művel? Élőszőr Schumitól akarja elvetetni a 3. helyet, aztán bundával vádolja a versenyigazgatóságot. Na, őt kellene akasztófára tenni. :(((

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#1083) b-type válasza BMW001 (#1079) üzenetére


b-type
(nagyúr)

sztem is gáz, de meg kell mondjam, hogy ez inkább a tájékoztatás hibája, akár a pongyola fordítás, akár a hülyeségek beszélése (hírportálok és közvetítők mondjuk), ezért komoly probléma mondjuk az f1liveponthu oldal, vagy egy komoly szakkommentátor nélküli közvetítés (Palik éra).
Régen ezért leveleztem a honi eurosport közvetítőivel a MotoGp kapcsán, hogy ne mondjanak már hülyeségeket (konkrétan a kittes privát motorokról), mert felelőség kellene hogy legyen a munkájukban.

Boldog új évet!

(#1084) kukinyo válasza b-type (#1078) üzenetére


kukinyo
(addikt)

Ez nem mond ellent annak hogy az autónyi helyet meg kell hagynia.Sőt.
De tulajdonképpen most már mindegy, szvsz nekünk is kár már ezen a témán vitázni.Ha eddig nem tudtuk meggyőzni egymást, ezután sem fog sikerülni.Az okosok ismét döntöttek (jól vagy rosszul, teljesen mindegy), ez így alakult. :)

(#1085) hermanyi válasza BMW001 (#1082) üzenetére


hermanyi
(őstag)

Olvastam róla ,hogy Helmuték mit nyilatkoztak vagy csak reagáltak .
Hát ige MS nyitotta a hátsó szárnyat de még így is 10km/h-val lassabban ment mint MW . Itt az lett volna a szép ha a kutya visszanyal és MW-t megbüntetik ,mivelhogy sárga zászlónál nem lassított hanem tövig nyomta a pedált . És ugye az SC is azért jött be mert Vettel nagyon vezetett és nem azért mert a pálya szemétdombnak látszódott . De ha nem küldik be az SC-t és Vettel mondjuk defektet kap egy lehulló alkatrész miatt akkor is a FIA lenne a hüle mert miért nem küldték be az SC-t mert tiszta retek volt a pálya .

De valamit nagyon eltaláltak RB nél mert az autó nagyon gyors volt SV vel .
Már csak az a kérdés szabályos e amit kitaláltak ? :DDD

Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#1086) b-type válasza kukinyo (#1084) üzenetére


b-type
(nagyúr)

nem gond :)
Arra jó volt hogy elfilózzak azon, hogy vajon 3 autó esetében milyen helyzetek merülhetnek fel :D
...mert ugye a középső az egyszerre támadó és védekező is...egy nagy egyenesben beijeszt jobbról, aztán mellémegy balról, de a 3. autónál ez már két irányváltás vele szemben és kanyar ami ideális ívet határozna meg még sehol...
..vagy ha az elől haladóra ráesik két támadó autó szélárnyékból :)
na ott lehet pörgetni a szabálykönyvet hogy mit is csináljon csóri védekező :D

[ Szerkesztve ]

Boldog új évet!

(#1087) kukinyo válasza hermanyi (#1085) üzenetére


kukinyo
(addikt)

Ez nem kérdés.Természetesen szabályos (most még), hiszen indulhatott a versenyen.

(#1086) b-type: Van fantáziád.4 autónál mi a helyzet? :D

[ Szerkesztve ]

(#1088) Zso2


Zso2
(őstag)

Biztos sokan látták már,de azért belinkelem, eszméletlen így belűlrő...
[link]

Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.

(#1089) b-type válasza kukinyo (#1087) üzenetére


b-type
(nagyúr)

a szemeket becsukni, farkat behúzni és félrehúzódni (egy íven!), aztán vagy összetörik egymást, vagy áthajtásost kapnak...te meg továbbmész :D

Boldog új évet!

(#1090) PazsitZ válasza kukinyo (#1084) üzenetére


PazsitZ
(addikt)

Menj vissza első osztályba, mond meg, hogy problémáid vannak az értő olvasással, szövegértelmezéssel. Biztos segítenek.
Szomorú, hogy egyre több ember van akit cserben hagyott a rendszer. :(

[ Szerkesztve ]

- http://pazsitz.hu -

(#1092) kukinyo válasza b-type (#1089) üzenetére


kukinyo
(addikt)

:D

(#1090) PazsitZ: Süllyedjek vissza a te szintedre? Na ne.

[ Szerkesztve ]

(#1093) hobizoli válasza PazsitZ (#1090) üzenetére


hobizoli
(veterán)

egy hely akkoris jar, ha kanyar.
foleg mivel a szabaly eleve a tamado autot segiti, ha nem tunne fel a szovegbol automatikusan

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#1094) PazsitZ válasza hobizoli (#1093) üzenetére


PazsitZ
(addikt)

"látom te vagy az agy" igen a corner valóban sarok, forduló, kanyar-t jelent. :R
Várj egy kicsit volt itt olyan, aki nem kanyarról beszélt? :F

(#1092) kukinyo: Semmiképp se, bár azon a szinten még TTKs-ként is megy a szövegértelmezés másokkal ellentétben. ;)

[ Szerkesztve ]

- http://pazsitz.hu -

(#1095) kukinyo válasza PazsitZ (#1094) üzenetére


kukinyo
(addikt)

Ez nem észre vehető ;)

[ Szerkesztve ]

(#1096) hobizoli válasza PazsitZ (#1094) üzenetére


hobizoli
(veterán)

volt, olvass vissza
vki szerint ez sikán volt, amin at lehet vagni keresztben es ezert nincs hol a helyet hagyni

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#1097) PazsitZ válasza kukinyo (#1095) üzenetére


PazsitZ
(addikt)

Mégis te vagy szinte az egyedüli, aki 2 mondatot nem tud értelmezni egy szabálykönyvből.
Bár igaz, a második egy összetett mondat.

[ Szerkesztve ]

- http://pazsitz.hu -

(#1098) Oliverda válasza Qorthral (#1058) üzenetére


Oliverda
(félisten)

Egy Whitmarsh interjút láttam, és abban nem hangzott el ilyen vagy hasonló: [link]

Itt pedig Hamilton véleménye.

"By being a racing driver you are under risk all the time. By being a racing driver means you are racing with other people. And if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for victory, it's not to come 3rd, 4th, 5th or 6th. I race to win as long as I feel it's possible. Sometimes you get it wrong? Sure, it's impossible to get it right all the time. But I race designed to win, as long as I feel I'm doing it right."

Te, Male (meg még páran) nem értékelik ezt a hozzáállást. Elfogadom, bár ha minden versenyző a Ti fejetekkel gondolkozna, akkor elég unalmas lenne a sport. Szerencse, hogy ez nem így van.

Első TransferWise átutalásod £500-ig ingyen: kérd a kódod privátban!

(#1099) werszomjas válasza PazsitZ (#1097) üzenetére


werszomjas
(őstag)

hagyd, kukinyo-val kár vitatkozni, ha Hamiltonról van szó, köztudottan utálja, nem lát nem hall, nyomja a saját igazát :K

De abban 1000%osan biztos vagyok, ha Maldonado nem Hamiltont ökleli fel nem foglalkozna a témával :)

üdv

(#1100) hobizoli válasza Oliverda (#1098) üzenetére


hobizoli
(veterán)

egy beteg autoval mit akar erolkodni, mint "racing" drájvör? vettlnek is azt kellett volna meg grosjean-nak is, amikor leallt az auto hogy meg elkezd poziciot vedeni gurulva, nem? minek tette volna?

senki nem azt varta hogy menjen le a fure PM elol, mielott ezt vizionalnad be, csak miafaszt erolkodik egy kopott gumis autoval a poros iven fekezve jo gumis ellen, aztan a szabaly ellenere amia tamadot vedi nem hagy helyet, aztan meg sajnaltatja magat hogy jjaaaaaaaaaj kiestem ...amikor mas ligaban jaccanak perpill a kocsija pill allapota matt?

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.