Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#101001) Cartevo


Cartevo
(senior tag)

(#101002) Csapoati válasza Cartevo (#101001) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Tudom, hogy megint gonosz topikgazda leszek, de ennek pl mi köze van a Forma-1-hez?

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#101003) Cartevo válasza Csapoati (#101002) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Safety Car

mun.hu

(#101004) echterion válasza kukinyo (#101000) üzenetére


echterion
(veterán)

Ha a pénz a legfontosabb lépcső valami eléréséhez, akkor azt kell megszerezni. Zsolti nem VB akart lenni, csak részt akart venni az F1-ben, ergo neki pénz kellett elsősorban, nem eredmények és tudás. Namármost, ha nincs elég pénze valakinek (szponzortól, apucitól, bárhonnan), akkor aztán hiába nyer mindent halomra lentebb, mert anélkül egy csapat sem veszi magához újoncként.

Eladó cuccok: egy igazi unikum szépség -> Dell XPS M1730 SLI-s erőmű / volt akkoriban :)

(#101005) kukinyo válasza echterion (#101004) üzenetére


kukinyo
(addikt)

Itt most arról van szó hogy legyünk rá büszkék.
Arra nem tudok büszke lenni hogy apuci összeszedett neki négymilliárd forintot.
Akkor ha ezt a kitartásával, tudásával éri el, nagyon büszke lennék rá. De ő még csak futamgyőzelemhez sem volt közel soha. Nem is tudom, állt ő dobogón bármelyik kategóriába is?
Állítani merem hogy ezeket az eredményeket innen a topikból is jó páran elérnék, csak nem lenne négymilliárd forintjuk.

[ Szerkesztve ]

(#101006) quailstorm válasza kukinyo (#101005) üzenetére


quailstorm
(nagyúr)

Még a Palmer szinttől is nagyon nagyon messze volt, tényleg csak apucinak sok pénze volt kategória.

(#101007) echterion válasza kukinyo (#101005) üzenetére


echterion
(veterán)

Ja, hogy büszkék vagyunk-e rá, ez a kérdés? Hát, ezt mindenki döntse el saját belátása szerint. :))

Eladó cuccok: egy igazi unikum szépség -> Dell XPS M1730 SLI-s erőmű / volt akkoriban :)

(#101008) kisza25 válasza kukinyo (#101005) üzenetére


kisza25
(félisten)

Én nem arra gondoltam, hogy a Zsoltira legyünk büszkék, hanem, hogy volt Magyar az f1ben, ez még senki másnak nem sikerült, se tudásból, se pénzből
Azt meg hogy valaki hogyan szerepel az f1ben nagyon nehéz megjósolni előre
Lehet az akármekkora tehetség alsóbb kategóriákban

[ Szerkesztve ]

ELADÓ!!! ÚJ, 2ÉV GARIS, XBOX ONE S 1TB ALL DIGITAL 41900.- # Új, bontatlan Xiaomi Amazfit Bip Cinnabar Red 18500.- # Xiaomi Amazfit Bip Lite Black 16700.-

(#101009) _drk válasza kisza25 (#101008) üzenetére


_drk
(senior tag)

Csak az a baj az ő neve inkább a poénokhoz fűződik, és nem az elismeréső megjegyzésekhez.

(#101010) kisza25 válasza _drk (#101009) üzenetére


kisza25
(félisten)

Igen erről indult a beszélgetés, hogy mi Magyarok milyenek is vagyunk a honfitársainkkal, ha nem top1 szerepelnek;)
Nekem az is nagyszám, hogy kitudok menni futamra, nem hogy részt venni benne:)

[ Szerkesztve ]

ELADÓ!!! ÚJ, 2ÉV GARIS, XBOX ONE S 1TB ALL DIGITAL 41900.- # Új, bontatlan Xiaomi Amazfit Bip Cinnabar Red 18500.- # Xiaomi Amazfit Bip Lite Black 16700.-

(#101011) Cartevo válasza kisza25 (#101008) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Akkor 2003 is elég lett volna (hazai futam, majd 11. hely a nagy múltú futamon).

mun.hu

(#101012) kukinyo válasza kisza25 (#101010) üzenetére


kukinyo
(addikt)

Azt hiszem mi nagyon elbeszélünk egymás mellett. :)
Nem a top 1 szereplésről van szó.
Nem véletlenül beszélnek sport karrierről. Alsóbb kategóriában meg kell mutatni a tudást, hozni az eredményeket. Lásd Alonso, Hami, Vettel, Rosberg, stb. Ők a tapasztalataik, tudásuk alapján jogosan kerültek oda, ahova. Ők megmászták azt a bizonyos ranglétrát.
Ellenben és kicsit sarkítva, ha én már vezettem egy zsigulit és van négymilliárd forintom, jogosan indulhatok a királykategóriában is? :)
Sokkalta eredményesebb és jobb pilóták vannak "parkolópályán". Elvett egy helyet egy akár sokkal jobb, sikeresebb pilótától.
Ne is haragudj de erre nem tudok büszke lenni.
És ez nem hiszem hogy csak a Magyarok hozzáállása, hanem minden sportszerető, logikusan gondolkodó ember véleménye.
Bár hozzáteszem hogy ez egy teljesen szubjektív vélemény, amivel sem azonosulni, sem egyetérteni nem muszáj. :)

(#101013) b-type válasza kukinyo (#101012) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ez most egy kicsit nehéz, mert valóban nem az F1 szint volt, ...de ez nem volt egyértelmű amikor beült a Jordan-be, ott azt hozta amit kellett beugróként.
Amikor beült teljes szezonra, akkor ugye Bruni-val próbáltad összehasonlítani...de ez sem egyszerű, mert a kis költségvetésű csapatok-ban, nem igazán van lehetőség azonos feltételekre.
Aki nézi a Spíler-s MotoGp-t (katasztrófa, egyedül Talma miatt kell ott nézni), ott Talmácsi sokat elmond a saját tapasztalataiból.
Baumgartner-nek olyan költségvállalást kellett aláírni, ami őrült rizikó, gyakorlatilag minden saját törés anyagi költségét vállalta, azon kívül hogy befizette magát.
..mint amikor egy szimben, játékban menj ahogy bírsz, de ha csattansz vezetői hibából akkor új számgép, új monitor/perifériák..kormány,pedál..stb. minden alkalommal, 3szabadedzés+időmérő+futam.
Nem könnyű így, ilyen körülmények között meggyőző teljesítményt mutatni az összes többi csapatvezetőnek, a nézőknek..szakértőknek.
De végigcsinálta, és bár nagy divat fikázni, nem kell szégyenkeznünk, sőt..de ha nem akarod nem kell, mert az eredménye az valóban nem volt elég.
Sajnos Talma-t is szétszedték annak idején amikor fellépett a MotoGp-be, és nem volt elég erős....pedig csak megcsinált az álmát, valszeg tudta hogy nem sok mindenre lesz elég az a technika,...de egy pályán lenni pl. Rossi-val, és bevállalta. ...ellentétben sok nézővel akik akkor sarazták mert mennyire kevés a MotoGp királykategóriájában az a teljesítmény.
Talma és Baumgartner nem egy polc, de abban igen ahogy megosztotta a nézőket...a Team Toth vs. Talma, és a 'röhögjünk Zsoltin' arcok.
De mindketten elérték az álmukat, és ott helyt is álltak.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#101014) JJános válasza b-type (#101013) üzenetére


JJános
(addikt)

"De mindketten elérték az álmukat, és ott helyt is álltak." :K Emlékszem Talma az első versenyét utcai motorral tolta, és nem is rosszul.

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#101015) kukinyo válasza b-type (#101013) üzenetére


kukinyo
(addikt)

Büszke vagyok arra mikor péntek este darabjaira szedem az autómat és vasárnap este már pöccre indul.
Ezt én csináltam, a saját tudásom alapján.
Ha elviszem egy szerelőhöz, a végeredmény ugyan az de arra miért lennék büszke hogy ki tudtam fizetni a szerelőt?

(#101016) b-type


b-type
(nagyúr)

Petrocelli és az F1

kukinyo: sztem ez rossz példa, elgondolkodtam rajta hogy nekimegyek, de sztem rossz példa ha szétszedem sem vezetne sehova.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#101017) echterion válasza kukinyo (#101015) üzenetére


echterion
(veterán)

Hát, azt a pénzt is össze kellett valahogy szedni, nem? Abban is volt munka, mégha sportteljesítmény nem is sok. Amúgy meg igen, jogod van ilyen szubjektív véleményre, szerintem azzal nincs is semmi gond.

Eladó cuccok: egy igazi unikum szépség -> Dell XPS M1730 SLI-s erőmű / volt akkoriban :)

(#101018) kukinyo válasza b-type (#101016) üzenetére


kukinyo
(addikt)

Lehet hogy rossz példa és nem is fogalmaztam kellőképpen (persze hogy szétszedhető, mint minden vélemény) de remélem a lényeg átment. :)

(#101017) echterion: "Abban is volt munka, mégha sportteljesítmény nem is sok."
De hát pont erről beszélünk. Hogy ő nem tett le semmit az asztalra (pénzen kívül). :)

[ Szerkesztve ]

(#101019) b-type válasza kukinyo (#101018) üzenetére


b-type
(nagyúr)

mondom, rossz a példa, talán ha autószerelőnek tanulnál..és az egomi Suzuki-ból kerülnél a Ferrari-hoz de akkor is rossz, ez nem vezet sehova. Megállta a helyét, ennyi.
Többen voltak akiknek nem volt meg a megfelelő előéletük, az utóbbi idők legismertebbje ugye Kimi.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#101020) kukinyo válasza b-type (#101019) üzenetére


kukinyo
(addikt)

Na ez kezd nevetségessé válni.Ezt a pályafutást azért ne hasonlítsd már Zsoltiéhoz. :DD
Én azt hiszem itt lezártam, befejeztem a témát.

[ Szerkesztve ]

(#101021) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

A fizetős pilótáknál is van sportteljesítmény. Azt a k.va sok pénzt leszámolni... :D

A mostani fizetősök története is inkább vicces, nem csoda, hogy viccet csinálunk belőle. Palmernek a faterja akarja, hogy a gyerek bent legyen. Stroll-éknál a gyerek kisírta, hogy az F1-ben akar menni és a fater megvette neki a történetet kb a 18. születésnapjára.
Egyedül Marcus Ericsson-nál van a normál értelemben vett céges támogató, de lehet, hogy annak a svéd cégnek valamilyen formában köze van az Ericsson-okhoz. Lehet, hogy a papagájának a tulajdona a cég, ki tudja.

(#101022) b-type válasza kukinyo (#101020) üzenetére


b-type
(nagyúr)

?
Sajnálom ha nem megy a vita. Olvasd el megint amit írtam, kérdezz meg valakit aki nem a wiki'-ről nézi le Kimi pályafutását. Mert annak idején szavazás volt, hogy egyáltalán megkapja a szuperliszesznszet... próbaidőre.
Nem a Zsoltit és Kimi-t teszem egy polcra, csak ő a legismertebb akinek nem volt meg az előélete az F1-hez...bár ezt már leírtam egyszer.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#101023) SityiSXT


SityiSXT
(őstag)

(#101024) kukinyo válasza b-type (#101022) üzenetére


kukinyo
(addikt)

Nincs bajom a vitával abban az esetben ha büszkék legyünk e Zsoltira című témában nem Talmácsit és a Motogp-t hoznád.Azután Kimit. Mi köze van egymáshoz? Hogy jön ez ide? Nem a lényegre koncentrálsz. Ezt nevezik félrebeszélésnek, terelésnek. Talán a hülyék meg is eszik.
"Olvasd el megint amit írtam, kérdezz meg valakit aki nem a wiki'-ről nézi le Kimi pályafutásá"
Kérdezzek meg valakit? Kimiről? Ezt pont nekem mondod? Talán téged? Mert te annyira kened vágod a dolgot mint senki más?
Ne próbálj degradálni, hidd el nem érdemes.
Ezért nem állok bele.

(#101025) b-type válasza kukinyo (#101024) üzenetére


b-type
(nagyúr)

:)
..leírom újra.

Kimi úgy került a képbe, hogy neki nem volt meg az előélete az F1-hez.

Talma-t kicsit jobban kiveséztem mert talán nem kötelező tudni.
Tehát Talma szintén egyetlen honfitársunk aki megjárta egy a prototípus világbajnokság királykategóriáját (2kerék). Baumgartner szintén megjárta egy a prototípus világbajnokság királykategóriáját(4kerék).
Talma Gabi-t basztatták sok mindenért, a koronáért a a sisakján, a döntéseiért, illetve ugye azért mert úgy lépett fel a királykategóriába hogy kihagyta a 250cc évadot...meg még sok mindenért mint a WCC..stb, de azokat tényleg nem kötelező tudni, tudomásul vettem hogy nem tudod.
-
A felhozott példa meg azért volt rossz, mert azt sugallta hogy valakit megfizetett azért hogy vezesse az autót helyette. (valakit megfizettél hogy szerelje meg az autódat ahelyett hogy magad szerelted volna meg)
..most ugye az a baj, hogy Zsolti nem ért el nagy eredményeket ergo megfizette a szerelőt maga helyett de az nem szerelt elég jól :D

Elég mocsaras lett a téma, nem igazán jutunk sehova. Büszkének nem kell lenni, de aki az nyugodtan lehet. ..és Baumgartner Zsoltinak megvolt az előélete ahhoz hogy F1-be üljön, max szerinted nem érdemelte ki,..sztem sem egyébként, de ettől függetlenül megvolt a szuperlicence..és innen már egy csapatfőnök döntése számít.
akár be is sikerülhetett volna...

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#101026) EmberXY válasza Cartevo (#100968) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Nem vagyok én semmi rossznak elrontója, de igazán leírhatnád, hogy mivel sikerült kivívnom ezt a kitüntető minősítést, magamtól nem jövök rá. Ha elárulod, állok elébe, hogy észérvekkel megvitassuk.

Up the Irons!

(#101027) Diokhan válasza b-type (#101016) üzenetére


Diokhan
(őstag)

Tök jó ez a videó... Abszolut nem ismertem az emberkét, aztán kicsit utánaolvastam. Meglepve láttam, hogy polgári foglalkozása kamionszerelő, hobby-ként pedig TT-n indul...
Látszik, hogy elég nagy a nyomás rajta, látsik a tanulni akarás és az elszántság. A Williams csapattól nagyon szép dolog, hogy ezt így bevállalták, és ahogy a videón láthatjuk a végén, megérte: Egyik szerelő mondja is neki az éles kerékcsere után amikor ülnek le: 2,5 másodperc, tökéletes. Láthatjuk, hogy mivel egy egész futamra kiterjedő taktika egyik alappillére a tökéletesen kivitelezett kerékcsere, nagy hangsúlyt fektetnek a gyakorlásba, a grafikonon is jól látszik, hogy van mit gyakorolni. De ha jól emlékszem, jelenleg is a Williams tartja a leggyorsabb boxkiállás rekordját. Valaki javítson ki ha tévednék.
Egybéként pedig az akcentusa a srácnak kifejezettten tetszett.

Scully: ...és úgy éreztem, mindenki engem üldöz. Mulder: Most legalább tudod, én hogy érzem magam általában. | K-B. T.!!!!!!!!!!

(#101028) b-type válasza Diokhan (#101027) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Nagyon kedvelhető karakter, csinált már mindent, és általában mindent jól..felsorolni is nehéz mi mindent cisnál már.
én a Man TT-ről ismerem, ott mindenki őrült a jó fajtából.
Az ohgy volt egy ilyen benézése Spa-ban azt nem is tudtam érdekes volt látni :)

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#101029) BenHans válasza b-type (#101028) üzenetére


BenHans
(addikt)

Ez a belső kamerás felvétel innen, hát, őőő, huhh. Nagyon gyorsan jön minden csak úgy "száguldanak felénk a tereptárgyak", nagyon közel van minden és nagyon kemény minden. Egy szóval: félelmetes.
Ugyanezt odateszik nedves pályán is. Őrültek, komoly kiképzést kapnak az őrangyalok.

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#101030) mefistofeles válasza b-type (#101028) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

A TT az egy külön univerzum. Az ottani arcok mind vegytiszta őrültek -ahogy említetted- a jó fajtából! :C

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#101031) Diokhan válasza BenHans (#101029) üzenetére


Diokhan
(őstag)

Mivel soha életemben nem mentem gyorsabban 130-nál, fogalmam sem volt, hogy hogyan kell azt elképzelni, amikor azt olvasom, hogy "bizonyos sebesség felett jön a csőlátás". Hát most már tudom... Ez iszonyatos...!

Scully: ...és úgy éreztem, mindenki engem üldöz. Mulder: Most legalább tudod, én hogy érzem magam általában. | K-B. T.!!!!!!!!!!

(#101032) snecy20 válasza Diokhan (#101031) üzenetére


snecy20
(veterán)

Aki itt elszáll, azért már a halottaskocsi jön. :-/

(#101033) Cartevo válasza EmberXY (#101026) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

vótmá

mun.hu

(#101034) mefistofeles válasza Diokhan (#101031) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Még Macau egy ilyen egyszerű kis versenyecske......

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#101035) Cartevo válasza mefistofeles (#101034) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Na, ott helytült Zsolt.

mun.hu

(#101036) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

A REMÉNY RABJAI
A McLaren-Honda sztori
BY: WÉBER GÁBOR 2017. OKT 16.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#101037) guftabi96 válasza Motion_Blur (#101036) üzenetére


guftabi96
(addikt)

Hát megérkezett. Ezzel meg is van az esti olvasmány :R
Délelőtt már láttam, hogy elindította a blogot, bízom benne, hogy gyakran fog frissülni.

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#101038) snecy20 válasza Motion_Blur (#101036) üzenetére


snecy20
(veterán)

Egy fontos konklúzió felett lehet hogy elsiklottam, mert elég részletes a dolog... szóval rájátszhatott a McLaren a Honda motor teljesítmény deficitjére? :)

(#101039) Motion_Blur válasza snecy20 (#101038) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Inkább az a lényeg hogy a McLaren erőssége nem az aero, hanem a mechanikus tapadás, a lassú és közepes kanyarokból történő kigyorsítás.

Verstappen részletesebb szektoridejeit Hamiltonon keresztül Alonso idejeihez viszonyítva is az jön le hogy hasonló végsebességek mellett mennyivel jobban tapad a gyors kanyarokban a Red Bull mint a McLaren.

S-kanyarok és Spoon árulkodó leginkább.

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#101040) gbors válasza Motion_Blur (#101036) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Szuper cikk, köszi :R

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#101041) _drk válasza snecy20 (#101038) üzenetére


_drk
(senior tag)

Valószínűleg ez is benne van. De egy jó motorhoz biztos más fejlesztési irányt adnak meg.
De tetszik ahogy be van lőve a 4.-5. hely. De azt milyen motorral? Mercedes motorral szerintem biztos ott lennének legalább a RB körül.
Reanult motorral lennének szerintem a gyári Renault szinten. De teljesen mindegy mert az is sokkal jobb mint most sereghajtóként menni és vagy DNF vagy végig szenvedni egy versenyt.

(#101042) b-type válasza Motion_Blur (#101036) üzenetére


b-type
(nagyúr)

kemény.
Látszik hogy Silverstone után Gabi elgondolkodott.
Nagyon remélem hogy folyamatosan tölti majd a cikkeket, és nem csak a nagy elemzéseket, hanem a mindenféle tudást,..mint pl. a Renault új padlólemeze (ez valahogy nekem kimaradt, pedig rémlik), ki milyen csomaggal jön..stb.
Sokkal több van az F1 bloggolásban mint amit jelenleg bármilyen hírportál kihasznál. Kedvelem Farkas Péter írásait is, de az szinte mindig kimerül a futamelemzésekben.
Rendben az ember levadássza a kinti oldalakról, viszont Wéber Gabi tolmácsolásában érdekesebb lenne (nekem legalábbis), elég alapos, és elég megszállott hozzá, hogy szinte csak az övét olvassam ha ezt felvállalja.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#101043) velizare válasza snecy20 (#101038) üzenetére


velizare
(veterán)

nowai! :Y #szarahondaéskész

@_drk: ha a nagy leszorítóerő nagy motorerővel párosul, ez egy jó fejlesztési stratégia lett volna. így viszont a gyengébb motorból még gyengébbet csinált.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#101044) Cartevo válasza EmberXY (#101026) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Itt fentebb a (#101005) záró mondatát kiegészítve a Mercinél még mi is hoznánk 1 Bottas szintet. Vajon miért? Mert nem rajta van a hangsúly a "csapatában".
Mansell a 40. évében lett világbajnok, olyan állóképességgel, hogy szédelgett a futamok után (mondta is, hogy a Williamssel 1 majom is világbajnok lenne), mégis 92-40-re lemaradt tőle a rutinos Patrese, a Willimansell csapat tesztpilótájaként.

mun.hu

(#101045) b-type válasza Cartevo (#101044) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ez nincs kőbe vésve, valóban nem Bottas-n van a hangsúly, de nyerhet, és végezhet(ett) Hamilton előtt.
Ugye 1éves szerződése volt, meg kapott még egy 1évest...általában ez nem azt sugallja hogy rá alapoznának.
DE, ezt a helyzetet meg lehet fordítani...és ugye sajnálni sem akarom, mert qva jó autót kapott, be is húzott két győzelmet...nagyon sokan örülnének egy Mercedes 1éves szerződésnek.
Mi egyébként messze nem tudnánk Bottas szintjét, Bottas ott van 2-3 tized lemaradásban Hamilton mögött, rosszabb szituban 5tized.
Mi itt a topikban nem hinném hogy 2-3másodpercen belül tudnánk lenni, és azt is vagy 2éves felkészítő után, teli teszteléssel.
Ahogy Stroll szintjét sem tudnánk, nincsenek valós tapasztalatok...akár a pénz vitte előre akár nem, valós tapasztalatai vannak, versenytávok tucatjai.
Baumgartner szintjét sem tudnánk, itt a topikban vannak ügyes szimesek, de még gokart szinten is kevés a tapasztalat, nem hogy formula autós szinten.
Kiss Norbi pl. nagyon ügyes, van annyira jó hogy a világ legjobbja lehetne túraautóban, Porsche series..Le Mans..stb.
De kemény a valóság, sok munka van mellé.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#101046) Cartevo válasza b-type (#101045) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

A pilóták motiváltsága nyilván sokat számít, és ha nem rá alapoznak, az kedvét szegheti, akár még egy szerelőnek is...

mun.hu

(#101047) b-type válasza Cartevo (#101046) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ez nyilván igaz, de ne felejtsd el hogy ez senkit nem visz előrébb. Tehát be is lehet ebbe keseredni, vagy megpróbál változtatni rajta,..ha pedig mindent megpróbál, de nem tud, akkor el kell szerződni.
Vannak versenyzők, ilyen volt Barrichello, aki azt monda hogy jóoké. De ez az ő döntése.
Alapvetően azért ez jó szitu, mert egy világbajnok autóban 'csak' a csapattársad az akit le kell győzni a VB címért, egy rosszabb autóban rosszabbak az esélyek.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#101048) Viktor77 válasza Cartevo (#101046) üzenetére


Viktor77
(félisten)

Nem hiszem, hogy kedvét szegi, hiszen már a megkeresésekor tudhatta, hogy Hamilton mellett nem rá fognak alapozni. Top csapatban lehet második számú pilóta, nyerhet futamokat, megmutathatja mire képes (meglepően jó), de Hamiltont megverni azonos autóban, az más kérdés.

Some people move on, but not us ... not us

(#101049) mefistofeles válasza Cartevo (#101044) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Régóta olvasgatom itt az elméletedet és egyszer már meg is szólítottalak az ügyben de akkor kényelmesen elsiklottál a dolog felett. Mivel látom tartod magad a véleményedhez, még egyszer rákérdezek. Az egy autó, egy pilóta elméletedbe, hogy fér bele Ricciardo első éve az RBR-nél? Elég szépen elpáholta Vettelt. Ugye nem akarod azt mondani, hogy a fiatal pilótára alapoztak a négyszeres VB titán ellenében? Akkor mégis, hogy történhetett? :F

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#101050) Csapoati válasza mefistofeles (#101049) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Azt mondják a Vettel-fanok, hogy direkt nem ment olyan jól a német, hogy leléphessen a Ferrarihoz. De oké, ez legyen így. Akkor Kvyat 2015-ben? Massa 2008-ban? Rosberg is hogy verhette 3 évig Schumit?
De ez már rettenet unalmas, tényleg.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.