Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10001) BMW001 válasza .noxwill (#9991) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Ezzel a változtatással nagyon a régi Hockenheim-re emlékeztet. :)

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#10002) proof88


proof88
(addikt)

(#10003) Qorthral válasza proof88 (#10002) üzenetére


Qorthral
(őstag)

Nem bánnám, ha ezzel elindulnának felfelé, a többi kicsivel együtt. Az elmúlt három évben állandóan azt lehetett hallani, hogy milyen nagy léptekkel közelít a Caterham a középmezőnyhöz, vagy épp a Marussia a Caterhamhez, illetve a HRT a Marussiához. Sokan találgatták, hogy megszerzi-e valamelyikük idén az első pontot. Ehhez képest a lemaradásuk bebetonozódott, az idei évben éppúgy 3-5% körüli az elejéhez képest, mint a kezdetekkor, 2010 elején. Ráadásul idén szorosabb a mezőny, a középcsapatok jobban felmásztak a nagyok nyakára, így lényegében a kicsik még messzebb vannak az előrelépéstől, mint eddig valaha. Az autók tervezésére vonatkozó erős megkötéseket ők nem tudták úgy kihasználni, mint pl a Sauber vagy a Williams. A gumimizériából sem profitáltak látványosan. Így immár harmadik éve vannak a mezőny végén teljesen jelentéktelen ballasztot képviselve. Ez azért elég szomorú.

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :)) | PH! F1 Tippjáték: http://prohardver.hu/tema/ph_f1_tippjatek/friss.html

(#10004) raczger


raczger
(őstag)

Na itt az én tervem is :)

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#10005) Oliverda válasza raczger (#10004) üzenetére


Oliverda
(félisten)

btype terve mellett ez az eddig másik legjobb. A többi szerintem nagyjából felejtős.

Első TransferWise átutalásod £500-ig ingyen: kérd a kódod privátban!

(#10006) csucsbicep válasza raczger (#10004) üzenetére


csucsbicep
(nagyúr)

Szerintem az egyik legjobb.

(#10007) Oliverda válasza csucsbicep (#10006) üzenetére


Oliverda
(félisten)

Igen, de btype verziója előzés szempontjából lényegesen jobb lenne.

Már csak az a kérdés, hogy melyiket lehetne a gyakorlatban is megvalósítani...

Első TransferWise átutalásod £500-ig ingyen: kérd a kódod privátban!

(#10008) Zoza24 válasza raczger (#10004) üzenetére


Zoza24
(senior tag)

ez jó,de pár napja az index.hu-n már láttam egy nagyon hasonlót:)

Forza Italy!

(#10009) raczger válasza Oliverda (#10007) üzenetére


raczger
(őstag)

Szerintem az enyémbe így is lenne 4 előzési pont.

btype verziójában szerintem meg kellene rövidíteni az egyenest, mert ott a végefele hamar hirtelen még 10 métert veszít a szintből a terület, az már lehet, hogy sok. De az egyetlen ami igazából abban nem tetszik, hogy a mansellt kivette :(

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#10010) mokus1 válasza raczger (#10009) üzenetére


mokus1
(addikt)

4?
Én szerintem itt a régi 6osnál született talán egy előzési pont.

(#10011) raczger válasza mokus1 (#10010) üzenetére


raczger
(őstag)

A tervem szerinti számolás alapján a 6-os és 8-as kanyar előtt is elég sok az egyenes, közel háromnegyednyi célegyenes hossz elnyújtott ívben, ami f1-ben sima padló végig. Illetve a célegyenes előtti sikánnál is igencsak meghosszabbítottam az egyenest és a végén valószínűleg szintén egy keményebb féktáv, ott is nyílik még lehetőség. A régi 6-ost nem is vettem észre, szóval így én 5 lehetőséget látok az előzésre.

[ Szerkesztve ]

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#10012) rocket


rocket
(nagyúr)

Van tobb jo otlet is, csak azt ne felejtsetek el, hogy F1 viszonyban apropenz all rendelkezesre az uj szakaszra, szoval 500meteres uj reszben gondolkodjatok, ne 1km+ reszben.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#10013) Sandormaster válasza rocket (#10012) üzenetére


Sandormaster
(aktív tag)

Engem is ez érdekelne leginkább hogy mik a keretek, lehet hogy nem lesz épp karakteresebb a pálya ha csak egyszerűen átvágnak majd egy kanyart, viszont ha csak arra lesz pénz, akkor úgy kell megoldani...így is a seggünket verhetjük majd a földhöz ha Bernie legalább azt elfogadja...

(#10014) shteer válasza raczger (#10004) üzenetére


shteer
(félisten)

nya valami ilyesmire gondoltam :K

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#10015) proof88


proof88
(addikt)

az erdő köré egy ovál pálya azt" csá ;]

(#10016) válasza raczger (#10004) üzenetére



(addikt)

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#10017) Peat;) válasza Sandormaster (#10013) üzenetére


Peat;)
(veterán)

Jól tartja magát az öreg a 82 évével, de azért nem ártana sietni és aláírni egy hosszú távú szerződést ami már az f1 urának leköszönése után is élne és lenne lehetőség megkenni..izé megszerettetni a pályát az új vezérrel is.

(#10018) Malachi válasza raczger (#10004) üzenetére


Malachi
(addikt)

ez az első, ami igazán tetszik. valahogy van benne valami "ritmus", nem tudom mi a jó szó, de ez bejönne, igen. most gondolatban végig is brümmögtem rajta, tetszik. ez kafa. :D

(#10019) JJános válasza raczger (#10004) üzenetére


JJános
(addikt)

Kár hogy nem lehet lájkolni. GRAT!

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#10020) .noxwill válasza raczger (#10004) üzenetére


.noxwill
(veterán)

Elég furán fest ezzel a toldalékkal de szerintem sem rossz :)

All→M8

(#10021) raczger


raczger
(őstag)

Köszönöm, úgy látszik sokatoknak tetszik :)
Nem tudom volt-e linkelve ez a cikk, de én beküldtem az én tervemet hozzájuk (hátha talán alapon).

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#10022) mokus1 válasza raczger (#10021) üzenetére


mokus1
(addikt)

Ez amit linkeltél nekem az is nagyon tetszik bár talán az kicsit hasonlít Koreara.

(#10023) .noxwill


.noxwill
(veterán)

Gondolkodtam még a dolgon és csináltam még 1 tervet. A toldalék lenne az Ecclestone elvárásainak megfelelő előzésekhez tökéletes szakasz, viszont akkor hogy már mind1 alapon kicsit beletúrtam a középső szakaszba is :D
Bár az efféle pályaelrendezés alapból felejtős, már csak ha a magyar viszonyokat vesszük alapból. De hátha :DDD

[ Szerkesztve ]

All→M8

(#10024) .noxwill válasza .noxwill (#10023) üzenetére


.noxwill
(veterán)

Kép lemaradt :DDD

All→M8

(#10025) tkesy


tkesy
(őstag)

akkor más én is beszálok a pályatervezésbe... :)

[ Szerkesztve ]

>>>> “Life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren <<<< >>>> So Say We All --- The Truth Is Out There - I Want To Believe --- Indeed <<<<

(#10026) -Mike-


-Mike-
(addikt)

Itt legalább annyian értenek pályatervezéshez, mint magához az F1-hez, azért ez megnyugtató. ;]

(#10027) .noxwill válasza -Mike- (#10026) üzenetére


.noxwill
(veterán)

a sok önjelölt Hermann Tilke ;] :DDD

All→M8

(#10028) Oliverda válasza tkesy (#10025) üzenetére


Oliverda
(félisten)

Ez is jó. Szerintem a három best of egyike, btype és raczger terve mellett.

Mike: Csak irigykedsz mert a te számítógépeden még a paint sem fut rendesen.

[ Szerkesztve ]

Első TransferWise átutalásod £500-ig ingyen: kérd a kódod privátban!

(#10029) Motion_Blur válasza Oliverda (#10028) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Egyetértünk, b-type verziójával az a gond hogy így nagyon közel kerülne a pálya Mogyoródhoz és a népek még jobban vernék az asztalt hogy hangos. Sajnos ezt is figyelembe kell venni :(

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#10030) Motion_Blur válasza Motion_Blur (#10029) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Találtam még egy elég jó kis vázlatot: [link]

Így talán a Mansell előtti jobbos is tempósabb lenne, nagyobb kihívást jelentene :K

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#10031) mokus1 válasza Motion_Blur (#10030) üzenetére


mokus1
(addikt)

Na ez is nagyon jó talán a legkivitelezhetőbb is :K Esetleg az egyik egyenesbe még egy DRS- zóna is beleférne.

(#10032) Oliverda válasza Motion_Blur (#10030) üzenetére


Oliverda
(félisten)

Ez is jó, és elég könnyen kivitelezhetőnek is néz ki.

Első TransferWise átutalásod £500-ig ingyen: kérd a kódod privátban!

(#10033) Malachi válasza Motion_Blur (#10030) üzenetére


Malachi
(addikt)

menő, tényleg. tempós, tetszik.

(#10034) Zoza24


Zoza24
(senior tag)

azzal,hogy Vettel boxból rajtolt az utolsó versenyen,használhatta a 9. motorját ebben az évben (büntetlenül)? ergó már nem valószínű,hogy spórolnia kell a motorokkal?

Forza Italy!

(#10035) D@ni88 válasza Motion_Blur (#10030) üzenetére


D@ni88
(addikt)

Viszont ha már felhoztad korábban, ezzel a módosítással is közelebb kerülne Mogyoródhoz :)

(#10036) Motion_Blur válasza D@ni88 (#10035) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Tisztában vagyok vele, majd megyünk ellentüntetni :D

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#10037) b-type válasza raczger (#10004) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ez Wéber Gabi terve, egy nagyon picit elmosva az ívek :D
övé:

tied:

Uaz az elgondolás, szvsz Gabi egy filctollal rajzolta meg hirtelenjében, persze hogy számgépen sokkal jobban ki lehet munkálni.
A hátsó rész az nem rossz....sajnálom az utolsó kanyart, mert szvsz ennek a pályának az eleje és a vége ér valamit, de van fantázia egy ilyen befejezésben is.

Az amit én gondoltam arra is kell földmunka, nyilván azon a területen rendezni kell, de hát ez van...ezzel a területtel kell gazdálkodni.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#10038) raczger válasza b-type (#10037) üzenetére


raczger
(őstag)

Láttam az ő munkáját, az én tervemből is az látszik, hogy abban egyetértek vele, hogy ott kell hozzátoldani a pályához és ott is van rá lehetőség. Viszont az ívek teljesen mások, csak nagyjából ugyanarra megy a pálya, hisz a helyhiány miatt nincs sok lehetőség.

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#10039) b-type válasza raczger (#10038) üzenetére


b-type
(nagyúr)

linkben:
[link]

A legjobb, szimes vagy, betölteni a Bob's track builder-be, és adatok alapján pikk-pakk megvan, mittomén asszem két progi kellett és Google maps-ból le lehetett hívni a szintkülönbséges pályát...biztos tudod mire gondolok...én is csináltam így pár vonalvezetést a hazai utakról :)
Szal neki lehetne állni komolyabban is, de még nem vitt rá a lélek....föleg hogy tényleg nem tudjuk mennyi pénzt akarnak beleölni.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#10040) raczger válasza b-type (#10039) üzenetére


raczger
(őstag)

Az pálya utolsó része inkább csak túraautókkal jó, f1-essel nagyon lassúak, de legfőképpen azért gondoltam, hogy ott átszerkesztem, mert így hosszabb lesz az egyenes és plusz egy lehetőség lehet az előzésre. Egy Barcelonához hasonló utolsó kanyarkombinációt tudnék oda elképzelni, az nagyon élvezetes lenne.

Bob's track buildert ismerem, régebben csináltam benne pályát, akkor a google maps alapján nem sikerült nekem beimportálni rendesen útvonalat.

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#10041) b-type válasza raczger (#10040) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Lehet hogy nem jó F1-l, de szivatós :D
De tényleg Az utolsó, célegyenesre fordító kanyar az jelen formájában nagyon fontos, nagyon hosszú, és nagyon nem mindegy, ez F1-re és minden komolyabb teljesítményű négykerekűre igaz.
Az előtte lévő balos visszafordító, meg szívatós, nagyon könnyű elrontani, ezáltal támadási pont..és viszonylag biztonságos pit-be hajtás.
Ami a tiedről nem annyira mondható el :D gyakorlatilag egy sikánról hajtanának a pit-be, ami nem problémamentes, lehet hogy érdemesebb lenne az egyenesről lehajtatni.

Nekem ezzel az elképzeléssel szemben sincs ellenérzésem, mert nem tűnik rossznak.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#10043) .noxwill válasza Flashcash (#10042) üzenetére


.noxwill
(veterán)

AZ USAban elég nehéz népszerűsíteni az F1et amikor megvan a maguk saját versenyszériáik. (Nascar, IndyCar stb...) Főleg az után mi volt 2005ben.
Tulajdonképpen azon is csodálkoztam hogy a WTCCt is elmerték vinni az Egyesült Államokba, de ezen az alapon persze az F1nek is lehet létjogosultsága, pláne ha már egy komplett új pályát is létrehoztak.

All→M8

(#10044) Motion_Blur válasza .noxwill (#10043) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Akármennyire jó is lesz a verseny, szerintem 2-3 évnél többet nem fog megérni a pálya. Nem kell nekik, ennyi.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#10045) .noxwill válasza Motion_Blur (#10044) üzenetére


.noxwill
(veterán)

Ezt az idő elfogja dönteni. Az biztos hogy túlzás amit Ecclestone bácsi akar.

All→M8

(#10046) cyberkind válasza .noxwill (#10045) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Sztem az túlzás h az F1 Európai sport vt mindig is, most meg már ott tarunk jó h ha a nevezetes pályákat megtarthatjuk(Monaco Belgium Monza Anglia) ! :W

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#10047) Misi 007


Misi 007
(Közösségépítő)

(#10048) Motion_Blur válasza Misi 007 (#10047) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Végén de szép az a Gro megúszás, több ilyen is lehetne ezekben az összefoglalókban :K

mod: Kimi, Vettel doing all the time-os rádió egymás után epic :D

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#10049) -Mike- válasza b-type (#10039) üzenetére


-Mike-
(addikt)

Szerintem örüljünk ha újra aszfaltozzák az egészet, az is nagy költség nem még egy új pályaszakasszal megtoldani.

(#10050) válasza -Mike- (#10049) üzenetére



(addikt)

Elvileg a szerződés feltétele, hogy ki kell alakítani, még egy előzési pontot, szóval valami átalakítás mindenképp lesz.
Bár tartok tőle, hogy csak valami nagyon egyszerű fapados megoldás lesz, kiegyenesítenek 2 kanyart és viszlát. De ne legyen igazam.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.