Formula-1
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Tudástár Sonarr és Radarr
- Vélemény Cyberpunk 2077 2. rész
- Tudástár Űrhajózás 2020 - Összefoglaló
- Teszt Dell Precision M6800: dolgozz és játssz
- Bemutató Call of Duty: Black Ops - Cold War bemutató
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Vakegérke:] NyalóVilág: tíz, kiver a víz - VV10 - Való Világ 10
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [crey:] Az élhetetlenség országa
- [Re:] Sonarr és Radarr
- [Re:] [Kolondrum:] Kertes vagy lakás
- [Re:] [hcl:] Amikor nem villan
- [Re:] [EclipseGT:] Az első InGame képek: Készítsünk Játékot #5
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások

MPowerPH
félisten
Ezzel a változtatással nagyon a régi Hockenheim-re emlékeztet.
Don't Tread On Me

Qorthral
őstag
Nem bánnám, ha ezzel elindulnának felfelé, a többi kicsivel együtt. Az elmúlt három évben állandóan azt lehetett hallani, hogy milyen nagy léptekkel közelít a Caterham a középmezőnyhöz, vagy épp a Marussia a Caterhamhez, illetve a HRT a Marussiához. Sokan találgatták, hogy megszerzi-e valamelyikük idén az első pontot. Ehhez képest a lemaradásuk bebetonozódott, az idei évben éppúgy 3-5% körüli az elejéhez képest, mint a kezdetekkor, 2010 elején. Ráadásul idén szorosabb a mezőny, a középcsapatok jobban felmásztak a nagyok nyakára, így lényegében a kicsik még messzebb vannak az előrelépéstől, mint eddig valaha. Az autók tervezésére vonatkozó erős megkötéseket ők nem tudták úgy kihasználni, mint pl a Sauber vagy a Williams. A gumimizériából sem profitáltak látványosan. Így immár harmadik éve vannak a mezőny végén teljesen jelentéktelen ballasztot képviselve. Ez azért elég szomorú.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :)) | PH! F1 Tippjáték: http://prohardver.hu/tema/ph_f1_tippjatek/friss.html

raczger
őstag

Oliverda
félisten
btype terve mellett ez az eddig másik legjobb. A többi szerintem nagyjából felejtős.
TransferWise utalás 150 000 forintig ingyen: kód privátban

csucsbicep
nagyúr
Szerintem az egyik legjobb.

Oliverda
félisten
Igen, de btype verziója előzés szempontjából lényegesen jobb lenne.
Már csak az a kérdés, hogy melyiket lehetne a gyakorlatban is megvalósítani...
TransferWise utalás 150 000 forintig ingyen: kód privátban

Zoza24
senior tag
ez jó,de pár napja az index.hu-n már láttam egy nagyon hasonlót
Forza Italy!

raczger
őstag
Szerintem az enyémbe így is lenne 4 előzési pont.
btype verziójában szerintem meg kellene rövidíteni az egyenest, mert ott a végefele hamar hirtelen még 10 métert veszít a szintből a terület, az már lehet, hogy sok. De az egyetlen ami igazából abban nem tetszik, hogy a mansellt kivette
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

mokus1
addikt
4?
Én szerintem itt a régi 6osnál született talán egy előzési pont.

raczger
őstag
A tervem szerinti számolás alapján a 6-os és 8-as kanyar előtt is elég sok az egyenes, közel háromnegyednyi célegyenes hossz elnyújtott ívben, ami f1-ben sima padló végig. Illetve a célegyenes előtti sikánnál is igencsak meghosszabbítottam az egyenest és a végén valószínűleg szintén egy keményebb féktáv, ott is nyílik még lehetőség. A régi 6-ost nem is vettem észre, szóval így én 5 lehetőséget látok az előzésre.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

rocket
nagyúr
Van tobb jo otlet is, csak azt ne felejtsetek el, hogy F1 viszonyban apropenz all rendelkezesre az uj szakaszra, szoval 500meteres uj reszben gondolkodjatok, ne 1km+ reszben.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

Sandormaster
aktív tag
Engem is ez érdekelne leginkább hogy mik a keretek, lehet hogy nem lesz épp karakteresebb a pálya ha csak egyszerűen átvágnak majd egy kanyart, viszont ha csak arra lesz pénz, akkor úgy kell megoldani...így is a seggünket verhetjük majd a földhöz ha Bernie legalább azt elfogadja...

shteer
félisten
nya valami ilyesmire gondoltam
..szerintem jónak tűnik

proof88
addikt
az erdő köré egy ovál pálya azt" csá

Pá
addikt
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

Peat;)
veterán
Jól tartja magát az öreg a 82 évével, de azért nem ártana sietni és aláírni egy hosszú távú szerződést ami már az f1 urának leköszönése után is élne és lenne lehetőség megkenni..izé megszerettetni a pályát az új vezérrel is.

Malachi
addikt
ez az első, ami igazán tetszik. valahogy van benne valami "ritmus", nem tudom mi a jó szó, de ez bejönne, igen. most gondolatban végig is brümmögtem rajta, tetszik. ez kafa.

JJános
addikt
Kár hogy nem lehet lájkolni. GRAT!
Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

.noxwill
veterán
Elég furán fest ezzel a toldalékkal de szerintem sem rossz
All→M8

raczger
őstag
Köszönöm, úgy látszik sokatoknak tetszik
Nem tudom volt-e linkelve ez a cikk, de én beküldtem az én tervemet hozzájuk (hátha talán alapon).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

mokus1
addikt
Ez amit linkeltél nekem az is nagyon tetszik bár talán az kicsit hasonlít Koreara.

.noxwill
veterán
Gondolkodtam még a dolgon és csináltam még 1 tervet. A toldalék lenne az Ecclestone elvárásainak megfelelő előzésekhez tökéletes szakasz, viszont akkor hogy már mind1 alapon kicsit beletúrtam a középső szakaszba is
Bár az efféle pályaelrendezés alapból felejtős, már csak ha a magyar viszonyokat vesszük alapból. De hátha
[ Szerkesztve ]
All→M8

.noxwill
veterán

tkesy
őstag

-Mike-
addikt
Itt legalább annyian értenek pályatervezéshez, mint magához az F1-hez, azért ez megnyugtató.

.noxwill
veterán
a sok önjelölt Hermann Tilke
All→M8

Oliverda
félisten
Ez is jó. Szerintem a három best of egyike, btype és raczger terve mellett.
Mike: Csak irigykedsz mert a te számítógépeden még a paint sem fut rendesen.
[ Szerkesztve ]
TransferWise utalás 150 000 forintig ingyen: kód privátban

Motion_Blur
félisten
Egyetértünk, b-type verziójával az a gond hogy így nagyon közel kerülne a pálya Mogyoródhoz és a népek még jobban vernék az asztalt hogy hangos. Sajnos ezt is figyelembe kell venni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#10030) Motion_Blur válasza Motion_Blur (#10029) üzenetére

Motion_Blur
félisten
Találtam még egy elég jó kis vázlatot: [link]
Így talán a Mansell előtti jobbos is tempósabb lenne, nagyobb kihívást jelentene
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

mokus1
addikt
Na ez is nagyon jó talán a legkivitelezhetőbb is Esetleg az egyik egyenesbe még egy DRS- zóna is beleférne.

Oliverda
félisten
Ez is jó, és elég könnyen kivitelezhetőnek is néz ki.
TransferWise utalás 150 000 forintig ingyen: kód privátban

Malachi
addikt
menő, tényleg. tempós, tetszik.

Zoza24
senior tag
azzal,hogy Vettel boxból rajtolt az utolsó versenyen,használhatta a 9. motorját ebben az évben (büntetlenül)? ergó már nem valószínű,hogy spórolnia kell a motorokkal?
Forza Italy!

D@ni88
addikt
Viszont ha már felhoztad korábban, ezzel a módosítással is közelebb kerülne Mogyoródhoz

Motion_Blur
félisten
Tisztában vagyok vele, majd megyünk ellentüntetni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

#70869248
törölt tag
Ez Wéber Gabi terve, egy nagyon picit elmosva az ívek
övé:
tied:
Uaz az elgondolás, szvsz Gabi egy filctollal rajzolta meg hirtelenjében, persze hogy számgépen sokkal jobban ki lehet munkálni.
A hátsó rész az nem rossz....sajnálom az utolsó kanyart, mert szvsz ennek a pályának az eleje és a vége ér valamit, de van fantázia egy ilyen befejezésben is.
Az amit én gondoltam arra is kell földmunka, nyilván azon a területen rendezni kell, de hát ez van...ezzel a területtel kell gazdálkodni.
[ Szerkesztve ]

raczger
őstag
Láttam az ő munkáját, az én tervemből is az látszik, hogy abban egyetértek vele, hogy ott kell hozzátoldani a pályához és ott is van rá lehetőség. Viszont az ívek teljesen mások, csak nagyjából ugyanarra megy a pálya, hisz a helyhiány miatt nincs sok lehetőség.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

#70869248
törölt tag
linkben:
[link]
A legjobb, szimes vagy, betölteni a Bob's track builder-be, és adatok alapján pikk-pakk megvan, mittomén asszem két progi kellett és Google maps-ból le lehetett hívni a szintkülönbséges pályát...biztos tudod mire gondolok...én is csináltam így pár vonalvezetést a hazai utakról
Szal neki lehetne állni komolyabban is, de még nem vitt rá a lélek....föleg hogy tényleg nem tudjuk mennyi pénzt akarnak beleölni.

raczger
őstag
Az pálya utolsó része inkább csak túraautókkal jó, f1-essel nagyon lassúak, de legfőképpen azért gondoltam, hogy ott átszerkesztem, mert így hosszabb lesz az egyenes és plusz egy lehetőség lehet az előzésre. Egy Barcelonához hasonló utolsó kanyarkombinációt tudnék oda elképzelni, az nagyon élvezetes lenne.
Bob's track buildert ismerem, régebben csináltam benne pályát, akkor a google maps alapján nem sikerült nekem beimportálni rendesen útvonalat.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

#70869248
törölt tag
Lehet hogy nem jó F1-l, de szivatós
De tényleg Az utolsó, célegyenesre fordító kanyar az jelen formájában nagyon fontos, nagyon hosszú, és nagyon nem mindegy, ez F1-re és minden komolyabb teljesítményű négykerekűre igaz.
Az előtte lévő balos visszafordító, meg szívatós, nagyon könnyű elrontani, ezáltal támadási pont..és viszonylag biztonságos pit-be hajtás.
Ami a tiedről nem annyira mondható el gyakorlatilag egy sikánról hajtanának a pit-be, ami nem problémamentes, lehet hogy érdemesebb lenne az egyenesről lehajtatni.
Nekem ezzel az elképzeléssel szemben sincs ellenérzésem, mert nem tűnik rossznak.

Flashcash
Közösségépítő

.noxwill
veterán
AZ USAban elég nehéz népszerűsíteni az F1et amikor megvan a maguk saját versenyszériáik. (Nascar, IndyCar stb...) Főleg az után mi volt 2005ben.
Tulajdonképpen azon is csodálkoztam hogy a WTCCt is elmerték vinni az Egyesült Államokba, de ezen az alapon persze az F1nek is lehet létjogosultsága, pláne ha már egy komplett új pályát is létrehoztak.
All→M8

Motion_Blur
félisten
Akármennyire jó is lesz a verseny, szerintem 2-3 évnél többet nem fog megérni a pálya. Nem kell nekik, ennyi.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

.noxwill
veterán
Ezt az idő elfogja dönteni. Az biztos hogy túlzás amit Ecclestone bácsi akar.
All→M8

cyberkind
nagyúr
Sztem az túlzás h az F1 Európai sport vt mindig is, most meg már ott tarunk jó h ha a nevezetes pályákat megtarthatjuk(Monaco Belgium Monza Anglia) !
"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

Misi 007
Közösségépítő

Motion_Blur
félisten
Végén de szép az a Gro megúszás, több ilyen is lehetne ezekben az összefoglalókban
mod: Kimi, Vettel doing all the time-os rádió egymás után epic
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

-Mike-
addikt
Szerintem örüljünk ha újra aszfaltozzák az egészet, az is nagy költség nem még egy új pályaszakasszal megtoldani.

Pá
addikt
Elvileg a szerződés feltétele, hogy ki kell alakítani, még egy előzési pontot, szóval valami átalakítás mindenképp lesz.
Bár tartok tőle, hogy csak valami nagyon egyszerű fapados megoldás lesz, kiegyenesítenek 2 kanyart és viszlát. De ne legyen igazam.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Újszerű Lenovo YogaBook 10,1” Érintős Tablet Mini Windows Laptop -65% x5-Z8550 4GB 64GB FHD IPS TOLL
- DeepCool Tesseract SW (fehér színű mutatós házikó, újszerű állapotban)
- FSP Raider II 750W (80+ Silver), hibátlan állapotban, dobozában eladó
- Új MSI MODERN 15 „Kis Gamer” Laptop 15,6” -30% i5-10210U 8GB 512GB SSD NVIDIA MX330 FHD IPS MATT
- RTX3070 Inno3D Ichill X4 - 3 èv garral