Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sys85

    veterán

    válasz AB68 #53195 üzenetére

    Sokan félnek a flottástól és valahol persze nem alaptalanul.
    Viszont nekem pozitív tapasztalatom van egy ex-flottás mk3 1.6 TDCI-vel.
    282k km-rel vettem 7 évesen, most van benne majdnem 380k.
    Olajat nem eszi, futómű még mindig oké, porszáraz a motor.
    Amit eddig cseréltem, vagy felújítattam:
    -Generátor (szabadonfutó)
    -Termosztát
    -Motortartóbakok
    -Vízhűtő (kilyukadt)
    -Vezérlés (kopóalkatrész)
    -Hátsó komplett fék (kopóalkatrész)
    -Önindító (felújítva)
    -Akku (kopóalkatrész)
    Nem kellett egy vagyont elköltenem az elmúlt 100k km alatt (a bambi okozta kár és az előzés közben rámhúzott kormány okozta károkat nem számolom ide, azok nem km/kor függő kiadások), amit tudtam magam cseréltem és nem Bárdiban/Unixban vásároltam. :D

    Holnap viszem kuplungoztatni kéttömegűcserével, de mindezt 380k km-nél.Ez azért fájni fog és sajnos ezt nem tudom magam megoldani.
    Érik egy turbócsere,illetve felújítás, a geoállítónál kezd kifújni, de megint csak azt tudom mondani, hogy ezt 380k km-nél, 282k-nál semmi baja sem volt az autónak.
    Nekem bejött, de persze lehet olyan cégest is találni amit szétrúgtak mert “nem az enyém”, szóval nem feltétlen a km/kor számít.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés