Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
És érdemes megvárni amíg hiba lesz?
Megelőzés céljából én meglépném. Itt is az a baj, h nem tudom mikor volt cserélve, ha egyáltalán volt már.
Szerencsére rágcsávók nem eszik a kábeleket, ezért (is) jó a kutya a háznál.
Marelli felújított szervo szivattyú egy rakás kaki, korábban már írtam mit szívtam vele. Veszek keveset futott bontottat, az legalább (talán) nem fog visítani 3000rpm felett. Kugler számomra ismeretlen márka.
Óracsoportnál sem vártam meg míg mozgásképtelen lesz a kocsi vagy hülyeségeket ír ki az elfáradt forraszok miatt a műszerfal. Már volt az egyiken kezdődő repedés, szerintem megérte a javítást és a hiba megelőzést a bele feccölt zseton. Főleg mivel jutányos áron csináltattam meg, mert több cuccot is vettem még a bontóstól aki csinálta, így meg abszolút jó biznisz volt. Gond letudva.
Jövőre tervben van még klíma töltés és tisztítás (1.5 éve volt), egy jóféle komplett alváz és üregvédelembe invesztálás ami az idén elmaradt, fékbetét és esetleg tárcsa csere, igaz utóbbi még egyáltalán nem vállas így nem is számolok ezzel.
Váltó kulissza ház csere muszáj lesz, plusz erősen fontolgatom két éven belül a váltó és olaja + kuplung + kinyomócsapágy cserét is minőségi alkatrészekkel mert nem vagyok megelégedve a jelenlegi helyzettel. Korábban linkeltem a papírról képet milyen occsósított megoldásokat raktak bele.
Mondhatjátok h feleslegesen égetem a pénzt, de szerintem ha ezzel jónéhány évre le lesz a gond és a váltó is feszesen fog járni a mostani lötyögés helyett, akkor rááldozom azt a valag pénzt.
Szeretném ha 6-8, esetleg 10 év múlva is autó legyen és ne essen szét alattam. Hosszú távú tervek közt nem szerepel a kocsicsere, a jelenlegi kisbenzines turbós bigyókban nincs bizodalmam, nem látok bennük hosszú élettartamot, hibrid szép és jó de a dízellel együtt nálam nem alternatíva. Véletlen, h a prémium luxus sportkocsik közt egy dízel sincs? (Ferrari, Lambo, Rolls, Bentley, Pagani...) Bár lehet rosszul tudom.
Nem a tökéletesség a cél, azt már rég elengedtem.
Most ~248e km van benne. Évi 10e km-rel számolva is 8 év múlva "csak" 328e km lesz benne. Egy sszívó benzines motornak bírnia kell ennyit bontás nélkül, de aztán ki tudja.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///