Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Bevezetés a wokok világába
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
DeFranco
nagyúr
2000 alatt biztosan nem egészséges, a kenéshez kell a fordulat plusz ez városi közlekedési szituációban egyszerűen tarthatatlan, besorolni sem tudsz egy keresztutcában.
amit még tartok, hogy ha gyújtást adok, utána várok még pár másodpercet az indítózás előtt, hogy "álljon fel" a rendszer, aludjanak el a visszajelzők, esetleg aludjon el a beltéri lámpa, kezdjen el dolgozni a szivattyú, és csak aztán ratatatatabrumm.
10 km után meg ha úgy van akkor 2,5-3k-ig is húzatom, ha előzök.
benzinesed van ugye? hát ezzel csak bünteted kb. én nagyon de nagyon tatásan vezetek másokhoz képest, de előzést 3k-s fordulaton kezdek mert onnan van érdemi nyomaték, nekem is könnyebb meg az autónak is.
ha ilyen alacsony fordulatokon büntetsz a gépnek, akkor az olyan mintha sebességváltós biciklivel magas sebességfokozatban akarnál indulni, emelkedőzni. lábad leszakad, görcsöl, mire érdemi mozgási energiát összeszedsz.
(de nem értek hozzá, csak információmorzsákból építkezek)