Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
dssport
tag
És akkor még nem is mentünk bele abba, hogy a nagy gyártók közül sokan úgy építi fel az abroncsokat, hogy azok új korukban teljesen más -nyilván jobb- tulajdonságokkal bírnak, mint kopottabban. Gumis mérnök haver valamilyen réteges szerkezetet magyarázott ha jól értettem. Teszteken + amikor megveszed csúcskategória, mikor kopik, visszaesik közepesre. Nem ugyan azt hozza végig az élettartama alatt.
Ő speciel amikor gumit vett lekérte, hogy pontosan melyik gyár, melyik műszak, melyik gépén készült az abroncsa. És elégedetten bólintott. De ugyan az a mintázat más gépről vagy más szériából nem kellett volna neki. Na ez az amibe mi soha nem fogunk belelátni. Hogy pl adott sorozat milyen arányú visszadarálással megy, maximum határértéken tolják aznap vagy éppen kevesebben. De van 100 más változó is. Még az öregedést is befolyásolja!!!