Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) fubenalvo


fubenalvo
csendes tag

Még 2018 őszén született meg a Flux Caves ötlete, de a korábbi játékom után egy kis szünetet kellett tartanom, néha játszani is kell ugye... :) Szóval végigpörgettem a Zelda BotW-ot és eszméletlenül megtetszett a dungeon jellegű puzzle felépítés. Ez köszön vissza a Flux-ban is, de emellett rengeteg inspirációt adott a The Witness, a Portal sorozat, Mario Rabbids Kingdome és még a jó öreg Sokoban játék is.

A fent leírtakból sejthető, hogy nem adrenalinfüggőknek készül ez az alkotás. A játék célja, hogy egy nagyon megnyugtató környezetben az ember összeállítson hatalmas csőrendszereket, melyeket végül elégedetten nézegethet, ahogy a gömbök gurulnak egészen a végéig. Zeneileg nagyon letisztult zongorajáték hallható mindenhol és helyenként kiviszem a játékost a természetbe is, ahol a nyugtató érzést egy kis szél/naplemente/vízpart/erdő kombóval igyekszem erősíteni.

A Flux Caves jelenlegi állapotában 20 feladványt tartalmaz és körülbelül másfél óra a végigjátszása. (A végleges játék kb 2 óra lesz). Messze nem tökéletes még, sok bugról tudok is, de természetesen minden jellegű megjegyszést, ötletet, vagy bugreport-ot szívesen fogadok. A korábbi játékom (NeonCode) nem olyan lett minőségben mint amilyennek szerettem volna, mert túl nagyot próbáltam markolni, így ez az új koncepció abba az irányba halad, hogy nagyon szépen kicsiszolni, megadni neki az időt és végül valami olyat letenni a közönség elé, ami ha nyilvánvalóan nem is AAA de látszódjon róla, hogy fel szeretne nőni a kategóriához.

Amiben szeretném a segítségeteket kérni:
- Mondjátok el, hogy melyik pályák nehezek és melyikek nem. Eddig jó így a pályasorrend?
- Szerintetek elbír az ötlet még további puzzleöket, vagy elég lesz a 25 pálya?
- Van értelme összeraknom hozzá egy pályaszerkesztő/megosztó rendszert? Ez nagyon nagy meló és nem érzem azt, hogy feltétlenül használva lenne.

Az aktuális béta verziót innen tudjátok letölteni: [link]
Facebookon pedig itt követhetitek a játékot: [link]


Játékaim + Játékok amikbe belekontárkodtam: http://fubenalvo.wordpress.com

(#2) sptkyle válasza fubenalvo (#1) üzenetére


sptkyle
senior tag

Sajnos nagyon nem az én stílusom a játék, így a kipróbálás is kimarad. Az biztos, hogy pl a Portal 2-nél (ha már magad is ahhoz hasonlítottad a stilust, jogosan a leírás alapján) a narrátor elmés beszólásai legalább 30-40%-ot adtak a játékélményhez. Érdemes lehet hasonló egyediséget belevinni még akkor is, ha technikailag jól össze van rakva a game. (
Természetesen maximális tisztelet igyis-ugyis.. :R jómagam a HTML5 alapú játékfejlesztéstől nem jutottam tovább.)
Egyébként az általam követett videósok közül van 2 is aki szereti a puzzle játékokat, jófej a követőivel, és sok esetben a (magyar) indie fejlesztőket is támogatja. Viktor és Imi. Nekik dobnék a helyedben egy linket. :)
Kitartást és soksok sikert a jövőben.

"Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.