Login?
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Login?
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Nem tudom megjön-e még aliról a mikrokapcsolós rendelésem, lehet amikor áthajtottak a csomagon a targoncával a svédek, akkor beleragadt a mikrokapcsoló a targonca abroncsába és azóta nem találják. Aztán ott klikkel minden fordulatnál a kerékben...
Annó valami Poroszlói ökocentrumosnál volt követelmény, hogy a gépből ahogy kijön a jpg a gépből. Ki is x-eltem a fenébe Nem lövök jpg-t
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Nem tudtam, hogy reg nélkül már megnézni se lehet..... Mindjárt kiötlök valamit.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Sokkal jobb így, köszi.
Nekem kicsit sötétek a képek, de nem gond, hogy ff.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Abban az időben szerettem ha sötét Ezek most is tetszenek mondjuk.
[ Szerkesztve ]
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Ez nekem nem lenne akadály. De ez agyrém, hogy múlt héten 23-án megdumáltam haverral, alacsony a Duna, meg lehetne csinálni pár dolgot. Kitaláltuk, hogy akkor 2 nap múlva összefutunk, nyomjuk. Errebaze:
Beírjuk naptárba a dátumot, aznap hajnalban már emelkedik is a vízszint. 1 méter meg már sok ahhoz, amit kiötleteltem.
Itt a Tisza Ott van alacsony víz
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
pár yt videó után kitaláltam, hogy nekem igazából egy cinewhoop kell. ahogy láttam, szükség esetén még egy sony rx0-t is elbír... aztán beláttam, hogy ahhoz repülni is kellene tudni. elengedtem
istálló? gazemberség? hupákolás?
Az önkritika fontos dolog
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Lemegyek rögtön kap +2 métert
Vagy kiszárad a g_cibe
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Aztán giro és barométer stabilizált módban is el lehet makettkodni ilyesmikkel, de alapvetően nem árt tudni hozzá repülni valóban.
Szerintem egy beast class kell 12S-en. Arra felrakod az EOS-5D-t, aztán hajrá
ha a gh2-t tenném rá, legalább az anyagi kár nem lenne jelentős, ha oda találnám csapni valamihez.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Így!
Én egyszer felraktam a gagyi SJCAM kamerámat, és éppen akkor nem csaptam oda a gépet. Szerencsére nem akkor mentem át a bokron vele....
cinewhoop-ot néztem ki én is, de nem azzal fogok kezdeni
Gondolom nem óccsó rá a 4K kamera
Egyébként egyre jobban megy a szimulátor. Vannak dolgok amiket marhára nem tudok megcsinálni, de nagyon sokat fejlődött a repülésem. Elsősorban mobilon és tableten nyomom azt a két app-ot amit nova mondott.
Kezdem megszokni ezt a mode2-t, habár nem volt nekem természetes dolog.
Hibrid téma. Sosem gondoltam, hogy valaha ilyeneket fogok nézegetni,de úgy alapvetően ilyen autót meg szabad venni? Mármint nem lesz belőle egy pénztemető?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/c-max/ford_c-max_2_0_plug_in_hybrid_1_ev_garancia_akkumulatorra_is-16545810
Nézegettem amúgy és még konektorból töltögetve is lehet, hogy tök olcsón el tudnánk járkálni itt a tav körül árammal.
200ezressel? Nehéz ilyen kérdéssel azonosulni.
Ki tudja meddig lesz zold rendszam rajta. A szarmazasat meg kell nezni mert egy idoben nem arultak europaban es azok mind amcsi szurkeimportosak.
Szerk: itt is gyanus a kilometerora.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Miért gyanús a km óra?
Alapvetően a használt elektromosra vonatkozott a kérdésem, nem konkrétan erre a típusra, de amúgy ez még úgy lehet, hogy egész jó lenne, ha már nincs smax-ból elektromos.
A zöld rendszám nem annyira érdekes, eddig sem volt, nem használnám ki az előnyeit. Itt nálunk ingyen parkolhatok a legtöbb fizetős övezetben is és a fizetős strandon is, ahova járunk, szóval akkora nagy kár nem ér, ha nem zöld rendszámos.
Mert merfoldben mer?
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
És erre bedobták ma. Decemben 11 óta van az országban. Nem kapkodták el.
Én Toyotát vennék hibridből. A Mondeo asszem meg is vásátolta a szabadalmak egy részét a Toyota HSD rendszeréből egy idő után. Még meg is mérték padon.
Ezt nem figyeltem, csak hogy km-t ír ki a kijelző, direkt ott van a számsor mögött.
Végülis fasza, a másik kiszemelt az egy Volvo v60 D5 hibrid lett volna, ami übetuti vétel, erre kiderült, hogy azt itthon nem forgalmazták... ezek szerint ez is kinti... hát bakker...
Feladták az m42-nex adaptert. Álymszóikszályted!
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Ezt gyűlölöm a legjobban egyébként a fotós témában, mármint az m42-t.
Mert az e30-as bömbiben m42 volt a motorkód, amihez kellett sok tuningcucc meg leírás és gyakran belefutottam valami fotos cuccba. Mindig kellett a keresés elérakni, hogy bmw m42, különben félrement a gugi gyorsan.
Másik az IOS. Mikor cisco-ra kerestem firmware-t, mindenáron valami almás szarokra volt találat.
Mert a fotós m42 népszerűbb a bmw-s réteg m42-nél
Próbáltál volna anno a kincstár analitika nevű programjához segítséget találni. Mikor ANAL néven futott.....
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Élek a gyanúperrel, hogy előbb volt M42-es bajonett, mint hogy a BMW bejegyezte a motorkódot
Badarság
Érdekes, hogy amikor megjelent az iPhone, és iOS lett a rendszer neve, nem perelgették szénné a Cisco-t (azok se az Apple-t), mert hogy azok már évek óta úgy hívták a rendszerüket, hogy ios. Most elneveznél valamit iOS nek, egyből belédállna egy jogászhadsereg, hogy ejnye-ejnye!...
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Értem, hogy házilag nehéz UTP kábelt csinálni, főleg a legolcsóbb CAT5e-vel, meg krimpelő fogóval, de nekem ennyi sávszél elég lesz, szerintem türhető a kábel!
Ez is egy lehetőség, ha kezdő quadot akar az ember. Maximális törésbiztonság a nagy erő mellé....
Hát, a ferde f.sz tudja.
Ha vállal valaki garanciát a benne lévő akkura, se biztos, hogy megérné megvenni - jelenleg.
Aztán lehet, félév-egyév múlva lesz valami rendelet, hogy behajtási díj, dugódíj, akármi, és már csak ilyenekkel (ez ugyan képen jól néz ki), meg ettől rosszabbakkal (de zöld rendszámos) mégis be lehet majd menni, új benzin / dízelessel meg nem. És egy csomó tesztből lejön, hogy a fogyasztása az első 100 km-re vetítve annyi, amennyi a katalógusadat, utána benyel mindent... Ezek a kis 3 hengeres Ford motorok, amennyire én tudom, nem nagy étkűek, de fene tudja, hogy a hibridség oltárán mi esett áldozatul. Szóval a féldeci/100km az tuti kamu...
De YT-n biztos van olyan, hogy mennek vele n x 100km-t, és akkor kiderül a valós életben mennyivel kell számolni.
Normál akkuból ~5-7 év az, ami után felénk cserés lett egy szünetmentesben, ami csepptöltötte, évenként 4x tesztelték 2-3 óra hosszan, hogy mit tud az akku. Az egy "gépteremben" volt, kábé ideális környezetben. Végig klíma... Ez meg 7 éve fene tudja, hogyan, de kaphatott hideget-meleget. Én nem tenném rá a nagyesküt, hogy ez még 1-3 évig menni fog. Ha a cél a tó körüli dodgem, akkor én inkább nagyobb pénzért egy ettől jóval újabbat, vagy pár elektromos rollert vennék.
Ez a verda most 7 éves, azaz kábé az akkupakk ott tart, hogy a reciklálás már jobban fizet, mint újat venni bele. Ha a kilométer számlálója valós, akkor is lassan ott lesz, hogy vezérléscsere, meg minden, ami olyankor kell... És akkor a sztereotípiák kimaradtak.
Én nem venném meg.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Senki nem mondta, hogy lehetetlen, csak nem szívesen szopolunk már vele.
Amúgy ha sikerült, akkor gartulálok!
Azért ha gigabites a neted (vagy olyasmi), akkor verjed meg a szolgáltatód... Nekem lefelé gyorsabb, mint felfelé, de nem sokkal.
A NAS körüli dolog rendbejött?
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
The M42 mount was first developed by Carl Zeiss at their Jena plant in 1938 at the request of the KW camera company for their Praktica line, which had previously used M40 (40 mm by 1 mm DIN).
The BMW M42 is a DOHC four-cylinder petrol engine which was produced from 1989-1996.[1] It is BMW's first mass-production DOHC engine and was produced alongside the BMW M40 SOHC four-cylinder engine as the higher performance engine.
Viszont a BMW márka már létezett korábban, ez igaz.
Ja, de ha így is van, a Zeiss a régebbi cég. 1846ban alapította Károly bácsi, Jénában.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Ezt szerintem senki nem érti, de álmánál sem értem, hogy senkii műszaki nem kapálózott ellene?
Nem is ezzel szokott rögtön baj lenni.
Milyen csomag ez? Lefele altalaban gyorsabb mint lefele.
Ez peldaul 1000/300-as net, de a router ennyit bir kihajtani belole. Nem Wifin mertel veletlenul?
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Nem hagyott nyugodni, ezért kipróbáltam a Liftoff szimulátort. Elképesztően jó. Legdurvább beállításokat választotta magától és fantasztikusan folyékony a render. Full felbontáson 1440p-n megy és röccenés nélkül ment.
Jó, egy szénabálákkal díszített mezőn repültem és volt még kerítés és egy istálló, de eddig nagyon tetszik.
Megkeresem Joshua házát benne, elvileg azt is belemodellezték. A Velocidrone alatt állítólag a true lens opció fogja nagyon le a sebességet, nekem az be van választva, majd kipróbálom nélküle is.
Az a vicc, hogy egy már vásárláskor sem potensnek számító grafkártya van a gépben, egy Geforce 1050Ti. És csak 16 giga ram. Meg i5 proci. De nagyon kellemesen csalódtam.
Ez az új 1000/100 optikai net.
Egy ősrégi USB-be dugott wlan "pöcökkel" a ház térbeli átlójában ülve. Az emeleti dolgozó ficakban van a gépem egy sarokban, a mértani átló mindenen keresztben mutat a router felé.
Ha sikerül felhúzni a kábelt a telefonvezeték helyén, akkor lesz hirtelen itt is gigabit. Múltkor a router közeléből mérve asszem 700 körül volt wifin a sebesség, majd asszony laptopját kábellel is beledugom a routerbe, mert kíváncsi vagyok.
Ilyenér' ütnék, ha gigabitet fizetnék elő...
A fenti mérési eredményem úgy jött, hogy még ment a hálón 2 telefon, valamit talán azok is csinálnak (na, nem mindig), meg van egy fixen bedrótozott NAS, ami elvben torrentezik, gyakorlatilag ahogy nézem, csak kicsit.
A wlan pöcköt cserélhetnéd újabbra, akkor lehet, hogy magasabb sebességet kapsz. Ha sikerül berántani a drótot, akkor meg tuti. Akkor lesz a felső szinten kánaán. Már ami a sávszélességet illeti.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Ja, a drautot be kell húzni. Elkezdem majd alulról a routertől, aztán a hálószobából haladni a dolgozósarok felé. Ha minden kötél szakad, akkor van egy tervem, hogy egy küszöbléc alatt átküldöm a folyosónál, aztán a lépcsőházban felkanyarodok vele. De legjobb lenne a falban menni.
Igazából meg lehet szokni a "sebességet", csak türelem kell. Sok türelem....
Kovetem ezt a sorozatot, igencsak rafert egy mosas arra a kocsira... Gyalazat hogy hagytak igy lerohadni.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.