Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#87951) Sipi- válasza blueboi69 (#87948) üzenetére


Sipi-
tag

Elit környék :) Bezzegasvédeknél :D

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#87952) Jahno


Jahno
őstag

Autós és egyéb zenei tartalom napi 10perces:

[link]

(#87953) hobizoli


hobizoli
nagyúr




occcccsosag van sogoreknal :DDD :U
es ha meg jol nezem ott alul vannak meg extra koltsegek is ezen felul

több drón kell ;P

(#87954) zetor2000


zetor2000
senior tag

#bízz bennem, mérnök vagyok:

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#87955) zetor2000


zetor2000
senior tag

#kutyás nem annyira vicces, de azért kicsit mégis:

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#87956) blueboi69 válasza Jahno (#87952) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Tetszik!
Jó a klip és megdöbbentett, hogy magyarok csinálták. Mondjuk jól gazdálkodtak közel 12perces zenéhez csak 6perces klippet forgattak, a többi stáblista. Végülis költségcsökkentés ez is :D

(#87957) blueboi69


blueboi69
csendes tag

Becsületesnepper + Albert a cyberdetektív a csalások nyomán. Voltmár? Sztem iszonyat jó, engem lebilincselt a laptop elé végig.

KATT,megnéz,örül

(#87958) qnadam válasza Jahno (#87949) üzenetére


qnadam
veterán

nincs visszaigazolás.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#87959) Jahno válasza blueboi69 (#87956) üzenetére


Jahno
őstag

Lesz majd rendezői változat is :-P

(#87960) zetor2000 válasza blueboi69 (#87957) üzenetére


zetor2000
senior tag

Ja, egyszer már linkeltem.
Ügyes gyerek, és ha igaz, hogy miket és hogy csinál, akkor szerintem vastagon megdolgozik a pénzéért. Persze amikor 15-20 perc alatt fog meg huncutokat, akkor nem időarányos a keresete, de ennek bele kell férnie.