Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#75851) -NoVa- válasza Samott (#75850) üzenetére


-NoVa-
őstag

Más országokban a koronavírus rendkívüli túlterheltséget okoz az egészségügyben, amitől az nem működik normálisan, és képtelen ellátni a feladatát.
Nálunk ezt úgy hívják, hogy átlagos nap.

(#75852) eattila válasza -NoVa- (#75851) üzenetére


eattila
csendes tag

Amikor 29 ember volt gépen, már 2 kórház is panaszkodott, hogy le vannak terhelve. Nem pár100. Ennyit az eüről.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#75853) -NoVa- válasza eattila (#75852) üzenetére


-NoVa-
őstag

Előtte is ezt mondtuk, csak Bujdy meg Gabibácsi tapasztalt mást távoli vidékországi részeken. Kb döglött a rendszer, csak egy hologram.

(#75854) Gabibácsi válasza -NoVa- (#75853) üzenetére


Gabibácsi
tag

Természetesen a határon van évtizedek óta, de azért döglöttnek nem mondanám, már csak az ott dolgozók miatt sem.
De majd a gyúrósok bedöntik nemsokára

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#75855) eattila válasza -NoVa- (#75853) üzenetére


eattila
csendes tag

Ok, vidéken tényleg lehet más. De legutóbb a feleségem is várt 3 órát UH-ra, pedig időpontra ment.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#75856) Samott válasza eattila (#75852) üzenetére


Samott
addikt

Gep az van, csak nincs aki kezelje: Orbán elment a Korányiba, ahol a szemébe mondták, hogy a lélegeztetőgépekhez szakemberek is kellenek

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#75857) eattila válasza Samott (#75856) üzenetére


eattila
csendes tag

Ja, láttam.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#75858) -NoVa- válasza Samott (#75856) üzenetére


-NoVa-
őstag

10 millió bármibenszakember országában ebből nem lesz gond.

(#75859) Gabibácsi válasza -NoVa- (#75858) üzenetére


Gabibácsi
tag

sőt, itt a topicban mindenhez IS értünk

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#75860) blueboi69 válasza qnadam (#75836) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Hö, itt voltál, oszt nem is szólsz? Fene a pofádat.
Egyébként itt nyáron is élhető volt hétköznap. Hétvégeken van teltház.

(#75861) eattila válasza Gabibácsi (#75859) üzenetére


eattila
csendes tag

Mindenhez 2x IS.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#75862) npera


npera
újonc

Csak halkan mondom, van Polestar 2 videó, 1000 km challenge.

Durván hibás volt a töltés, nem ment a handshake 2 töltőhálózaton sem. Aztán rájött, hogy nyomni kell a konnektort közben, de ez akkor is gáz. A SW-re konkrétan rámondta, hogy ez még béta. Gáz. A töltés többször lement neki 2-5 kW-ra, gáz. Az akksi az utolsó töltésnél már annyira befáradt (vélhetően hűtés nem volt elég), hogy egy már elfáradt túl sokszor SC-vel töltött Tesla akksihoz hasonlította. Nem ment (még) az USB-ről zene lejátszás sem.

Mondjuk a Google Auto ment, legalább az nem döglött be.

A fogyasztás állati magas lett, 279 Wh/km, a Model 3 LR Performance 229-et evett majdnem ugyanilyen körülmények között és másfél órával hamarabb lefutott a teszten.

11 óra és kábé 30 perc, attól függően hogy a sok töltési hiba miatt mennyit vont le.

Ha ezzel akarják megszorongatni a Model 3-at, akkor azt kell mondjam, hogy ez elég kevéske lesz.

Még egy rosszabb hír: az elektromos XC40 légellenállása kábé 20%-al rosszabb a PS2-höz viszonyítva, ott még rosszabb lesz a fogyasztás autópályán.

:W

(#75863) Jahno válasza eattila (#75852) üzenetére


Jahno
őstag

Én a mentőszolgálat és betegszállítós részleget sem teljesen értem, eddig ott is szintén csövön ment minden, most szintén kaptak pár extra kiszállást és egyéb feladatot.

(#75864) Samott válasza npera (#75862) üzenetére


Samott
addikt

Ezen mar dolgoztal vagy csak az utodain? Meg mindig megy a rohoges a teslan a cegnel?

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#75865) eattila válasza Jahno (#75863) üzenetére


eattila
csendes tag

Elég sokat kaptak szerintem. De az EÜ legtöbb részén eddig is nyélgázon tolták.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#75866) eattila válasza npera (#75862) üzenetére


eattila
csendes tag

Ciki. Ez már a megvásárolható termék tesztje volt, vagy egy odaadott cucc?

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#75867) FőDudu válasza eattila (#75855) üzenetére


FőDudu
addikt

Szomszedasszonyom tegnap volt orvosnal, kiderult epekove van.
Nincs semmi gondja, csak rutin vizsgalatok soran fedeztek fel a koveket.

Kapott idopontot Oktober 12-re (mutet), elotte 4 nappal valami aneszteziologias vizsgalatra kell menni.

Orvos csak tudja - eddig meg nem volt epegorcse. Allitolag eleg szar.

Pedig Covid miatt itt is elegge le vannak lassulva a dolgok.

FőDudu

(#75868) FőDudu válasza Samott (#75856) üzenetére


FőDudu
addikt

A betanitott munkasok orszagaban nem lehet gond lelegezteto gepeket kezelni ...
:C

Van eleg kivezenyelheto katona is, legalabb nem lablogatas lesz a dolguk.

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#75869) eattila válasza FőDudu (#75867) üzenetére


eattila
csendes tag

Hugomnak volt. Görcse is. Ki lehet bírni röhögés nélkül.... :(

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#75870) A. Crowley válasza Bujdy81 (#75843) üzenetére


A. Crowley
csendes tag

Ugyeugye?

(#75871) Jahno válasza FőDudu (#75868) üzenetére


Jahno
őstag

A gépspecifikus tudás kb. 20 perc, az előzetes megfejtés és rákészülés a szakmára az asszem külön 2 éves képzés.

(#75872) FőDudu válasza Jahno (#75871) üzenetére


FőDudu
addikt

Majd kiirnak ra egy gyorstalpalo kurzust valamelyik NER kozeli vallalkozonak.
Ahogy nyelvtanfolyamokra, stb...

FőDudu

(#75873) qnadam válasza blueboi69 (#75860) üzenetére


qnadam
veterán

bocs, hirtelen strandolás/sup volt :)

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#75874) qnadam


qnadam
veterán

és akkor napi móka:
háromnapos meló, helyi kontaktszemélyt nevezzük A-nak. rendszám leadva, tegnap reggel felhív, hogy a százharmincnyolcas parkolóhely az enyém. oké, boldogság.
ma reggel 9:15-re megyek, előtte 5 perccel felhívom, hogy melyik hely az enyém, megmondja. fotós is ott van már, felmegyünk a helyszínre, ott zárva a tárgyaló, telefon A-nak, hogy mitmivan, közben fotós levelet írt neki. kulcs megszerezve, fotós visszaír hogy bent vagyunk.
majd lemegy a mai etap, negyed 11-kor már vidáman autózok hazafelé, amikor jön az email a fotósnak meg nekem, hogy akkor a mai napon ezt meg ezt a parkolóhelyet használhatjuk.

köszi a hasznos infót :))

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#75875) Samott


Samott
addikt

Ehh: Családi Tesla iskolázta a mezőnyt Tökölön :DDD

A szervezők a Teslát az épített autók közé, az Open kategóriába engedték benevezni, ahol csak a Hayabusa motoros drag versenyre épített gokarttal volt igazán éles a verseny.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#75876) eattila válasza qnadam (#75874) üzenetére


eattila
csendes tag

Jobb későn :D

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#75877) Jahno válasza Samott (#75875) üzenetére


Jahno
őstag

Tegnap villanyos autóztam. És lehet napi rekordot is döntöttem, ha 4 különböző autóval vittek éppen ide-oda. Valamelyik Fordban kényelmes volt az ülés és a Rözsóban is. Többinél a fordulókör arányos volt a csomagtartó méretével :DD

(#75878) Gabibácsi válasza Jahno (#75877) üzenetére


Gabibácsi
tag

Te nagyon jó tesztelő vagy :D

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#75879) Jahno válasza Gabibácsi (#75878) üzenetére


Jahno
őstag

Belül sok autó túl scifi, nekem elég a kommersz is. De egyre szebb műszerfalak vannak. Miniben viszont jó az alap hangrendszer. Kinek mi, havernak az X2es hangja/gyorsulása jött be, nekem meg az, hogy az elektromos Smart kussol és kb. hátsó kereke körül megfordul. Viszont semmi nem fér a csomagtartóba :U

(#75880) npera válasza Samott (#75864) üzenetére


npera
újonc

Ezen még nem dolgoztam.

Szerintem félreértettél valamit. Sosem röhögtünk a Teslán, nagyon is komolyan vesszük. És nem csak a Tesla van fókuszban, más gyártók fejlesztéeit is nagyon figyeljük.

Amiről korábban írtam az a saját véleményem volt a fejlesztési elveikről és miként tekintek arra, hogy még prototípus HW és SW van kint a vevőknél, ami biztonsági kockázatot jelent. Leginkább az Autopilot tekintetében fogalmaztam meg véleményt. Amit most is fenntartok.

(#75881) npera válasza eattila (#75866) üzenetére


npera
újonc

Egy privátszemély adta kölcsön a kocsiját neki. Értem én, hogy OTA jön majd a frissítés, de nekem ez így nem tetszik.

(#75882) Samott válasza npera (#75880) üzenetére


Samott
addikt

De amiket irtal az alapjan ez a Polestar is elegge beta meg... ugy nez ki ez ilyen villanyautos betegseg.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#75883) Jahno válasza Samott (#75882) üzenetére


Jahno
őstag

Viszont megírja erről is és nem maszatol, hogy mi merre. Amúgy nem mindig a Teslát utáljuk, csak a cég arcát meg a Twitteres kirohanásait :W Érdekes az egész na.

(#75884) qnadam válasza Jahno (#75879) üzenetére


qnadam
veterán

nekem nem tetszik a mini hangja. mondjuk nekem az az egész autó nem tetszik :)

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#75885) Jahno válasza qnadam (#75884) üzenetére


Jahno
őstag

Ennek is érdekesen tudományos műszerfala van, az nekem sem annyira, meg eleinte kívülről sem a kocsi. Mármint az alap mini, mert van belőle vagy három. Most a kabrióval jöttünk-mentünk, ülése jó.

(#75886) Jahno válasza qnadam (#75884) üzenetére


Jahno
őstag

Juteszembe, idehaza mindig azzal példálóznak, hogy bezzegvidéken mennyire menő ez a fajta osztott autózós móka. Aztán kiderül, hogy nem is:

Ez jobb link, szerk:

[link]

[ Szerkesztve ]

(#75887) npera válasza Samott (#75882) üzenetére


npera
újonc

A HW az be lett fejezve, ez egy elég fontos dolog. És le is lett tesztelve. A biztonsági megoldásokon nincs kompromisszum, az hozza is a kötelezőt.

A SW az egy elképesztően komplex dolog sajnos, a töltés például nagyon nem egy standard mentén mozog. ICE vonalon annyi van, hogy bedugod a csövet a tankolásnál, nincs handshake, nincs aktív loop és teljesen humán vezérléssel lefut a téma. Maximum ha ügyetlen vagy kilöttyentesz egy kis benzint a földre.

Egy BEV esetén kommunikál a töltő a kocsival és úgy vezérli az áramot és feszültséget, de ahogy nézem ahány töltőhálózat annyi féle SW-megoldás van, semmiféle értelmes standardot nem tudtak összehozni a csatlakozó alap standardján kívül. A jelenlegi helyzet nonszensz, hogy mindenféle szolgáltató variál a saját rendszerével és gyakorlatilag egy hatalmas nagy katyvasz az egész, a kuncsaft pedig vihet magával egy tupperváre edénnyel RFID tagot, meg kártyát és lehet külön mobil nála a 47 töltős applikáció számára.

A fogyasztás részben a kaszni alaktényezőjétől függ. Egy WLTP ciklusban nagyásgrendileg 3/4 rész a gördülési- és közegellenállás (!), a maradék a hajtáslánc belső vesztesége. Tehát hiába vagy mondjuk 95% körül egy komponensre vetítve, ha kábé az 1/4-ét tudod befolyásolni a fogyasztásnak a ciklusban. Ha a kocsi úgy néz ki, mint egy mikrobusz (lásd XC40), akkor csak kavarod a levegőt magad körül, meg tolod magad előtt. Itt a Model 3 alaktényezője egy igen erős fegyvertény.

Az lesz vicces, ha majd kijön az új Tesla hajtáslánc és a mostani kínálattal felmossa a padlót. Akkor majd eléggé kíváncsi leszek a fejlesztési célokra.

(#75888) Samott válasza npera (#75887) üzenetére


Samott
addikt

Este Battery Day. :) Meglatjuk mire jutottak.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#75889) Jahno válasza Samott (#75888) üzenetére


Jahno
őstag

Majd ha a szabványos Monaco-Savona közt tesztelik, akkor kiderül.

(#75890) npera válasza Jahno (#75889) üzenetére


npera
újonc

München-Szecső!

Most néztem, Google Maps szerint a München-Sülysáp (Szecső nincs benne) kábé 700 km és 7 órának saccolja kábé. Ez lassan egy erősen faceliftelt Model S-nek is megy túlfújt kerékkel és behajtott tükörrel óvatosan nyomva neki...

[ Szerkesztve ]

(#75891) Samott válasza npera (#75890) üzenetére


Samott
addikt

Egyseggel. :)

Szerintem mar nem nagyon fogjak feljebb nyomni a hatotavot. Az csak a tomeget noveli. Inkabb a toltes gyorsitasan es a tartossagon kell gondolkozni, dolgozni. Elvileg ma jelentik be a roadrunner - millio merfoldes akksit.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#75892) Jahno válasza Samott (#75891) üzenetére


Jahno
őstag

Ez kiskedvencünk bejelentése? Elég nehéz lesz tesztelni, de remélem a garis feltételek közt olyan állatságok szerepelnek, amit élő ember nem olvas el és reménytelen teljesíteni. Vagy csak egy alap kibúvó, mint a leszakadó hátsó lökös? Várjuk, jó lesz :C

(#75893) Gabibácsi válasza qnadam (#75884) üzenetére


Gabibácsi
tag

Nekem az eredeti tetszik, ez az új nem, de fiatból az új 500 is tetszik pl.
Lengyel barinőm most kapott egy cuki piros minit, jól mutat benne :D

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#75894) Gabibácsi


Gabibácsi
tag

kaptam céges telefont, androidos :F
letöröltem a fakebookot meg az instagramot, meg frissítem, és akkor használatba vettem
hülye nagy péklapát, majd a táskámban hordom

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#75895) Jahno válasza Gabibácsi (#75894) üzenetére


Jahno
őstag

Az ki van zárva, hogy a Face appot csak úgy letöröld. Almásról sem lehet ezeket :DD Meg majd visszafrissítgeti.

(#75896) Gabibácsi válasza Jahno (#75895) üzenetére


Gabibácsi
tag

almásról? nem volt sosem rajtuk nekem alapból, és utána sem, iphone/ipadon

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#75897) FőDudu válasza npera (#75890) üzenetére


FőDudu
addikt

Olaszoktol mikor jottem eloszor Szloveniaba, akkor ennyit toltunk le 7 ora alatt.
Suzukival eleg jo kis kor volt. Aztan 2 nap mulva vissza, hogy 1200km-t hazacuccoljunk Budapestre, majd 1 hetre ra kezdtem itt. Szaladtak a kilometerek a Suzukiba.
Es akkor is 1 Euro volt a benzin mint ma. :C

FőDudu

(#75898) qnadam válasza Jahno (#75895) üzenetére


qnadam
veterán

nemtom, enyémen eleve nem volt facebook app. olyat meg nem veszek, amibe rendszeralkalmazásként van integrálva és csak roottal lehet leölni.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#75899) Gabibácsi válasza qnadam (#75898) üzenetére


Gabibácsi
tag

nekem a samsung spica vagy mi olyan volt, de azóta eltelt jópár év, remélem már nincs ilyen divat...

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#75900) Jahno válasza qnadam (#75898) üzenetére


Jahno
őstag

Én meg nem mindig tudom előre, hogy mi lesz rajta és benne, de már nyilván egyre jobb a helyet.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.