Más országokban a koronavírus rendkívüli túlterheltséget okoz az egészségügyben, amitől az nem működik normálisan, és képtelen ellátni a feladatát.
Nálunk ezt úgy hívják, hogy átlagos nap.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
-NoVa-
őstag
eattila
csendes tag
Amikor 29 ember volt gépen, már 2 kórház is panaszkodott, hogy le vannak terhelve. Nem pár100. Ennyit az eüről.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-NoVa-
őstag
Előtte is ezt mondtuk, csak Bujdy meg Gabibácsi tapasztalt mást távoli vidékországi részeken. Kb döglött a rendszer, csak egy hologram.
Gabibácsi
tag
Természetesen a határon van évtizedek óta, de azért döglöttnek nem mondanám, már csak az ott dolgozók miatt sem.
De majd a gyúrósok bedöntik nemsokára
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
eattila
csendes tag
Ok, vidéken tényleg lehet más. De legutóbb a feleségem is várt 3 órát UH-ra, pedig időpontra ment.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Samott
addikt
Gep az van, csak nincs aki kezelje: Orbán elment a Korányiba, ahol a szemébe mondták, hogy a lélegeztetőgépekhez szakemberek is kellenek
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
eattila
csendes tag
Ja, láttam.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-NoVa-
őstag
10 millió bármibenszakember országában ebből nem lesz gond.
Gabibácsi
tag
sőt, itt a topicban mindenhez IS értünk
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
blueboi69
csendes tag
Hö, itt voltál, oszt nem is szólsz? Fene a pofádat.
Egyébként itt nyáron is élhető volt hétköznap. Hétvégeken van teltház.
eattila
csendes tag
Mindenhez 2x IS.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
npera
újonc
Csak halkan mondom, van Polestar 2 videó, 1000 km challenge.
Durván hibás volt a töltés, nem ment a handshake 2 töltőhálózaton sem. Aztán rájött, hogy nyomni kell a konnektort közben, de ez akkor is gáz. A SW-re konkrétan rámondta, hogy ez még béta. Gáz. A töltés többször lement neki 2-5 kW-ra, gáz. Az akksi az utolsó töltésnél már annyira befáradt (vélhetően hűtés nem volt elég), hogy egy már elfáradt túl sokszor SC-vel töltött Tesla akksihoz hasonlította. Nem ment (még) az USB-ről zene lejátszás sem.
Mondjuk a Google Auto ment, legalább az nem döglött be.
A fogyasztás állati magas lett, 279 Wh/km, a Model 3 LR Performance 229-et evett majdnem ugyanilyen körülmények között és másfél órával hamarabb lefutott a teszten.
11 óra és kábé 30 perc, attól függően hogy a sok töltési hiba miatt mennyit vont le.
Ha ezzel akarják megszorongatni a Model 3-at, akkor azt kell mondjam, hogy ez elég kevéske lesz.
Még egy rosszabb hír: az elektromos XC40 légellenállása kábé 20%-al rosszabb a PS2-höz viszonyítva, ott még rosszabb lesz a fogyasztás autópályán.
Jahno
őstag
Én a mentőszolgálat és betegszállítós részleget sem teljesen értem, eddig ott is szintén csövön ment minden, most szintén kaptak pár extra kiszállást és egyéb feladatot.
Samott
addikt
Ezen mar dolgoztal vagy csak az utodain? Meg mindig megy a rohoges a teslan a cegnel?
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
eattila
csendes tag
Elég sokat kaptak szerintem. De az EÜ legtöbb részén eddig is nyélgázon tolták.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
eattila
csendes tag
Ciki. Ez már a megvásárolható termék tesztje volt, vagy egy odaadott cucc?
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
FőDudu
addikt
Szomszedasszonyom tegnap volt orvosnal, kiderult epekove van.
Nincs semmi gondja, csak rutin vizsgalatok soran fedeztek fel a koveket.
Kapott idopontot Oktober 12-re (mutet), elotte 4 nappal valami aneszteziologias vizsgalatra kell menni.
Orvos csak tudja - eddig meg nem volt epegorcse. Allitolag eleg szar.
Pedig Covid miatt itt is elegge le vannak lassulva a dolgok.
FőDudu
FőDudu
addikt
A betanitott munkasok orszagaban nem lehet gond lelegezteto gepeket kezelni ...
Van eleg kivezenyelheto katona is, legalabb nem lablogatas lesz a dolguk.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
eattila
csendes tag
Hugomnak volt. Görcse is. Ki lehet bírni röhögés nélkül....
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
A. Crowley
csendes tag
Ugyeugye?
Jahno
őstag
A gépspecifikus tudás kb. 20 perc, az előzetes megfejtés és rákészülés a szakmára az asszem külön 2 éves képzés.
FőDudu
addikt
Majd kiirnak ra egy gyorstalpalo kurzust valamelyik NER kozeli vallalkozonak.
Ahogy nyelvtanfolyamokra, stb...
FőDudu
bocs, hirtelen strandolás/sup volt
istálló? gazemberség? hupákolás?
és akkor napi móka:
háromnapos meló, helyi kontaktszemélyt nevezzük A-nak. rendszám leadva, tegnap reggel felhív, hogy a százharmincnyolcas parkolóhely az enyém. oké, boldogság.
ma reggel 9:15-re megyek, előtte 5 perccel felhívom, hogy melyik hely az enyém, megmondja. fotós is ott van már, felmegyünk a helyszínre, ott zárva a tárgyaló, telefon A-nak, hogy mitmivan, közben fotós levelet írt neki. kulcs megszerezve, fotós visszaír hogy bent vagyunk.
majd lemegy a mai etap, negyed 11-kor már vidáman autózok hazafelé, amikor jön az email a fotósnak meg nekem, hogy akkor a mai napon ezt meg ezt a parkolóhelyet használhatjuk.
köszi a hasznos infót
istálló? gazemberség? hupákolás?
Samott
addikt
Ehh: Családi Tesla iskolázta a mezőnyt Tökölön
A szervezők a Teslát az épített autók közé, az Open kategóriába engedték benevezni, ahol csak a Hayabusa motoros drag versenyre épített gokarttal volt igazán éles a verseny.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
eattila
csendes tag
Jobb későn
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Jahno
őstag
Tegnap villanyos autóztam. És lehet napi rekordot is döntöttem, ha 4 különböző autóval vittek éppen ide-oda. Valamelyik Fordban kényelmes volt az ülés és a Rözsóban is. Többinél a fordulókör arányos volt a csomagtartó méretével
Gabibácsi
tag
Te nagyon jó tesztelő vagy
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Jahno
őstag
Belül sok autó túl scifi, nekem elég a kommersz is. De egyre szebb műszerfalak vannak. Miniben viszont jó az alap hangrendszer. Kinek mi, havernak az X2es hangja/gyorsulása jött be, nekem meg az, hogy az elektromos Smart kussol és kb. hátsó kereke körül megfordul. Viszont semmi nem fér a csomagtartóba
npera
újonc
Ezen még nem dolgoztam.
Szerintem félreértettél valamit. Sosem röhögtünk a Teslán, nagyon is komolyan vesszük. És nem csak a Tesla van fókuszban, más gyártók fejlesztéeit is nagyon figyeljük.
Amiről korábban írtam az a saját véleményem volt a fejlesztési elveikről és miként tekintek arra, hogy még prototípus HW és SW van kint a vevőknél, ami biztonsági kockázatot jelent. Leginkább az Autopilot tekintetében fogalmaztam meg véleményt. Amit most is fenntartok.
npera
újonc
Egy privátszemély adta kölcsön a kocsiját neki. Értem én, hogy OTA jön majd a frissítés, de nekem ez így nem tetszik.
Samott
addikt
De amiket irtal az alapjan ez a Polestar is elegge beta meg... ugy nez ki ez ilyen villanyautos betegseg.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Jahno
őstag
Viszont megírja erről is és nem maszatol, hogy mi merre. Amúgy nem mindig a Teslát utáljuk, csak a cég arcát meg a Twitteres kirohanásait Érdekes az egész na.
nekem nem tetszik a mini hangja. mondjuk nekem az az egész autó nem tetszik
istálló? gazemberség? hupákolás?
Jahno
őstag
Ennek is érdekesen tudományos műszerfala van, az nekem sem annyira, meg eleinte kívülről sem a kocsi. Mármint az alap mini, mert van belőle vagy három. Most a kabrióval jöttünk-mentünk, ülése jó.
Jahno
őstag
Juteszembe, idehaza mindig azzal példálóznak, hogy bezzegvidéken mennyire menő ez a fajta osztott autózós móka. Aztán kiderül, hogy nem is:
Ez jobb link, szerk:
[ Szerkesztve ]
npera
újonc
A HW az be lett fejezve, ez egy elég fontos dolog. És le is lett tesztelve. A biztonsági megoldásokon nincs kompromisszum, az hozza is a kötelezőt.
A SW az egy elképesztően komplex dolog sajnos, a töltés például nagyon nem egy standard mentén mozog. ICE vonalon annyi van, hogy bedugod a csövet a tankolásnál, nincs handshake, nincs aktív loop és teljesen humán vezérléssel lefut a téma. Maximum ha ügyetlen vagy kilöttyentesz egy kis benzint a földre.
Egy BEV esetén kommunikál a töltő a kocsival és úgy vezérli az áramot és feszültséget, de ahogy nézem ahány töltőhálózat annyi féle SW-megoldás van, semmiféle értelmes standardot nem tudtak összehozni a csatlakozó alap standardján kívül. A jelenlegi helyzet nonszensz, hogy mindenféle szolgáltató variál a saját rendszerével és gyakorlatilag egy hatalmas nagy katyvasz az egész, a kuncsaft pedig vihet magával egy tupperváre edénnyel RFID tagot, meg kártyát és lehet külön mobil nála a 47 töltős applikáció számára.
A fogyasztás részben a kaszni alaktényezőjétől függ. Egy WLTP ciklusban nagyásgrendileg 3/4 rész a gördülési- és közegellenállás (!), a maradék a hajtáslánc belső vesztesége. Tehát hiába vagy mondjuk 95% körül egy komponensre vetítve, ha kábé az 1/4-ét tudod befolyásolni a fogyasztásnak a ciklusban. Ha a kocsi úgy néz ki, mint egy mikrobusz (lásd XC40), akkor csak kavarod a levegőt magad körül, meg tolod magad előtt. Itt a Model 3 alaktényezője egy igen erős fegyvertény.
Az lesz vicces, ha majd kijön az új Tesla hajtáslánc és a mostani kínálattal felmossa a padlót. Akkor majd eléggé kíváncsi leszek a fejlesztési célokra.
Samott
addikt
Este Battery Day. Meglatjuk mire jutottak.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Jahno
őstag
Majd ha a szabványos Monaco-Savona közt tesztelik, akkor kiderül.
npera
újonc
München-Szecső!
Most néztem, Google Maps szerint a München-Sülysáp (Szecső nincs benne) kábé 700 km és 7 órának saccolja kábé. Ez lassan egy erősen faceliftelt Model S-nek is megy túlfújt kerékkel és behajtott tükörrel óvatosan nyomva neki...
[ Szerkesztve ]
Samott
addikt
Egyseggel.
Szerintem mar nem nagyon fogjak feljebb nyomni a hatotavot. Az csak a tomeget noveli. Inkabb a toltes gyorsitasan es a tartossagon kell gondolkozni, dolgozni. Elvileg ma jelentik be a roadrunner - millio merfoldes akksit.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Jahno
őstag
Ez kiskedvencünk bejelentése? Elég nehéz lesz tesztelni, de remélem a garis feltételek közt olyan állatságok szerepelnek, amit élő ember nem olvas el és reménytelen teljesíteni. Vagy csak egy alap kibúvó, mint a leszakadó hátsó lökös? Várjuk, jó lesz
Gabibácsi
tag
Nekem az eredeti tetszik, ez az új nem, de fiatból az új 500 is tetszik pl.
Lengyel barinőm most kapott egy cuki piros minit, jól mutat benne
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Gabibácsi
tag
kaptam céges telefont, androidos
letöröltem a fakebookot meg az instagramot, meg frissítem, és akkor használatba vettem
hülye nagy péklapát, majd a táskámban hordom
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Jahno
őstag
Az ki van zárva, hogy a Face appot csak úgy letöröld. Almásról sem lehet ezeket Meg majd visszafrissítgeti.
Gabibácsi
tag
almásról? nem volt sosem rajtuk nekem alapból, és utána sem, iphone/ipadon
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
FőDudu
addikt
Olaszoktol mikor jottem eloszor Szloveniaba, akkor ennyit toltunk le 7 ora alatt.
Suzukival eleg jo kis kor volt. Aztan 2 nap mulva vissza, hogy 1200km-t hazacuccoljunk Budapestre, majd 1 hetre ra kezdtem itt. Szaladtak a kilometerek a Suzukiba.
Es akkor is 1 Euro volt a benzin mint ma.
FőDudu
nemtom, enyémen eleve nem volt facebook app. olyat meg nem veszek, amibe rendszeralkalmazásként van integrálva és csak roottal lehet leölni.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Gabibácsi
tag
nekem a samsung spica vagy mi olyan volt, de azóta eltelt jópár év, remélem már nincs ilyen divat...
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.