Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4951) -NoVa- válasza chris-77 (#4948) üzenetére


-NoVa-
őstag

Amikor a Clio csinált effélét, a talán a gyújtásvezérlő kábelezése környékén volt kontakthiba. A lényeg, hogy a hengerfejek környékén némi hő is akad, amitől a kábelek 15 év után kezdék elveszíteni friss gyári jellegüket. Meg a kábel jellegüket is, inkább porladtak. És az érintkezők sem érintkeztek már úgy. Megmozgatás után indult, aztán szervizben kicserélték újakra.

(#4952) Gabibácsi válasza chris-77 (#4948) üzenetére


Gabibácsi
tag

Műszaki hibára gyanakszom.

Amúgy főtengely-jeladó, esetleg benzinpumpa, gyújtástrafó.

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#4953) npera válasza chris-77 (#4948) üzenetére


npera
újonc

Ha a gyújtás, akkor vagy kábel vagy trafó. Ha egy nagy trafó van és kábelek, akkor a kábeleket meg tudod nézni. Ha valahol ívet húz, akkor baj van.

Ha minden hengeren van egy kis trafó és közvetlenül csatlakozik a gyertyára, akkor akár a trafó is lehet döglött. Bár neked most teljes a csend és nem egy henger vacakol. Tehát ez szerintem nem valószínű.

Nagy biztosítékokat is nézd meg, az erős áramúakra gondolok ami a motortérben van.

Ja, és a földelő sarukat is nézd meg. Elvileg kell legyen egy a motoron és egy a váltón.

[ Szerkesztve ]

(#4954) chris-77 válasza npera (#4950) üzenetére


chris-77
újonc

Ha hazamentem, akkor meghallgatózom.. Még sosem figyeltem meg ezt a hangjelenséget, úgyhogy nehéz ügy lesz, mert nincs mihez viszonyítanom..

HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.

(#4955) chris-77 válasza -NoVa- (#4951) üzenetére


chris-77
újonc

Ezeket a kábeleket hol keressem, hogy kell kinézniük?

(bocsi, hogy ilyen amatőr kérdéseket teszek fel, de baromira nem értek hozzá.. :B )

HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.

(#4956) Jahno válasza Samott (#4938) üzenetére


Jahno
őstag

Kérdezd meg Őket.

(#4957) Jahno


Jahno
őstag

Csávó a posta előtt úgy dobta el a cigit, hogy pont egy száraz levélkupacra, ami szépen füstölögni is kezdett. Még álmos voltam a vitakozáshoz, meg cuccokkal is tele voltam nem akartam verekedni, de valahogy ilyenk miatt kellene most svédeknél is betiltani a dohányzást, aztán senki nem értené, hogy demiért. Azért.

Lépcsőházban már balhéztam egy öreglánnyal, annal simán visszaadtam a kezlbe, hogy elvesztette itt van :-D

(#4958) chris-77 válasza npera (#4953) üzenetére


chris-77
újonc

Ezt a biztosítékos dolgot említette most egy kollégám is.
Lehet azzal fogom kezdeni.
Ezek közül, gondolom az F-esek és azon belül is a 30A (MAXI-FUSE) üzemanyag-befecskendezés
lesz az amit meg kéne lessek ugyi?

[link]

HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.

(#4959) Gabibácsi válasza chris-77 (#4955) üzenetére


Gabibácsi
tag

google képkereső, kocsidra keresve

de amúgy vannak fekete kábelek a gyertyákhoz, de kétlem hogy mind egyszerre ment tönkre
esélyes egy ötödik kábel a trafótól, ami meg a motoron a gyújtáshoz
persze fogalmam sincs milyen motorú kocsid van , szóval elméletben szakértek

ha a főtengely-jeladó makkant meg, akkor is ugyanez a tünet, akkor meg egyszerűen tologasd a kocsit, hátha jó lesz :)

benzindolgokkal meg sokindent nem tudsz csinálni, az szerelő

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#4960) -NoVa- válasza chris-77 (#4955) üzenetére


-NoVa-
őstag

Gondolom a motor műanyag burkolata alatt, innentől engem el is vesztettek, sarki szerelő átsétált egy pár szerszámmal és egy ezresért beindította a Clio-t anno.

(#4961) chris-77 válasza Gabibácsi (#4959) üzenetére


chris-77
újonc

Köszi!

A tologatás mit csinál? Miért jó? :F

Félek amúgy, hogy benzines téma lesz ez, csak a szerelőm nem túl rugalmas ma. :(

HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.

(#4962) chris-77 válasza -NoVa- (#4960) üzenetére


chris-77
újonc

Hogy nekem miért nincs ilyen emberem.. :(

HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.

(#4963) -NoVa- válasza chris-77 (#4962) üzenetére


-NoVa-
őstag

Én már felkészült oldtimeres vagyok, autószerelőtől 200 méterre költöztem :)

Rutinosabbak már megnézik, merre lakik Csikós, és azt az utcát frissítgetik ingatlanos adatbázisokban gondolom.

(#4964) chris-77 válasza -NoVa- (#4963) üzenetére


chris-77
újonc

:D :DD

[ Szerkesztve ]

HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.

(#4965) blueboi69 válasza chris-77 (#4964) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Az önindító amikor teker akkor kurvagyorsan jár vagy olyan sebességgel mint egyébként csak elmarad a röffenés?

(#4966) chris-77 válasza blueboi69 (#4965) üzenetére


chris-77
újonc

Az utóbbi... Üzemszerűnek hangzik az indítás

HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.

(#4967) blueboi69 válasza chris-77 (#4966) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Ebben az esetben gyújtás vagy benzin, ahogy a többiek is tippeltek. Érdemes lenne kitekerni valamelyik gyertyát és megnézni/megszagolni, hogy tocsog-e a benzinben vagy tökszáraz.

Szikrát lehet ellenőrizni úgy, hogy a gyújtáskábelt rárakod a kitekert gyertyára és hozzáérinted a blokkhoz, miközben valaki indítózik. (2emberes, egyedül csak akkor állj neki, ha gyorsabban mozogsz mint ahogy az áram folyik), Érdemes egy ronggyal fogni a gyertyát ott ahol a gyújtáskábel gumiharangja rámegy.

Ha a gertya benzinszagú, akkor az benzinpumpa jó (én pl nem hallom az utastérben, szóval autója válogatja milyen a hangszigetelés). Ha nincs benzinszag vagy nem vagy biztos benne, akkor kitekered az összes gyertyát, indítózol és szagolsz a motornál. Ha továbbra sincs, akkor valszeg tényleg nincs benzin.

Viszont ha nagyon kezdő vagy, akkor ne bajlódj ezekkel, keress valami szerelőt, aki ránéz, mert több oka is lehet a benzin/gyújtás kimaradásnak.

Még az sem kizárt, hogy biztosíték, vagy ha van rablásgátló/riasztó akkor akár annak a reléje is beszarhatott, ami alap esetben nehezíti az autó ellopását azzal, hogy megszakítja a benzint/gyújtást.

(#4968) chris-77


chris-77
újonc

Amúgy bátran próbálkozhatok indítgatni, vagy ne eröltessem túl sokat?
Gondolom az akksinak sem tesz jót...

HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.

(#4969) Samott válasza chris-77 (#4968) üzenetére


Samott
addikt

Szerintem ne eroltesd, ha csak gyujtas nincs akkor a benzin kesobb gondot okozhat.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#4970) chris-77 válasza blueboi69 (#4967) üzenetére


chris-77
újonc

Köszi.

Rablás és indításgátló nincs benne, úgyhogy az biztos nem szólhat bele..
A biztosítékot érdemes azért megnézni?

HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.

(#4971) Atti777 válasza chris-77 (#4970) üzenetére


Atti777
senior tag

Az ártani nem fog.

Benzin van benne egyébként? :DDD

Путин, иди нахуй!

(#4972) npera válasza chris-77 (#4958) üzenetére


npera
újonc

Ja, ilyesmiket nézz meg. Lehet más, de ha a biztosíték jó, akkor azt már kizártad.

(#4973) chris-77 válasza Atti777 (#4971) üzenetére


chris-77
újonc

Igen. Több mint félig van a tank.
Ahogy indítózok, akkor megy is fel szépen a mutató..

Arra gondoltam még, hogy ha esetleg valaki bedugaszol valamit a kipufogóba, akkor az okozhat ilyet?

HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.

(#4974) npera


npera
újonc

Ha lesz alaska style bushplane kisgépem, akkor ilyet veszek bele. Kell mellé egy kis G5 is. A G3X az már túlzás szerintem.

(#4975) Gabibácsi válasza chris-77 (#4973) üzenetére


Gabibácsi
tag

nem hinném

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#4976) chris-77 válasza Gabibácsi (#4975) üzenetére


chris-77
újonc

Ok.
Csak tényleg olyan furcsa hogy semmi előzménye nem volt a dolognak.. Nem rángatott, nem volt semmi fura hangja, nem tankoltam előtte...
Szépen leállítottam az este, aztán meg reggel ez várt.. :(

HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.

(#4977) FőDudu válasza chris-77 (#4976) üzenetére


FőDudu
addikt

Megette a gyujtas kabeleket a nyest.
Az altalaban ejjel dolgozik.

Van ra valami budos szagu megoldas amit jol elkerul.
Nem tudom ki emlitette, hogy az volt a megoldas. Valami feromonos vagy egyeb modon (nekik) budos cuccot kell berakni a motorterbe.

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#4978) chris-77 válasza FőDudu (#4977) üzenetére


chris-77
újonc

Az könnyen meglehet..
Meglesném, csak fogalmam sincs hol van és hogy néz ki.. :B :B

HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.

(#4979) Gabibácsi válasza FőDudu (#4977) üzenetére


Gabibácsi
tag

nem, nincs rá megoldás, minden ki lett próbálva
amúgy a nyest ritkán rág el minden kábelt teljesen egyszerre, de persze lehet
azt amúgy látná is, meg a szőrt, szart, etc

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#4980) npera


npera
újonc

Ruszki világbajnokok.

Az utolsó verekedést nem értem teljesen miért is volt.

(#4981) npera válasza chris-77 (#4978) üzenetére


npera
újonc

A nyest így néz ki.

A gyújtáskábel így néz ki.

Ha a kettőt látod egyszerre a motortérben, akkor éppen rágja. Olyankor citromecetet kell rápermetezni. Vagy csak megfogod a grabancát és kivágod, mint macskát sz*rni :Y

(#4982) npera válasza Gabibácsi (#4979) üzenetére


npera
újonc

Az lesz jó világ, amikor a nyest egy BEV-ben rágja át a magasfeszültségű kábelt és a 400V-al ívet húz. Mondjuk 5 kA árammal. Akkor ott könnyű lesz megtalálni a maradványokat.

(#4983) -NoVa- válasza npera (#4982) üzenetére


-NoVa-
őstag

Igazából most még panaszkodnak a ledesített közvilágítás gyengeségére, de majd ha izzó nyestekkel kompenzálják, akkor rendben lesz újra. Csak még 12V-os vackaink vannak elterjedve.

Tegnap pont kicseréltem egy ilyet komolyabb vörösen izzás meg szikrázás nélkül, újraélesztettem a Hondát. Új Varta be, körbenéztem, hogy vizsga előtt mit kéne megcsinálni rajta, és anyáztam egy sort. Bal első helyzetjelző izzó, kerékíven át megközelíthető, vagy fényszóró - lökhárító le. Meg a ködzárófény sem világít, a talán nem a kipiufogón át kell. Szarjapán.

(#4984) Gabibácsi válasza -NoVa- (#4983) üzenetére


Gabibácsi
tag

Nekem kedden megy szerelőhöz a vectra, nem irigylem őket. Megint kontaktos a jobb első indexem, amit a hüllőnél egyszer megcsináltak már, aztán ők megjavították. De a melegben megint szarakodik.

Kerék le, kerékburkolat le, lökhárító le, lámpatest ki :-D

Kanyarkövetőxenonszarnémet..izémárfrancia

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#4985) qnadam válasza Gabibácsi (#4984) üzenetére


qnadam
veterán

megyek én is hibakódot olvastatni, feljött egy csekkendzsin. utánaolvasva persze semmi komoly, de szerintem veszek egy elm37-et, hogy meg tudjam nézni magamnak.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#4986) Gabibácsi válasza qnadam (#4985) üzenetére


Gabibácsi
tag

Vegyél, aztán készülj fel hogy nem fogja megmondani mi a baj.
Enyémben sem lehet pl

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#4987) eattila válasza Gabibácsi (#4979) üzenetére


eattila
csendes tag

Nekem van valami nyest riasztó a motortérben. Mintha valami ultrahangos szar lenne. De nem tudom működik e, vagy valaha akadályozott e meg nyestet a rágcsálásban.

Azt tudom, hogy a suzukiba egy bement valami, és szétszedte a motorháztető szigetelést.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#4988) Gabibácsi válasza eattila (#4987) üzenetére


Gabibácsi
tag

Kipróbáltuk, nem használt.
Spray sem
Kutyaszőr sem
Alá domestosos edény sem

Szóval maradt a garázs luktalanítása :D

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#4989) blueboi69


blueboi69
csendes tag

Muterom wartburgjában régen rágta nyest a gyújtástkábelt, akkor egy kerítéshálót raktak a motortér alá. Az összes szerelő megőrült tőle mikor meglátta :D

Érdekes módon nekem semelyik bmw-t nem rágta meg soha. Budaörsön lakott egy nyest, akinek a wc-jére parkoltam és építettem a fedett kocsibeállót. Konkrétan a motorháztető bal első sarkára szart mindig, Ha hátrébb álltam 20centit, akkor a lökhárítóra, ha nem álltam bent, akkor arra a helyre ahol egyébként az autó lenne. Szerencsére nem minden nap csinálta ezt, de mindenestre furcsa egy szokás volt.

Ha olyan az autó, hogy gyújtáselosztós és pont a közös kábelt rágja el, akkor nem kell mindet megrágnia, hogy ne menjen.

(#4990) eattila válasza Gabibácsi (#4988) üzenetére


eattila
csendes tag

Nekem garázsom sincs :D

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#4991) Gabibácsi válasza eattila (#4990) üzenetére


Gabibácsi
tag

Már nekem sincs :D Sőt lakásom se
csövezek

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#4992) chris-77


chris-77
újonc

No új fejlemény. Megnéztem/tük (pontosabban hallgattam/tuk) a szomszédokkal és úgy néz ki, hogy pumpa nem megyen..
Meg is találtuk, a csomagtartóban van fedőlemez takarja.
És úgy se hallottuk.

Egy hülye kérdés még : amit a bardi üzemanyag szivattyúnak hív az oldalán az lehet ez a pumpa? Mert elég laza 60-70ezres ára van..
Illetve az ac pumpa is ugyanezt az alkatrészt jelenti, csak hívják így is meg úgy is meg amúgy is?!

[ Szerkesztve ]

HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.

(#4993) FőDudu válasza chris-77 (#4992) üzenetére


FőDudu
addikt

Biztositekot azert nezzetek meg - hatha csak kiegett egy.
Nalunk gyerek dugdosott valamit a szivargyujtoba - erre kiment a radio.

Szoval akarmivel lehet egy biztositekon :)

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#4994) chris-77 válasza FőDudu (#4993) üzenetére


chris-77
újonc

Megnéztük a motortérben lévőket, de sajnos mindet éppnek láttuk.. :(

[ Szerkesztve ]

HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.

(#4995) blueboi69 válasza chris-77 (#4992) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Na ez már jó!

Igen, az AC pumpa, üzemanyagszivattyú az ugyanaz.
Itt nézd meg:
http://acpumpa.com/

(#4996) qnadam válasza chris-77 (#4992) üzenetére


qnadam
veterán

ne cseréld ki lendületből, lehet hogy csak akkor indít pumpát, ha nincs elég nyomás a rendszerben.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#4997) qnadam válasza Gabibácsi (#4986) üzenetére


qnadam
veterán

vonatkozó szakcsoport szerint tud mondani hibakódot, ami aztán vagy hasznos, vagy nem, de legalább nem kell rögtön a 18. kerületbe indulni vele. de van komolyabb is, nem sokkal többért.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#4998) FőDudu válasza qnadam (#4996) üzenetére


FőDudu
addikt

Ra kell kotni a 12 voltot egy darab vezetekkel es ha nem mukodik, akkor az doglott.
Elotte jol ki kell merni melyik pontja megy a kasznira - az a foldeles. A masikra kell a 12 voltot kotni.
Ha meg fix 12 volton van es a testet adja ra relevel, akkor ertelem szeruen a masik pontot kell testre kotni es arra kell felbugnia.

Ha mukodik a punepa, akkor johet a biztositek, rele, kabel kitesztelese.

KB 5 perc az egesz - csak kell egy hosszu vezetek az akkura vagy testre.

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#4999) FőDudu válasza qnadam (#4997) üzenetére


FőDudu
addikt

Alfanal az AlfaOBD nevu progi a legalapabb ELM317-es cuccal mindenfele huncutsagra kepes.
Olyan gorbeket kepes realtime rajzolni amiket max Hz forumtars ert meg :)

De akar a legzsakokat is el lehet vele durrantani - van mindenfele teszt uzemmod benne (igen legzsak teszt is).

Azert jo a progi, mert a hibakod jelenteset leszedi ertheto formaban - nem egy P0304-et kapsz ha gyujtas kimarad a negyedik hengerben, hanem szovegesen elmagyarazza mi az abra.

FőDudu

(#5000) Samott válasza FőDudu (#4999) üzenetére


Samott
addikt

Fura, mert nekem mindenfele kabeleket kellett venni a puntohoz. Pont az alap ELM317nem volt eleg semmire.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.