Mert egyszerű, minimál reflexjáték. Nagyságrendileg a Ponghoz áll a legközelebb. Statikus a pálya, kevés játékos (12 max ugye?), és nagyon kevés szinkronizálnivaló adat. Közben egy átlag PUBG meccs közben az, hogy egy népszerűbb kezdőhelyen akár 100-an voice broadcasttal együtt intenzív tűzharcot folytatnak + jármű + lövések fizikája + némi pusztítható környezeti mindenféle, kicsit másabb, mint az ősidők.
Itt pl még jóval statikusabb volt a pálya, de azért kicsit sok dolog történik: [link]
Amikor jól működik, akkor jóval összetettebb, intenzívebb és élvezhetőbb dolog egy Quake/CS meccshez képest, szóval nem sírom vissza a régi egyszerű világot. Úgyis majdnem minden 16 évesnek gyorsabb lesz a reakcióideje és hamarabb meglát 1 pixelből.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [proci985:] Audyssey szobakalibráció felülvezérlése REW + mérőmikrofonnal
- [Re:] [Mr. Y:] Curve kártyával vigyázz tankolásnál!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
-NoVa-
őstag