Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#32854) npera válasza FőDudu (#32817) üzenetére


npera
újonc

Az vicces jármű. Ha jól értem, akkor a hajtáslánc Mercedes-Benz, a többi meg saját konstrukció.

Én most jártam az XC60-al, mentem vásárolni és a cimborát meglátogattam a város déli részén. Vele megnéztük a sufni tetejét és egyből kiszúrta a bajt. Aztán elmentünk venni bitumenes ragasztót és spaklit és egyből meg is csináltuk. Én néztem és tanultam, ő meg mutatta mire kell figyelni.

Utána elmentem a kiscsajjal uszodába úszóiskolába és vittük a kedvenc barátnőjét is. Most ott fog aludni náluk a kiscsaj. Utána pedig a várostól délre levő óriási outletbe mentünk el asszonnyal és a fiammal.

Különféle módokon próbáltam a kocsit:

- csak elektromos (pure) üzemben
- hybrid üzemben
- töltő üzemben, amikor a benzinmotor és a regen tölti az akksit.

Az eddigi tesztelés megerősített a prekoncepcióban, hogy egy ilyen PHEV igazából önámítás egy rendes BEV-hez képest. Ha tényleg elektromosan akarja használni az ember, akkor van kábé reálisan 30 km hatótáv, amivel simán lehet menni akár dinamikusan gyorsítva is, de autópályán már vélhetően be fog kapcsolni a belsőégésű. Viszont még tojással a gázpedál alatt is olyan gyakran kell tölteni (minden parkolásnál, ha lehet), hogy akkor már jobb egy BEV, amivel nem cipeled magaddal a belsőégésű kócerájt és van rendes hatótávod. Aki képes rá, hogy minden parkolásnál tölti a PHEV-et az igazából egy látens BEV-aspiráns.

A regenes fékezést imádom, a csendes lassú haladást imádom. Dugóban nulla zötyögés, mivel hibrid. És padlót nyomva nem gyorsul rosszul. A teljes rendszerteljesítmény a T8 esetén közel 400 lóerő. Kungsbackából felhajtva a sztrádára megkérdeztem a fiamat, hogy gyorsuljunk-e. Igen. Akkor kábé 60-ról nyomtam egy hosszabb padlót. Nem írom le, hogy mennyire gyorsultunk, de az autópályára felhajtva és besorolva a forgalomba fékeznem kellett :C

Ha valaki a 70-es szakaszon 50-el tötyörög akkor sem gond megelőzni. De igazából forgalomban részt venni feleslegesen erős a T8.

Egy nagy probléma van: a Toyota Verso ázsióját most eléggé aláástam az Inscription felszereltségű (ás azon túl extrázott) Volvóval asszony esetében.... :Y :C

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.