Dugodij, behajtas is van benne, eleg komplex problema ez.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Dugodij, behajtas is van benne, eleg komplex problema ez.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Mondjuk ha uzembe nem lehet helyezni ketutemu motort es draga lesz az ado a negyutemure az kicsit javit a helyzeten. Sose becsuld ala az allam mohosagat.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Pfujj, köztes vacak, ott nem is értettem mire ez a nagy C-mánia, aztán mikor a többbi cuccon multifunkciós csatiként működni kezdett, akkor világosodtam meg.
Sorkatonaság pont nem a fegyverekről szól, de azért két szinttel fentebb is akadnak érdekességek.
Akkor jó. Majd el is olvasom, ha úgy adja, de gondolom csak a szokásos. Ősszel pont 3 éve lesz az egyik határidő, amire emlékszem.
Nem elég, hogy a Teamset sem bírom követni, most már Yammer is van pár félig külsős céghez. És mellette harcoljak a tényleg júzerekkel.
Enterspájz gazdatestváltással már épp lejöttünk az egyik, nem használt céges social networkról, erre az új gazdatest bejelentett egy másik hasonlót, hogy most az a jövő. Teams az mindkettőnél van, de nagyon csodálkoztak, hogy sikerült tizedmásodpercek alatt migrálniuk a mi Teams profilunkat 100%-ban, veszteség nélkül. Senki sem panaszkodott utána sem hiányzó dolgokra, és ez milyen profi munka
Én sem voltam katona. Majdnem besoroztak, de főiskolás voltam, aztán utána elkezdtem dolgozni a matávnál és írtam egy kérvényt halasztásra. Aztán megszűnt a francba
Nem lett volna kedvem cigánygyerekeket ugráltatni 24 évesen hadnagyként
A sorozáson, Marcaliban, kb én voltam az egyetlen fehér.
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
ha támogatnák a carsharinget (tehát sokkal több autó lenne és nagyobb zónával), én simán mennék közautóval a belvárosba, amit utána más elvihet (nem foglalja a helyet), én meg hazafelé beülnék másikba.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Milyen hadnagy Te :wub:
Én sem panaszkodnék ha úgy legalább 20 csoport eltűnne.
Csak legyen ott. Megint ki kellett mennem Békás felé, futtában megnéztem a kocsikat, környéken semmi és sehol. Mire megfejtettem volna arra kiér a BKV is. Valamint helyben nem volt parkolás és benyelhettem két sört. Robogót is néztem, szinte mindig állt az iroda előtt, de nem lehet rájuk építeni. Vagy regisztrálnom kellene mindenhová és pár eseti dolog miatt az sem jó, meg ha gyorsan meg a száguldás akkor sem. Iponból is kénytelen lettem áttérni Aqua/Alzára.
[ Szerkesztve ]
Szerintem ebbe az iranyba tartunk.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Azért a DriveNOWra kíváncsi leszek miképpen tölt és igazgat ennyi villanyos autót. Ha mindenkinél ez lesz az irány, akkor még érdekesebb lesz a dolog.
Szerintem ezeknel az automegosztoknal az elektromos autozas lesz a vegcel, csak indulaskor van a flottaban benzines, idovel teljesen elektromos lesz az osszes.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Na, elhasználtam a Mokkát, cserélték, megint Vitara, viszont most 1.4T. 6 sebességes, GL+.
Bár korábban nem nagyon érzékeltem, de most visszaülve azért érzetre észrevenni, hogy egy olcsóbb autó, mint az Opel, de meg nem tudnám mondani konkrétan, hogy miért. Mondjuk a kézifékkar meg a mozgása az gagyibb hatást kelt, és az ebben lévő 6os váltó bár pontos, de a hátramenetbe kapcsoláshoz szükséges "gyűrű" egyrészt ránézésre is elég ótvar, és hozzáérni sem igazán jó. Bár mechanikusan jól működik.
A Mokka ugyanekkora, 1,4T motorja nem mozgatta ennyire virgoncan az autót, viszont a nagyobb tanknak köszönhetően 600 km körül eljártam vele egy tankkal, a Vitarában ez inkább 500. Mondjuk van benne 1400 km, szóval kopik még össze a gép.
Ami ebben van, és hiányzott a Mokkából: adaptív tempomat, holttér figyelő
Ami a Vitarából hiányzik: bicskakulcs (lehet csak a bérlésnél adják ezt a másodlagos kulcsot?), automata fényszóró, automata ablakok
Ezt momdtam én is, no de miképpen fogják tölteni?
megvagy
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Swifttel simán megyek 8-900km-t egy tankkal.
Az is turbós? Állandó négykerék? Sok 140es autópálya?
nekik mondjuk pont nem nagy gond, mert a legtöbb autójuk benzines, de a molnak van 150 villanyautója, a greengonak is 300, aztán valahogy megoldják
istálló? gazemberség? hupákolás?
En nem tartom elkepzelhetetlennek azt hogy kiszervezik ahogy a rolleres ceg csinalja (regisztralhatsz tolto emberkent es azert fizetnek hogy osszeszedd es feltoltsd es kirakd a kocsikat). Vagy maga a ceg tart ra embert aki a frissen feltoltott kocsival kimegy egy lemerulthoz es azzal meg elmegy a telephelyre tolteni. Valahogy most is megoldjak, talan a grengo epitett az ingyenes toltesre de azon mar tullepett a vilag.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Dehogy, dehogy. Sok kényelmes m0 100-110 körül.
Még benzines, de szerintem mindenki tele lesz villanyossal és ezek is.
De hova rakja? Roller éjjel viszonylag keveset megy, odahaza fellógatod pár Amperre és majdnem kész is, működik kisiparilag. Villanyost nem ilyen egyszerű 8-10 órára kivenni a forgalomból, meg aztán ha bizonyos szint alatt van akkor mindenképp cselekedni kell és ha délre éppen lemeról akkor bukod az egész napot. Molt mindjárt kiderítem, annak van pár ipari telephelye akkora elektromos felesleggel, hogy ihajja és a kocsik is elférnek fizikailag. Bár a DriveNOWba is rakják a pénzt gazdagon, de egy trafóház akárhova odapattintásához főleg idő kell.
Inkább eleve ne legyen kulcs, csak érzékelje a nyitót a zsrbemben. Vagy a telefonban.
Dehogy mész, te magad mondtad, hogy 2-300km-enként nagypihenőt kell tarts
Szerintem ezek a varosi kocsik nem 8-10 oras toltesuek. Az ampera meg a tobbi regivagasu ami csak keves arammal toltheto meg a Tesla amiben marha nagy akksi van a hosszan toltendo. E-Up fel ora alatt 80%-ra toltheto gyorstolton. Ja, hat infrastruktura kell hozza, de akinek van udvara az ejszakara bevallalhat egy lassu toltest is.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Úgy szerintem ennek is meglenne 600-650 körül. Nagyobb súly meg a négykerék sokat számít gondolom. Meg a +30 km/h.
HAndras legutóbbi bemutatóján azért már egész szépen tette a Teslába gyorstöltőn a 100kW-al óránként 540km-t. Az Audi cucca már megengedi a 350kW-os töltést, szóval negyed óra alatt megy be ennyi.
De az egész carsharing akkor fog működni rendesen, ha az autó odajön. Taxiüzemben hamar jön egy, A-B útvonalon elvisz, és ha fogy a hatótáv vagy épp nincs fuvar, elmegy egy útbaeső telephelyre. És nem 12 szolgáltató 12 appjában kell keresni, hogy melyiknek elérhető leghamarabb a szarja olcsón, hanem egyetlen helyen igényeled a fuvarod. Ha sofőrös taxi jön és aláígér az önvezetőnek, az is jó, mindegy, csak jöjjön. "Kocsis, hajts!"
Igen, az első GLX+-osban olyan volt, nagyon élveztem, gyorsan hozzászokik az ember.
És milyen könnyen viszik el az ilyen kocsikat is!
"Szerintem ezek a varosi kocsik nem 8-10 oras toltesuek."
Nem hát, de ha már arollerhez viszonyítunk, hogy Sanyika csak úgy elviszi, akkor nincs sok más lehetőség.
Sanyika majd visz magaval generatort, ahogy a range extender volt az i3-ban
FőDudu
Én is mindig ott kötök ki, hogy a TAXI olcsóbb, aztán igazából annyiért már bejövök kocsival a városba, elintézem amit kell, fizetem a parkolást és állhatnak a lomok a kocsiban, akkor 2x12 percet sem kell várni arra, hogy kiérjen a kocsis. Most valamikor szerintem hozok magammal bicajt, mert még szeptemberig illene eljutni haverhoz sörözni. Ott sem árt időre menni meló után és pont 1.5 kilométereket kellene gyalogolni busztól-buszig és keresztül-kasul. Ott kb. jó lesz a hatékonyság.
Most ott tartok, hogy a Limo reg okés lesz, nincs havidíj, ha éppen úgy adja akkor esetiben tudom használni. Drivenow az akkor jó, ha sofőrrel megyek, egyébként nem nekem való, drága úri mulatság. A rolleres Lime oldalát meg sem tudtam fejteni, minden kiderült, hogy Ciscotól Bécsig hol van cucc, a sign up menüpont alatt csak állásajánlat és töltőember, semmi regisztráció vagy egyszerűen megnyomható, kibogozható leíás. Idővel újra megnézem, így már hirtelen nem is lett fontos :-) Blinkeet is meg fogom csinálni, az néha jól jönne, de az sem tiszta milyen jogsi kell hozzá... Másik, hogy ma szintén el kellene menni az Aquába, ha ez lerendezem pár ezresért, akkor okés lenne, de az első szabad gép pont a metrómegállóban van, visszafelé szintén ez lehet a helyzet, akkor felszállok a metróra és már maradt 2 korsó söröm. Bonyolult ez na :-D
Tényleg, ezekben a mol limokban meg ilyenekben van gyerekülés?
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Nincs. Igaz néha bent hagyja az előző bérlő :-)
Néha:
"-Kezdjük egy klasszikussal: milyen tárgyakat felejtenek az autóban a használók?
Karácsonykor egy nyers, fagyasztott csülköt felejtett az egyik felhasználó az autóban, de például gyerekülésből mindig várja vagy 3-4 darab a tulajdonosát az ügyfélszolgálatunkon.
-Viccel?
Egészen meglepő, de volt olyan éjszaka, hogy összesen 7 darab gyerekülést felejtettek a szülők a kocsikban. Az egyik autónkban kettőt is."
Földet megmenteni nem lehet családosan, azt fiatalok csinálják. Gyerekek előtt én is bringáztam mindenhová is, azóta meg legyen ott készenlétben az autó, benne az üléseik, meg csomagtartóban roller, és legalább 2 napi hideg tartósított homokozójáték. Éhenhalni nem fognak, Dudutól tanulva legalább egy heti túlélésre alkalmas morzsa van elszórva az ülésekben, a földön, és random résekben. Csomagolásmentes öko módszer, nem műanyagburkolatban van a kesztyűtartóban a kaja.
Potkerek feszke a legjobb. Ott nem keresik.
Energia ital, palackos viz pont jol elfer.
FőDudu
És ott szinte teljesen jól kéznél van. Én ezeket beszórom az ülés mögé, akkor menet közben is el bírom érni, vagy asszony kiszolgál.
Ott akad már pótkerék, szivargyújtós kompresszor, egy literes slime gél defektjavításra, emelő, kerékkulcs, tartalék motorolaj, meg az akkumlátor.
Potkerek belseje lathatoan ures (a felniben).
Oda 3 napi kaja/pia siman befer
FőDudu
A kép illusztráció, nye. Különbenis tele a csomagtér mindenféle izével, amit asszony átrak a saját kocsijából, mert abban már túl sok a mindenféle izé.
Nalam is elkelne mar egy takaritas - iden mar vagy 2x megtrotent, lassan erik a harmdik
FőDudu
Sötétben érek haza dolgozóból. Apicsába.
Mar rovidulnek a nappalok 1 honapja...
FőDudu