Szerintem a 3. alkalom környékén megkérdeznék, hogy miért kések rendszeresen...
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Szerintem a 3. alkalom környékén megkérdeznék, hogy miért kések rendszeresen...
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
A higgadtsag ilyenkor a remiszto szamukra.
Nehogy felhuzd magad...
Neked nincs veszteni valod.
Most ok jonnek. Max kisetalsz, mintha mi sem tortent volna.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Raadasul a te felheted az nalunk felhat (felot?)
Ja nem.
Tehat nalunk felnyolcs, felkilenc, szoval atlag melos munkakezdese
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Nálunk sok vidéki, hogy ne utazzanak annyit, de van 1-2 számora bonyolult elme, akik 5 körül bent vannak az irodában. Nekem mindegy, ha engem nem zavar akkor felőlem könyvelgessen ott szép csendben a sarokban. Csak ne nézzen furán arra, aki este 10ig bent van :-) Felénk üzemeltetésnél szerintem meg azért, mert így a normál napi kezdés előtt le lehet tudni egy csomó mindent, aztán úgyis elúsznak és elvesznek, nem lehet tervezni semmi fixet, ez meg általában még jó mind a 10-12 embernek.
Komolyabb szerverek ujrainditasa nalunk is ejjel megy...
De volt mar olyan, hogy hajnali haromkor olyan jarkalas volt a recepcion, hogy el kellett halasztani a tervezett ujrainditast... (adott szerver ugye akkor indithato ujra, ha a napi mentes mar lement es idoben ujraindul a reggeli cuccok kezdetere)...
Multkor az egyik SAP szerver egy orat szarakodott a frissitesekkel meg valami licenszet csereltek rajta es verzio upgrade/cleaning/kistokom,,,,
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Az az o egyeni szocproblemaja, de ne tervezzen masoknak is melot akkorra. Vagy legalabbis ne csodalkozzon ha nem jon senki a megbeszelesere. Torzsido vagy hogyhivjak. 9-5 meg ilyenek, cege valogatja.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Itt is pont ezt mondjuk..
Aki megjelenik ilye estehetes dolgokon az folyamatos munkaidoben van foglalkoztatva - a tobbieknek nem lehet kotelezo. Ennyike.
FőDudu
Itt most nem szereverekről volt szó. Azok hétvégén vannak elég tág időablakban.
Lattal mar hotelt ami hetvegen bezar?
FőDudu
Munkásszálló, kollégium?
"Ízléses fotók szép nõkrõl" rovat, eredetileg itt:
https://forum.hwsw.hu/topic/129825-izleses-fotok-szep-nokrol-v/
Jó fej volt, kéretlen e-mailt kapott a futballbíró, Fernanda Colombo
https://index.hu/sport/sportgeza/2019/07/02/fernanda_colombo_jatekvezeto_futballbiro_sarga_lap/
A hivatkozásban lévő videón nem kicsit jól néz ki.
Ha 20 évvel fiatalabb lennék, rögtön elkezdenék focit nézni...
Egy, a videóból kikockázott, nem túl jó minőségű kép:
[ Szerkesztve ]
"morci mellszobor koma" (Raynes)
Olaszfranciaspanyol vonalon bármi előfordulhat, de szintén nem ez volt a kérdés :-)
Napi haversrác szösszenet:
"New personal record!
In just one week I had 5 encounters with the highway police. 3 speeding (2 in Austria, 1 in Hungary), 1 crossing the dividing line, 1 crossing a red light. I need to chill out lol.
I pay the police so much they should list me as their official sponsor. "
És mindezt úgy, hogy kb. jó 1 éve mondtam, hogy előbb-utóbb szarul fog kinézni és úgy lett, szipogott is rendesen mikor levágták róla a ruhát egy esés után. Fél évig szolídabban nyomta (közben járni is meg kellett tanulni és egyéb hátráltató tényezők) aztán újra nekilódult.
Én
Gondolom Neked sem mindegy, hogy összesen 1.5 vagy 3+ óra a napi bejárás. És még nappal hazaesel a kölköket bolondítani.
#viccestopik
WEEKEND SAFETY BRIEF
Don't add to the population. Don't subtract from the population. Stay out of the hospital, the newspaper and jail. If you do end up in jail, establish dominance quickly.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Van öntvénytervező kollégám, az reggel 6-ra jön, aztán kábé 3 után nem sokkal leborít. Nincs forgalom egyik irányban sem neki. A melót gránit stabilan megcsinálja, egy igazi guru.
Román időszámítás?????
1:40-től.
Mondjuk itt volt olyan aki reggel 5kor már az irodában volt és este 11 utánig rendszeresen. Néztem is furcsán, de munka van meg kell oldani. Aztán akkor meg arra a cégre néztem furcsán aki az ilyen niggert zavarja el leépítéskor. Majd rájön, hogy kell helyette 3 ember felépülni, mert a munka az adott.
Higgadt voltam. Volt mindenfele igeret. Meg par dramai bejelentesem. Adtam nekik eselyt.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Olyan szegények voltak, hogy ígérni sem tudtak?
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Sőt, a törzsidő nem is 8 óra, hanem kevesebb, különben nem lehetne rugalmas a dolog.
Nálunk is sok projekten 9-15h között van a törzsidő, azon kívül a megbeszélés nehezebben szervezhető le. Nyilván a 16 órakor kezdődőre bemegyek, ha éppen nem kell rohannom haza, de a 17 órásra már nagyon húzom a számat...
Megjelent a motoros oktatóvideó No Prisoners 2019 vol. 1 kiadása. Aki motorozik vagy motorozni akar mindenképpen nézze meg, mert sokat lehet okulni belőle.
És mi let? Reklám után elmondod, csak maradjunk veled?
De. Ok igergettek. Nem en
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Jogos, nalunk is rugalmas munkarend van, nem is tesznek megbeszelest a nap elejere/vegere.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Ja, bocs Volt nemi melo kozben.
Maradt nyitott a dolog. Amit korabban mondtam nekik hataridot azt biztos megvarom. Addig kiderul hogy a problemak megoldasa sikerul e. Ha nem, akkor egyertelmu. Ha igen, akkor atgondolom.
De ez most arrol szolt fokepp, hogy hajlando vagyok e megprobalni vagy ne is teperjenek.
[ Szerkesztve ]
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Ó, ilyeneket mi hányan hallottunk már mindenféle kompozícóban. Kocsmában és itt-ott körbekérdezve valahol pár ezrelék körül lehet az, ahol rövidebb távon történt is valami. Szóval ne add fel :-D
Kalibrálom a quad áramszenzorát ez alapján.
Ha minden jól megy, akkor utána a flight controller által számolt kapacitás meg fog egyezni azzal, amit a motorok kiszívnak az akksiból. Rámérve az akksik balanszírozó portjára kábé 0,3-0,35V többletet olvasok le, mint amit a kijelzőn látok.
Ha be sikerül lőni jóra a kalibrációt, akkor lehet nem másfél perc után kell leszálljak, hanem 2-2,5 perc után. Ha pedig lesz rendes méretű akksim, akkor meg mondjuk 4 perc. Ami már egy örökkévalóság
Blueboi!
Ma volt BMW-s élményem. Egy meetingről mentem egyik épületből a másikba, amikor felfigyeltem rá, hogy BMW F20 kombi hátsó ablaka (amit a hátsó ajtón fel lehet külön nyitni) fel volt nyitva. A kocsiban senki, körülötte senki. Viszont esett picit és tudtam, hogy még jobban is fog esni. Így lecsuktam neki az ablakát, hogy ne ázzon be a kocsi.
Bűnjelre utaló nyomot nem láttam, de most már ott van a mancsom lenyomata rajta legalábbis
Reggel meg majd elvisznek az őrök kihallgatni
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Shot at dawn....
Szivas ha kizarta magat es a gyerekeert ment haza, aki befer hatul az ablakon.
Nincsenek illuzioim.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Hát akkor szívás. 1 óra múlva már nem volt ott a kocsi, így szerintem nem volt gond.
Ruszkik.
2:01-nél a fehér szedán berág a kamionra, hogy minek van ott, aztán letaranolja az útról. Visz magával még pár másik járművet, de a kamiont mondjuk levette az útról, az igaz. Ezek állatok...
Sikerült bekalibrálni. 202 mAh fogyott, aztán 201 mAh töltődött bele.
Ez rendben van. Ami szintén rendben van sajnos az a feszültségmérés. 12,5V-ot mutat a töltés után a teljes pakk feszültsége és ennyit olvas ki a Runcam Swift belső mérése és a flight controller mérése is (független a kettő).
Akkor most holnap újra repülök vele, aztán össze tudom vetni a cellafeszültséget és a kinyert kapacitást.
Leellenőriztem Betaflight alatt, a következő cellafeszültséges határok vannak megadva:
- minimum cell voltage: 3,4V
- maximum cell voltage: 4,2V
- warning cell voltage: 3,6V
- Capacity: 450 mAh
Kíváncsi leszek holnap hogy megy majd a fenti értékkel. A maximum valamiért 4,4V-ra volt rakva, az lehúztam a realisztikus 4,2-re. Én nem töltöm túl az akksikat, nem akarok tüzet. A kapacitás nem volt beflashelve az FC-be, most beleírtam.
Megkérdezem a norvég kollégát, hogy milyen akksikat vett a 3"-os gépéhez. Ha jók és nem használja őket, akkor lehet beajánlok neki valami pofátlanul alacsony árat, aztán akkor lesz olcsón akksim. Ő már sosem fog repülni vele, csak tárolja.
Bekapcsoltam az OSD-n az átlagos cellafeszültséget és valami miatt azt hiszi a rendszer, hogy 4S akksi van rajta. 12,5V fullra töltött 3S (4,2V cellánként) a flight controller számítása szerint cellánként 3,1V és egyből pánikol, hogy szálljak le azonnal.
Erre rá kell jöjjek miért.
[ Szerkesztve ]
8:19-től ez valami üzbég népszokás? Jól nyomják. De a vége a legjobb. Minden jó, ha a vége jó
Engem most asszony agyonvágna, ha bármit kiválasztanék a képről...
Ha penzt hoz akkor az mas kategoriaba esik mint a penznyelo hobbi.
nem hiszem, hogy ilyen szigorú lenne egy új nyakpánt miatt.
istálló? gazemberség? hupákolás?
légivideó nemke'?
istálló? gazemberség? hupákolás?
Amúgy kb. azok voltak az utolsó beruházásaim. Vagy nem tudom, de talán mutattam, hogy legyen Canonos meg Nikonos is.
Éppen nem.
Áááá, ha pénzt hoz akkor meg kell felelni a hülyéknek és ugrálni,meg kommersz vackot termelni. Abban semmi poén nincs. Aztán nem is hozna annyit, de befektetést igényelne. Múltkor is rábuktam az E-M1X-re, majd addig nézegetem azt is, míg 300ezer alá megy az ára. Néha szívesen is foglalkoznék ilyesmikkel meg nem is. Nem tudom, majd júli vége felé beszámolok.