Sok buszon van már első ajtós.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [proci985:] Audyssey szobakalibráció felülvezérlése REW + mérőmikrofonnal
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [Mr Dini:] NotYet kiegészítő EPG beállítása Kodi alól
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
npera
újonc
Utólag belegondolva megérti az ember. Csak akkor és ott nehéz
npera
újonc
Durva nyakizma lesz a sofőrnek a műszak végére.
A sofőr ellenőrzi, hogy a vezetőpultra rögzített mobilkészülékén ugyanaz az ábra jelenik-e meg, és ha igen, bólint. Ha nem, akkor vagy megismétlik a beolvasást, vagy nem száll fel az utas.
Szerintem vannak olyan utasok, akik inkább lezavarnak egy pofont a sofőrnek, ha nem bólint. Aztán akkor bólint. És minden rendben.
eattila
csendes tag
Annyi az elvaras, hogy mukodjon valahogy. Minden mas le van szarva. Nem szempont, hogy logikus es jo legyen. Mukodjon. Ha bonyolult es eletszerutlen, akkor is.
+ Megrendeloi elvarasok is lehetnek szarok. Volt mar ra pelda nem 1x.
Nekunk pont most vol olyan projekt, higy elsore tok jot kertek. Kijelzes, korlatozas, csiribiri. De a vege az lett, hogy nincs fek, barki barmennyit hasznalhatja az adott szolgaltatast.
[ Szerkesztve ]
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
eattila
csendes tag
Igen Viszont szorakoztato, es bamulatos, hogy hogyan logikaznak
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Sipi-
tag
Nem, a havi több tízezres parkolási díjra a WFH a megoldás. Alkalmazom is szorgosan, bár a cégnél ingyenes a mélygarázs :)
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Grillo
senior tag
Ja, meggondolt.
npera
újonc
A vágóhídon megyünk Skyperól Teamsre. Biztos jó lesz. Már várom. Ja, nem.
Egy volt kollégám bevette a bátorságtablettát és önként kérte a Win10 update lehetőségét. Azóta gyakran vár a walk-in support előtt és imádkozik, hogy ne dőljön össze pár percenként a rendszer.
Én még maradok Win7-en, szerintem még 2 évig húzzák legalább. A lapost most 36-48 hónapra lízingelik, tehát szerintem ez a gép kifut Win7 alatt.
Grillo
senior tag
Vagy éjszakain, hazafelé a bulikából. Múltkor még az automatából is nehezen lett jegyem.
hobizoli
nagyúr
csuklosokon is?
több drón kell ;P
Jahno
őstag
Nem.
Jahno
őstag
Nálunk a Teams elég zökkenőmentesen ment, de most meg túltolják és minden fileküldés/átvitel is ott van, aztán 2 nap múlva győzd megtalálni a 30 csoportban és itt-ott. Win10 update itt is van, decemberig kellett volna befejezni, aztán másképp csináltuk, mint kellett volna de ez is az első 20 gép után derült ki :-D
npera
újonc
Jaj, vicces infókat hallottam az év autója Jaguar i-Pace típusról. Az ABS nem alapfokon problémás. Különféle sajátfrekvenciák miatt bizonyos "mű" esetén bizonyos felnimérettel beoszcillál az egész futómű, hajtáslánc és elektromos gép amikor a sofőr vészfékez és full-ABS pánikfékezést hajt végre a gépkocsi. A meg-megcsúszó kerék ahogy elveszti a tapadását nagyon hasonló tehetetlenséggel rendelkezik, mint az elektromos gép. A hajtáslánc ahogy felveszi és kiadja a terhelést (csavarodik a féltengely, befeszül a reduktor és aztán kirugózik, etc.) kialakulhat egy önerősítő oszcilláció aminek az eredményeképpen teljesen elveszti a fékhatást a rendszer. Vicces lehet. Erről nem annyira írtak a Totalcaron. Van a vágóhídon egy i-Pace amit megvettek, aztán rendesen le lett tesztelve.
Ha javasolhatom, akkor inkább BMW i3-at vegyetek i-Pace helyett. Azon nagyon pompázatosan ki lett találva a fékezés és a regen algoritmusa, szinte alig fékez, inkább visszatermel. Ezért aztán a fékrendszer olyan különleges anyagokból van, amik a nem túl gyakori vészfékezés esetén sokkal jobban teljesítenek, valamint nem rozsdásodnak. Cserébe a sima fékezést nem bírják annyira. De nem is baj, mivel az elektromos géppel megoldják a nagyját regennel.
zetor2000
senior tag
Nálunk is lesz migráció W7->W10 vonalon. A kimenetele még kérdéses. Én elvileg benne vagyok a teszt csoportban, bár gépem az adott rendszerhez még nincs. Tippeket adtam, mit kéne beheggeszteni az általános telepítendők közé, ami megkönnyíti a munkát. Kollegák most faragják testre, kérdés mire mennek vele.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
ncc1701
veterán
Az i3-al, ha nem vagy teljesen falábú, akkor fék nélkül, 1 pedállal tudsz jönni-menni a városban.
npera
újonc
Nova, ez jó mókának tűnik. Szerintem 2020-ban újítok egy ilyet, aztán lehet lassan repülni és "filmezni" vele.
npera
újonc
Nekem nagyon bejön, főleg a "fa" polc a műszerfalon. Igazából jelenleg kevés kocsinak van annyira jó hajtáslánca, ha a Tesla Model 3-at nem számítom. Jelenleg az talán a legjobb.
FőDudu
addikt
W7 support jovo ev elejen befejezodik.
Lehet ra venni extended supportot, kb annyiert amennyibe az W10 kerul
Marmint a dobozos verzio... Szoval kurvara nem eri meg.
Ketlem, hogy a vagohidon erre pazarolnak az eroforrasokat...
Szoval baratkozz meg a w10 rendszerrel, mukodik az hibatlanul sok eve - mashol.
2016 ota megy, pedig nalunk eleg kritikus ha nem mukodik mondjuk a recepcio...
Az elso 3 eves gepeket most fogjuk kihajitani. Vagy megtartjuk, ah ad ra garit a gyarto...
Meg nem dolt el.
Persze mi nem olyan lassan hasznaljuk, ahogy a sved munkasok raernek
[ Szerkesztve ]
FőDudu
FőDudu
addikt
i3 kb nem is tud fekezni.
Ott a 19-20"-os felni es alatta egy biciklire valo fektarcsa
Egyszeruen gyasz ahogy kinez. Es persze olyan felnit raktak ra amin ez nagyon feltuno.
Persze nekunk nem az aktualis model volt, hanem az elso generacio.
Mar abbol kiderult, hogy egy vicc az az auto.
Range extender nelkul a 20 kilometerre levo varosba nem mertek vele elmenni.
FőDudu
FőDudu
addikt
Valoszinuleg, ha nem szerveztek volna ki az IT-t a kukabuvaroknak, akkor nalatok is mukodnenek a dolgok.
Tavolrol nem lehet megszakerteni a munkaeszkozeiteket, nem furdoszoba felujitas ez, hogy mindenki ertsen hozza.
FőDudu
zetor2000
senior tag
Pedig a REX verziót beszüntették.
Idehaza látni párat, de én eddig csak városon belül láttam, autópályán csak az i8ast.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Gabibácsi
tag
Csehek középkorban élnek, alig van kártyás fizetés, papíralapú autópálya matrica, amit kp-val fizetsz, meg ilyesmik
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Gabibácsi
tag
Nálunk a w10-es dellekkel nem lehet callozni, skypeok megszakadnak, kidobnak.
addig marad mindenki w7-en amíg lehet
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Bujdy81
csendes tag
Az elég diszkont ár, nem?
Bujdy81
csendes tag
Két napis parkolót találtam. Az egyik 3000, a másik pedig tele van, mire odaérek...
Egyelőre jó lesz a tömegköz, holnap viszek könyvet is.
Jahno
őstag
Teljesen mindegy hol van, ha nincs elképzelés és projektvezetés. Nálunk speciel az egész hóbelebancot egy pár fős infós csapat kilóra megenné, mi meg 2 éve baszakodunk vele. Na jó, őszre most már tényleg igazán kész lesz.
Jahno
őstag
Naja, gyalogolni meg gondolom nem szeretnél, Árpád hídnál még akad 1500-ért napi parkoló.
WiZARD
addikt
Ennyiért mennek. Lehet hogy ha kiraknám találnék olyat aki párezerrel többet fizetne, de szerintem 20at se adnának érte.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
BobaHWSW
újonc
Basszus en a 13ik kerben kozel 10 eve bereltem ugyan ennyiert...
hova kell menni?
sokmindenhez ugyan nem értek, de ha megígérem, akkor bizony ott leszek
istálló? gazemberség? hupákolás?
a csuklós busz hagyján. de a háromkocsis villamoson?
istálló? gazemberség? hupákolás?
zetor2000
senior tag
Néha idehaza is akad ilyen munkáltató, csak itt lehet, hogy "cafeteria" elemként van / választható.
Köthet a munkavállalóira baleset / életbiztosítást, adhat cégótót, meg ilyesmi.
Bár a baleset/életbiztosításból régebben volt gond, mert azt hitték, jól járnak, pedig nem.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
ncc1701
veterán
Ez azért így egy barokkos túlzás. A legújabban kb 2x akkora hatótáv van, mint az elsőben. Simán hozza a 220-240km-t városban. Tényleg az egyik legjobb elektromos autó a piacon.
ncc1701
veterán
Szerencsétek volt eddig akkor a w10-el. Mi nem jártunk így. Az ilyen nagyobb updatek elött okos progival általában fél évre kikapcsolom a frissítését, még egyszer ne szopkodjak be egy egész hétvégés javítgatást utánuk.
WiZARD
addikt
8 éve 10ért béreltünk ugyanitt asszonynak. pár év után abból lett 13, aztán 15ezer...
A lakásárak több mint duplájára emelkedtek, mint amennyi 12 éve volt újonnan a lakás.
Teremgarázs helyett meg mindenki az utcán áll. Tavalyig ingyen volt, hely volt bőven. Ott lakóknak most se kerül sokba, csak ki kell váltani, hely továbbra is van mindig.
Én sose értettem azt aki arra sajnál havi 10-15 pénzt, hogy bent álljon a teremgarázsba. Önmagában az a kényelem amit az nyújt nekem többet is megérne, az autó védelméről, megóvásáról nem is beszélve. De volt aki pár éves 3as kupét, meg Cayenne-t tartott inkább az utcán...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
FőDudu
addikt
Az ugyebar alap, hogy a frissites nem telepul magatol.
Az eszkozpark homogen - ezt mar elregeltem, hogy meg mindig van bontatlan gep es notebook, na pont ezert.
Meg persze sajat image van csinalva, epp tegnap frissitettuk.
Ha kijon valami frissites akkor azt eleve nem WU teszi fel, hanem celzottan le van tesztelve 1-2 teszt gepen (ManageEngine Patch Manager). Ha ott jo, akkor nincs vele gond. Meg eleve minimum egy hetet varunk minden frissitessel.
Ahogy mar irtam, 2016 ota minden gepunk W10. Soha nem volt gondunk.
Az 1 het varakozas es a teszteles segit. Meg a homogen eszkozpark.
Es ugyebar minden szoftver a legujabb, ManageEngine gondoskodik rola.
Igy tenlyeg naprakesz a Chrome/Java/Flash/Firefox/Skype/Office/stb...
Meg a 7Zip-et is patcheli
Es senki nem panaszkodik, hogy neki uj MBP kene.
Uj igazgato is boldog a meglevo HP notival - mert 3 eve egy jo szeriat vettunk rendes konfiggal.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
FőDudu
addikt
Ingazni Horvatorszag es Szlovenia kozott.
Ami a nyari sorokat elnezve a hataron igen szopo tud lenni.
Nekem nem lenne gond, hataron lakom - de akinek nap kozben kell atruccannia, az majustol oktoberig kosse fel a gatyat. Mar most oras sorok vannak befele. Mert EU majustol megint mindenkit scannel. Nem csak felmutatod a flepnit es kesz, elkerik, lescannelik, beneznek a csomitartoba, stb... Ez 4-5 turistanal nem 5s ahogy eddig.
FőDudu
ncc1701
veterán
Az tök jó lenne, ha az üffeleinknél ilyet meg lehetne csinálni, de lásd be, nem ez a tipikus eset. Sajnos alapvetően tátott szájjal szaladgálunk a fszerdőben. És nem az irodai gépeinkkel van gond (eleve ubuntuzok), hanem üffélnél, illetve a szerverként használt w10-el. Mondjuk viccből átállítja a frissítés a tűzfalat.
npera
újonc
Van valami 23k db laptop, meg még valamennyi desktop és workstation. És valami elképesztő mennyiségű specifikus szoftver, ami nem feltétlenül kompatibilis a környezetével. Az XP-t is a végtelenségig húzták, a Win7 elég későn ért ide.
Most ugyanez lesz a 10-essel is. Kihúzzák a 7-est ameddig lehet, aztán az utolsó pillanatban amikor már tényleg nem lehet rá semmiféle supportot kapni majd átállnak széles fronton. Aki most átáll az bétatesztel az IT-nek.
Otthon Win10 van, nem kell aggódni a svéd munkások miatt
npera
újonc
Most picit túlzol, ugye? Mert ha komolyan mondod, akkor a baj nem kicsi
npera
újonc
BMW i3 és Hyundai Ioniq hatásfoka eléggé magas. A BMW ráadásul nagyon komolyan regenerál, ezért is olyan jó a hátótávja. Meg persze a furvinyek abroncsok sem viccből vannak rajta. Vagy a karbon platform sem véletlenül került bele.
Nekem nagyon bejön az i3-ben, hogy egy gyakorlatilag koncepciós tervet kinyomtak minimális módosításokkal az indusztrializáció érdekében tömegtermelésbe. És nem a végsebesség és agyletépő gyorsulás volt a lényeg, hanem a hatékonyság és az újrahasznosított anyagok használata. Ettől a több mázsa akksi nem lesz környezetbarátabb, de legalább a beltérben megpróbálták környezetbaráttá tenni.
ncc1701
veterán
Kb az egyetlen bömös, amit elfogadnék.
Gabibácsi
tag
én is
na jó, egy 635csi 86-ból mondjuk még
pirosban
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Jahno
őstag
"Az ugyebar alap, hogy a frissites nem telepul magatol.
Az eszkozpark homogen -"
Előírt labor követelményeket mi is tudunk sorolni, aztán nahát.
Gabibácsi
tag
Eleve ugye rengeteg ország it, Mehikóóóótól kezdve Oroszországig. Oszt homogén eszközpark, na persze. A homogén max az itt hogy DELL.
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-NoVa-
őstag
A homogén eszközpark miatt akkor mivel nekem elengedhetetlen a mac a munkámhoz, mindenki másnak is az kell. Szerintem lenne lincselés
Jahno
őstag
Nálunk adott modell van és kész. Aztán pár fejes sír, hogy más az igénye, vagy megveszünk egy céget és jönnek vele a vackok is.
Sipi-
tag
Nálunk is egységesek a gépek (egy modelltípus, de memória/ssd/kijelző eltérés lehet). Csodás választás volt. Látszik, hogy manageri döntés volt, mert egy nyüves insert gomb nincs már rajta, mert helyette skype gombok vannak. Az mellékes, hogy nem elhanyagolható mennyiségű mérnök dolgozik a cégnél, akiknek kellene az insert gomb. A touchpad meg használhatatlan, ha kb. ránézek és már kattint is. Ki is kapcsoltam a francba.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
npera
újonc
Itt van 12"-os laptop standard, 14"-os laptop standard. Mindkettő i5 és i7 opcióval.
Utána jön a measurement/CAD laptop 15" méretben. Ezekben már alapból i7.
Aztán CAD workstation laptop 17" méretben.
Aztán CAD workstation a csirkébb konfigban Quadro kártyával és 32 giga rammal.
De ezen felül van a CAD/CAE workstation legalább 64 giga rammal és még durvább Quadro kártyával.
Mivel talán 2 éve átmentek DELL-ről HP-re, ezért most van mindkettő márkából, ugyanis a lízinget kifuttatják.
Ez az amire én látok rá, de applikációk tekintetében vannak mainframe megoldások, amik 1978 óta futnak és az egész gyártás/aftermarket/dokumentáció erre épül. És erre épül cirka 150 különféle specifikus applikáció, amik nélkül a napi üzemi tevékenység megállna.
És akkor nem beszéltünk a különféle koncepciós, dizájn, analízis és teszt rendszerekről. Amik sokfélék.
És van gyártás Svédországban, Belgiumban, Kínában, valamint Amerikában. Meg egy komplett fejlesztési központ Kínában. Meg az összes díler szerte a világon és egyéb teszt- és fejlesztői irodák itt-ott.
Szóval erre nem ugrasztasz csak úgy rá Win10-est, hiába fut nagyon szépen nálam otthon a fittyenfutty PC-n.
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!