Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#13201) ncc1701


ncc1701
veterán

Srácok, Yarisnak kb mennie kellene, gyakorlatilag GTK. Cserés lesz lassan a vízhűtő, a 4 gátló, plusz jön a kuplung is hozzá, első ülést kiültem, mögöttem levő ülés sor sem mozdul már, mert hétvégén bereteszelődött, de a lexarabb a katalizátor miatt egyre gyakrabban világító engine check. Katalizátorra meg kaptam 270 ezres ajánlatot, bontva is 110e. Van benne 360ekm, utólag azt mondom, h 285ekm-ig abszolút semmi baja nem volt. Betolom beszámításra.
Az új swift listaárakból lehet alkudozni, vagy annyi, amennyit leírnak, és max egy padlószőnyeget tudok belőlük kicsikarni?

(#13202) -NoVa- válasza Samott (#13200) üzenetére


-NoVa-
őstag

Ahogy nézem a videót, igazából azt látom, hogy jelzi a szándékát előre, akkor is, ha csak tervezi, aztán módosítja. Felülmúlta az emberiség többségét simán.

(#13203) FőDudu válasza Samott (#13200) üzenetére


FőDudu
addikt

Azert az egyerelmuen latszik, hogy nem 1 autorol van szo.
Van egy szamuk (jobb hatso reszen, 8115, 8138, stb) ami gondolom az autokat azonositja.

Van meg mit tanulniuk - de elobb/utobb javulni fog a vezetesi kepesseguk.

Epp tegnap olvastam, hogy a ceg amelyiknek az autoja elutott egy bringast a zebran (talan az is Waymo volt, de nem emlekszem) az elore tudta, hogy az autoi nem kepesek lekezelni az ilyen helyzeteket.... Szoval aki tudott rola azt mind bortonbe kellene kuldeni (gondatlan veszelyeztetes vagy egyeb cimszoval).

FőDudu

(#13204) Samott válasza -NoVa- (#13202) üzenetére


Samott
addikt

Igen, jelzi, de mit er el vele? Ugy vezet mint azok, akiktol el kellene venni a jogsit, mert felnek kozlekedni a forgalomban.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#13205) Samott válasza FőDudu (#13203) üzenetére


Samott
addikt

Az egy volvo volt es a biciklis meguszta volna, ha nem tiltjak le a volvo gyari veszfekezo rendszeret. De nem tudtak integralni a sajat cuccukba ezert siman kikapcsoltak. Na aki ezt eldontotte, annak mar ulnie kellene.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#13206) FőDudu válasza ncc1701 (#13201) üzenetére


FőDudu
addikt

Anyos most ad el egy megkimelt Swiftet ha erdekel...
Meg tan 100K sincs benne, 3 ajtos, kek mint a nejeme.

En tuti nem veszek uj autot miota megszivatott a Zafira :)

FőDudu

(#13207) -NoVa- válasza Samott (#13204) üzenetére


-NoVa-
őstag

Nem. Felmérte, hogy jobb lenne besorolnia, jelezte, nem ment bele potenciális vészhelyzetbe, és nem húzódott be olyankor, amikor beférne ugyan, de ha satuzik közben a teherautó, akkor mégsem. Néha updatelte az álláspontját, pusztán ennyi történt. Közben folyamatosan látok olyanokat a forgalomban, akik egyfolytában kormányoznak, és 10 centis ingással várják, hogy jobbra tudjanak sorolni a belső sávból, de az indexhez csak utólag nyúlnak, amikor már lett hely, és váltanak. Asszem biztonságosabb ez az önvezető már most, mint sok ember által irányított, de valójában frontális szabadesést végző autó.

(#13208) FőDudu válasza Samott (#13205) üzenetére


FőDudu
addikt

Az epp egy Uber auto volt.
https://www.dehir.hu/bulvar/halalra-gazolt-egy-biciklist-egy-onvezeto-auto/2018/03/20/

Ha jol remlik akkor ott egy neger no ult a volannal es eppen csetelt a telefonjan - ez volt az ok amiert nem figyelt....

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#13209) Sipi- válasza -NoVa- (#13207) üzenetére


Sipi-
tag

Ebben egyetértek. Még olyan, mint a tanulóvezető, gyakorolja, szokja a forgalmat. Most még nagyon furca, de nem tartom elképzelhetetlennek, hogy 7-10 éven belül jól működő rendszer lesz, ami az átlagos helyeken jól elboldogul. Tanyára, földútra nem lesz jó, de átlag kis és nagyvárosban elboldogul (főleg, ha megtanulja a falusi részeg, sötétben kivilágítatlan biciklisek útgörbéjét megjósolni).

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#13210) FőDudu válasza Sipi- (#13209) üzenetére


FőDudu
addikt

BMW adaptiv tempomatja is ilyen.
Kepes megallni, lassitani, gyorsitani - kicsit nagy kovetesi tavolsagot hagy, de valojaban mukodik.
Szepen lekoveti az elotted halado tetteit - aztan neked mx kormanyoznod kell. Tuti nem megy neki semminek (ami auto elotted).

Igazabol a pesti dufoban kb 3 auto menne be ele, de majd idovel biztosan finomodik.
Meg tul ovatos - vagy inkabb a zemberek tul felelotlenek amikor fektavtol rovidebb helyekre vagnak be a masik auto ele.....

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#13211) eattila


eattila
csendes tag

Hétvégi lövés. Úgy emlékszem itt még nem mutattam.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#13212) Samott válasza -NoVa- (#13207) üzenetére


Samott
addikt

Ilyen hozzaallassal kb soha nem fog tudni savot valtani. Plane egy olyan orszagban, ahol nem ilyen birkak vezetnek. Ha csak indexelsz kb. soha nem fognak beengedni, raadasul volt olyan helyzet is, ahol a kameras auto ment a teher mogott es hagyott boven helyet. Es meg oda se tudott besorolni. Na most kepzeld el ezt olaszorszagban... vagy csak pesten. Es akkor a ruszkikat meg nem is emlitettem. :)

[ Szerkesztve ]

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#13213) eattila válasza Samott (#13212) üzenetére


eattila
csendes tag

És meg is érkeztünk oda, hogy a gép biztonságosan közlekedik, a többi, ember által vezetett autóval van a gond :)

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#13214) -NoVa- válasza Samott (#13212) üzenetére


-NoVa-
őstag

Olaszországban odafigyelnek, és többnyire előzékenyek is, beengedik. Aztán/közben persze kikerülik és elhúznak, de reagálnak a forgalom dolgaira. Nálunk nem, totális önzés megy.

De még ez is könnyű helyzet, be lehet dobni Indiába, és ha kijön élve, akkor megfelelt a vizsgán. Asszem ez emberi sofőrnél is durva lemorzsolódás minden szinten.

(#13215) Sipi- válasza Samott (#13212) üzenetére


Sipi-
tag

Ez innen már "csak" tanulás és finomhangolás kérdése. Ezért írtam, hogy olyan, mint egy óvatos kezdő vezető. Te az első forgalmi gyakorlós órádon hogyan váltottál sávot? Kb. ott tart most az önvezető autó..

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#13216) Jahno válasza FőDudu (#13208) üzenetére


Jahno
őstag

Én ezen gondolkoztam, hogy Te bírnál rendesen figyelni? Én ugyanezt csináltam volna.

(#13217) Jahno válasza eattila (#13195) üzenetére


Jahno
őstag

Itt meg a szokásos, azonnal oldjad meg azt, amihez nincs eszköz, holott 1 éve általános probléma és egyik hisztizik, hogy mit és hol, a másik meg nem enged be a tárgyalóba. Tök vicces, hogy mi ezeket tudjuk előre, csak valahogy mindig kimarad, megmarad alsóbb szintű morgásnak, most van egy kis hiszti, elfeljtjük, legközelebb aztán ugyanez. Systemax. volt az egyetlen, ahol 2 év alatt elértük, hogy a tárgyalóban/ITnél legyen egy ilyenolyan dugó, átalakító, satöbbi, de ott is csak azért mert ilyenek kereskedésével foglalkoztunk és gyorsan le tudtak önteni egy dobozzal. Összes többinél csak a vergődés és a műbalhé van. De legalább ingben jöttünk, az fontos.

(#13218) Samott válasza Sipi- (#13215) üzenetére


Samott
addikt

De ez nem lesz batrabb a tapasztalattal, mert a szabaly az szabaly neki. :) Olyan szituban ahol emberek siman savot valtanak ez soha nem lesz kepes ra. Mert a tiltas mindig benne marad a kodban.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#13219) -NoVa- válasza Samott (#13218) üzenetére


-NoVa-
őstag

Adat/statisztika/algoritmikai finomítás az van. Ellenben balesetveszélyes dolgokba meg nem is kell belemennie, azt ne sorold már a negatívumok közé, az teljesen emberi balfaszság. Persze soha nem fog olyan stílusban vezetni, ahogy én, de ez nem baj. Múltkor amikor a ház melletti kanyarban egy bmw végigdriftelt és padlógázzal kilőtt, a lányom csak annyit mondott, hogy biztos oviba siet, kezdődik az angolóra.

(#13220) Samott válasza -NoVa- (#13219) üzenetére


Samott
addikt

De emberi vezetok kozt fog kozlekedni, pl a ferihegyi gyorsforgalmira reggel tuti nem fog tudni felhajtani. :)

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#13221) Jahno válasza Samott (#13220) üzenetére


Jahno
őstag

Arrafelé úgyis tömegközzel kell járni.

(#13222) npera válasza -NoVa- (#13202) üzenetére


npera
újonc

A videót nem láttam még, majd otthon megnézem. Csak kis gondolatfoszlány a részemről. Egy tesztüzemben működő AD-protót nem jó alapnak tekinteni a végleges megoldás felé extrapolálva. Pont azért "bénáznak" most, hogy később legyen biztonságos megoldás. Mondjuk ezt te pont érted is.

(#13223) npera válasza Samott (#13220) üzenetére


npera
újonc

Ez attól függ. Ha felrakod az algoritmust egy platformra ami 2,9 másodperc alatt gyorsul 100-ra, akkor úgy felhajt mint egy kisangyal. Ha egy tolólapos KRAZ-ra rakod, akkor IS.... :C

(#13224) Gabibácsi válasza Jahno (#13221) üzenetére


Gabibácsi
tag

Én mindig kocsival megyek a reptérre, bár az m0-án

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#13225) Samott válasza Gabibácsi (#13224) üzenetére


Samott
addikt

A taxija viszont a gyorson jonne be/menne ki. Minden masodik auto sarga arrafele. :)

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#13226) Samott válasza npera (#13223) üzenetére


Samott
addikt

Ha vecsesnel beall a belso savba, mert amugy csak eroszakkal lehet besorolni, hiszen o mar vecses ota a jo savban megy, nehogy beengedjen barkit. Ahol logikus lenne a besorolas ott meg egymas mogott allnak, ha nem erolteted be a kocsi orrat akkor nem jutsz be. :)

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#13227) FőDudu válasza Samott (#13226) üzenetére


FőDudu
addikt

Jaja. Zippzar elv. Nemet osztrak meg tudja.

Itt is a hataron: hiaba sziv 2 oraja a dugoban, ha a hatartol 5 meterre felkanyarodok a mellekutrol, akkor maximum a harmadik auto beenged....

Ennyi a nemet/osztrak errefele...

FőDudu

(#13228) Jahno válasza FőDudu (#13227) üzenetére


Jahno
őstag

Erre meg a német rendszámos román a divat, azok teljesen más funkciókkal rendelkeznek.

(#13229) eattila válasza Jahno (#13217) üzenetére


eattila
csendes tag

Itt most pl elkeztünk valamit, nevezzük fikcióból leltárnak. Elkezdtem, mondtam, hogy ez beszerzés nélkül hülyeség, megbeszéltük, elkezdtem. Másik főni szólt, hogy azt hagyjuk, leltár legyen (kéményt építünk először). Mondtam, hogy ok, csinálom azt. De ahoz kellenek olyan folyamatok, amik nem ott kellenek majd. Ergó dupla munka. Adat híjján nem haladt, lebaszódtam, hogy nem is azt kérték, és csinálam meg az adatokat én. Na most ez folyik. Olyan projekt mellett, ami fizetne is, de ez fontosabb. Meg a chipkártyás beléptetés is fontosabb, mert a jelenlegi webes működik. SOS. Most kicsit kész vagyok ezektől.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#13230) Jahno válasza eattila (#13229) üzenetére


Jahno
őstag

Már lebontottuk a fél IT-t, saját laptopjainkat viszi el a júzer, hogy hétvégén tudjon dolgozni, töltő/tápkábel kölcsönadva a vendégeknek, mert az fontos. Recepciós csajok is beszálltak, pár órát elketyegünk akkuról. Én még annyira nem vagyok hisztis, mert egyelőre béke van, de ha ezek meglódulnak és mai éppen csak összerakott nap után reggel 8kor külsős helyen támogatni kell ugyanezt és nap felétől itt is, meg a kettő közt koncepció nélkül rohangálni és csak azt hallom, hogy fontossürős akkor a szerverszobából fogok kihúzni valami elosztót az is biztos.

(#13231) ncc1701 válasza FőDudu (#13206) üzenetére


ncc1701
veterán

Ok, de ez japán, az meg német fosch. :) Ez is szerintem olyan lenne, mint a yaris, h csere akkor, amikor nem éri meg javítani.

(#13232) Jahno válasza ncc1701 (#13201) üzenetére


Jahno
őstag

Lassan nekem is esedékes a katalizátor. Amúgy egyenlegben kb. annak néz ki, amit mondtam, hogy vagy karban kell tartani, vagy egyszer csak hirtelen szarul áll és mehet a bontóba. Ehhez képest nekem jó állapotó a kocsim, csak előtte költöttem rá.

(#13233) Jahno válasza ncc1701 (#13231) üzenetére


Jahno
őstag

Nke is emlegette, hogy "de ez japán", aztán egyszer már csak nem. Nyomokban Verset tartalmaz, ott is mindig valami a világ legfaszább cucca volt, aztán már nem.

(#13234) FőDudu válasza Jahno (#13233) üzenetére


FőDudu
addikt

Nekem eddig making volt az Alfaval, igaz elozo tulajnal motor general volt.

FőDudu

(#13235) npera válasza Jahno (#13228) üzenetére


npera
újonc

Vagy svéd rendszámos szomáli, esetleg gambiai suhamér. Na, ott aztán lehet kapaszkodni és imádkozni.

Legjobbak a betépett, de állig felfegyverzett iraki és szomáli drogdíler kissrácok, akik gyakorlatilag hiperűr sebességre kapcsolva közlekednek. Vagy az ISIS-zászlós toborzó járművek még korábban, amikor az ISIS erősebb volt. Azok is szépen megfontoltan közlekedtek. Ja, nem...

(#13236) Grillo válasza eattila (#13197) üzenetére


Grillo
senior tag

Én kiírtam, és úgy vagyok bent, mert fasz vagyok.
Namindegy. Mondjuk ezzel még így van vagy 30 kolléga.

(#13237) eattila válasza Grillo (#13236) üzenetére


eattila
csendes tag

Nekem is volt kiírva. De az esetek nagy %-ában ha otthon voltam szabin/táppénzen, akkor be kellett dolgozni távolról, főleg ügyfél support miatt. De volt, hogy a főnök várta el, hogy távolról telefonon egyeztessek 2 kollegával arról, hogy működjenek együtt, közben ők ott ültek a főnöktől 5m-re. Én meg ugye szabadságon voltam. Kicsit ki vagyok égve szerintem.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#13238) Samott


Samott
addikt

#sarki kopkodo

Kozben megszavaztak a kommunista szombatokat.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#13239) FőDudu válasza eattila (#13237) üzenetére


FőDudu
addikt

Nalunk az egyik sales manager volt betablazva a kovetkezo 2 hetre, aztan osszecsuklott.
Kiderult, hogy terhes, veszelyeztetett, stb...

Igy mar be sem johet tobbe... (az orvos utasitasa szerint).

FőDudu

(#13240) Jahno válasza Samott (#13238) üzenetére


Jahno
őstag

Én ezt csak félig követtem és mindenki összevissza osztotta az eszet, de amúgy nem mindegy?

(#13241) Jahno válasza FőDudu (#13239) üzenetére


Jahno
őstag

Rögtön tudnék mondani vagy 3 céget, ahonnan ki is rúgnák.

(#13242) Jahno válasza eattila (#13237) üzenetére


Jahno
őstag

Én csak a mentést szoktam nyomkodni szabiról, ami néha fél napot is igénybe vett, idebent meg majd átadom Tumornak, de így legalább van saját homokozóm,meg ha idebent van ilyesmire időnk inkább elbasszuk mással, ezt meg "majd". Annyira nem dráma, céges telefon itt is a sarokban van, hetente feltöltöm és kész, otthonra a laptopot sem sűrűn viszem.

(#13243) Samott válasza Jahno (#13240) üzenetére


Samott
addikt

Nagyjabol mar minden mindegy. Amig nincsenek lezarva a hatarok nincs miert igazan ugralni. Akinek nem tetszik az ugyis elmegy.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#13244) Jahno válasza Samott (#13243) üzenetére


Jahno
őstag

Ismerős meg most posztolta az évfordulójára:

"2 év munkaviszony után megpróbálkoztam külfölddel. 9 országban jártam, Hollandiában és Olaszországban éltem is 5-5 hónapot, de vissza húzott a szívem Budapestre."

Amúgy meg mindegy, mindenhol annyit melóztatnak amennyit akarnak, vagy ahogy a nagy többség eltűri, akkor nem mindegy, hogy itt vagy külföld? Bár mikor kollégákat kérdezgettem, akkor nagyon nem sikerült felfognom a massachusettsi rendelkezéseket, annyira nem illett bele az itteni képembe és próbálták rosszul magyarázni a kollégák.

(#13245) -NoVa- válasza Samott (#13238) üzenetére


-NoVa-
őstag

Azért nem ilyen fekete-fehér a helyzet. Egyéni munkaszerződésmódosítás esetén a normál, vagy a szakszervezet által kért emelt plafon fölé lehet tolni a túlóraszámot, konkrétan az alkalmazottal megegyezve. Szerintem ez elég sok másodállást anyagi kényszerből vállalónak könnyítés lesz, az ellenzék szerint meg rabszolgatörvény. Aztán átlagold ki. Gondolom az a munkáltató, aki odajön hozzám, hogy konkrétan tőlem kérné, hogy toljak le még napi x órát túlórafelárral, nincs abban a helyzetben, hogy mást vegyen fel ugyanarra a pozícióra, aki igent mond erre. Max normál munkaidőre venne fel még egy embert, normál fizetésért, mert nem a saját maga ellensége, de ha nincs ember, és nagyon kell a munka, akkor általában nem a munkavállaló szokott rosszul járni a végén.

(#13246) FőDudu válasza Samott (#13243) üzenetére


FőDudu
addikt

En pl. nem dolgozom ha nem fizetnek meg.
Kicsit oreg vagyok mar bolondnak...

FőDudu

(#13247) Jahno válasza -NoVa- (#13245) üzenetére


Jahno
őstag

Jó, de ha lenne ember és a cég nem veheti fel, akkor a sajátjait fogja hajtani, ahogy ugye az előzőnél is folyamatosan mínuszban voltunk, meló meg sok. Vagy a kicsit elfelejtjük, kicsit dolgozgatunk ez most nem túlóra csak tovább kell bent maradni, "majd" lecsúsztatod, estébé. Gondolom ezek kombináció szintén ismerősek.

(#13248) Jahno válasza FőDudu (#13246) üzenetére


Jahno
őstag

Csak ezt nem mindenhol engedheted meg és ugye Systemaxnál megfizették amíg lehetett, így felettem lévő üzemeltetésnél folyamatos volt a péntekszombatos szopószorzó. Annak sem volt sok értelme. Vegyen fel embert, ahol pénz van rá ott beleférhetne, vagy talája ki rendesen, ésvagy. Ott egyik sem volt opció, aztán mentek a trükközések a nyilvántartással.

(#13249) Samott válasza -NoVa- (#13245) üzenetére


Samott
addikt

De azt ugye vagod, hogy ez most nem rolad szol, hanem a nyomorultrol akinek a belet is kitapossak a gyartosoron. Es kereshet masikat, de ott is ez lesz. Ja es lesz harom evuk kifizetni a tulorat (ezt a reszet en nem is ertem, nem a kovetkezo havi fizuval kellene ezeket fizetni?)

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#13250) FőDudu válasza Jahno (#13244) üzenetére


FőDudu
addikt

Soha nem ertettem az ilyet. Mi ez a visszahuzott a szivem? Hianyzik a turorudi vagy a kurtoskalacs?
Mert ha azt irja, hogy hianyzik a csalad/baratok, akkor ertheto. Van aki nem olyan mint en, elfogadom.

De ez a honvagy meg egyeb marhasag altalaban a sikertelenseguk palastolasa.

5-5 honap valahol az meg arra sem eleg, hogy elkezd erezni a helyi dolgokat.
Az meg szipmlan turistaskodas.

FőDudu

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.