nekem ez teCCik
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
nekem ez teCCik
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Azért az a "cserélhető" elég jól kifejezhető számokban.
Jajjj, nekem is érik akármi, de hát mindig majd meg nyaff megy. Mittomén, van béta videóklipp amit múltkor forgattunk. Most szavazunk róla, hogy a végére odaírhatják-e a nevünket vagy sem :-D
Kona kurvajo kocsi, imadjuk, de a csomagtarto iszonyat pici…Asszonye lesz a ioniq, nekem most kell a nagy ceed az epitkezesek miatt, de remelem jovore lecsereljuk egy kicsi full ev-re (nagyon bejon a Zoe )
Jaja, nekem is azt mondta a csaj, hogy hamar cserelik az orat, az engedelyeztetes csigalassu.
exTiga
Ma valami elektronyos KIA ment előttünk ZOE-xxx rendszámmal. Tán véletlen.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Ne legyél ilyen XX. századi... lehet, hogy már a p*na se kerülhet az arcához/szeméhez 10 centire közel (vagy közelebb)
Sört meg nem mindenki szereti, ezt mondjuk nem értem, mert vannak olyanok is mint a Holba áfonyás-mentás.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Nekem néha a tisztánlátásommal van baj... munkahelyen néha szólnak érte, hogy vagy jó vagy épp rossz...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
amíg nem lehet altatásban, addig nem lesz szemműtétem
istálló? gazemberség? hupákolás?
"Ami 10 centinél közelebb jön az arcomhoz, az csak kaja lehet."
Allah növessze hosszura a szakállad !
Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
A régi Fiestánál valószínűleg biztonságosabb, de azért 1 csillag nem túl jó eredmény. Eddigi kocsik 4-5 csillagosak voltak, nem értem ezt hogyan hozták össze.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Azért a teszteket átpörgetve kb a 70%-ra értékelt utasbiztonsággal is szinte a legutolsó az elmúlt 12 évben és a 69%-os gyerek pontszám is eléggé az utolsók közt van.
Sipi: a Daciak közt 1 db 5 csillagos sincs, és 1 db 4* van.
Persze nyilván változik a pontozás, és ami régen elég volt 4*-hoz az már lehet a mai elvárások szerint nagyon kevés.
A Fiesta 2017/2012/2008-ban 5* (régebben 4*-3*)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Előző Navarra volt 1 csillagos, azt utána gyorsan át is dolgozták.
Az a trükkös ezekben a csillagokban, hogy nagyon sokat lehet nyerni mindenféle "csipogóval", különféle asszisztensekkel és hasonló megoldásokkal. A strukturális merevség, a progresszíven gyűrődő utascella és a minőségi megoldások az energiaelnyelő szerkezetekben nem igazán látszanak hasonló súlyozással a pontszámokban.
Amikor a Navarát átdolgozták, akkor élek a gyanúperrel, hogy az igazán drágán módosítható részeket (az egész platform) nem annyira bolygatták, míg a különféle asszisztensekkel behúztak pár csillagot viszonylag fájdalommentesen. Számomra az a kocsi továbbra is egy halálcsapda kategóriában van.
Nekünk a bal oldali első ajtón van egy igen kemény kőfelverődés, ami egy ipari fűnyíró ajándéka volt. Ha 3 cm-el feljebb megy, akkor belövi az üveget. Ott le is kellett festeni, mert látszott a fém.
A jobb első ajtóra egy magasabb kocsi (kisteherautó vélhetően) nyitotta rá az ajtót, pont ahol a lemezben a fényjáték miatti "törés" van. Ott benyomta egy függőleges vonalban, de a festék maradt.
A jobb-hátsó sarkán a lökhárítónak van piros festék felkenve, azt nem is tudom milyen manőver közepette intézték el, ott a festék maradt.
Egyik esetben sem hagyott cetlit az illető természetesen.....
A dán koránégető politikus átjött megint demonstrálni Svédországba, erre az emberszabásúak szétverték a tüntetést biztosítani hívatott rendőröket és rendőrautóikat. Természetesen a rendőröknek nem volt engedélyük semmit sem csinálni, mert hát annyira érzékenyek a szegény meg nem értett bíbolkodók....
[ Szerkesztve ]
Na, fől a sonka, befröccscöztem, vállalom.
Haverral kb. koncepció nélkül csináltunk filmes nyersanyagot és ez a béta verzió. Sztori eleje az, hogy a DJ haver egyszer csak írt valami "zenét" másik ismerős énekelt alá, aztán ha már ennyire összeállt akkor próbáljunk meg belőle klippet csinálni.
Főleg mert Train is coming a szlogen, én meg a bulifelvételnél "dream is coming"-nak értettem és nem állt össze még a kezdéskor sem, hogy minek ide a sok sín meg vasútállomás.
Most kritizálom meg, hogy mi nem tetszik benne, vagy merre folytassuk szóval tress klipp erős idegzetűeknek. Ha metál lenne, akkor szerintem erős mezőnybe jutna egy finn tehetségkutatón:
Ja, vezetek pickupokat, de nem begyere a Nissan valamiért a törésteszt nélkül sem.
NV-200 nekem bejött. Ekkorából határeset a Berlingo, de inkább Kenguru. Meg a Vito, az nekem lehet örökre megmarad álomnak.
Ma reggel par fazonnal elindultunk Bogacsra. Es toltunk egy Bogacs-Noszvaj-Felsotarkany-Bukkzserc-Cserepfalu-Bogacs bringaturat.
olyan emelkedok voltak, hogy csomot toltuk a bringat. Mondjuk ugyis alig kaptam levegot… Volt 300 meteren 100m emelkedes is. Folduton lefele erdoben a 24 km/h is 40-nek tunt. Aszfalton nar jobban elveztem.
Kb 30 km, kb 400m szintemelkedes (masok 400+ -t mertek, en 355-ot.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Ilyenekkel most csapatjuk, négykerék, ottómata, de terepen nincs keresnivalója, mert az orra felé lejt, nem kicsit. De kényelmesebb, mint a Transporter Mixto-k voltak, de azok terepen is elkaristoltak. Hátsó ablak egyiken sem lehúzható, a Mercin csak a jobb oldalon lehet kiszállni.
És volt megoldás, vagy hosszú gyalogtúra lett a gurulásból?
Amea jött értem a Hajóval.
Super patch volt nálam, de nem találtam a sérülést a belsőn, pedig.
Holnaptól belsőt is viszek magammal. Nem is értem, most miért vagánykodtam - mindig pótbelsővel megyek, és defektes belsőt otthon javítok, nem az út szélén.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Mint regen a sracok?
Nyakuk korul, honuk alatt?
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Teslákról azt hallani, hogy relatív vékony a festékréteg, ezért egy fóliázás nem árthat nekik. Van, ami nem csak "dekor", hanem a kavicsok ellen is véd. Gondolom, kicsit komolyabb vastagság, meg anyagában színezett lehet a fólia.
Persze nem olcsó móka...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Igen, ezt mondják páran.
Egyik festékhiba se meglepő, mindhez megvolt a kellően hangos koppanás is. Én nem fognám a festék vastagságra, de ki tudja.
Fólián egy darabig gondolkodtam, de a bruttó 800k környéke egy kicsit sok szerintem. Azért ez mégiscsak egy tucatautó, bár engem zavar az a pár kis pötty, de gondolom ha eladnám akkor nem ezen múlna az autó értéke. Vmi ritka, igazán értékes (és értékét növelő) autóra tennék fóliát, de ezt nem ide sorolom.
(Arról nem beszélve, hogy ha egyszer leszedni kell a fóliát, az is fizetős móka, arról is vannak rémtörténetek. 10 év garival hirdetik, de kicsit utánanézve kiderül, hogy nincs senki akin ezt számon tudod kérni, nincs egy magyar képviselet, a telepítők se cégek, vagy titkolják... Hát így én is adok bármire 321 év garit, mert az jól hangzik)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Kibirhato rohoges nelkul
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
gondolom, te se vigyorogtál emelkedőn felfelé tolva a vasat
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Nálam mindig van belső, mert ha mondjuk 10 cm (bocsánat, 100 mm) hosszan felhasad a belső, akkor azt lehet tapasztgatni.
Ilyen már volt melóból hazafelé menet. Odamegyek a bringatárolóhoz és teljesen lapos a hátsó. Elővettem a punepát a hátizsákból, de semmi levegő nem maradt benne. Akkor leszedtem és láttad a hatalmas repedést. Úgy látszik a 9 bar sok volt neki. Az élet nem habostorta.
Kicseréltem, hazatekertem, aztán raktam új belsőt a hátizsákba. Most van két db kulcs is, mert a mostani bringán nem gyorszár van, hanem rendes 6-lapfej csavar...
Idehaza elég jól elszaporodtak a tömlő automaták. Néha nem teljesen értettem, mert mondom minden rendes bicajos ismerősnek van a zsákjában és kész. Aztán kiderült, hogy általában nem
Pár éve 1300 pénzről indult a dolog, mostanában emelkedett 1500 pénzre. Ha SEKben nézem, akkor szerintem csökkent az ára, mert előre megyünk Ellenben a NAV kitalálta, hogy minden ilyen egyszerű cuccot is be kell kötni online meg ellenőrizni és egyebek, szóval az olcsó KV-, ital- és ilyen kisebb forgalmú tömőautomatáknak is reszeltek. Most nem tudom miképpen áll a dolog, de jó eséllyel nem ebből csorognak ki számla nélküli milliárdok a kasszából.
Reggel hétkor rajtolok egy futóversenyen, szerencsére ma megjött a hidegfront. Esővel, hogy
páratartalom is legyen.
Nem. Oxigenhianyos allapotban voltam
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Mivel itt van anyósom, ma szabadnapom volt, így egész nap kertészkedtem, amikor meg elkezdett szakadni az eső, akkor meg a garázsban barkácsoltam.
És még most miközben a gyerekek pancsoltak, még egy polcot felfúrtam a dolgozómban, úgyhogy szerintem kihasználtam a napot, 5p múlva bedőlök az ágyba egy zuhany után és világvége.
Holnap megyek apámhoz szintén kertészkedni egész nap, szóval estére a derekem totál rottyon lesz, de majd kialszom.
Igu: kellemes a defekt ilyen helyen.
SIpi, npera: töréstesztre ezért írtam, hogy megnéztem a videót, hogy hogyan törik. Azért egy ilyen 1* és egy indiai vacak, ami tényleg ropira törik, hatalmas különbség van. Ahogy néztem a videókon az utascella eléggé egyben maradt.
nv200 téma: pár hete asszony is kitalálta, hogy képről az még oké is lehet, mert olcsó villanyautó, aztán azóta láttunk párat az utakon, eléggé vicc méretei vannak. Ráadásul vmi 120km/h a max speed és a hatótávis elég csirke, szóval sok szempontból is kiesett.
Tiga: a Kona-t nem láttam élőben, csak reviewt róla. Viszont szalonban megnéztük a Kia e-niro-t nekem kurvára tetszik, asszonynak nem jött be a beltér. Picit nekem szűk az a szélvédő, de talán megszokható. (a felső része nagyon benyúlik a látótérbe, előrébb ülni meg nem kényelmes, de lehet csak lejjebb kell állítani az ülést).
Finnes, vödrös, nemtudtam... Csak ne lenne annyira hideg arrafele.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
ezt én se tudtam
de azért van pár vödör itthon
hideg meg nincsen, gyönyörűen csillan a napfény
...a havon
Kajaaniban voltunk tavaly kajálni
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Itt elvileg a 7-Eleven és hasonló kávézók árulnak belsőt. A gond ott van, ha a várostól éppen 60 km-re kerülök valami kisfalun túl, mert ott aztán tótziher, hogy nincsen kávézó belsővel....
Délelőtt úsztunk a lurkókkal. A lányom már úgy ugrik be a mélyvízbe, mint egy bajnok. Én csak ott lebegek a közelben, hogy "a biztonság kedvéért", de a 3-méteres vízben is teljesen otthonosan mozog mindenfajta extra segítség nélkül.
Vigyázállásban beugrik, közben énekelget is valamit, aztán a medenve aljáig lemegy, ott fakultatíve nézeget engem picit, vagy azonnal felrúgja magát. Időközben megtanult úgy úszni, hogy a törzsét és lábait hullámoztatja és néha hajt egyet kézzel. Csak ámulok és bámulok, nagyon büszke vagyok rá....
Itt 13 fok van és elképesztő napsütés. Asszony elment fodrászhoz a lányommal (ő csak kíséri), aztán csajos délután lesz. Én tegnap este még bepácoltam lazacot és tőkehalat, aztán ma grillezem.
Mivel a halászléhez kellene valami, ezért gyorsan rittyentettem pogácsát. Ma délután szerintem beáll a világbéke....
Most töltöm a 2-cellás gép akksijait, grillezés után még egy naplementés repülést nyomok majd...
A hangfelvételes kiegészítőt vélhetően túltoltam minden józan határon túl, vettem hozzá egy kis állványt is, hogy a mezőn a komolyabb gazban is le tudjam tenni. Manfrotto Pixi Evo2. Ez simán megtartja a GX7-et is, legalább lesz mit magammal vigyek, ha éjszaka kellene leképezni valamit Jahnóval
A pilisben sem árulnak belsőt, de jöttem már haza onnan falevelekkel kitömött hátsó kerékkel. Nem mondom, hogy transzparens élmény, de a felnit kb megvédte. Persze az 1.9" XC gumi az könnyebben tömhető, mint a 20mm-es slick.
Ma itt is helyzet volt. Jöttek húgaim meg apámék kiccsaládostúl, úgyhogy a reggeli gyors lidles kör után mág elugrottunk lovagolni a kiscsajjal, aztán oda gyűlt a rokonság, kis üldögélés után meg lementem, begyújtottam a grillt, aztán sütés. Ezzel pont elment vagy 2 óra meg 2 sör. Mostanra haza indult mindenki, siker, fény, csillogás.
Holnap meg szomszédékkal grill, de az már lájtosabb lesz.
Mondjuk a lényeg, hogy az eső kibírta, szépen megvárta, míg átsült a tarja is.
Pogácsára irigy vagyok erősen.
Holnap jön cimbora ebéd után, egy 50-es kört tervezünk bringával, de ha nem bírjuk, nem gyász, mert egyrészt 35 km után érintjük a bázist, onnan lesz egy +15km-es kiegészítés, másrészt meg Amea tud értünk jönni a Hajóval, ahogy tegnap le is teszteltük.
Ma délután pedig megnyitom a grillszezont. Fura érzés, mert Máltán nem is zártuk le sose, télen is ment a sütögetés a tetőteraszon, ha nem esett az eső.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Ma végre eljutottunk túrázni, már van olyan állapotban a gyomrom és a közérzetem
Csak egy rövidke 7 km-es túrát csináltunk meg Diósjenőről, kb. 360 m szintkülönbséggel. A nettó idő 2 óra 10 perc volt, megállásokkal is csak 2 óra 40 perc. A végefelé már voltak esőfelhők rendesen. Az erdőben nagyon jól nézett ki, hogy a nap süti a friss világoszöld faleveleket és a háttárben a sötétkék ég.
Az 2-es úton már elkezdett esni az eső. Utána még elmentünk a gyerekeknek cipőt venni egyből a túra után, most meg melegszik az "ebéd"
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Pogácsakészítés nem nehéz, csak időigényes. Bár a képen lévő jól is néz ki A pogácsa kalóriaértékéről meg inkább ne beszéljünk...
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Múltkor kaptam anyámtól medvehagymát. Mivel a levesekért nem rajongok, így néztem, mibe lehetne eltolni. Szembe jött egy recept, hogy túrós-sonkás-medvehagymás fonottkalács, de ahhoz nem volt minden idehaza, boltba nem volt kedv menni, szóval medvehagymás pogi lett.
Igazából valóban nem macera, csak sokáig készül. Ezt félóráig kellett keleszteni alapból elsőre, utána ment bele a medvehagyma, aztán még 2x 20 perc, utána szaggatás, majd sütés, szóval röpke két óra, kábé.
De az eredmény kárpótol...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Mi is a környéken voltunk, ezekről akartam morcos timelapse képet csinálni, de lassan mozogtak. Magaslaton meg persze jó nagy szél volt. Mázlink volt, pont egy kilátóból makettkedtünk mikor esni kezdett és pont akkor untuk meg, mikor elállt az eső. Utána még két kanyar kocsival a környének és hazafelé ismét szemerkélni kezdett.
Szép görbe napot csaptunk mi is, km/h riportot majd később előkapom, de megtettük amit meg lehet. És persze röhögtünk, mert 1 órára megálltunk pitypangot és valamilyen virágot fényképezni, mert az odahaza a kertben biztos nincs :-D