Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- LordAthis: Mission: Imposible? - Együtt 1333 és 1600 MHz, ECC/Non-ECC
- potyautas: Kiküldetésben a szép Juhásznénál
-
LOGOUT
A Microsoft Excel topic célja segítséget kérni és nyújtani Excellel kapcsolatos problémákra.
Kérdés felvetése előtt olvasd el, ha még nem tetted.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Delila_1
veterán
A personal.xls létrehozása a lehető legegyszerűbben:
Rögzíts egy akármilyen makrót: Eszközök/Makró/Új makró rögzítése. Lényeg, hogy a makró helyének a listából válaszd az Egyéni makró-munkafüzetben elnevezésűt. Semmi mást nem kell módosítani. Ezt OKézod, indul a makró, amit rögzítesz, pl. változtasd meg a betű színét, majd a rögzítés vége gombbal fejezd be. Létrejött a personal.xls, benne az első makróddal. Most nyisd meg a personalt: Eszközök/Makró/Visual Basic. Bal oldalon a personalhoz tartozó Modules könyvtárat nyitsd meg, és kattints duplán a Module1-re. Jobb oldalon megjelenik az általad rögzített makró. Ez alá másold be az általam küldöttet. A rögzítettet le is törölheted.
-
Delila_1
veterán
Vagy bemásolod a másik fájlba is, vagy ezzel együtt megnyitod, a másik legyen az aktuális, és ebből indítod a makrót.
Ha sokszor van ilyen feladatod, érdemes a personal.xls nevű fájlba tenni, és egy ikont kitenni hozzá az eszköztárra.
Keress rá itt a fórumon a personal-ra, több helyen találkozhatsz vele. -
Delila_1
veterán
Előkaptam a régi fájlodat, és kiderült, hogy ez ugyanaz - más adatokkal! Csak az üres A oszlopot kellett volna törölnöd, és a régi makró elintézi a rendezést.
A makrók közötti fő különbség, hogy az előző egy új ("Rendezve") lapra tette át az adatokat az új sorrend szerint, míg a mostani a saját lapon rendez. -
Delila_1
veterán
Ez a makró elintézi:
Sub Rendez()
Dim sor As Integer
sor = 2
Do While Cells(sor, 2) <> ""
Range("B" & sor & ":B" & sor + 3).Select
Selection.EntireRow.Insert
Cells(sor, 3) = Cells(sor - 1, 4)
Cells(sor + 1, 3) = Cells(sor - 1, 5)
Cells(sor + 2, 3) = Cells(sor - 1, 6)
Cells(sor + 3, 3) = Cells(sor - 1, 7)
sor = sor + 5
Loop
Columns("D:G") = ""
End Sub -
Delila_1
veterán
válasz
Csakénvagyok
#6896
üzenetére
-
Delila_1
veterán
válasz
Csakénvagyok
#6896
üzenetére
Az első feltételnél kitetted a $ jeleket?
Figyeltél arra, hogy melyik feltételnél szerepel "A cella értéke", és melyiknél "A képlet értéke"?
Ennek működnie kell. -
Delila_1
veterán
válasz
Fire/SOUL/CD
#6892
üzenetére
Ma friss fejjel gondold át, és rájössz, hogy a tegnapi tesztem szépen bizonyítja a 'ciklus'-ból való kilépést. A 3. feltétel nem írja felül az elsőt. Ha nem lépne ki, csak sárga és piros színek jelennének meg.
-
Delila_1
veterán
válasz
Fire/SOUL/CD
#6890
üzenetére
A #6881-ben leírt formázásnál fontos, hogy a darab2 függvényes legyen az első, másképp nem azt érjük el a formázással, ami a cél.
-
Delila_1
veterán
válasz
Fire/SOUL/CD
#6885
üzenetére
Igaz a sorrend fontosságára vonatkozó feltételezésem.
Megváltoztattam a sorrendet, és az üreseket azonosnak értelmezte. Azonosak is, de ebben az esetben a kitöltetlenségük az elsődleges szempont. -
Delila_1
veterán
válasz
Fire/SOUL/CD
#6887
üzenetére
Három, a negyedik az alapbeállítás.
-
Delila_1
veterán
válasz
Fire/SOUL/CD
#6885
üzenetére
A 2003-nál még nem lehet leállítani.
-
Delila_1
veterán
válasz
Csakénvagyok
#6883
üzenetére
A darab2 függvény az első a 3 feltétel közül. Ez azt mondja a feltételes formázásnak, hogy ha üresek a sorban a cellák, akkor zöld legyen a háttér.
Úgy vettem észre, hogy a feltételes formázásnál nem mindegy a feltételek sorrendje. Tapasztalatom szerint úgy működik, hogy megvizsgálja az első feltételt, ha az igaz, beállítja a formátumot, és kilép a formázásból. Ha nem igaz az első, akkor a 2. feltételt vizsgálja, és így tovább.
Ezért tettem előre az üres sor vizsgálatát, mert ahogy írod, mikor a C és D oszlop cellája is üres, akkor egyenlő.
Ki is próbáltam, jól működik. -
Delila_1
veterán
válasz
Csakénvagyok
#6880
üzenetére
A 3. feltétel nem "nagyobb,mint", hanem "egyenlő".
-
Delila_1
veterán
válasz
Csakénvagyok
#6880
üzenetére
Előbb jelöld ki a teljes tartományodat a címsor nélkül, és add meg az első feltételt. A darab2 függvény az A oszloptól az utolsó oszlopodig számoljon, én G-ig írtam be.
Második lépésként a C oszlopot jelöld ki (C2-től lefelé), ami már tartalmazni fogja az első kritériumot, és add hozzá a másik kettőt.
A formátumot át tudod másolni a többi táblázatodra is. -
Delila_1
veterán
Mióta töröm az előbbin a fejem, és most felfedeztem, hogy a régi névsor a personal.xls-ben maradt meg, és a nyúlfarknyi kis makrót véletlenül ehhez a fájlhoz írtam, nem a megnyitott üres füzethez.

-
Delila_1
veterán
Furcsa eset történt velem.
Valahol ezt láttam: Selection = Munka1.Range("A1")
Ezt a hivatkozást ki akartam próbálni, és egy másik lapról indítottam (a Munka1!A1-be beírtam előtte egy számot). Az eredmény Antal (!) lett.
A Munka1 változtatása nélkül a sort betettem egy ciklusba, mire produkált nekem 40 nevet az indító lapon egy oszlopban.
Feltámasztottam a leesett államat, és elkezdtem gondolkozni. A beállításoknál vannak előregyártott egyéni listáim (nevek, helységnevek, római számok, foglalkozások, stb.), hogy szükség esetén előkaphassam a feladatba illőt.
A most kihozott névsor viszont nem egyezik a jelenlegi névsorommal, de magyar nevek.
Az XLSTART menüben pihen egy régebben megírt Munkafüzet.xlt nevű sablonom, ami az Excel indításakor betöltődik. Ebben olyan beállításokat hajtottam végre, mint pl. a függőlegesen középre igazítás az összes cellában. Behívtam, megnéztem, hogy anno nem hagytam-e benne egy régi névsort, de üres minden lapja.
Mostanában mindent újra kellett telepítenem – a tápegységem ráunt a szolgálatra –, de a régi xlt-t és a personal.xls-t a lementett helyről pótoltam.
Mivel a telepítés után nem jutott azonnal eszembe, hogy az egyéni listáimat is elmentettem régebben, a nevekhez új listát vittem be. A többit már az elmentettből pótoltam.Meglehet, hogy az első névlistát valamikor a Munkafüzet.xlt-ben írtam meg, onnan másoltam be az egyéni listába, de a sablon mentése előtt kitöröltem, hiszen a sablon látszólag most is üres.
A kérdésem, honnan kerültek most elő a régi adatok?
A ciklus bevitele előtt miért nem a Munka1!A1-be bevitt számot produkálta a Selection = Munka1.Range("A1") sor? -
Delila_1
veterán
válasz
Fire/SOUL/CD
#6865
üzenetére
Csatlakozom az előttem szólóhoz, én sem ismertem, és én is köszönöm.
Sicboy25
A
Range(Target.Address) = Y / X * 100 sor helyesen
Range(Target.Address) = X / 100 * YAz Y=50 helyett megadhatod egy cella címét, amiben a % van, pl.: Y=Range("P1")
-
Delila_1
veterán
válasz
Sickboy25
#6859
üzenetére
Így nem lehet, de van más megoldás.
Vegyük, hogy a P3:V25 tartomány 5 százalékát akarod kiszámolni.
Beírod az eredeti számokat a tartományba.
Egy cellába (mindegy hova) beírsz 100-at, egy másikba 5-öt.
Másolod a 100-at (Ctrl+c), kijelölöd a tartományt, jobb klikk, Irányított beillesztés, Osztás.
Másolod a 5-öt, kijelölöd a tartományt, jobb klikk, Irányított beillesztés, Szorzás. -
Delila_1
veterán
válasz
zsotesz81
#6828
üzenetére
A 6825-ben írtak helyett ezt vidd be:
Range("N5").Copy
Range("C5").PasteSpecial Paste:=xlPasteValues
Range("M6:M14").Copy
Range("C6").PasteSpecial Paste:=xlPasteValues
Application.CutCopyMode = False
Range("C15").SelectEgyébként ha konvertálatlan módon küldöd a hozzászólást, nem vigyorognak bele az ugra-bugrák.
-
Delila_1
veterán
válasz
Fire/SOUL/CD
#6805
üzenetére
A chr(10) nem a sor elejére ugrik, hanem sortörést ad. Próbáld ki!
-
Delila_1
veterán
Itt van nagybetűsen, és szóközökkel az előbbi.
Sub tipus_1()
Dim sor As Integer
Dim b As Integer
Dim szoveg As String
Sheets("DB").Select
For sor = 1 To ActiveSheet.UsedRange.Rows.Count
szoveg = Left(Cells(sor, 2), Len(Cells(sor, 2)) - 4)
For b = Len(szoveg) To 1 Step -1
If Mid(szoveg, b, 1) = "/" Then
Cells(sor, 3) = Mid(szoveg, b + 1)
Cells(sor, 1).FormulaR1C1 = "=UPPER(SUBSTITUTE(RC[2],""-"","" ""))"
Exit For
End If
Next
Next
Columns("A:A").Select
Selection.Copy
Selection.PasteSpecial Paste:=xlPasteValues
Columns("C:C").Select
Selection.ClearContents
Application.CutCopyMode = False
Cells(1).Select
End Sub -
Delila_1
veterán
Nagyon jó, amit Fire írt, de ahhoz, hogy minden laptophoz a saját képe jöjjön be, előbb le kell futtatni az alábbi makrót:
Sub tipus()
Dim sor As Integer
Dim b As Integer
Dim szoveg As String
Sheets("DB").Select
For sor = 1 To ActiveSheet.UsedRange.Rows.Count
szoveg = Left(Cells(sor, 2), Len(Cells(sor, 2)) - 4)
For b = Len(szoveg) To 1 Step -1
If Mid(szoveg, b, 1) = "/" Then
Cells(sor, 1) = Mid(szoveg, b + 1)
Exit For
End If
Next
Next
End SubEz a DB lap B oszlopából (URL címekből) előállítja az A oszlopban az egyenként választható típusokat. Igaz, csupa kisbetűs név lesz, nem az eredeti mutatós Dell Adamo 13, hanem dell-adamo-13-laptop.
Biztosan ki lehetne csicsázni, kérdés, hogy megéri-e. Sok sornál jó hosszú időbe telik. -
Delila_1
veterán
válasz
Fire/SOUL/CD
#6782
üzenetére
Azt hittem,csak nekem lila.

-
Delila_1
veterán
válasz
zsotesz81
#6767
üzenetére
1.
Sub maksz()
Cells(2, 1) = Application.Max(Range("D5:D14"))
End Sub2. Ezt ahhoz a laphoz kell rendelned, ahol a bevitt adatot akarod figyeltetni. Vagy a lapfülön jobb klikk, és kód megjelenítésére, vagy a VBE-ben a munkalapon duplaklikkre jön elő a szerkesztő felület.
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
If Target.Address = "$F$1" And Target.Value > Cells(2, 1) Then
MsgBox "Hibás adat"
Cells(1, 6).Select 'itt visszaállítom az F1-re a bevitel helyét
End If
End SubAz F1-be bevitt adatot ellenőrzi, és az A2 értékével hasonlítja össze.
Ha nem egyetlen cellába történő bevitelt, hanem mondjuk az F oszlop bármelyik celláját kell figyeltetni, akkor a feltételif target.column=6 and ...
-
Delila_1
veterán
válasz
Forza_JUVE
#6754
üzenetére
A B13 képlete:
=SZUMHA(B1:B10;A13;A1:A10) -
Delila_1
veterán
válasz
WildBoarTeam
#6741
üzenetére
A visszafelé haladó ciklusnál meg kell adni azt, hogy csökkenjen a ciklusváltozó értéke.
Ez most független az előbbi feladatodtól:for i=20 to 5 step-1
A lépésszámot növekvőnél is megdhatod, ha pl. minden 5. sorban kell valamit végrehajtanod:
for sor=2 to 80 step 5
Csökkenőnél: for sor=80 to 2 step-5
-
Delila_1
veterán
válasz
Fire/SOUL/CD
#6708
üzenetére
Nem True értéket kell megadni, nem is azt írtam.
A pénz elosztása után bezárják a formot, amit a jobb felső sarkában lévő X-szel is megtehetnek. -
Delila_1
veterán
-
Delila_1
veterán
válasz
Fire/SOUL/CD
#6698
üzenetére
Igaz, nem figyeltem a 40-re.

-
Delila_1
veterán
válasz
Fehér Mancs
#6666
üzenetére
Azt nem tudom, de változtatsd meg inkább a használatos lap hátterét egy auto_open nevű makróban:
ActiveSheet.SetBackgroundPicture Filename:= "útvonal\filenév.kiterjesztés"
-
Delila_1
veterán
Egy Excel feladat:
[Itt megtaláljátok] -
Delila_1
veterán
válasz
Fire/SOUL/CD
#6660
üzenetére
Szia!
Tanulság: ne növessz vesekövet!
Delila
-
Delila_1
veterán
Néhány tipp, amivel meglephetitek ápr. 1-én a kollégáitokat:
A mennyiségeket tartalmazó celláik formátumát az egyéni kategóriában állítsátok át náluk az alábbiak közül valamelyikre.
;-# ##0; csak a negatív számokat mutatja
;; semmit sem mutat
;;0 csak a nulla értéket mutatja
"Pozitív";"Negatív";"Zéró" itt már nem is írom, mi lesz az eredmény
# ##0;"Vigyázz, ez negatív érték!";"Ezzel még osztani sem lehet!" itt sem írom kiAz első pontosvessző előtti rész a pozitív számokra vonatkozik, az utána lévő a negatívokra, a második pontosvessző utáni a nullára.
Másféle:
# ##*@ ez jó széles cellában mutat jól, mert a cellában a szám után az a karakter (itt a @) látható, amit a * után írtatok, mégpedig annyiszor, hogy kitöltse a cella teljes szélességét.
"Rövid szakmai szöveg " # ##0 a szám beírása után a szöveg is látszik a cella bal oldalán.Az egyes cellákon állva a szerkesztőlécen látszik az érték, és műveleteket is végre lehet hajtani velük, de magukban a cellákban csak az látható, amit beállítottatok a formátumban.
-
Delila_1
veterán
válasz
HGTimber
#6652
üzenetére
A kép szerint a D2 cellában add meg a keresendő tárgy számát (nevét). Fontos, hogy fölötte lévő cellában az a név szerpeljen, ami a táblázatodban az oszlop címe.
Állj a táblázaton belül, ahonnan elő akarod csalni a tárolás helyét.
Az Adatok/Szűrő/Irányított szűrő menükbe lépve előjön a párbeszéd doboz, ahol a példának
megfelelően add meg az értékeket. Az eredmény az F és G oszlopokban jelenik meg. -
Delila_1
veterán
A personal.xls-be kell tenned egy makrót, amihez aztán tehetsz ki egy ikont az eszköztárra (ikonsorra).
sub megnyitás()
Workbooks.Open Filename:=útvonal & fájlnév_1.xls
Workbooks.Open Filename:=útvonal & fájlnév_2.xls
end subAz útvonal és fájlnév így nézzen ki: "C:\Munkakönyvtár\Alkönyvtár\Valami.xls"
A personal.xls-ről már többször volt szó itt a fórumon, ha nem ismered, keress rá. -
Delila_1
veterán
válasz
ulrik19
#6624
üzenetére
Az ir. szűrő a tartománynak azt az oszlopát szűri, amelyikhez a feltételt megadod a kritérium tartományban. Több oszlopra is adhatsz feltételt, ezek egymás mellett legyenek. Az egymás mellett lévő feltételek ÉS kapcsolatban lesznek (almafa és >3 m). Egy-egy oszlopcímhez több feltételt is adhatsz, amiket a cím alatti sorokban kell megadnod. Ezek VAGY kapcsolatúak lesznek.
Ha sok oszlop közül kevesebbnek a szűrt eredményét akarod kiíratni, a HOVA kezdősorába írd be a szűrendő tartomány oszlopcímei közül azokat, amikre szüséged van, és ez a terület legyen a hova címe.
-
Delila_1
veterán
válasz
ulrik19
#6622
üzenetére
A B4 legyen "kód", a képletet pedig írd be b5-től b10-ig.
A tartomány A4:B10, a szűrőtartomány A1:A2. Helyben szűrésnél ez is elég, ha más helyre akarod szűrni, és mindegyik oszlop tartalmát meg akarod jeleníteni, akkor két egymás melletti cella helyét add meg a hova kérdéshez. -
Delila_1
veterán
válasz
ulrik19
#6619
üzenetére
Másképp adtam meg: =HA(HIBÁS(SZÖVEG.KERES($B$1;A6));0;1), így működik.
Legegyszerűbb lenne az L1_L1-et autoszűrővel összegyűjteni, feltételként a "tartalmaz" opciót megadva az egyéni kategóriában.
Bár az nem derült ki, hogy csak 1 oszlopban, vagy többen fordulhat elő a keresett szöveg. Több oszlopnál már gázosabb. -
-
Delila_1
veterán
válasz
ulrik19
#6614
üzenetére
A 2003-ban már van.
A soronkénti ciklusnál nagyságrenddel gyorsabb a Find, azt is lehet ciklusba foglalni.
Lekérdezed a találat sorszámát, és figyeled, hogy nem csökkent-e az előző találat sorszámához képest, mert a find az utolsó találat után kezdi a keresést a lap tetejétől. -
Delila_1
veterán
Gyorsabb, ha az Excel saját keresőjét használod.
A keresőbe beviszed az L1_L1-et, és a "Listába mind" gombbal kiíratod a találatokat.
A lista tartalmát kijelölöd, és indítod az alábbi makrót:Sub gyűjt()
Dim KövSor As Range
Set KövSor = Sheets("Munka2").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(1).EntireRow
Selection.EntireRow.Copy KövSor
End Sub -
Delila_1
veterán
Az elsőhöz beírod a könyvtárakat egy oszlopba úgy, hogy a végén is legyen "\" (C:\munka\3\).
A C1-ben létrehozol egy érvényesítést - lásd #6604. Az E1-be beírod a fájlnevet.Sub Ment()
Dim ut As String
Dim FN As String
ut = Range("C1")
FN = ut & Range("E1") & ".xls"
ActiveWorkbook.SaveAs Filename:=FN, FileFormat:= _
xlNormal, Password:="", WriteResPassword:="", ReadOnlyRecommended:=False _
, CreateBackup:=False
End SubEz a makró azt csinálja, amit kértél.
A második kérdésedhez az FKERES függvényt alkalmazd.
-
Delila_1
veterán
A 3. legördülő megengedve: =indirekt(a1&Th)
A (termék és)Th nevű listában sorolod fel a Termékek egyes tagjaihoz tartozó helyiségeket.
Jó kis képzavarral, az előbb az első terméked a PC volt. A PC-hez tartozó földszint, emelet és szuterén a PCTh nevű oszlopban lesz, a monitorhoz tartozóak pedig a MonitorTh nevezetűben.
-
Delila_1
veterán
Példa:
A Munka2 lap A oszlopában felsorolod a termékeket (PC, Notebook, Monitor). Az oszlopot kijelölöd, és nevet adsz neki (Beszúrás/Név/Név megadása), legyen a név Termékek.
Ugyanezen a lapon a B oszlopba beviszed a PC típusokat (gyártókat, vagy amit akarsza PC-kről), ennek az oszlopnak a neve egyezzen meg a Termékek oszlopban található nevével, vagyis PC névvel illetsd. A következő oszlopba a következő termék adatait vidd fel, és az oszlop neve egyezzen meg a következő termékkel.A Munka1 A1 cellájába érvényesítés kerül. Adatok/Érvényesítés. A Megengedve legördülőből a Listát választod, a Forráshoz =Termékek kerül.
A Munka1 B1-ben a forrás =INDIREKT(A1)A második kérdésedet pontosítanod kellene. A blokkolandó cellák pontos helye, és a különböző feltételek ismerete szükséges hozzá. A cellák zárolása csak a lapvédelem bekapcsolása után hajtódik végre, de makróval meg lehet oldani, hogy valamilyen feltételtől függően más-más cellák legyenek zároltak.
-
Delila_1
veterán
... és a szám, amihez a két értéket meg kell keresni, az M1 cellában van.
-
Delila_1
veterán
Egy másik megoldás, ha a címsor helye az A1:J1 tartomány:
A kisebb érték: =INDEX(A2:K2;1;HOL.VAN(M1;A1:K1;1))
A nagyobb érték: =INDEX(A2:K2;1;HOL.VAN(M1;A1:K1;1)+1)
Ez csak akkor igaz, ha a címsorban lévő értékek emelkedő sorrendben vannak. A leírásodból úgy látszik, ez a feltétel adott. -
Delila_1
veterán
Az egyik üres lapodat nevezd el "Találatok"-nak, és a Munka1 címsorát másold át oda.
A Munka1 A1 cellájába írd be a keresendő adatot.
Sub Kigyujtes()
Application.ScreenUpdating = False
Sheets("Találatok").Select
Rows("2").Select
Range(Selection, Selection.End(xlDown)).Select
Selection.Delete Shift:=xlUp
Sheets("Munka1").Select
Cells(1).Select
sor_k = 2
sz = Selection.Value
Cells.Find(What:=sz, After:=ActiveCell, LookIn:=xlFormulas, LookAt _
:=xlPart, SearchOrder:=xlByRows, SearchDirection:=xlNext, MatchCase:= _
False, SearchFormat:=False).Activate
sor = Selection.Row: sor_m = sor + 1
Rows(sor).Copy Sheets("Találatok").Rows(sor_k)
sor_k = sor_k + 1
Do 'Keresés ismétlése
Cells.FindNext(After:=ActiveCell).Activate
sor = Selection.Row
Rows(sor).Copy Sheets("Találatok").Rows(sor_k)
sor_k = sor_k + 1
Loop While sor >= sor_m
Sheets("Találatok").Select
usor = ActiveSheet.UsedRange.Rows.Count
Rows(usor).Select
Selection.Delete Shift:=xlUp
Cells(1).Select
Application.ScreenUpdating = True
End SubEz a makró kigyűjti a Találatok lapra a kért adatokat.
Remélem, megfelel, mert ma csak délután leszek gép közelében.
-
Delila_1
veterán
=DARABTELI(A:A;"*BASF*") & " rendszer" és
=DARABTELI(A:A;"*Austrotherm*")Az A:A helyett az az oszlop szerepeljen, ahol az adataid vannak. A képletben a szövegek elején és végén azért van csillag, mert - amit nem írtál - meglehet, hogy egy-egy cellában nem önállóan szerepel a BASF, vagy az Austrotherm szó. Ha igen, a csillagokat elhagyhatod.
-
Delila_1
veterán
válasz
WildBoarTeam
#6528
üzenetére
Hasznosabb lesz, ha Fire bedob egy újabb, vitára alkalmas feladatot. Úgy látszik mindnyájan nagyon ráérünk...
-
Delila_1
veterán
válasz
Fire/SOUL/CD
#6523
üzenetére
Véletlenül kattintottam erre az orcára, és már nem akartam módosítani.

-
Delila_1
veterán
válasz
WildBoarTeam
#6491
üzenetére
=darabteli(tartomány;">0")
-
Delila_1
veterán
válasz
WildBoarTeam
#6485
üzenetére
Köszönöm a figyelmességet és a szép virágot, a többi hölgy nevében is.
-
Delila_1
veterán
Ez a makró pontosan ezt csinálja.
Ha pl. a listádban szerepel Béla, Balázs, Bernadett, Boglárka, Berta, Borisz, és Brigitta, és ezek közül Bernadett sorát akarod látni, akkor a C1-be ezt írd: bern. Szóval annyi karaktert írj be, ami már egyértelműen azonosítja azt az adatot, amelyiknek a sorára szeretnél szűrni. A kezdőbetű az összes B-vel kezdődő sorra szűr.
Új hozzászólás Aktív témák
- Macbook Air M3 15" 16GB 256GB 100%
- Lenovo ThinkPad X1 Yoga G6 (6th Gen) - i7-1185G7, 32GB, 512GB SSD, multitouch + TOLL
- Samsung Galaxy A54 128GB,Átlagos,Adatkabel,12 hónap garanciával
- Lenovo Ideapad 3 : I3 10110U / 4GB / 256 GB SSD / Win 11
- Microsoft Surface Laptop 3 13.5" fekete i5-1035G7 16GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest





1;"A")+DARABTELI(A1
Fferi50
