nem darabszámra kevesebb a leégett EV hanem arányaiban is. Sokkal kevesebb. A kormányok szeretik kiszolgálni a pillanatnyi hisztit amivel jópontot gyűjthetnek.
A baj inkább azzal van, hogy másképp ég az aksi, mint amit megszoktunk. Nagyon másképp. Nem értek a témához, de pl. itt arról írtak, hogy egy átlag autó oltásához 2000-4000 liter vizet használnak el, míg egy kigyulladt Teslához 90 000 liter vízre volt szükség, de rossz esetben akár 150 000 literre is szükség lehet.
(Hírek kapcsán ha megnézed a légikatasztrófákat meg az autós baleseteket, ott is a lezuhant repcsik a címlapsztori, mert kivédhetetlen, mélyebben érinti az embert, mint egy átlag karambol, hiába halnak meg nagyságrenddel többen autós balesetekben. Szerintem ez is közrejátszik az ilyen tüzek hírértékében az "újdonság varázsa" mellett.)
Találtam egy másik videót is, ami egészen jól elmagyarázza, hogy miért piszok nehéz egy vízhatlan, oxigén hiányában, saját magában égő és iszonyatos hőt termelő akkupakkot eloltani, és mikkel próbálkoznak ellene.
[ Szerkesztve ]