Új hozzászólás Aktív témák

  • Fenyő

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz TIT #3 üzenetére

    Hardveresen a legtöbb tekintetben igen persze (talán a C64-nek a grafikus sprite kezelése volt jobb), de nem is csoda, jóval később jött ki, de mire igen már megkésett, addigra egyrészt a korábbi 8 bites gépek (C64, Amstrad CPC, ZX Spectrum) már letarolták a piac nagy részét, másrészt már megjelentek az első 16 bites gépek. Harmadrészt pedig a szoftverellátottság sem volt vmi fényes, alig volt natív ep128-as progi, ami kihasználta volna a hardverben rejlő lehetőségeket, a legtöbb játék pl zx spectrum vagy Amstrad cpc átirat volt, a szebbek voltak a cpc-ről átírtak mint a sorcery is:

    Egyébként mikor elfogott a nosztalgikus kedv és rátaláltam erre az emulátorra, alig emlékeztem már a játékok nevére, de ahogy elkezdtem bíbelődni vele sorra jöttek vissza az emlékek a memóriám vmi elfeledett hátsó fiókjaiból :DDD , Turbo Rudi, Trubo Esprit, Beach Head, Manic Miner, Nodes of Yesod, Wriggler, Fred, Batman, Space Invaders, Galaxians, Bruce Lee, Race Ace, Raid over Moscow, Eggs of Death, Impossible Mission stb, sajnos a Sorcery nem volt meg, meg a magnós töltés sem volt egy villám (kb 6-8 perc / porgram), irigyeltem is haver C64-esét akinek floppyja volt hozzá.

    szalai56: Örülök ha tetszett ez a kis szösszenet. :)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés