Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elden Ring

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:14:43

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#701) persil válasza ForRedGlory (#699) üzenetére


persil
nagyúr

"To use an Ash of War in Elden Ring, you need to either press or hold L2 on PlayStation, or LT on Xbox, depending on the technique. On PC, hold Shift and press right-click."

Shift+jobb eger gomb.

Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html

(#702) ForRedGlory válasza persil (#701) üzenetére


ForRedGlory
félisten

:R

(#703) nyamsas válasza ThySoul (#566) üzenetére


nyamsas
aktív tag

Ezekre gondoltál? Hát, én ezektől baromi messze vagyok még.

[link]

Nagyon, nagyon kezdő vagyok. Egyenlőre ki se merek mozdulni az első 2-3 megyéből.
Tegnap este átnéztem egy másik világba, portáloztam egyet. Majd összef*stam magam, annyira horrorisztikus volt.
Megláttam egy kis mob féleséget, mondom lecsapom. 1 hitelt... :D

Nekem ez a game, a Berserk animét, mangát juttatja eszembe, a játék hangulata nagyon hasonlit az animére. Még a fegyverek egy része is. :)

(#704) Bad Pritt válasza nyamsas (#703) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

A Berserk egy alap inspiráció Miyazaki számára, korábban a Dark Souls 3-ról is rengeteget írtak ezzel kapcsolatban, az még nyilvánvalóbb volt amúgy.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#705) Rony949


Rony949
őstag

:K

(#706) Bad Pritt


Bad Pritt
nagyúr

Vigyázzunk, hogy nevezzük el a karaktereket. :D

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#707) ThySoul válasza Bad Pritt (#704) üzenetére


ThySoul
senior tag

Olyat láttam hogy ebben már nem lesz lehetőség Berserk kinézetet osszerakni mert nincs hozzá megfelelő fegyver :(

(#708) ThySoul válasza nyamsas (#703) üzenetére


ThySoul
senior tag