Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#75958) *Lacko*


*Lacko*
újonc

Sziasztok,
Szeretnék segítséget kérni a tapasztaltabbaktól.
EBayen eladtam egy erősítőt, postáztam, rendben megérkezett külföldre.
A kézbesítést követően nyomban Írt a vevő, Hogy az erősítő használhatatlan. Amikor bekötötte, Elkezdett füstölni, és a piros visszajelző led villogot rajta.

Én postázás előtt pár héttel próbáltam, és tökéletesen működött.

Nyitott egy refund case-t, de nekem kétségeim vannak. Egyrészt az erősítő kezelési útmutatójában felhívják a figyelmet, hogy lehetőleg minősített szakműhelyben helyezzék üzembe. Másrészt, ha igaz, amit a vevő állít, nem tudom, hogy a szállítás közben nem történt-e vele valami a DHL-nél.
És nyilván azt sem tudom, hogy a vevő nem okozott e kimeneti zárlatot. Vagy a páralecsapódás miatt nem volt-e belső zárlat. Mint ahogyan Nyilván én sem tudom bizonyítani, hogy kipróbáltam a küldés előtt.

Mindazonáltal nem érzem magam felelősnek, és nem gondolom azt hogy vissza kellene vásárolnom. (Ha visszafizetném, akkor még nekem kell megjavíttatnom, amit a vevő esetlegesen elbarmolt, majd ujra eladni)

Főleg úgy hogy a hirdetésbe beírtam, hogy használt termékről van szó nem vásárlom vissza.

Ti mit javasoltok?

Van az ebay-nek valamilyen jogi osztálya, aki kivizsgál és döntést hoz?

Mi várható?

Köszi előre is!

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.