Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#75902) V/ válasza tbalint3 (#75900) üzenetére


V/
Topikgazda

Kösz hogy ránéztél a linkre :((
Ez lehet hogy segít, az utolsó számjegy nem ∞:

A nemzetközi küldeményeket nálunk Magyarországon is máshogy kezelik, mint az országon belülieket.

Amit én megnéztem a német postánál azok 2019-es információk és nemzetközi küldemény.
Még egyszer leírom:
az ajánlott levélküldemény 500 g-ig 6,2 €
árút tartalmazó küldemény 500 g-ig 5,95 €

az ajánlott levélküldemény 1000 g-ig 9,5 €
árút tartalmazó küldemény 1000 g-ig 9,25 €

Komolyan nem értem még a méreteket is leírtam, ajánlott levélként el lehet küldeni azokat amit felsoroltál. Minek írnák azt hogy a szélesség 9 cm hosszúság 14 cm és max 90 cm, úgy hogy egy oldal nem lehet 60 cm-nél hosszabb?
Ha valaki meg eladó, akkor adja fel Warenpost International küldeményként ha nem vennék át tőle normál levélküldeményként.

De egy segítség a Német postától: Die Unterscheidung findet ausschließlich über den Inhalt statt. Die Regelungen in Bezug auf Größe und Gewichte sind genau wie der Preis ohne Sendungsverfolgung identisch.

Itt írják a dolgokat.
Az eladókat meg nem értem, a postaköltséget a vevő fizeti ki, nem mindegy neki? De valójában nem történt hatalmas mértékű emelés.

[ Szerkesztve ]

(#75903) tbalint3 válasza V/ (#75902) üzenetére


tbalint3
tag

Nézd én megnéztem a belinkelt oldalakat. :K Át is küldtem az eladónak, de szerinte idén jan 1-től akkor sem lehet feladni.
Most őszintén ezek után, szerinted mi értelme lenne nekem egyszerű külföldi vásárlóként vitát nyitni erről az eladóval? Neki ezt mondták a helyi postán, kész. Felajánlotta hogy vagy a 9 eurós tn nélküli paket vagy esetleg Hermes XS packchen 9,79 euróért trackinggel. Utóbbit választottam.

[ Szerkesztve ]

(#75904) V/ válasza tbalint3 (#75903) üzenetére


V/
Topikgazda

Küldtem egy pü-t is.
2,5 €-ért tud nyomkövetési számot venni és akkor 2 kg-ig 11,39 € a nyomkövetet kis csomag. Ha meg nem magánszemély akkor mag az amit írtam, a Warenpost International 1 kg-ig jó az ár, afelett meg a csomag az olcsóbb.
Persze igazad van, némelyik egy kicsit tö.....en

[ Szerkesztve ]

(#75905) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Tapasztalatotok szerint meddig tart itthon, amig elvamoljak US -bol erkezett csomagot? Egy hasznalt cpu -rol van szo, erteke 11k, es 2k volt a posta. Sajnos nem tudom, itthon hogyan mukodik.
Tracking szerint mar 2 napja naluk van, es mar nagyon kellene. Egyebkent durva, hogy jan 10 -en postaztak, 14. -en mar Bp.-n volt.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#75906) venom8888


venom8888
őstag

Sziasztok. Az elkuldott termekemhez nem kaptam a postan Tracking numbert, es az ebay azt irja hogy meg nem lett kiszallitva. Tegnap meg kellett volna erkeznie, lehet meg is erkezett,csak az ebay nem tudja most hogy kiment e a cucc vagy sem?

(#75907) V/ válasza MPowerPH (#75905) üzenetére


V/
Topikgazda

Kaptál sms-t vagy levelet hogy vámolni fogják? Ettől függetlenül a Nemzetközi Kicserélő központban tartózkodhat 2 óra és 6 nap közt mire tovább küldik. Ha nem a Posta nyomkövetőjében nézed akkor hamarabb lesz információd.

(#75908) MPowerPH válasza V/ (#75907) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem, meg nem kaptam visszajelzest. Akkor varok.

Don't Tread On Me

(#75909) V/ válasza venom8888 (#75906) üzenetére


V/
Topikgazda

Te küldted el?
Ha nem ajánlottan adod fel, akkor nem kapsz nyomkövetési számot, ez nem volt valami jó ötlet, ha legalább 1500 Ft az értéke, külföldre 1090 Ft az ajánlott, de ha elveszítik akkor jár a 9400 Ft-os átalány kártérítés és lehet követned a mozgást.

Ha neked küldték:
Van egy jóslat az érkezésre, semmi fix, hogy meg kell érkeznie, ha ennek az időtartamnak a végső dátumát eléri akkor onnantól számítva van 30 napod reklamálni a meg nem érkezést. Szerintem várj még úgy 10 napot.

[ Szerkesztve ]

(#75910) venom8888 válasza V/ (#75909) üzenetére


venom8888
őstag

En kuldtem el,es nem 1500 ft.
De nex day kiszallitassal kuldtem 1 class, tehat tegnap meg kellett erekznie. De az ebay en nezem a termekem lapjat,es irja hogy kiment,mert ugye jeloltem hogy shipped.De mikor lesz abba a fazisban hogy delivered? MAr csak azert is,mert gondolom addig nem kapom meg a paypallon ebay altal visszatartott penzt a termekemert.

[ Szerkesztve ]

(#75911) V/ válasza venom8888 (#75910) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor lenni kell nyomkövetési számnak. Nem kaptál semmi papírt a postán? Az ilyen küldemények követhetőek.
Az eBay nem tudja frissíteni az információt, a címzett tudja leigazolni a kézbesítést ha átvette.
A 21 napos várakozásnak köze nincs a kézbesítéshez. Ha még pozitívan is értékel a vevő akkor is 21 nap.
95%-ban akkor megérkezett, remélhetőleg nem a statisztikai 4 %-ba esett a küldeményed ami 3 napos késés és nem az 1 %-os elvesztésbe.
Mely országba ment egyébként?

[ Szerkesztve ]

(#75912) V/


V/
Topikgazda

Egy kicsit off, de annyira mégsem. A cikkben van 2 link az ellenőrzésre.

Collection #1 néven felkerült a hackerfórumokra egy 2,7 milliárd soros adatbázis, amely több mint 1,1 milliárd egyedi emailcímre és jelszó kombinációra bontható.

A címet és a jelszót ne egymás után ellenőrizzétek. ;]

[ Szerkesztve ]

(#75913) llaszlo


llaszlo
veterán

Az androidos mybidder app, hogyan működik?
Beállítom a maximumot meg egy időt, aktíválom. Aztán minden megy automatikusan?
Mert volt olyan, hogy nem licitált pedig az eladási ár az általam kínáltt maximum alatt maradt.

(#75914) V/ válasza llaszlo (#75913) üzenetére


V/
Topikgazda

A licit megtételének ideje is számít, mert aki előbb tett meg ugyanannyit mint te, azé lesz a nyerő és a licit lépcsőket is figyelembe kell venned. Ez az Összefoglaló, 6. Licitálás és hogyan törölhetünk egy tévesen leadott licitet? végén látható. Pl: 5,49 $-al te csak 5 $-ig licitálsz. Illetve ha 5,26 $ a licit, akkor neked 5,76-ot kell írnod.

[ Szerkesztve ]

(#75915) darvinya válasza V/ (#75912) üzenetére


darvinya
titán

Nem találja felhasználó email címet, valószínű ezután már igen, mivel megadtam. :D

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#75916) tbalint3


tbalint3
tag

Kicsit OFF, de azért megemlítem:
Itt a Kínai Posta hivatalos nyomkövető oldala: http://intmail.183.com.cn/qps/yjcx
Ha valakinek esetleg jól menne a Mandarin nyelv :DDD

Kipróbáltam és jól működik, részletesebb is mint a https://track-chinapost.com/ , jóval!
Google fordító meg egészen kulturáltan lefordítja a státuszokat.

[ Szerkesztve ]

(#75917) Jhonny06


Jhonny06
veterán

Sziasztok!

Ha nem kaptam meg a terméket, akkor hogy érdemes úgy case-t nyitni, hogy biztosan refund-ot kapjak? Először arra kattintottam a termék mellett, hogy "I didn't receive" it, de ezt még nem engedte, mert még nem járt le az eBay által kiszámolt shipping határidő, ezért "Missing item or pieces" kategória alatt nyitottam és elutasították. Közben utána olvastam, hogy ez a kategória nagyon szopatós és folyamatosan elutasítja az eBay a jogos requesteket is, ha így nyitod. Meg kellett volna várni a határidőt és "I didn't receive it"-re kattintva nyitni, vagy ilyenkor mi a legjobb megoldás? Írtam az eBay-nek mailt, de gondolom ha már nyitottam egy case-t, akkor veszett ügy.

(#75918) V/ válasza Jhonny06 (#75917) üzenetére


V/
Topikgazda

A meg nem érkezésre akkor nyitunk requestet amikor az idő letelt, várd meg.
Ha tényleg nem jön meg akkor full refund van. Én nem olvastam utánna, tapasztalat de ez nem igaz: folyamatosan elutasítja az eBay a jogos requesteket is . Ez hülyeség. De kérlek ne linkeld azt ahol olvastad neked azt elhiszem, de hogy mostanában ez igaz lenne az kétséges. Van aki reklamál de bizonyítéknak még egy képet sem tesz fel, persze hogy elutasítanám én is.

Ami nem érkezik meg annál nem tudhatod hogy hiányosan kaptad-e, így jogos az elutasítása az ilyen request-nek.
Figyelmedbe ajánlom az Összefoglaló, 4. Az eBay-en probléma rendezés (Request, Case) indítás, ha nem érkezett meg a vásárolt termék, vagy ha a vásárolt termékkel gond van.leírásokat.

[ Szerkesztve ]

(#75919) Jhonny06 válasza V/ (#75918) üzenetére


Jhonny06
veterán

Írtam nekik, hogy lehet, hogy rossz kategóriát választottam (nincs tapasztalatom ebben), de ettől még teljesen jogos a request. Én nem érzem fair-nek az elutasítást. Ha valaki ki akarná játszani a rendszert és direkt valami más kategória alatt nyitni case-t, akkor megérteném, de ez majdnem ugyanaz a kategória.

Amúgy az az eBay által kiszámolni idő nyilván semmire nem jó, mert 1,5 hét és 2 hónap között kb. bármikor megjöhet a csomag.

Szerk.: Direkt rákerestem arra, hogy "eBay Missing parts and pieces" (nem biztos, hogy karakterre pontosan ez volt) és tele van fórum bejegyzésekkel, hogy ezt a kategóriát nagyon "nem szereti" az eBay és folyamatosan az eladónak kedvez. Elvileg erre Buyer Protection sincs, de ebben nem vagyok biztos.

[ Szerkesztve ]

(#75920) V/ válasza Jhonny06 (#75919) üzenetére


V/
Topikgazda

Hogy lenne már jogos amikor még szállítás alatt van. Fordítsd már le amit írtál. Hiányzó elem vagy darab a termékből.
Az ebay vásárlói védelem azon alapszik ghóhogy van egy a megérkezési visszajelzésekből kalkulált elvárható szállítási idő, ha annak a z utolsó dátuma letelik van 30 napod reklamálni.
Ha megérkezik a dolog és leigazold hogy megérkezett akkor van lehetőséged onna számolva 30 napig a minőségi kifogásokra requestet indítani. Persze nem várunk napokat, ha kibontjuk és gond van, azonnal kezdeményezzük.

Ne gyere már a fórum akár több éves bejegyzésével, hazugság hogy a jogos reklamáció elutasítja az eBay.
Ha gondod van az első reakció mindig az eladóé, ha nem tudtok megegyezni, csak akkor jön képbe az eBay. Ha az eladó elutasítja az a ő döntése.

[ Szerkesztve ]

(#75921) Jhonny06 válasza V/ (#75920) üzenetére


Jhonny06
veterán

És honnan veszik, hogy még szállítás alatt van, amikor tracking sincs hozzá és a világ másik végéről jön? Kiszámolnak valami algoritmus alapján egy random dátumot, amikor kb. 1,5 hét és 2 hónap között bármikor megérkezhet, mint írtam. Ha meg várok 2 hónapot, akkor nem tudok case-t nyitni.

Értem én, hogy rossz kategória alatt nyitottam, de annyi eszük nincs, hogy ettől még megvizsgálják, hogy tényleg megérkezett-e és ha nem, akkor ugyanúgy refund-ot adnak? Az, hogy egyáltalán nem érkezett meg a termék egy erősebb request, mint hogy hiányosan érkezett meg, tehát nem értem, hogy miért problémáznak a rossz kategórián. Hozzáteszem, hogy természetesen indoklás nélkül zárták a case-t, tehát maximum találgatni lehet, hogy mi a probléma (de gondolom ez).

"Ne gyere már a fórum akár több éves bejegyzésével, hazugság hogy a jogos reklamáció elutasítja az eBay."

Ha ténylegesen rákeresnél arra, amit írtam, akkor látnád, hogy rengeteg jogos reklamációt elutasít az eBay. És ezek szerint híreket se olvasol, mert tele van folyamatosan azzal a külföldi sajtó, hogy teljesen össze-vissza bírálják a case-eket. Valamikor szélsőségesen a vásárló, valamikor meg az eladó oldalára állnak.

[ Szerkesztve ]

(#75922) V/ válasza Jhonny06 (#75921) üzenetére


V/
Topikgazda

Olvasd már el az Összefoglalót, kérlek. De segítek.

3. A problémák megoldása a vásárlói védelem keretében
Hogyan működik?
Az eBay vásárlói védelmet nyújt a regisztrált tagjainak (eBay Buyer Protection).
Abban az esetben, ha a rendelt küldemény nem érkezik meg, vagy nem azt kapod, amit rendeltél (nem olyan minőség, eltérés stb.), lehetőséged van egy Case-t (ügy, vita) indítani, itt tudsz kommunikálni az eladóval, a kártérítés vagy refund ügyében. Case-t a legkésőbbi becsült - Estimated Delivery dátumtól vagy a megérkezéstől számított 30 napon belül tudsz nyitni az eBay felületén keresztül ha nem egy országban vagy az eladóval, ha azonos az ország, akkor 7 nap.
Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem.
Megjegyzés: Az eBay-en megadott küldemény várható érkezési időtartam (Estimated delivery) egy, az eBay programja által becsült statisztikai átlag. Nem az eladó által vállalt garantált szállítási idő.

Amennyiben az eladó nem mutat hajlandóságot az ügy rendezésére (nem válaszol 3 munkanapon belül, vagy látványos módon húzza az időt), akkor a Case megnyitásától számítva 30 napig lehet az eBay segítségét, döntését kérni a vitában. (ask us to step in and help)
Ez esetben az eBay dönti el, hogy ki a kedvezményezett, te vagy az eladó.
Ha nem felel meg a döntés számodra, akkor a sérelmes döntés időpontjától számított 30 napon belül lehet felülvizsgálatot (appeal) kérni, amely során dokumentumokkal kell alátámasztani, hogy miért nem fogadjuk el a döntést. Erre persze az eladónak is van joga.
A sorrend az, hogy elküldünk egy kérést az eladó felé a problémáról (request), arra vagy reagál, vagy nem, ha a megoldás megfelel számunkra, akkor elfogadva zárjuk a kérést.
Ha nem felel meg nekünk, nem reagál, ekkor indíthatjuk a case-t és majd annak keretében kérhetjük az eBay döntését, ha akkor sem sikerül megegyezni.
Az eBay szabályai a vásárlói védelemről

[ Szerkesztve ]

(#75923) Jhonny06 válasza V/ (#75922) üzenetére


Jhonny06
veterán

Tisztában vagyok vele, de ez nem változtat azon, hogy a customer service-en valószínűleg biorobotok dolgoznak, akik képtelenek értelmezni azt, amit írok.

(#75924) V/ válasza Jhonny06 (#75923) üzenetére


V/
Topikgazda

De olvasom Csak a sok hülyeséget nehéz kiszűrni. Minden eset más, amit ott olvasol az nem mindig teljes információkat tartalmazza.
De akkor egy aktuálisat csak adjál meg, vagy azt hogy hol van ez a tele a külföldi sajtó.

De lényegtelen, én nem bocsátkozom a te esetedbe jóslásokba, de az tény hogy nem az aktuális szituációnak megfelelő lépés történt részedről.
Számold ki hogy mikor jár le a vásárlás napjától számolt 30 nap és a 31-en reklamálj. Azt azért vedd figyelembe, hogy 10-12 napot a postai szállítások kiszámíthatatlansága miatt célszerű várni.

[ Szerkesztve ]

(#75925) MPowerPH válasza V/ (#75907) üzenetére


MPowerPH
félisten

No, az tortent, hogy ma megjott a csomag. Ra van irva, hogy 36 dollar az erteke. Senki nem kuldott semmit, nem kellett fizetnem, pedig elvileg 27% -os afa ala esett volna az erteke alapjan. Atcsuszhatott a vam -on, vagy valamit beneztem a szabalyokat illetoen? Maganszemelykent vasaroltam, igy tan $20 -ig voltam adomentes?!

Don't Tread On Me

(#75926) V/ válasza MPowerPH (#75925) üzenetére


V/
Topikgazda

Semmi különleges nem történt, mert 42,18 USD-ig nem kell fizetni áfát.
Ha 22 € azaz ~25 $ az érték nem foglalkoznak az üggyel, ha az értéke után az Áfa nem éri el a 10 €-t akkor azt nem kell megfizetni, az az érték aminek ennyi az áfája az lenne $-ra átszámítva a 42,18 ebben a hónapban.
Esetleg ránéztek, de nem a ráírt érték alapján lett az a döntés, hogy nem kell fizetni, bár ez is az értékhatár alatti összeg.
Átvilágítón átfuttatják aztán az alapján döntenek hogy kérnek vételár igazolást vagy nem kérnek.

[ Szerkesztve ]

(#75927) MPowerPH válasza V/ (#75926) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ertem, es koszonom a felvilagositast!

Don't Tread On Me

(#75928) V/


V/
Topikgazda

Az eladott dolgok külföldre szállításához kiegészítés
A Magyar Posta február 1-től és július 1-től is emeli árait.
Súly kategóriákat szüntettek meg, alul láthatjátok a képen a különbséget, ez alapján meg állapítható hogy EU-ba 2000 g-ig 7050 Ft helyett 5280 Ft lesz a díj.
De ez nem öröm, mert ezt már 500 g-tól fizetjük, az eddigi 1501 g-tól kezdve.
Így nyugodtan tehetünk a 60 dkg-os valami mellé egy téglát, nem fog többe kerülni, de hagy dolgozzanak már meg a pénzükért ;]

Ajánlott most 1090 Ft új ár 1230 Ft
Értéknyilvánítás 460 Ft új ár 515 Ft
Tértivevény 495 Ft új ár 545 Ft

Ha értékesebb és 500 g-nál nehezebb dolgot küldenénk EU 1. zónába, akkor az MPL Europe Standard csomag a jobb választás az érték biztosítás miatt, nem a levélküldemény.

[ Szerkesztve ]

(#75929) MaRTiNuS


MaRTiNuS
csendes tag

Sziasztok,

Most először szeretnék eladni ebayen és a következő hibaüzenet jön vissza. Enged a Paypal kiválasztására rányomok a fizetésre és utána:

Mi lehet a probléma?

Köszönöm előre is a segítséget!

(#75932) V/ válasza MaRTiNuS (#75929) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha el akarsz adni akkor hogy jön ez ide? Enged a Paypal kiválasztására rányomok a fizetésre Nem te fizetsz, hanem a vevő.
De ott a szövegben, miért nem fordítod le?
De gondolom mást akarsz kérdezni. Több oka is lehet ennek az üzenetnek.
Össze van rendelve az eBay és a PayPal fiókod?
Kontoeinstellungen, PayPal-Konto
Illetve ez be legyen állítva PayPal-ra: Zahlungsmethoden für Verkäufergebühren
Itt még ebben a sorban Verkaufen bei eBay: Wenn Sie Ihren Artikel einstellen, legen Sie die Zahlungsmethode fest, die Sie von Käufern akzeptieren. van ez a link kattints rá és ad információt Einstellungen bei eBay ansehen und aktualisieren.
Ez alatt ellenőrizheted a Paypal fiók dolgait. Werden Sie verifiziertes PayPal-Mitglied!-re kattintva
Ha ezt látod amikor itt belépsz a PP fiókba akkor valami más lesz a gond, nem a PayPal:

Az eladáshoz megvannak a minimum feltételeid? A PayPal fiók meg teljes jogú legyen.
Egyébként a fizetési dolgokat célszerű az eladási szabályoknál előzőleg megadni.
Kontoeinstellungen, Rahmenbedingungen és ott a Zahlung, de a többi beállítást, a szállítási és a visszaküldés szabályt is elsőként megalkotni és csak azután hirdetést feladni, akkor eleve feladja ezeket az előzőleg beírt opciókat.
Neked gondolom a német jobban megy mint nekem, ha már ott akarod feltölteni a hirdetést, így nem igazán tudok segíteni. Annyi is hiányzik, hogy németként vagy magyarként működnek a dolgaid. Mert ott a német PayPal-t esetleg másként kell beállítani az eBay-es fizetéshez és itt a topikban nem biztos hogy tudnak segíteni.

[ Szerkesztve ]

(#75933) MaRTiNuS válasza V/ (#75932) üzenetére


MaRTiNuS
csendes tag

Ezek a beállítások:





(#75934) V/ válasza MaRTiNuS (#75933) üzenetére


V/
Topikgazda

Teljesen felesleges volt az általános fiók beállításokat feltölteni.
Nálam ebből áll a bal oldali menü:

A PayPal-Konto részt az megnézted? Mert az volt a gondod hogy a PayPal-t nem lehet választani nálad.

Annyit még leellenőrizhetnél hogy amikor a jobb oldali Mein eBay menüben választod a Verkaufen-Übersicht pontot, milyen havi limitet jelenít meg? Monatliche Verkaufslimits rész, ez ugyan nem befolyásolja a PayPal dolgot, csak ott neked az 500 $-t írja?
Egyébként nem egyformán adhatsz fel hirdetést az USA eBay oldalon vagy német, vagy az angol oldalon, néha mások a feltételek.

[ Szerkesztve ]

(#75935) MaRTiNuS válasza V/ (#75934) üzenetére


MaRTiNuS
csendes tag

Ez a PayPal konto részen belül van és már van átállítva benne egy két dolog. Az egyik fiók 500$/10db limites a másik 5000$/100limites. Két külön fiókról beszélek két külön paypallal és jött a probléma, hogy nem tudott két külön ember se vásárolni, mert a paypallal volt valamit gond. És ekkor kezdtem ilyen tesztből felrakni hirdetést oda vissza.

Rámegyek a vásárlásra, rendbe van. Kiírja a címet választani lehet Paypalt és Credit cardot, ez is rendbe van és mikor a fizetésre rámegyek akkor dobja vissza az üzenetet.

(#75936) V/ válasza MaRTiNuS (#75935) üzenetére


V/
Topikgazda

Saját magadtól vásárolni nem lehet.

(#75937) MaRTiNuS válasza V/ (#75936) üzenetére


MaRTiNuS
csendes tag

Egyértelmű. Írtam két külön acc két külön paypal semmi köze egyiknek a másikhoz. Miután 2 német ember se tudott vásárolni akkor jött, hogy teszteljem a kettő között és ugyanaz a hiba jött elő.

(#75938) V/ válasza MaRTiNuS (#75937) üzenetére


V/
Topikgazda

És ha az ő PayPal-ukkal volt gond?
Volt német szállításod megadva?
Van az eBay hirdetésed és meg akarod venni valaki más PayPal fiókjával, ahol semmi sem a tied? A PayPal azonosító, a lakcím, se bankkártya, bankszámla, sem a név, telefonszám? Pénz hogy van a PayPal fiókon?

(#75939) MaRTiNuS válasza V/ (#75938) üzenetére


MaRTiNuS
csendes tag

Két független fiók két független paypal. Csak mindkettőnél ugyanaz a hiba. Igen volt német szállítás. De a magyar se megy.

Miután kiderült a gond akkor kezdtem el teszt céljából a két fiúk között eladást csinálni, hogy lássam mi a hiba.

(#75941) V/ válasza MaRTiNuS (#75939) üzenetére


V/
Topikgazda

A PayPal fiókod ellenőrzése az eBay-ről indulva azt a képet adta fel amit linkeltem?
Esetleg privátba küldj egy hirdetés linket, én is kipróbálom.

De tényleg célszerű lenne az eBay fiókban a PayPal beállításokat leellenőrizni, mert akár elírás is lehet az e-mail címnél, bár ha az eBay ről indítottad a PayPal összerendelést jónak kellene lenni.
Az akkor az beléptet a PayPal-ra (e mozzanat előtt a PPrből ki kellene lépni) ott kapsz egy linket amivel visszalépsz az eBay-re és akkor jó az összerendelés. A végén ezt ki si írja.
A jutalék fizetés beállítás és a többi az ezután jönne.

Megnéztem újból a linkelt képeidet, egyik sem a PayPal beállítás az eBay-en, mert a böngésző címsorában nem ez olvasható:
https://my.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?MyeBay&CurrentPage=MyeBayPayPalAccounts....

Ez van:
https://my.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?MyeBay&CurrentPage=MyeBayPreferences&........

Így azért lehet eltérés, de csak nézd már meg a PayPal-Kontoinformationen részt. Az Összerendelés is meghibásodhat, egy szétkapcsolás és újbóli összerendelés esetleg javít

(#75942) spae


spae
aktív tag

Hali!

Lenne egy kérdésem, vagyis kettő!

Az első: Vásároltam az eBayen, Németországból, paypallal kifizettem, el is indult a csomag, követem is, de már több mint két hete két hely között, Börnicke, Germany, és Feucht, Germany megy a csomag kb. naponta oda-vissza! Ilyenkor mi van, találkozott már valaki ilyennel?

Második: A másik pedig thaiföldről jön, már kb. a hatodik csomag ugyanattól az eladótól, szóval nem hiszem, hogy az ő hibája.
Elindult a csomag thaiföldről, átkerült Németországba, Frankfurtba, onnan továbbment, most azt írja, hogy a helyszín IPZ Niederaula, Germany, és az aktuális állapot: Returned to Warehouse. Ez mi lehet?

A segítséget előre is köszönöm!
Peter

(#75943) V/ válasza spae (#75942) üzenetére


V/
Topikgazda

Az első, nem találkoztam, de hibás is lehet a adatbázis. Mi a száma?
Második, annak is mi a száma?
Mindkét esetben mi a kézbesítés várható határideje? Ha benne vannak az időben, akkor várd, a bejegyzésektől függetlenül.

[ Szerkesztve ]

(#75944) spae válasza V/ (#75943) üzenetére


spae
aktív tag

Az elsőnek jan 11. - jan 14 volt az érkezési ideje. A másikét nem tudom, azt nem írja.
A követési számra gondolsz?

(#75945) V/ válasza spae (#75944) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen.
A január 14-esnek adj még egy hetet. A másiknál meg a vásárlás napjától számított 30 nap a várható idő.

(#75946) spae válasza V/ (#75945) üzenetére


spae
aktív tag

Ilyenkor van valami DHL contact, ahol lehet érdeklődni?

(#75947) V/ válasza spae (#75946) üzenetére


V/
Topikgazda

Attól függ, mert lehet hogy a DHL Posta szállítja és nem a DHL Express, a futár. Szám nélkül nem tudom.

(#75948) spae válasza V/ (#75947) üzenetére


spae
aktív tag

DHL eCommerce Asia
DHL Paket

(#75949) V/ válasza spae (#75948) üzenetére


V/
Topikgazda

Az utolsót a posta fogja vinni, annak van valami Cx999999999DE száma, az ilyesmi DHL szám mellé: 350232964330
Az első két esélyes, vagy a DHL vagy a Posta.

[ Szerkesztve ]

(#75950) spae válasza V/ (#75949) üzenetére


spae
aktív tag

A másik is Magyar posta, a követésnél már írja...

(#75951) V/ válasza spae (#75950) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor várj türelmesen, egy kicsit bedugultak már megint.

(#75952) spae válasza V/ (#75951) üzenetére


spae
aktív tag

Mármint a Magyar posta?
Csak mert egy másik eBayes csomag ma jött meg?

(#75953) V/ válasza spae (#75952) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, a MP. Az hogy ma kaptál egyet semmit nem jelent, lehet hogy már a múlt héten itt volt csak nem jutott el hozzád.

(#75954) spae válasza V/ (#75953) üzenetére


spae
aktív tag

Már megint visszament Feucht-ba....

(#75955) V/ válasza spae (#75954) üzenetére


V/
Topikgazda

Az már a másik azonosítóval kell hogy mozogjon, nem adtál számot így pontosabb választ nem tudok adni.
De egy hasonló mozgása ami megérkezett::
09.01.2019 20:19 Átvéve a feladótól DE-01458
09.01.2019 21:30 Elektronikus értesítés a szállításról
11.01.2019 02:53 Érkezés a nemzetközi átvételi helyre Feucht, Deutschland
11.01.2019 02:53 Receive export item at office of exchange DENUEB
11.01.2019 08:37 Célországba elküldve (Export) Feucht, Deutschland
11.01.2019 08:37 Konszolidált helyi szállítás DENUEB
12.01.2019 10:15 Import (Megérkezett a célországba)
14.01.2019 00:33 Belföldi feldolgozásra továbbítva
14.01.2019 05:27 Érkezés a szállítási pontra

És ez is olyan, CY726041987DE láthatod hogy van egy csomó "értelmetlen" azonos helyhez kötődő bejegyzés. Nézd meg itt.

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.