Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#65351) Shingen válasza Met (#65348) üzenetére


Shingen
addikt

vicces vagy.........

風林火山

(#65352) -secret- válasza Nooeca (#65349) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Tudom, és boltban is melózom szóval nem 1-2-t látok nap mint nap..

Ilyent használok egyébként de olyan kellene amiben több a kártyatartó mert már nem tudom hova tenni a sok kártyát.

Ilyesmi állók tetszenek meg amit mutattam, de az feketében kellene. Amit most linkeltem (ilyent) az is feketében meg csat nélkül, meg nem kokain árban persze. Ja meg apró tartó zseb is kell. :D

[ Szerkesztve ]

(#65353) V/ válasza flymi (#65350) üzenetére


V/
Topikgazda

Még ez és a Magyar Postáé.
Milyen a szám, mert lehet, hogy csak a kanadai kilépési pontig látod. A tengerentúli küldemény a megérkezés után kaphat a magyar postától új számot, de azt már csak az átvételnél fogod megtudni.

(#65354) flymi válasza V/ (#65353) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

CC aztán kilenc darab szám és a vége CA.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#65355) V/ válasza flymi (#65354) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor annak végig látszódni kell.

(#65356) flymi válasza V/ (#65355) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Értem! Kerek egy hete adták fel.
Talán már egy hajó gyomrában van, vagy ilyesmi. :)
Majd figyelem. Kösz a linket! :R

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#65357) V/ válasza flymi (#65356) üzenetére


V/
Topikgazda

Normál esetben 10-14 nap ha air módon adják fel, de most itt nálunk még számolhatsz 4-6 nap +-al.

(#65358) flymi válasza V/ (#65357) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Igen, karácsony meg szilveszter miatt. :R

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#65359) ANDROID???


ANDROID???
addikt

Sziasztok!

Mi van, ha egy termék nem érkezik meg időben és adnak visszatérítést, aztán 1 hét elteltével megérkezik a termék, ami mellesleg hibás? Jelezni kell az eladó felé, hogy megjött, de használhatatlan, vagy elég csak hogy kukába kerül?

[ Szerkesztve ]

(#65360) havri1 válasza ANDROID??? (#65359) üzenetére


havri1
félisten

Kell, nem kell..helyes vagy nem helyes inkább.

havri

(#65361) rostiron válasza havri1 (#65344) üzenetére


rostiron
őstag

Szia.
Ezt a választ kaptam, pontosan mit ír ? Mit reagáljak rá ?

Hi there,
I'm sorry for this.
The track still shows in transit.
So I will refund to you first,and hope you can do as your promised.
Sorry again for the inconvenience.
Kind regards.
Hony

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#65362) radi8tor válasza rostiron (#65361) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Semmit nem kell reagálni, azt írta visszaadja a pénzt annak ellenére, hogy úgy látja úton van a csomag.

⭐ Stella

(#65363) havri1 válasza rostiron (#65361) üzenetére


havri1
félisten

Ahogy írta Kolléga.
Gondolom ígéretet tettél, hogy ha megérkezik, kifizeted. Tégy is így, becsület első soron :K

havri

(#65364) rostiron válasza havri1 (#65363) üzenetére


rostiron
őstag

Természetesen kifizetem. :K

Köszi.

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#65365) havri1


havri1
félisten

Én meg bosszankodok, kajak hülyét csinálnak belőlem a postán.
Adott egy csomag:

2016-12-13 20:17 Belföldi feldolgozásra továbbítva – Forwarded for domestic sorting

Tegnap bent voltam a postán, mivel ajándék lenne, jó lenne ha megkapnám. Kérdésemre, hogy hol a csomag jelenleg: A kézbesítőnél. Beszéltem vele, Nála nincs, nem is volt...
Egyszer megeszem, de, hogy 13-a óta nem voltak képesek kihozni? Jó, nem baj. Bemegyek érte. Na de ott sincs? Akkor hol van? :F

havri

(#65366) tilla311 válasza havri1 (#65365) üzenetére


tilla311
tag

:-(

Én pedig amiatt bosszankodok, hogy egy napja már manuálisan se lehet átállítani a paypalt a vásárláskor (ebay vásárlás), hogy ne ő váltsa át a devizát. :-( Valakinek ötlet esetleg?
Ezt direkt csinálják?

[ Szerkesztve ]

(#65367) V/ válasza tilla311 (#65366) üzenetére


V/
Topikgazda

PayPal topik Összefoglaló Tippek röviden, tegnap vásároltam a PayPal-s kártyával, átállítható. Ha van az egyenlegen pénz és csak azt adja fel, akkor váltsd át az elsődlegest egy 0-ás egyenlegre. Hiba, nem direkt

[ Szerkesztve ]

(#65368) tilla311 válasza V/ (#65367) üzenetére


tilla311
tag

Nem, nincs az egyenlegen, kártyával szeretném fizetni.
És igen, tegnap még nekem is ment. Ahogy írom, egy napja nem megy.

"Things don't appear to be working at the moment. Please try again later."

Mikor a beállító ablakba belépek.

(#65369) V/ válasza tilla311 (#65368) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor amit ír: Please try again later. Esetleg a mobil kliens az használható ilyenkor is, ha a böngészős oldalon ezt írná ki.
Azt hozzáteszem, hogy Firefox alól használom, a többi néha megbízhatatlan.

(#65370) tilla311 válasza V/ (#65367) üzenetére


tilla311
tag

Egyébként, bocsánat, de néhány hete, mikor először jeleztem a topicban az ebay-paypal hibát, akkor először lehülyéztél, hogy az nem is úgy van, aztán olvastam pár nappal később a topicot, és szó szerint megismételted, amit írtam... Szóval nem kötözködésből mondom, de több ezer vásárláson vagyok túl, lehet hogy most tényleg nem megy, és valahogy a rendszerhibák úgy alakulnak, hogy muszáj legyen a paypallel váltani. :-)

(#65371) tilla311 válasza V/ (#65369) üzenetére


tilla311
tag

Hát igen, én tryolom again már 12 órája, kb. 15 percenként, és már kezd telelenni a höcipőm velük! A Firefox is megvolt, a mobil klienst nem használtam még, de megpróbálom.
Köszönöm szépen a tippet!

(#65372) V/ válasza tilla311 (#65370) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem hülyéztelek le, ki kérem magamnak! Akkor még legtöbbünknek működött normálisan. Azután jobban belenyúltak az eBay miatti hibák rendezésébe és még rosszabb lett az egész.
Nem hiszem a szó szerinti ismétlést, bár én inkább a hiba javításról írtam, de ha pontosan megadod, hogy hol van és egyértelmű az azonosság, akkor oda írom, hogy köszönöm az információt tilla311-nek, remélem így jó lesz az idézés?
Most nálam úgy áll a dolog, hogy az elsődleges kártyámnál nem kell állítani, mert a banki váltás fix, a másik kártyánál -ugyanúgy beállítva- állítanom kell a váltást. Most is működik.
Az hogy nálad nem, az sajnálatos.
Senki nem vitatta hogy mennyi vásárláson vagy túl, nem is igazán van összefüggés a fizetési hiba és a vásárlások száma közt.
A konverzió beállítás elállítódása már tavasszal is jelentkezett néhány felhasználónál, akkor is írtunk róla. Hozzáteszem akkor nem csak nálam működött normálisan.

[ Szerkesztve ]

(#65373) DrBubo77


DrBubo77
addikt

Van egy rendelésem, aminek nov. 22-ig volt a szállítási ideje és még nem érkezett meg. Ma írtak, hogy az ünnepi szezon miatt késhet a termék, ne nyissak Item Not Received case-t.
Szerintetek mit csináljak?

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#65374) cof válasza DrBubo77 (#65373) üzenetére


cof
veterán

Nov. 22 volt az utolsó dátum? Onnantól van 30 napod caset nyitni (talán már már nem is tudsz), utána csak paypalon keresztül tudsz intézkedni.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#65375) DrBubo77 válasza cof (#65374) üzenetére


DrBubo77
addikt

Már nem aktuális, épp az előbb hozta meg a postás. Az vicces, hogy a feladási bélyegző október 23-as. :D

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#65376) darkman20


darkman20
csendes tag

Sziasztok,

Mi van akkor, ha az eladó által megadott időintervallumon belül nem érkezik meg az amit megrendeltem, vagyis ha lejár az utolsó nap is akkor utána is vissza tudom kérni a pénzt? Vagy csak a megadott időn belül?

Köszi.

(#65377) havri1 válasza darkman20 (#65376) üzenetére


havri1
félisten

Amit ebay ír várható időpontot, az a kalkulált/becsült határidő.
Ennek lejárata után van 30 napig eBay-es védelem. Vásárlás napjától pedig 180 napig a PayPal véd.
60 nap körül vannak most a szállítások. Október végi rendelések mostanában csurognak csak. Légy türelemmel, ráérsz még bőven.

havri

(#65378) ot93 válasza havri1 (#65329) üzenetére


ot93
senior tag

csak azért merült fel a kérdésem, mert olyant hallottam, hogy banggood-on tudja törölni az eladó a neki nemtetsző értékelést.. ezért gondoltam ebay-re vonatkozva is utánajárok :)

Eladó: Sony HDR-AS20 akciókamera - 10k

(#65379) havri1 válasza ot93 (#65378) üzenetére


havri1
félisten

Banggood-on nincs eladó, az egy webshop. Saját weboldal, saját szabályok. Egyébként nekem még nem töröltek semmit se onnan, negatív hsz-nél írt a supoport, hogy írjak egy emailt nekik. Eddig mindig korrektül rendezték a panaszaimat. (Sokat rendelek onnan is, elkerülhetetlen néha 1-2 panasz).
eBay teljesen más kategória. Ez egy piactér, külön eladókkal.

havri

(#65380) darkman20 válasza havri1 (#65377) üzenetére


darkman20
csendes tag

Köszönöm a választ.

(#65381) tilla311 válasza V/ (#65372) üzenetére


tilla311
tag

Akkor már csak arra kene rajonni, hogy mi okozza tulajdonkeppen a hibat, mert en egy fél tucat ebay es pp accounttal kiprobaltam, es sajna sehogy se tudom a valtast allitani, se manualisan, se automatan, tegnap még jo volt. Erdekes. Mar a válto ablak se jon be, abban van a hibauzenet.

Volna egy másik elég bosszanto ugyem. Egy eladó egy case-ben hozzáadott egy valós tracking numbert egy rendeleshez, amely csomag már megerkezett, de nem nekem, hanem egy masik budapesti postara, tehat az elado megprobalja egy hamis trackinggel elcsalni a csomagot. Mit fogok tudni tenni az ebay customer support előtt, hogy lássák, hogy az a tracking nem az én cimemre szól? Mert a nyomkovetesben csak annyi van ugye, hogy Magyar Posta delivered, de név cim ugye nincs ott, igy a seller egy masik csomag tracking informaciojat tudja hasznalni akar tobb nem elkuldott csomaghoz is. :-(

(#65382) ot93 válasza havri1 (#65379) üzenetére


ot93
senior tag

ja már értek mindent :) pénzt elvileg visszakapom, tehát akkora gondom nem lesz...

Eladó: Sony HDR-AS20 akciókamera - 10k

(#65383) havri1 válasza ot93 (#65382) üzenetére


havri1
félisten

A refundnak nincs köze az értékeléshez. Teljesen függetlenek egymástól.

havri

(#65384) V/ válasza tilla311 (#65381) üzenetére


V/
Topikgazda

Talán jelentkezik más is hogy nem tud fizetni vagy sikerült neki, ma nem akarok már venni semmit, nem tudom kipróbálni.
Nincs valamelyik keresőben benne a konkrét posta száma? Budapest 70 vagy ilyesmi, csak a tiedet kell azután megtudni és lehet írni, hogy másnak kézbesítették, illetve a posta telefonos ügyfélszolgálaton rákérdezni, hogy melyik kerületben vették át, majd kérni igazolást, de ha már megerősítik azt, hogy nem neked lett kézbesítve, akkor már leírhatod és azt is hogy küldik az igazolást.

[ Szerkesztve ]

(#65385) Remekelek28


Remekelek28
őstag

Üdv
Ezt azért irhatja ki,mert januárban lejár a bankkártyám? Az otp már jelzett,hogy uton van,de addig nem tudok rendelni sehogy?

(#65386) tilla311 válasza V/ (#65384) üzenetére


tilla311
tag

Szia!

Nagyon köszönöm a segítségedet!
Dede! Annyit látok a keresőben, hogy delivered, Budapest 8 posta,
amire én azonnal írtam az eladónak, hogy az totál nem az én kerületem,
és ne próbálkozzon azzal, hogy megadja egy másik csomag nyomkövetési számát,
amit valaki másnak küldött. Ez amúgy egy ilyen eladó, sajnos ismerem már,
máskor is csinált ilyet.
Amúgy a tracking sima China Post registered air mail,
az én csomagom pedig unregistered air mail volt, china post csupaszámos azonisítóval, csak az eladó módosította a tracking numbert, hogy a csomag delivered legyen. :-(

Sajnos a customer support semmit nem vizsgál case esetén, csak azt,
hogy a tracking delivered-e, amit a seller megad, így odaírhatnak másik trackinget is, ami másnak szólt.
Sajnos volt már egy ilyenem, és fellebbeznem kellett, mert ott sem nézi első
körben az ebay, hogy egyáltalán nekem szól-e a tracking.
De az szerencsére DHL tracking volt, ahol látszik a kézbesítési cím pontosan,
sőt az átvevő aláírása is szkennelve. Így egyértelmű volt, hogy az nem nekem jött,
tudtam fellebbezni.

Itt most sajnos csak a postahivatal számát tudom, és nem tudom, hogy fogom
bizonyítani az ebay előtt, hogy nem nekem szól a tracking.
Hihetetlen, de sajnos ilyen eladók is vannak.

[ Szerkesztve ]

(#65387) tilla311 válasza Remekelek28 (#65385) üzenetére


tilla311
tag

Nem!

De jó, hogy idekopiztad, mert legalább nem idegesítem magam vele, hogy újra próbálkozzak...

V kollégának:
nem kell rendelni ahhoz, hogy produkáld a hibát, csak bemész egy megkezdett rendelési ablakba, és még a fizetés előtt próbálod módosítani a payment method / conversion rate options-t.
Korábban is volt már ez a hiba, de csak rendszertelenül pár percig, ez most annyiban változott, hogy állandósult. Amúgy biztos voltam benne, hogy egy napon belül más is belefut majd, mert generális probléma, csak nálam előbb jön ki minden ilyen, mert napi 15 rendelést adok le. Sajnos már most is kb. 20 feltorlódott, és nem tudom őket küldeni. :-(

(#65388) Remekelek28 válasza tilla311 (#65387) üzenetére


Remekelek28
őstag

Ja értem akkor ez most valami paypal konvertálás hiba? Ilyet még nem tapasztaltam.

(#65389) V/ válasza tilla311 (#65387) üzenetére


V/
Topikgazda

Végül csak vásároltam és úgy van ahogy érzékelitek, de reménykedjünk, hogy nem sokáig.
Viszont az elsődleges kártyámnál nálam továbbra is a banki váltás az alap, így miután a másiknál jött az üzenet, visszalépve azzal fizettem
Ez már tényleg nagyon gáz, de remélhetőleg most cserélik jóra ezt a program részt és azért nem használható.
Teljesen más szövegű visszaigazolást kaptam a PayPal-tól így tényleg valami javítást csináltak, csinálnak.

[ Szerkesztve ]

(#65390) AcCEsS válasza Remekelek28 (#65388) üzenetére


AcCEsS
senior tag

Nem tudom mi ez, de ma engem is ugyanez a hibaüzenet fogadott amikor a konverziós részen le akartam ellenőrizni, hogy a paypal vagy a bankkártya az aktuális. Azt hittem nálam van a hiba, még a cookiek és a cache törölését is megcsináltam...

AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)

(#65391) tilla311 válasza Remekelek28 (#65388) üzenetére


tilla311
tag

Úgy tippelem, hogy a hiba az ebay és a paypal közötti interface-ben van.
Amikor megpróbál az ebay átirányítani valamely PP funkcióba.
A paypal külön önmagában működik, és a bankkártyád is jó eséllyel.
Én a sajátomat teszteltem, hogy a problémából azt kizárjam.
Küldtem pl pénzt egyik PP-ből a másikba meg vissza, és PP fronton semmi gond.

És nem is PP konverziós gond, mert a pp tök jól konvertál. Ez kimondottan ebay gond.
Neked pontosan mikor jön ki ez a hibaüzenet?

Az eredeti kérdésedhez: ha a kártyád le fog járni, és gyártásban az új, ez még nem blokkolja az internetes vásárlásokat, csak, ha már le is járt. Kártyacserekor sem a kártyád száma, sem a pin kód nem változik, semmit nemm kell PP accountban módosítani, de arra figyelj, hogy az új kártyát első használat előtt aktiválni kell, amit vagy az internetbank felületén kártyaaktiválás funkcióval, vagy egy atm-nél kp-felvétellel vagy egyenleglekérdezéssel tudsz megtenni.

(#65392) tilla311 válasza tilla311 (#65391) üzenetére


tilla311
tag

Kiegészítés az utolsó bekezdéshez: lejárat miatti tervezett kártyacserekor nem változik. Elvesztett, ellopott, letiltott bankkártya esetén az új kártyának mindene megváltozik, és ilyen esetben regisztrálni kell az új kártyát a paypal accountban. Szükség esetén aktiválni is a limitmódosításokhoz.

[ Szerkesztve ]

(#65393) Remekelek28 válasza tilla311 (#65391) üzenetére


Remekelek28
őstag

Annyit szerintem csak kell majd tennem,hogy a kártya érvényességi dátumát módositom a paypalon belül.

Nekem akkor csinálja ezt,amikor a kisnyilas módszerrel konvertáltatom,hogy ne a paypal áron számolja a tételt. Ma egész délután nem tudtam vásárolni.

(#65394) V/ válasza Remekelek28 (#65393) üzenetére


V/
Topikgazda

Mekkora összegről van szó?
Mert Visa kártya esetén 1 $-nál 13,11 Ft a különbség, 10 $-nál 131,1 Ft, 100 $-nál 1311 Ft, amivel több a PayPal.
Mastercard-nál pedig 13,73 Ft a különbség $ esetén.
€-nál 13,7 Ft és 14,01 Ft
Ha ideiglenesen nem működik de szükséges a dolog akkor azért lehet vásárolni a fenti árfolyammal.

(#65395) tilla311 válasza Remekelek28 (#65393) üzenetére


tilla311
tag

Ja-ja. Már tegnap délután óta ez van.

Nem volt elég, hogy egy hónapja bevezették, hogy automatán nem működik a banki átváltás, de sokan rájöttek, hogy manuálisan is át lehet állítani minden tranzakció előtt, és bár eddig is baromira el volt rejtve mindkét helyen a funkció, de kell a bevétel, így most ezt is kikapcsolták.

Most tesztelik, hogy meddig mehetnek el, és mekkora lesz a felháborodás. Ha nem túl nagy, és nem csökken drasztikusan a vásárlások száma ebben a tesztidőszakban, akkor végleg kitörölhető ez a funkció. ;)

Majd V-től kölcsönkérjük azt a kártyáját, amivel működik. :D

(#65396) V/ válasza tilla311 (#65395) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha segít, akkor utalod a pénzt a bankszámlámra és fizetem. 200 $ esetén számít az 2600 Ft, de alatta nem hiszem, hogy komolyabb probléma ha Paypal árfolyammal van fizetve, aki meg az egyenlegről fizet annál úgy sincs konverzió választás.
A konverzió nem volt eldugva eddig sem és most sem.
Nagyon egyszerű elérni:
PP belépés után a Logout előtt a fogaskerék ikon.
Ezután a Payments fül a képernyő bal alsó részen:
Pre-approved payments
Manage pre-approved payments gomb
A megjelenő képernyő a My preapproved payments
Ott a táblázat jobb szélén Set Available Funding Sources
Az adott kártyánál a Conversion Options
4 egér kattintás, ha jól számolom a belépés után.
Eddig ha valakinél gond volt a konverzió miatt adtak 10 €, 10 $ jóváírást, azt is írták, hogy tudnak a problémáról javítják és türelmet kérnek.

[ Szerkesztve ]

(#65397) tilla311 válasza tilla311 (#65395) üzenetére


tilla311
tag

Tipikus joghurt-stratégia! :DDD

Hogyan lőjük be, hogy mi az a legmagasabb ár, amin a legmagasabb fajlagos hasznunk van egy terméken?

Fogjuk a közértben a joghurtot, és levisszük irreálisan alacsonyra az árát, és megnézzük, mennyien veszik. Ha ettől hirtelen sokszorozódik az eladott mennyiség, akkor megérheti ilyen alacsonyan adni. Következő héten ugyanannak a joghurtnak felvisszük irreálisan magasra az árát, és megnézzük, hányan veszik meg így is. Ha nem csökken túl nagyot az eladás, és az árkülönbözetből adódó bevételtöbblet magasabb, mint a kiesett forgalomból eredő veszteség, akkor marad drágán. Ennyi.

De mert eBay tapasztalatok a topic neve, ezért elmesélem egy mai eBay tapasztalatomat is, hogy miként vidítottam fel ma a postásomat. :))

Jön délután a postásom, kezében a szokott napi anyagmennyiség, borítékokból összegyúrt amorf labda formájában, három-négy gumival jól összegumizva. Nézem, hát az egyik boríték egy világos fehér színű papírboríték, olyan belül buborékos, kellően áttetsző, s úgy villog, olyan színjátéka van, mintha valami eltévedt ufót rejtettek volna el benne. Nézzük-nézzük. Szóval multifunkciós LED-lámpa volt, de percekig röhögtünk rajta a postással, mert fényben játszó csomagot eddig még sosem kézbesített. Én meg arra gondoltam, milyen jó, hogy nem a reptéren kaszálták el, állandóan minden eladó azt szajkózza, hogy lítium akkuk nem mehetnek a repülőre, aztán valahogy mégis eljön mind, ha tényleg elküldik.

Szép estét mindenkinek! :)

(#65398) tilla311 válasza V/ (#65396) üzenetére


tilla311
tag

Szia!

Nagyon kedves vagy, tényleg! Köszönöm szépen!
De csak viccből írtam. Igyekeztem kellően mosolygós és kacsingatós
smile-kat tenni utána. :)

Olyan sok a rendelni valóm, hogy nem működne a dolog,
meg nekem a legtöbb eladó, akivel gondom van, a PP acc címre akarja
küldeni a csomagot, és nem mind az ebay címre.
De mindegy, mert túl sok van.
Kivárom, és remélem, egy-két napnál nem tart tovább a javítás.

De nagyon köszönöm a segítséged, remélem, meg tudom majd hálálni! :-)

Szép estét kívánok!

(#65399) V/ válasza tilla311 (#65398) üzenetére


V/
Topikgazda

Hát a PayPal-n is fel lehet venni több címet és akkor már stimmel az eladó igénye, csak fizetés előtt azt kell elsődlegesnek tenni és ha kártyával történik a fizetés ahhoz a kártyához rendelni.
Nekem sem tudták megmagyarázni a 2 kártya közti különbséget, hogy az egyiknél jó, a másiknál meg nem októbertől, előtte mindkettő bankkal váltott.

[ Szerkesztve ]

(#65400) cs.zsolt

Sziasztok !

a következő lenne a problémám / kérdésem!

Meghirdettem ebay-en egy elég ritka Alienware gépet !

850-ért felraktam + 50 dollár shipping .

Írt egy kínai srác már másnap , hogy vinné és le is csapott rá , megvette "villámáron" 850+ pk költségekért .
Leveleztünk majd mondta , hogy paypalban fizetne , így megadtam neki a paypalom .
Ezt ma csináltam (a paypal számlám) , igaz megvolt már régen hozzá volt rendelve az email címemhez de nem volt hozzáfűzve bankkártyához se számlaszámhoz .

Csatoltam a kártyámat a paypalommal és a srác el is küldött 950 dodót rá .
A drága paypal le is vont magának 49 dollárt :C

Kérdés : 900 dodó ott van a paypalomon de "On Hold"-ban van .

1 .Ezt az összeget csak akkor fogom majd megkapni és akkor lesz lehetőségem a saját számlaszámomra transzferálni amikor majd elküldtem a csomagot és ő is megkapta ? Ezt neki kell megerősteni , hogy megkapta stb és akkor lesz nekem is elérhető a pénzem?

2. Amíg "On Hold" -ban van az összeg addig ezt ő visszavonhatja ? Vagy bármikor utána ha megkapja majd a terméket akkor is ?

3. Az "On Hold" feloldható a paypalnál azzal , hogy a csomag feladása után a csomag ragszámát megadom ? (valami ilyesmit is olvastam)

4.A vásárló kért valami "invoice"-t (számlát)
Ezt nekem kéne adni vagy az ebay ad róla ?

Most raktam fel életemben először bármit is ebayre és a paypalban sem vagyok otthon .
Előre elnézést a tudatlanságomért . Nem szoktam ebayen üzletelni .

De gondoltam megkérdezek itt egy-két mestert , mert közel ezer dollárról van szó .. :)
Nem akarok semmit sem elkapkodni .

Nagyon köszönöm előre is a segítséget ! :R :R

http://vanenet.hu/

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.