Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#64501) Teodor52 válasza tbmf (#64496) üzenetére


Teodor52
senior tag

Nálam is csúsznak a csomagok.Néha hébe hóba beesik egy de az augusztusi és szeptemberi hónapokhoz képest dupla annyi idő kell már hogy megkapjam a küldeményt.

Pl: okt 11-ei rendelésem még mindig nem jött meg ellenben az okt 26-it ma vettem át.

Ez is érdekes. :F Mind a kettő free szállítás.

(#64502) V/ válasza fulton (#64500) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem egészen, december 23-tól január 22-ig tudsz reklamálni, esetleg január 2. hetét ajánlom.

(#64503) fulton válasza V/ (#64502) üzenetére


fulton
addikt

értem köszönöm. Akkor türelmesen várok. Ha netán megvámoltatnák 29 dollár volt a termék postával együtt, (ez lehet még átjön áfa fizetési kötelezettség nélkül ? ) ha nem, akkor kapok egy levelet erről?

(#64504) V/ válasza fulton (#64503) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha vámeljárás alá vonják, akkor mostanában elsőként SMS-t küldenek.

(#64505) fulton válasza V/ (#64504) üzenetére


fulton
addikt

tehát ha a termék csak áfa köteles (vám nem) akkor is sms t kapok róla?

(#64506) havri1 válasza fulton (#64505) üzenetére


havri1
félisten

De, ugyan az az eljárás.

havri

(#64507) V/ válasza fulton (#64505) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, a vámeljárás fogalma a 3. országokból érkező magánszemélyek általi vásárolt termékek importja esetén a következőt tartalmazza, 45 €-ig Áfa kiszabása, 45 € felett Áfa kiszabása és ha van vám az adott termékre 0%-nál nagyobb, annak megállapítása.
Ezen az oldalon tudsz bővebben tájékozódni.

(#64508) fulton válasza V/ (#64507) üzenetére


fulton
addikt

Értem. Akkor immár senkinek nincs hogy átcsusszan áfa teher nélkül. Csak azt nem értem mi alapján győződnek meg róla hogy márpedig ez 22EUR felett van. Mert ez pontosan 27 EUR lenne átszámolva (sac kb)
Na kiváncsi leszek hogy megkapom e, és hogy átcsusszan e. Köszönöm

Egyébként free ként érkezik (posta).

És mi alapján döntik el azt hogy magánszemélytől - magánszemélynek érkezik?
mert úgy tudtommal 45EUR az áfa határ.

[ Szerkesztve ]

(#64509) V/ válasza fulton (#64508) üzenetére


V/
Topikgazda

Az alapján hogy átvilágítják a csomagot, és ha úgy gondolják bekérik a fizetésről az igazolást, ha kevesebb mint 22 € akkor nem lesz vámeljárás, ha több akkor hoznak vámhatározatot.
A csúszkálás meg vagy igen vagy nem. De itthon is meglehet venni és nem csúszik.
Nem neked célzom, de beszedett Áfá-ból tartjuk fent az állam egy részét, én azt tartanám korrektnek, ha tényleg be is lenne szedve a törvények szerint, mindenkitől

(#64510) csaba17 válasza tomcsi23 (#64480) üzenetére


csaba17
senior tag

köszi az infót, nálam szintén.
délelőtt buktam majd 1500ft-ot a konverzió végett.
nem értem miért állítja át...

(#64511) Teodor52 válasza fulton (#64503) üzenetére


Teodor52
senior tag

Szia!

Annyit még szeretnék hozzáfűzni, hogy nem mindegy az sem milyen devizában vásárolsz!

Mert ha euróban, akkor 22-euróig nincs vám kötelezettséged viszont, ha más devizában fizetsz, akkor konvertálva 6000ft felett már van!

(#64512) DJ. Ru$y válasza fulton (#64508) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Fizettél érte, onnantól nem lehet ajándék (magánszemélytől - magánszemélynek), ha nem is fizetnél érte, kellene, hogy benne legyen egy ajándékozási nyilatkozat, amin a te adataid és az övéi is szerepelnek. De ilyet hiába is vársz a kínaiaktól, neked soha nem a magánszemélytől - magánszemélynek oszlopot kell nézned.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#64513) Nooeca


Nooeca
senior tag

We'll send you an email when the seller responds to your request. If you have not agreed on a solution or the seller has not responded by Nov 17, 2016, you can ask us to step in and help.

Eddig nem jött válasz. Kérdés hogy ez esetben hol tudnék tőlük segítséget kérni? Mármint az Ebay-től.

Egyből aktiváljam a "money back garantee"-s dolgot?

(#64514) faki_ válasza faki_ (#64307) üzenetére


faki_
senior tag

Kis utózönge, megtalálta a billentyűzetet a kedves eladó, felajánlott 3 USD-t, hogy módosítsam a visszajelzést. :(

És már nincs feltűnően aláárazott aukciója...

(#64515) somnia válasza Nooeca (#64513) üzenetére


somnia
őstag

16.-a van...

(#64516) Nooeca válasza somnia (#64515) üzenetére


Nooeca
senior tag

Ezzel tisztában vagyok, de ez nem magyarázat arra, hogy mit kell csinálnom 17-én.

(#64517) V/ válasza Nooeca (#64516) üzenetére


V/
Topikgazda

Majd keress egy linket a Resolution Center-ben ennek a case-nek a sorában a tovább lépéshez.

[ Szerkesztve ]

(#64518) V/ válasza Nooeca (#64516) üzenetére


V/
Topikgazda

Változtattak a felületen, a legutóbb ilyen esetén ez volt a kép, ezen az Escalate the case to.... a választási lehetőség az ami tovább vitte a dolgot, holnap kiderül, hogy mit adnak elő most.

(#64519) Nooeca válasza V/ (#64518) üzenetére


Nooeca
senior tag

rendben köszönöm!

Ezek szerint lesz valami opció, és nem kell a Money Back Garantees dolgot csinálni.

(#64520) cbmfan


cbmfan
senior tag

hogy egy kis vidámság is legyen topikban, ne csak az állandó problémázás: Kenneth McCormick vett tőlem valamit Floridából. Kenny él! :D

Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo

(#64521) Nooeca válasza V/ (#64518) üzenetére


Nooeca
senior tag

Utolsó pillanatban jött az üzenet a paypaltól hogy:

XY just sent you a full refund of £3.95 GBP for your purchase.

Innentől kezdve ugye ez megmásíthatatlan? Szóval normálisan korrekten zárhatom a dolgot igaz, ez már mindenképp megérkezik?

(#64522) DJ. Ru$y válasza Nooeca (#64521) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Ez már megérkezett a Paypalodra. És onnan úton van a bankkártyádra, ha onnan fizettél.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#64523) Vertigo18


Vertigo18
addikt

Kis segítség kellene... Kaptam egy ilyen mailt:

We've temporarily disabled the automatic payment of your invoices. We're sorry for the inconvenience, but we've taken this action to ensure that you're being charged only for amounts that you actually owe.

If you're not currently an active seller, then our action should have no effect upon your account and the following information is for your information only.

--Important--
If you've listed items recently or plan to list items in the near future, please review the following information carefully. You may be required to take action in order to ensure that your account remains current.

For the next 7 days, eBay will not attempt to make automatic payment for the invoices of your selling fees. However, the due dates for all selling fees have not changed. If any valid fees are due within the next 30 to 60 days, a manual one-time payment will be required in order to keep your account current.

To make a one-time manual payment:
1. Click the "Site Map" link at the bottom of the eBay home page.
2. Scroll to the bottom of the page and click the "Make a Single Payment" link in the "My Selling Account" section.
3. Follow the instructions provided.

If a payment is already in progress, it will go through as planned. If an automatic payment goes through in the next few days and you think the amount may be incorrect, please contact our billing team immediately:
1. Click "Help & Contact" at the top of most eBay pages.
2. Click the "Contact eBay" tab. You may be asked to sign in.
3. Select the topic that best describes your issue and we'll show you how to contact us..

If you have any questions about the amount due or need help making a manual payment, you can also contact us using the steps above.

Thanks,

eBay

Please don't reply to this message. It was sent from an address that doesn't accept incoming email.

Aztán egy olyat, hogy lockolták az accomat... Kérik, hogy a "Forget passwordra kattoljak, de ott sem tudok új pass-t kérni. Ilyenkor mi a teendő?

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#64524) V/ válasza Vertigo18 (#64523) üzenetére


V/
Topikgazda

Milyen e-mail címről jött? És volt fent hirdetésed az eBay-n? Illetve adtál el valamit aminek volt jutaléka?
Mert az egész levél nem hasonlít eBay levélre, bár tévedhetek.

[ Szerkesztve ]

(#64525) Vertigo18 válasza V/ (#64524) üzenetére


Vertigo18
addikt

Ebay-en csakis vevőként vagyok, sosem adtam még el semmit sem.

EZ az üzenet a "notification@ebay.com" címről jött, aztán rögtön egy jött a "no.reply@ebay.com"-ról is, ami arról szólt, hogy lockolták az accomat.. Sajnos ezek után már nem tudok bejelentkezni az accomra, felül piros "locked" felirat van. Soha, egyetlen ebay-es, vagy nem ebay-es üzenetre sem kattitottam rá.

Viszont valszeg tényleg az ebayről jött, mert a mobil applikációból nem dobott ki és ott vannak az üzeneteim között ugyanez a két üzenet.

Szerk: Viszont most látom, hogy ma, korábban kaptam egy olyan levelet, hogy üdvözölnek az ebayes eladók közt... Nem is értettem, töröltem is azonnal.

[ Szerkesztve ]

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#64526) V/ válasza Vertigo18 (#64525) üzenetére


V/
Topikgazda

No akkor a megszólítás miként nézett ki?
Hello és a neved? vagy Hi és a felhasználói neved?

Ez ott az alján:
Email reference id: [#f48c311c4008409089e7461063e8376a#]
We don't check this mailbox, so please don't reply to this message. If you have a question, go to Help & Contact.

(#64527) Vertigo18 válasza V/ (#64526) üzenetére


Vertigo18
addikt

A megszólítás: "Hello és a felhasználónevem"...

Aztán itt a második email:

Unauthorized use of your account -- Please contact us

Hello vertigo1818,

Your eBay account has been temporarily locked due to concerns that someone may have used it without your permission. Any unauthorized activity, such as buying and selling, has been cancelled and any associated fees have been credited to your account. Any listings that we removed are listed toward the end of this email. We assure you that your financial information is securely stored on a server and cannot be seen by anyone.

We've taken steps to secure your eBay account, including resetting your password. However, your personal email account or third-party listing tools may have also been accessed without your permission. Please change these passwords as soon as possible.

Once you've secured your personal email account and third-party listing tools, please change your eBay password:

Select the Sign in link at the top of the eBay home page.
Select the Forgot your password link.
Enter your email or username, and then select the Next button.
Follow the instructions to change your password.

Once your password is changed, you’ll be asked to complete additional steps with our account security team to prove you're the account owner. Please understand that this is done for your protection. We want to make sure you're the only one who has access to your eBay account.

To regain access to your account, please contact us at:
http://contact.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ContactUsNextGen&Query=1390&Domain=12-34&From=ATO&Format=1

To learn more about keeping your eBay account secure, visit:
http://pages.ebay.com/help/account/protecting-account.html

Here are the listings we removed:
322331227515 - MICROSOFT OFFICE PROFESSIONAL PLUS 2016 for WINDOWS

We appreciate your understanding and thank you for being a part of our community.

Thanks,

eBay

Please don't reply to this message. It was sent from an address that doesn't accept incoming email.

És mondom: mobil kliensen BELÜL is megkaptam ezt az üzenetet az "ebay"-től...

Tehát délben kaptam egy üzit, hogy eladóvá akartam válni (???), majd egyet, hamit az előbb linkeltem, utána meg EZT, amit most linkeltem... Nem értem...

A második üzenetben ráadásul ott vana rendes nevem is, hogy "tudjam", hogy tőlük van a levél...

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#64528) V/ válasza Vertigo18 (#64527) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez nagyon átverősnek tűnik még mindig. de lépj be és módosítsd a jelszavadat biztonság kedvéért. Soha nem kaptam ilyen tartalmú levelet. De ha nincs az e-mail referencia számod, akkor az biztos nem jó.
Az igazi e-mail címedre is ment? Ott a fiókodban a levél? A számítógépes felületen kellene próbálkozni.

[ Szerkesztve ]

(#64529) Vertigo18 válasza V/ (#64528) üzenetére


Vertigo18
addikt

Huhh, köszi, hogy próbálsz segíteni... :R

Tehát, akkor sorban. Ezek a levelek az email címemre jöttek. Amelyikkel regelve vagyok ebayre.

Az első (amin "eladó is" akarok lenni állítólag", az az ebay@eby.com-ról jött. A végén van Email reference id... ami nem tudom mit jelent... :) 12.05-kor jött, el se olvastam, mivel tuti nem akartam eladó is lenni, töröltem.

Második üzenet 12.54-kor. Ennek a fejlécében már ott van a rendes nevem is (végre).
"MC999 Billing - Temporary Exclusion From Automatic Payment of Selling Fees ", ez van a fejléc alá írva sárgával - mint tárgy. Fogalmam sincs, mit jelent. Ez jött a "notification@ebay.com" címről, VISZONT bármennyire is van a fejlécben a rendes nevem, ennek az alján nincs ref. id.

Harmadik üzenet, no.reply@ebay.com-ról, "Unauthorized use of your account -- Please contact us" tárggyal jött 12.57-kor, ezt linkeltem utoljára, amiben leírják, hogy a "forgot your password" részét eröltessem, DE amint ezt próbálom, AZONNAL kiírja, hogy így jártam, fel van függesztve a fiókom, "Contact us"!

És belépve a mobil kliensbe, mindhárom email ott figyel a leveleim között az Ebaytől (nah EZT szerintem nem tudták volna megcsinálni, ha hekkerek...), de onnan ki se dobott!

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#64530) DJ. Ru$y válasza Vertigo18 (#64529) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Pedig nagyon úgy néz ki, hogy valaki a felhasználóddal akart hirdetni. Ha alkalmazásban be vagy még lépve, és lehet kezelni az eladásokat, historyt nézni próbáld meg, hátha látsz valami olyat, ami nem általad került bele. :(

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#64531) Vertigo18 válasza DJ. Ru$y (#64530) üzenetére


Vertigo18
addikt

Azóta volt egy "Contact us", de nem a honlapon lévővel, mert oda is be kell jelentkezni, és lám... Tudtam jelszót változtatni. Most már be tudok lépni az accomba az új jelszóval, de nincs sem újonnan vásárolt termékem, se pedig olyan, amit eladásra kínáltam volna fel és levették, töröltél, megvették volna...

Pedig az utolsó, kitiltásomról szóló emailben ott van egy ominózus mondat:

"Here are the listings we removed:
322331227515 - MICROSOFT OFFICE PROFESSIONAL PLUS 2016 for WINDOWS"

A Selling menü alatt viszont se a deleted, se más almenünél nincs ilyen... Nem értem az egészet. Arról nem is beszélek, hogy a mobil kliensbe ugyanúgy be vagyok jelentkezve, a régi jelszóval.

Rákeresve a "322331227515"-ös id-re, nincs ilyen termék...

[ Szerkesztve ]

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#64532) V/ válasza Vertigo18 (#64529) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha ezt nem írtad el, ilyen e-mail címe nincs az eBay-nek: ebay@eby.com

Ezen az oldalon van néhány tippje az eBay-nek.

[ Szerkesztve ]

(#64533) Vertigo18 válasza V/ (#64532) üzenetére


Vertigo18
addikt

elírtam, elnézést... :B

Természetesen "ebay@ebay.com" akart lenni...

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#64534) jbauer05


jbauer05
tag

Üdv

A történetem a következő, október elején rendeltem egy csavarhúzó készletet. November elejére ígérték a kiszállítást, nem történt meg, az eladó szerint eltűnt vagy ellopták. Kérésére egy hetet még vártam, hogy hátha megjön, de múlt héten már refundot kértem, mert nem tudtam tovább várni és kellet a csavarhúzó készlet, így vettem máshol.
A refundot gyorsan megkaptam ( adtam is pozitív értékelést emiatt az eladónak), viszont ma meg megjött az elvileg elveszett csomagom. Ilyenkor most mi van? Pénzt már elköltöttem amit visszakaptam, és nem igen akarnám visszautalni vagy postázni a csomagot. Utána tud ennek járni valahogy az eladó, a magyar posta hozta.

(#64535) V/ válasza jbauer05 (#64534) üzenetére


V/
Topikgazda

Én kiszoktam fizetni és nem arra apellálok, hogy úgysem tudja meg. Lehetsz még te is eladó.

(#64536) Vertigo18 válasza jbauer05 (#64534) üzenetére


Vertigo18
addikt

Szerintem a becsületedre van bízva...

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#64537) faki_ válasza faki_ (#64514) üzenetére


faki_
senior tag

Ma már ingyen elküldené a terméket a módosításért, még mindig nem érti, hogy nem a pénzről szólt a dolog. Valószínűleg eddig nem kapott értékelést törölt aukcióra.

(#64538) Ybron


Ybron
senior tag

Sziasztok!

Ezzel kapcsolatosan tud valaki infót adni, hogy még is hol kéne ezt jelentenem ebay felé, már ha egyáltalán úgy van ahogy az eladó írja:
hi
sorry the item is damaged but due to you selecting the ebay global shipping program for the shipping option you will need to contact ebay to claim for a damaged item while being shipped, hope this helps
thanks

(#64539) V/ válasza Ybron (#64538) üzenetére


V/
Topikgazda

case inditás

(#64540) Roland8622


Roland8622
aktív tag

Sziasztok. Ebből lehet holnapra valami?
Estimated delivery Nov 02, 2016 - Nov 18, 2016

Október 17-én rendeltem, jött róla email visszajelzés/sms.
Október 18-án email, hogy hajóra rakták.

úton van ?

Köszönöm előre is a választ ;)

Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3

(#64541) DJ. Ru$y válasza Roland8622 (#64540) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Yanwen nem egy valós tracking... Nem nyomon követhető.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#64542) Roland8622 válasza DJ. Ru$y (#64541) üzenetére


Roland8622
aktív tag

Köszi ;)

Opssz akkor kezdjek megijedni vagy semmi pánik jönni fog az, csak nem lehet nyomon követni és ennyi csak a bibi ?

Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3

(#64543) DJ. Ru$y válasza Roland8622 (#64542) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Nem lehet nyomon követni, egyszer csak jön majd. 18-tól 30 napod van reklamálni 1-2 hetet bőven várhatsz még, mostanában nekem volt csomagom ami 2.5 hónapra jött... Már visszaadta az eladó az árát, így kifizettem neki újra.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#64544) V/ válasza Roland8622 (#64542) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem követhető és jön, de nem hajóval.
A leggyorsabb hajó is 42 nap alatt ér Rotterdamba és onnan még közúton szállítanák, úgy 10 nap az átrakodással együtt ide. Mivel nem nagy darab valamit vettél (30-100 Kg), légi úton jön.

[ Szerkesztve ]

(#64545) Roland8622 válasza V/ (#64544) üzenetére


Roland8622
aktív tag

Köszönöm neked is a választ ;)

Egy fülhallgató jön majd.
Amúgy 1.5hónapja barátom rendelt nekem ebay-ről (akkor még ennyire sem vágtam mit hogyan) és a megadott időpont között jött is szépen. Viszont az Angliából :D

Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3

(#64546) Pacino68


Pacino68
tag

Sziasztok!
Az adott értékelést lehet utólag módosítani? Semlegesről szeretném pozitívra. Sokára, de megérkezett a termék 😎

"A 22-es csapdája"

(#64547) V/ válasza Pacino68 (#64546) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eladónak kell kérni. Írj neki, hogy kérjen felülvizsgálatot.

(#64548) Pacino68 válasza V/ (#64547) üzenetére


Pacino68
tag

Köszi, sajnos az angolom szegényes, akkor marad így 😫

"A 22-es csapdája"

(#64549) Elektrosokk


Elektrosokk
addikt

sziasztok

akár az átvétel utáni 35. napon is visszaküldhetem a terméket? Vagy ilyen esetben nehézségbe ütközhet a dolog ?

köszönöm. :R

"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️

(#64550) V/ válasza Elektrosokk (#64549) üzenetére


V/
Topikgazda

Mennyit adott meg az eladó return időnek? Ha az eBay-n vásároltál a fogyasztóvédelmi törvény nem egészen alkalmazható.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.