Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#52594) bambanya


bambanya
csendes tag

Két sztori, hogy miért érdemes vevőnek lenni az Ebayen!
Én sajnos ezt eladóként éltem meg, tehát nem kevés anyagi veszteséggel járt ez a tapasztalat!

Aki mostanában postáz az USA-ba tudja, hogy nagyon lassan érnek ki a csomagok. (A kerestetésre válaszban azt írták hogy az időjárás/hó miatt, személyesen a postán azt mondták, hogy az amerikai vámhivatal ül rajtuk sokáig.)
Vevő case-t nyit, megírom neki, hogy max. 30 munkanap is lehet a szállítás, várjon. Visszaír pénteken hogy OK, majd kedden eszkalálja a case-t, amire természetesen visszakapta a pénzét.
Pár nap múlva (26. munkanapon) a csomag megérkezett az országba. Írtam neki, ha már nincs szüksége a táskára, ne vegye át, majd visszaküldik, de ha még mindig kell neki, akkor utalja vissza a pénzt. Átvette, megígérte hogy fizet. Azóta eltelt egy hónap és semmi… Többször írtam neki, nem válaszolt! (Utólag belegondolva direkt ingyen cuccra játszott, nagyon jól tudta, hogy innen tehetetlen vagyok.)
Elméletileg van fellebbezési lehetőség ha bizonyíthatóan átvették a csomagot (ez megtörtént), erre többször is írtam, az ebay egyszer sem válaszolt!
Máshova is írtam az üfsz-nak, arra azt válaszolták, hogy a case-t lezárták, ők már nem tudnak és nem is akarnak semmit tenni, így jártam! (-340$)
Ezután az összes pénzt visszautaltam a pp számláról a biztonság kedvéért...

Második sztori…
Vevő case-t nyit hogy nem érkezett meg a csomag. Pár nap múlva átvette, a vitát bezárta, majd pozitív értékelést adott (Item perfectly described).
Két hét múlva(!) nyit egy return-t, hogy vissza akarja küldeni, mert sérült a táska. Fotót küldött, viszont ilyen szakadás biztos nem volt rajta.
Közben véletlenül megtaláltam a már eladott táskámat egy másik eladónál a saját leírásommal és a saját fotóimmal, csak jóval magasabb áron! A vevő tagadta hogy az ő lenne, pedig az item location ugyanaz volt, ráadásul több terméket is találtam, amit megvett, majd drágábban eladta.
Mivel nem akartam visszavenni, átadta az ügyet döntésre az ebaynek.
Közben az a másik eladó (= vevőm) megkapta a pozitív visszajelzését az eladott táská(m)ra!
Jeleztem az ebaynek, hogy a reklamáló vevő nem tudja visszaküldeni a táskát, mivel már bizonyíthatóan eladta, már nincs a birtokában!
Nemrég kaptam meg a döntést, miszerint a vevőnek visszafizették az összeget (544$) és még a terméket sem kell visszaküldenie!
Tehát az ember eladta a terméket jó pénzért és még tőlem is visszakapta a teljes vételárat!
Most a pp számlám negatívban van. Tudja valaki, hogy ilyenkor mi fog történni?

Egyébként megírta valamelyik okos az ügyfélszolgálattól no reply mailben, hogy ne is számítsak semmi jóra, mivel mindenféleképp a vevőnek adnak igazat, mert belőlük él az ebay!
Összegezve, hiába vagyok becsületes, hiába bizonyíthatóan hazug csaló a vevő, akkor sem nyerhetek soha eladóként!
Részemről az ebay-jel befejeztem, sajnos nem tehetem meg, hogy ingyen küldözgessek drága cuccokat az amerikaiaknak, akiknél ténylegesen mindig a vevőnek van igaza, még akkor is ha nem!

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.