Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#45056) aleister


aleister
veterán

Sziasztok!

Egy -számomra- furcsa esetbe futottam bele, amiben a segítségeteket kérném.

Rendeltem egy fotóstáskát május 24-án. A tervezett megérkezési idő vége június 4 volt. Kicsit furcsálltam a dolgot, mert általában több szokott lenni Kínából, de kaptam már meg 2 hét alatt csomagot. Mivel fontos lett volna időre a táska, és még 10-én sem mutatott semmit sem a tracking number, contactoltam az eladóval, hogy esetleg tud-e róla valamit, mert az USPS szerint nem létezik ilyen csomag. Én ezt egy sima kérdésnek fogtam fel (tekintve, hogy a contact seller / postage information menü alatt volt), amire az eladó válaszolt is 11-én, a türelmem kérve.

Ezért állatira meglepődtem, amikor 15-én kaptam egy levelet "eBay Customer Support made a final decision on your case" témával, amiből kiderült, hogy a Support nekem adott igazat (hogy miben azt nem tudom, mert csak érdeklődtem), és visszautalták a pénzem.

Tegnap megrendeltem ismét a terméket mástól.
Természetesen ma megjött az első rendelés. :)

Én nem szeretném, ha az eladónak ebből baja lenne, mert valóban feladta. Nemigen értem a support miért nyúlt bele, én nem nyitottam esetet.

A kérdésem, hogy mit lehet ilyenkor tenni? Pl az eladó ilyenkor megkapta a pénzét? Mert szeretném, ha korrektül végződne ez az eset.

Egyetlen Resolve a problem link van a törtölt termék mellett, de ezen belül egyik opció sem az igazi nekem. Inkább rákérdek, mint hogy tovább gyűrűzzön ez a dolog.

Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.