Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-10 07:11:01

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#40551) bl4ze


bl4ze
veterán

Bovített Sweden Post tracking akit érdekel : [link]

[ Szerkesztve ]

.:. bl4ze .:.

(#40552) mert_csokis


mert_csokis
senior tag

Sziasztok!

Tudnátok egy közvetlen linket adni az olasz posta csomagkövető oldalára?
A Track Package-re kattintva csak a poste.it főoldalt hozza be.
Hétfőn adták fel a csomagot, van esély rá, hogy holnap megérkezzen.
És ha már megadták a tracking számot, utánanéznék, hol jár most.

adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó

(#40553) bl4ze válasza mert_csokis (#40552) üzenetére


bl4ze
veterán

a talján posta azért nem olyan gyors, itt próbáld : [link]
vagy [link]

.:. bl4ze .:.

(#40554) mert_csokis válasza bl4ze (#40553) üzenetére


mert_csokis
senior tag

Köszi szépen, közben én is megtaláltam.
Még Milánóban van, szóval tényleg elég lassan megy a dolog.
Ebből jövőhét lesz.
Német csomagoknál, hétfői feladás esetén, szinte mindig megkapom csütörtökön.
Legkésőbb pénteken.

adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó

(#40555) kiro4444


kiro4444
tag

Kifogtam egy nagyon jóarc eladót, hong-kongi. Mivel ő is érzi, hogy kicsit ludas abban, hogy ki kell fizetnem a vámot a telefonra, most azt írta, hogy kifizeti nekem az áfát. Megadhatom nyugodtan a bankszámlaszámom neki? Ha csak az van, akkor azzal visszaélni nem tud, ha jól gondolom, mert csak utalni tud rá, levenni nem. Vagy hogyan csináljam?

(#40556) bl4ze válasza kiro4444 (#40555) üzenetére


bl4ze
veterán

PayPal-t adj meg. Minek akarna Ő utalni neked ? Lassú és drága. Paypal ID-dat add meg.

.:. bl4ze .:.

(#40557) kiszigi


kiszigi
csendes tag

Üdv ismételten!
Végre megkaptam a csomagomat több hónap után, és a glsnél azt mondtak, hogy be kell vele baktatnom a vámhivatalhoz, amit én jelöltem meg(találtam is egyet). Addig nem bonthatom ki elvileg a csomagot amíg nem fizetek vámot. Az 1750+áfát már kiperkáltam átvételkor. A kína a ~150dollár helyett 40 dollárt írt a vámpapírra.
Mire lehet számítani a vámosoknál?

Pénzre gyűjtök.

(#40558) bl4ze válasza kiszigi (#40557) üzenetére


bl4ze
veterán

Ha a csomag nálad van és kifizetted a vámkezelési költséget akkor utólag nem lesz több sarc.
A $40-nel lehet átengedték, mivel elviekben 1500 Ft kiszabható sarc alatt nem foglalkoznak és s 22 EUR most 6000 Ft felett van.

Utólag nem kapsz már terhelést, ha a csomag a kezedben akkor örülj :)

.:. bl4ze .:.

(#40559) t420s


t420s
aktív tag

üdv!

van vkinek infója erről a webshopról?
http://www.tmallbox.com/

rendelt innen vki?

(#40560) kiszigi válasza bl4ze (#40558) üzenetére


kiszigi
csendes tag

Köszi, akkor bontom is :D
De a nő akivel beszéltem a gls-nél azt mondta hogy be kell mennem. Akkor lehet hogy nem figyelte az összeget.

Pénzre gyűjtök.

(#40561) kiszigi válasza kiszigi (#40560) üzenetére


kiszigi
csendes tag

És vámtovábbítás van a papíron elszámolva :/

Pénzre gyűjtök.

(#40562) llaszlo


llaszlo
veterán

A 3 évnél régebbi vásárlásokat nem lehet valahogy előhozni?
Attól az eladótól akarok megint rendelni, de nem tudom, hogy ki volt az.

(#40563) kiszigi válasza bl4ze (#40558) üzenetére


kiszigi
csendes tag

Felhívtam őket, és jó hogy nem bontottam még ki, mivel nem belföldi áru még és rajta van egy vonalkód, meg egy bélyegző, hogy "VÁMÁRU!!". Így be kell ballagnom a nav-hoz és perkálni.

Pénzre gyűjtök.

(#40564) fardem válasza llaszlo (#40562) üzenetére


fardem
aktív tag

nem lehet, nézd meg a rendszer által küldött emileket, hátha megvannak még.

(#40565) raziel01 válasza kiszigi (#40563) üzenetére


raziel01
veterán

Szerintem a kutya nem foglalkozott volna vele ha te nem szólsz nekik. :W
Ha a kezedben a csomag akkor az már a tiéd.

(#40566) kiszigi válasza raziel01 (#40565) üzenetére


kiszigi
csendes tag

Az a gáz hogy határidős, a dolog és 5 napon belül be kell menni, mert után visszaküldenek valami papírt. Gondolom feltűnne hogy nálam van a cuccos, jobb a békesség.

Pénzre gyűjtök.

(#40567) kiro4444 válasza bl4ze (#40556) üzenetére


kiro4444
tag

Itt vagyok belépve a Paypal fiókomba, de nem találom a Paypal ID-t. :(
Hol van az feltüntetve??

(#40568) kiro4444 válasza kiro4444 (#40567) üzenetére


kiro4444
tag

Most olvasom a neten hogy a Paypal ID-m az az emailcímem, amivel regisztráltam magam a Paypal-ra?

(#40569) randras válasza kiro4444 (#40568) üzenetére


randras
veterán

Igen.

(#40570) HollyBoni


HollyBoni
veterán

Sziasztok!

Az ebay az eladott cucc árának hány százalékát kéri el? Vagy itt nincs ilyen?

[ Szerkesztve ]

(#40571) fardem válasza HollyBoni (#40570) üzenetére


fardem
aktív tag

10%

(#40572) bazsyka


bazsyka
tag

Sziasztok!
International piority Shippinges cucc mennyi idő alatt ér ide feb.4-én kaptam tracking számot azóta várok rá :((

(#40573) randras


randras
veterán

Ez az eBay-es Details/Shipping/Return accordion-ba foglalás mire kellett? :(

(#40574) HollyBoni válasza fardem (#40571) üzenetére


HollyBoni
veterán

Köszi.

Egy sztereó erősítőt szeretnék felrakni, de a shipping-nél fogalmam sincs mit kéne kiválasztani, help? :F

[link]

Az angolt értem, de nem tudom mik a különbségek az opciók között. Nincs valami olyan segédlet eladóknak mint az összefoglalóban vevőknek?

[ Szerkesztve ]

(#40575) fardem válasza HollyBoni (#40574) üzenetére


fardem
aktív tag

alulról válaszd a standard internatinonal postage-t. a többi az usa posta feladási lehetőségek.

(#40576) randras válasza fardem (#40575) üzenetére


randras
veterán

Ez így nem igaz, van UPS, FedEx is itthon, Expedited-nek is van magyar postai megfelelője, stb.

(#40577) HollyBoni válasza fardem (#40575) üzenetére


HollyBoni
veterán

Olyat nem lehet bejelölni hogy csak az EU-ba küldöm mondjuk? US az alapból bent van, és még lehet választani a worldwide-ot, ennyi. Shipping calculatornál a ZIP kódhoz mit kéne beírni? Én úgy tudtam ez az irányítószám, de csak 5-9 jegyűt fogad el.

Vagy lehet nem a .com-ra hanem a co.uk-ra kéne felrakni?

[ Szerkesztve ]

(#40578) thomasa válasza fardem (#40571) üzenetére


thomasa
senior tag

No meg a paypal is levesz.

(#40579) fardem válasza thomasa (#40578) üzenetére


fardem
aktív tag

jaja az meg 4%-ot!

(#40580) HollyBoni válasza fardem (#40579) üzenetére


HollyBoni
veterán

Az úgy már nagyon sok, inkább nem is szarakodok vele. :N

(#40581) Lajkó


Lajkó
őstag

Üdv!
Ettől az eladótól rendeltem 6 terméket január 16.-án! Elméletben Feb.4, és 25 között kellene megjönnie a cuccoknak. Ma kaptam egy csomagot, amiben csak 4 termék volt, hat helyett! Mit tegyek?
Írjak az eladónak, hogy eltérés van (esetleg nyissak Case-t?), vagy várjak feb. 25-ig hátha nem egyben postázzák?

(#40582) randras válasza Lajkó (#40581) üzenetére


randras
veterán

Harmadik, kérdezd meg tőle üzenetben.

(#40583) mirci18


mirci18
addikt

Ez milyen azonosító lehet?
YC116571595

Ezt kaptam a csomagom mellé de eddig még semmit se ír ki.

És ez?
1049120240006

[ Szerkesztve ]

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#40584) kiro4444


kiro4444
tag

Na, ma reggel meg ez várt:

2014.02.12
13:06
Küldemény információ:
Betárolás a Postaimport raktárba / Storage for customs procedure
2014.02.12
13:09
Küldemény információ:
Adatbekérés a vámkezeléshez a címzettől / Addressee contacted

Ilyenkor mi fog történni? Hetekig tartó levelezés? Mit kell készítenem nekik?

(#40585) bl4ze válasza kiro4444 (#40584) üzenetére


bl4ze
veterán

leggyorsabb ha emailben a tracking számod hivatkozásával megküldöd az adatokat:

mennyit fizettél. PayPal kivonat vonatkozó másolata pölö

Ezzel felgyorsítod a folyamatot, nem kell a levélre várnod.

.:. bl4ze .:.

(#40586) jaja1981


jaja1981
addikt

Kollégák!

Kérdés.
Rendeltem egy telefont Kínából. És a csomag kísérő számon nyomon követve 5.-e óta áll "vám elé állítva" címszóval. Semmi értesítést nem kaptam. Mit tegyek, hogy megkapjam? Ha kell fizetek vámot, meg minden, csak kapjam meg.

Köszönöm.

(#40587) faresz5 válasza jaja1981 (#40586) üzenetére


faresz5
senior tag

Topik, első hozzászólás.

[link]

[ Szerkesztve ]

(#40588) Jakuu válasza jaja1981 (#40586) üzenetére


Jakuu
őstag

Egyelore te is varsz mint en. Nekem is kinabol szarmazasu aru rostokol 2.-a ota a vamon, tehat 2 hete.

Küldemény vám elé állítva / Item presented to customs

Multkor leirtam:

"Itt csak megvizsgaljak, hogy meghaladja az erteket vagy sem.
Ha nem haladja meg, vagy eppen nem fogjak vamolni, akkor jon a Bejövő küldemény vámkezelve / Inbound item customs procedure szoveg.

Ha vamolni fogjak, akkor Storage for customs procedure (azaz a vamraktarba kerul) majd jonnek a szokasos uzenetek, adatbekeres,dokumentum feldolgozas egeszen addig, amig a Vamhatarozatot kiadjak."

(#40589) jaja1981 válasza faresz5 (#40587) üzenetére


jaja1981
addikt

Köszönöm.

Jakuu:
Akkor én is várok. De ez tök gáz.

(#40590) Jakuu válasza jaja1981 (#40589) üzenetére


Jakuu
őstag

Gaz vagy nem gaz, most valamiert belassult az egesz rendszer. (Itt remenykedem en is , hogy nem a csomag keveredett el es azert ilyen lassu) Pedig nekem a kinai termek csak ejtoernyozsinor, nem haladja meg a 3000-es erteket. Elotte minden mas flottul jott, igaz egyik sem CN trakkes kinai postas termek volt.
Azok at is jottek 2 napos atvizsgalassal a vamon. Ez viszont valamiert nem, mikozben Singapurbol erkezo termek meg mar itt van nalam, tehat azt meg levamkezeltek.

Szoval varsz aztan majd kiderul mi van. En is most azert varok, hogy kideruljon mi van. Varok egy honapot es ha azutan se tortenik semmi, akkor fogok intezkedni, mert az mar biztosan nem termeszetes dolog, hogy annyit alljon valami a vamon.

(#40591) Abysmal


Abysmal
aktív tag

Sziasztok!

Előre is bocs, hogy kicsit hosszú lett a hsz.
Vásároltam egy kínai eladótól 2 terméket, de a hibás, más termékhez tartozó leírás miatt nem azt küldte, amit a leírás alapján kellett volna. A képen tényleg az volt, amit küldött, de az alapján egy laikus nem tudja megállapítani, hogy ellentmond a leírásnak a kép. Az eladónak ezután írtam, ahogy kell, de csak húzza az időt, hazudozik, tagadja a hibáját, és azt magyarázza, hogy én értettem félre a leírást (nem így van). Mindezt olyan felháborító stílusban, amitől a vevők egy boltban ráborítanák az asztalt az eladóra. Nem nagyon nagy összegről van szó (összesen ~1400 Ft), írtam neki, hogy refundoljon, és bár nagyon vonakodott, hárította a hibáját, de nem nagyon van más választása (case-t még nem nyitottam, de megemlítettem neki, hogy az lesz a következő lépés), így azt írta, hogy visszatéríti a pénzt. Kb már 3 levél óta írja, hogy vissza fogja akkor téríteni, de ezt még mindig nem tette meg (~2-3 napja lesz lassan).
Ha hasonló eset történik, és normális az eladó (eddig mindig az volt), akkor ez úgy zajlott eddig le, hogy visszatéríti a pénzt, elnézést kér, és a hibás/rossz/használhatatlan terméket nem kéri vissza, mivel elég drága lenne visszapostázni. Ilyenkor én pozitív visszajelzést adok neki, hiszen ez így veszteség neki és ezzel azért kárpótolom kicsit.
Mivel ez az eladó nagyon messze áll a normálistól (pedig 99%-os 5000+-os értékelése van, ezek után nem értem hogyan) a bicskanyitogató stílusa, és az egyéb leírt problémák miatt, ezért ebben az esetben negatív feedbacket adnék, akkor is, ha végül "önszántából" visszatéríti (ha nem, akkor negatív feedback+case). Szerintem ilyet egy eladó nem engedhet meg magának. Úgy vélem, hogy megérdemli.
Eddig a 74 vételemből 1-szer kellett negatív feedbackhez folyamodnom, amikor nem akart válaszolni az eladó egy hasonló esetben. A feedback nagyon gyorsan magához térítette. A probléma az, hogy ha jól emlékszem, (jól emlékszem?) akkor egy negatív feedbackkel automatikusan egy case is nyílik, ami ha visszatérít az eladó, akkor nem tudom hogy működik. Ebben az esetben is nyílna case, és ha igen, akkor rögtön lezárhatom (én csak feedbacket akarok adni), vagy ilyenkor mi van?
Nem örülnék, ha ekkor bosszúból az eladó azt kérhetné, hogy küldjem vissza, mert nem túl olcsó Kínába szállíttatni, de közben meg negatívat érdemel.
Amúgy erről a termékről van szó: [link]
Sok hülyeség és félrebeszélés után kiderült, hogy ezek a Z008-as Avatar helikopterhez valók. Nekem F103-as Avatar helim van, ahhoz is rendeltem. Szerintem itt nem én hibáztam a leírás alapján.
Ti mit gondoltok erről? Kéne negatív feedbacket adni, vagy ez már nem tisztességes így/szerintetek nem érdemli meg?

(#40592) vasi89 válasza bl4ze (#40585) üzenetére


vasi89
addikt

A vámolás, hogy zajlik? Annak a 27%-át kell fizetni amit paypalon küldtél? Vagy pedig megnézik, hogy itthon mennyi az adott termék és úgy fizetsz? Konkrétan találtam egy elég jó vételt 30db iphone 5 tok 43 dollár, ami nem gáz ha 43 dollárra még ráhúzzák a 27%ot. Viszont ha az itthoni árával számolnak, aminek darabja 1000-1500ft akkor már nagyon nem éri meg.

@Jakuu: Nekem is pont 3.án érkezett be egy csomagom ami egészen 11ig ott volt, viszont ami 9.én érkezett be az is csak 11.éig volt ott. Nem értem a logikát meg azt sem, hogy még mindig nem ért ide. Nevetséges, hogy a fél világon át hamarabb átér mint MO-n... :W

[ Szerkesztve ]

(#40593) Abysmal válasza Abysmal (#40591) üzenetére


Abysmal
aktív tag

A legutóbbi válaszából a lényeg, hogy több mint egy hétnyi levelezés után visszaküldi a pénzt, de először meg kéne ígérnem, hogy 5 csillagos pozitív visszajelzést adok neki, amit mint leírtam nem akarnék, mert felháborító amit csinált. Alapban eddig húzni ezt az egészet, mikor nyilvánvaló, hogy hibás a hirdetése. Vagy hagyjam az egészet a fenébe?

(#40594) V/ válasza kiszigi (#40557) üzenetére


V/
Topikgazda

"a glsnél azt mondtak, hogy be kell vele baktatnom a vámhivatalhoz"

Most ez komoly?
1. A Vám nem önbevallós, mint a jövedelemadó.
2. Ha nálad van a csomag miért mennél?
3. Először a vámot, áfát kell fizetni azután kapja meg a csomagot a címzett, fordított sorrend nincs.

(#40595) V/ válasza vasi89 (#40592) üzenetére


V/
Topikgazda

(#40587) faresz5 már adott egy linket, ott a Vám ügyintézés le vagyon írva. Amire utalsz, amikor egyedileg határozzák meg a vámot a szokásos érték alapján, csak egyedi, különleges termék esetén szokott előfordulni. Van fizetési bizonylatod, akkor azt veszik alapul. Miért vennék már figyelembe egy kereskedő rezsiköltségét, hasznát stb.

(#40596) V/


V/
Topikgazda

Egyébként vámeljárásra is a 22 napos határidő vonatkozik a közigazgatási eljárásról szóló törvény szerint.
Az 1 hét még elfogadható szerintem :C

(#40597) vasi89 válasza V/ (#40595) üzenetére


vasi89
addikt

Köszi, átolvasom. Nem vettem észre :)

(#40598) Jakuu válasza vasi89 (#40592) üzenetére


Jakuu
őstag

Lehet vannak kulon szekciok is es adott orszagoknal mas funkciokat hasznalnak vamon belul es igy mondjuk a kinai postan atjovo termekeket is, hiszen pont a kinaiak elleni vamvizsgalatok szigorodtak.De az is lehet hogy a kinaiak nagyobb teteleket szallitottak az unnepuk elott, gondolva a tobb hetes kimaradasra igy tobb termek torlodott fel. Nem tudom, tehat csak talalgatni tudok.

(#40599) electrician válasza zoli03 (#40528) üzenetére


electrician
tag

Leírtam szájbarágósan, hogy mi volt a baj -azaz nem működött az érintő- valamint ha tudnám visszavonnám a negatívját. próbálja meg kezdeményezni. Case-t nem nyitottam.
Erre jött a válasz ami szórol szóra egyezik az első üzenettel,nem is a válaszomra válaszolt Ime: "why did you leave the negative feedback for us,if you change the feedback and 5 star DSR for us at first,we will refund the money to you,thanks!!"

(#40600) jaja1981 válasza jaja1981 (#40586) üzenetére


jaja1981
addikt

Megvan a megoldás, felhívtam a postát. 06-1-421-7235

Ha másnál is a vámon áll a csomag, akkor kell küldeni egy mail-t a postaimport@posta.hu címre, tárgyba a RAG számmal.
Mellékelni kell a fizetési kivonatot, amit küld a fizetés szolgáltató (paypal, bank, stb), levélbe le kell írni mit tartalmaz a csomag és mennyibe került. Meg kell bele egy tel szám, amin elérhetnek.

Ennyi.
Ezek után elvileg küldik.

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.