Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24951) randras válasza Winner_hun (#24950) üzenetére


randras
veterán

Ez most komoly? És mi a pontos tényleges határ, ami felett ezt a szörnyűséget teszik? :(

(#24952) spidersoft válasza randras (#24951) üzenetére


spidersoft
senior tag

Ha megfizeted rá a jövedéki adót, akkor behozhatod, egyébként csak zsebben... amit linkeltem az csak a belföldi vásárlásokra vonatkozik! Ezért is tettem offra...

[ Szerkesztve ]

(#24953) sparc válasza Bodz (#24937) üzenetére


sparc
tag

Nem is az zavar hogy fizetnem kell, amúgy meg már küldtem nekik számlát. (pedig a csomagban is volt számla)

2 nap alatt elszállították Chicago-ból itt meg már 2 hete szaroznak vele.

(#24954) Zozzant válasza randras (#24947) üzenetére


Zozzant
addikt

A cigi nem menő... :B

[ Szerkesztve ]

https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html

(#24955) Avicularia válasza spidersoft (#24952) üzenetére


Avicularia
veterán

Uniós országok között is 4 csík cigi a határ amit át lehet vinni.
Ferihegyen is mindig annyit szoktam venni a reptéri shopban,mikor jövök haza

(#24956) Fecogame válasza Fecogame (#24919) üzenetére


Fecogame
veterán

Közben válaszolt az eladó, eléggé eltért attól, amit kérdeztem ( hol lehet ellenőrizni a tracking numbert ):

Hi, thanks for contacting us.We indeed shipped out your order on Oct-10 from China by Airmail post.

Normally it will take 15-25 days to arrive.But some items may be delayed by post office and due to custom random check.It may take up to 25 days or more .

Please allow a few more days for delivery ,It will arrive soon .

If one day you can not wait any more,please remember to contact me at first,I´ll investigate and solve the delivery problem for you.

I apologize for the inconvenience caused and beg your understanding!

Ez ilyen sablon szöveg, ugye jól sejtem?

Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak

(#24957) spidersoft válasza spidersoft (#24940) üzenetére


spidersoft
senior tag

Don't forget to leave feedback! If there was a problem, please go to the Resolution Center by 10/30/12.

...szept. 16-án rendeltem. Most ez azt jelenti, hogy 10-ével bezárólag, vagy 10-e előtt kell megnyitni az esetet? :) US, kínai vagy magyar idő szerint? o.O

Ma várom a postást, addig OK, vagy még várhatom holnap is, mielőtt dispute-ot nyitok? (nem csináltam még ilyet, $0.99-es cuccokért nem foglalkoztam vele, de most egy párezer Forintos termékről van szó).

(#24958) radi8tor válasza Fecogame (#24956) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Jah, sablon arra, hogy ne case-t nyiss hanem vele egyezkedj.

⭐ Stella

(#24959) randras válasza radi8tor (#24958) üzenetére


randras
veterán

Hát jobban is teszi, ezekben a szörnyű időkben. :((( Amúgy szokatlanul sok zárolt PayPal fiókos eladóba futottam a hétvégén, valamit nagyon dolgoznak. Ez nekünk viszont talán jó...

(#24960) spidersoft válasza randras (#24959) üzenetére


spidersoft
senior tag

Ha esetet nyitok, de aztán egyszercsak megérkezik a cucc és lezárom, akkor az milyen kihatással van az eladóra? Semmi se történik, vagy lepontozódik? Igazából ha a posta sz@rozik az nem az eladó hibája, viszont azt nyilván nem tudhatom, hogy ő nem adta fel a terméket és csak odahazudta, hogy feladta, vagy az ő hibáján kívüli eset áll fenn, pl. hogy elakadt a postán, ezért is lehet érdemes esetet nyitni, hátha az ebay visszatolja a pénzem, ha már egyszer garanciát vállalt rá...

Még áll a kérdés: ráérek holnap esetet nyitni, vagy már ma kell? :P

(#24961) radi8tor válasza spidersoft (#24960) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Ha zárod a case-t, akkor az olyan, mintha meg se nyitottad volna.
Ugyanez van az eladók által nyitott unpaid item case-ekkel. Ha időben fizetsz, sehol nem lesz nyoma.

⭐ Stella

(#24962) Tomate válasza spidersoft (#24960) üzenetére


Tomate
veterán

Fizetéstől számított 45 nap ne teljen le mert már nem tudsz nyitni. Ezen az időn belül bármikor!

(#24963) henkel6


henkel6
csendes tag

Üdvözlet.Tudnátok segíteni.Akarok venni 1 cipőt de November 13.-án tudnám csak kifizetni és nem nagyon tudok angolul.Mit kellene írnom az embernek,hogy leütném a cípöt de csak késöbb tudnám kifizetni.

Köszí.

[ Szerkesztve ]

(#24964) Fecogame


Fecogame
veterán

Ma jött meg 3 csomagom, az egyik 09. 29.-én, a másik 10. 09.-én, a harmadik meg csudaszép :DDD 10. 11.-én lett elpostázva.

Csak arra lennék kíváncsi, a többi csomagom merre csavarog :U

[ Szerkesztve ]

Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak

(#24965) Melack válasza Fecogame (#24964) üzenetére


Melack
veterán

Hidd el, erre én is kíváncsi lennék. 9 csomagból 4 érkezett meg idáig, és egy napon lettek feladva (2012-09-19).

Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs

(#24966) spidersoft válasza Fecogame (#24964) üzenetére


spidersoft
senior tag

Csak arra lennék kíváncsi, hogy:
- az ugyanarról a helyről (pl. tomtop két eladója), ugyanazon a napon rendelt két csomag miért jön meg 1-2 hét eltolódással?
- a néhány héten belül rendelt csomagok hol és miért várják be egymást Magyarországon, hogy aztán ugyanazon a napon érkezzenek?

...fura dolog ez a postázás...

[ Szerkesztve ]

(#24967) Tomate válasza spidersoft (#24966) üzenetére


Tomate
veterán

Nekem van egy csomagom 50+ nappal case-ben
Egy kijelzőm szintén valahol 50+ nappal case-ben
És most fogok nyitni egy 3. case-t egy másik csomag után mert 43. napja nem jön és a tracking amit adott a seller halott... Nem tudom mi van.. :(

(#24968) Fecogame válasza Melack (#24965) üzenetére


Fecogame
veterán

Nekem most a legutoljára elküldött csomagom, ami még nem jött meg 10. 09.-én lett feladva. Szerencsésnek érzem magam. :)

Szerk.: Már vagy fél éve nem veszett el semmi, pedig kb. 60-70 rendelésem volt azóta. Kop-kop-kop.

W1: Ne foglalkozz vele, csak az a lényeg, hogy ne felejtsd el értékelni az eladót. Ha a 45 napon belül vagy, akkor teljesen jó :K

[ Szerkesztve ]

Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak

(#24969) W1


W1
senior tag

szept. 29-én rendeltem egy terméket, "Don't forget to leave feedback! If there was a problem, please go to the Resolution Center by 11/12/12." ezt írják alatta. hit jelent?

(#24970) Melack válasza Fecogame (#24968) üzenetére


Melack
veterán

Nekem egy akkumulátor és egy töltő veszett el - naná, hogy sehol semmi infó róla :S Kicsit ideges is voltam, mert a Panába jó lett volna egy tartalék akksi. De nem... Remélem az ékszerek megjönnek azért szépen lassan.

Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs

(#24971) Tomate válasza W1 (#24969) üzenetére


Tomate
veterán

Ne felejts el értékelést készíteni. Ha problémád van irány a resolution center (case nyitás)

(#24972) TaaT


TaaT
veterán

Ha tőle rendelek, ő magánszemélynek vagy cégnek számít? :) [link]

Give them hell Ukraine!

(#24973) W1 válasza Tomate (#24971) üzenetére


W1
senior tag

Meddig várjak? kb 2-3dolláros tok, de barátnőmnek lett volna.. Vagy még megjöhet? szept.29.

(#24974) Tomate válasza W1 (#24973) üzenetére


Tomate
veterán

Simán megjöhet még. Elég ha 10 nap múlva nyitsz csak case-t, de előbb azért írj egy üzenetet az eladónak, hogy Ő mit tud a dologról.

(#24975) spidersoft válasza Tomate (#24974) üzenetére


spidersoft
senior tag

Én egyszerre nyitottam caset és írtam az eladónak :) Holnap lejár az idő, nincs idő to:kölésre :P

Ez +20 nap, ha megjön a cucc, akkor ok, ha nem, akkor se én járjak rosszul... Volt már, ami 60+ nap alatt ért ide, annyira nem aggódok, csak nemtom ilyenkor hol akadhat el...

(#24976) Tomate válasza spidersoft (#24975) üzenetére


Tomate
veterán

Ha már szűkös az idő én is mindig nyitok, de 30. napnál még nem és a kontaktot sem a 45. napon veszem fel az eladóval.

(#24977) spidersoft válasza Tomate (#24976) üzenetére


spidersoft
senior tag

Nekem ez az első bemószerolásom, nemszeretem dolog ez, pláne, hogy 99.9%, hogy valamelyik posta a ludas. De ha már egyszer az ebay aszonta, hogy vállalja, hogy kifizeti, ha nem jönne meg, ezen felül úgy gondolom, hogy az ebay nem egy csóró közért, így belevágtam...

(#24978) dReFiX


dReFiX
senior tag

Most mindenki akinek nincs itt 20 nap alatta csomagja már teleírja a topicot hogy úristen hol van ? ;] 30 nap alatt kár rajta agyalni, max. utána az eladónak írjatok hogy aggódtok....

Nem tudom milyen értékelésű eladótól rendel itt pár kolléga, hogy a csomagjai fele eltűnik stb. . Nekem 50+ rendelésemből ha 3 nem jött meg, de azokat valószínűleg fel sem adta az eladó. Nem mindenből a legolcsóbbat kell megrendelni, érdemes rászánni azt a a plusz 20 centet ;] , egy jobb eladóért.

[ Szerkesztve ]

(#24979) hun620 válasza randras (#24949) üzenetére


hun620
aktív tag

Szerintem a darab alatt a szálat értik. Ugyanis az tudtommal nem szabvány, hogy egy dobozban hány szál van. Ha igazam van, akkor pedig 1 kartont simán behozhatsz. Reptéren már kipróbáltam, egy negyed kilós vízipipadohányt és még pár kisebbet simán behoztam. De sok ismerős Egyiptomból hozza mindig a Marlboro-t.

De kérdezz rá a NAV-nál, biztos ami biztos.

[ Szerkesztve ]

>> Galaxy Tab 2 7.0 P3100/P3110 matt/fényes (klasszikus) fólia, Galaxy S WiFi 5.0 fólia >> http://bit.ly/11HvvRU <<

(#24980) randras válasza hun620 (#24979) üzenetére


randras
veterán

-

[ Szerkesztve ]

(#24981) randras válasza hun620 (#24979) üzenetére


randras
veterán

Hol tudok pontosan utána érdeklődni? :U

:R

(#24982) hun620 válasza randras (#24981) üzenetére


hun620
aktív tag

A NAV Váminformációs Központjának elérhetőségei

+36 1 301-6950
+36 1 301-6951
+36 40 346-262
E-mail: vam.info@nav.gov.hu

;)

[ Szerkesztve ]

>> Galaxy Tab 2 7.0 P3100/P3110 matt/fényes (klasszikus) fólia, Galaxy S WiFi 5.0 fólia >> http://bit.ly/11HvvRU <<

(#24983) randras válasza hun620 (#24982) üzenetére


randras
veterán

Igen, közben megtaláltam, köszi! :R

(#24984) kaliber válasza Tomate (#24976) üzenetére


kaliber
aktív tag

Helló! Az eddigi hsz-k átböngészésével még nem teljesen tiszta a "case" nyitása. Hol kell nyitni a paypalon vagy az ebay-en (mert mind a két helyen van)? Akkor ha ezt megnyitom akkor a 45 napos pénz visszafizetéses garit kitolja még 20 nappal, és ha ezek után sem érkezik meg a csomag?

Miért jársz futni? Mert az élet rövid, a futástól kicsit hosszabbnak tűnik :)

(#24985) bul07 válasza dReFiX (#24978) üzenetére


bul07
nagyúr

Őrülj neki hogy neked megjön, nekem és csomó mindenkinek meg nem
És elhiheted nem ilyen kezdő eladó csomagjai nem jönnek meg
Én ebből rendeltem kettőt szerinted ez is kezdő eladó , és se híre se hamva a csomagnak, vagy itt van ez is ez se jött meg(unokatestvéremnek lett volna neki tetszett)

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#24986) LÁZ válasza kaliber (#24984) üzenetére


LÁZ
addikt

ha ebay-es vásárlás volt, célszerű az ebay customer supporton keresztül intézni 45napon belül, legkésőbb a 44.napon, ha nem jött semmi, az ebay intézi a többit, első körben vár pár napot, hogy reagáljon rá az eladó, ha nem válaszol, visszakapod a pénzt, ha válaszol, legtöbbször akkor is, mivel nem kaptál semmit a pénzedért..

Én az ebayes dolgaimat mindig a cust.supporton keresztül intézem, paypalon 2x volt ilyen, de azok ebayen kivüli paypalos fizetések voltak, de lényegében ők is ugyanúgy járnak el, mint a support, várnak, hogy válaszol a másik fél, és annak függvényében döntenek, illetve figyelembe véve a kérelem jogosságát.

insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022)

(#24987) Tomate


Tomate
veterán

Várom a telefonom USA-ból. Mára pont egy hete adta fel az ember elsőbbségi nemzetközi levélként Amcsin belüli követéssel. A héten reális lehet, hogy megérkezik. Ma írja az eladó, hogy megnézte paypalt és az van a rendelésnél, hogy cancelled (oct 27), de egyben azt is kérdezte, hogy megérkezett-e már a csomag? Ez miért lehet?

Párbeszédünk:

"Hi whats going on with your order did u get it.. i just checked paypal and it said the order was cancelled whats going on?"

-Hi!
I don't received nothing yet and I don't understand why cancelled... I don't canceled nothing. I'm waiting only from day to day...
I hope I will receive in this week.
Regards,
Máté

"ok i called its not cancell i read it wrong"

Az angolomat ne kritizáljátok :D

[ Szerkesztve ]

(#24988) LÁZ válasza Tomate (#24987) üzenetére


LÁZ
addikt

a paypal szerint visszakaptad a pénzed, vagy a te oldaladon completed a fizetés? elvileg csak a küldő fél tudja visszavonni a fizetést, sztem.

insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022)

(#24989) W1


W1
senior tag

Valami jó "sablondumát" tudnátok nekem angolul, ami annyit tartalmaz, hogy nem jött meg a csomag, mi lehet vele, és hogy mi lesz a lépés?

(#24990) Tomate válasza LÁZ (#24988) üzenetére


Tomate
veterán

Az én oldalamon ez van: order status: cancelled. Pénzt nem kaptam vissza, de nem is kértem vissza...
A csomag meg "elvileg" úton van.

Remélem is mert nem 2 fillér az a sz*r. :(((

Szerk: Most értékelt le a csóka pozitívra, holott még meg sem kaptam a telefont... Remélem nem valami átbaszásba estem bele..

[ Szerkesztve ]

(#24991) LÁZ válasza Tomate (#24990) üzenetére


LÁZ
addikt

ha úton van, akkor no para, netbankon nézd meg, hogy zárolva van e amit kifizettél, illetve a szlatörténetben hogy szerepel, lehet irni kéne a banknak, vagy paypalnak, hogy wtf. :F

@W1: gugli forditó :D

[ Szerkesztve ]

insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022)

(#24992) Tomate válasza LÁZ (#24991) üzenetére


Tomate
veterán

Elvileg úton van. Ez a tracking LK012804107US

Már rég a könyvelt tételek között van valahol a netbankom mélyén... Mert már két hete kifizettem, csak a csóka a fizetést számított 1 hét után tudta feladni nekem. (azt mondta meghalt valakije a családból és el kellett utaznia) Korrektnek tűnik az arc, csak nem értem ezeket az anomáliákat...

(#24993) W1 válasza LÁZ (#24991) üzenetére


W1
senior tag

:R :DDD

(#24994) LÁZ válasza Tomate (#24992) üzenetére


LÁZ
addikt

ja, érdekes, olyan volt már nekem, hogy rossz volt a paypal-os cim, törölnöm kellett, és újra küldeni egy másikra, de ilyen, hogy elküldtem, és mégse, nem volt még.

insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022)

(#24995) Tomate válasza LÁZ (#24994) üzenetére


Tomate
veterán

Írtam a paypal email címére, hogy kifizettem, várom a csomagot, sem az eladó sem én nem nyomtunk cancelt, de még canceled a tranzakció és ez miért van?

Erre egy gépi választ kapok: (ennyi lesz a válasz? mert ez nem sok)

"Dear Tóth Máté,

Thanks for your email. To help you as quickly as possible, here is some information we feel will most likely suit your needs.

A. Why couldn’t I complete my payment?

B. Where is the refund I received?

This email is an automated response, designed to try and answer your questions as quickly as possible. If you’d like more information, simply reply to this email with as many details about your situation as possible. Your query will be prioritised and we will get back to you as soon as we can.

Yours Sincerely,

PayPal

A. Why couldn’t I complete my payment?

Often when you receive an error message saying your payment could not be complete it is because your card issuer has denied the payment.

The only information that we receive is that your card provider has declined the use of this card with PayPal.

Here are some common reasons why a card issuer would decline a payment:

There could be a limit on your credit card that has been exceeded.
It's possible that the card issuer could be temporarily unavailable to answer the authorisation request we sent.
Your credit card company could be blocking this transaction for security reasons as it doesn't fit your regular spending patterns.

I'd encourage you to contact your credit card issuer and speak to someone who deals with online transactions to find out why this payment was denied. The general customer service at your bank may not be able to provide specific information on why a transaction was denied. You will need to contact the department in charge of online payments to obtain this information.

You may be able to complete this payment after you have spoken to your card issuer and resolved the issue. Alternatively you can add another credit card to your PayPal account.

B. Where is the refund I received?

Money is refunded according to the funding source you used to complete your original payment. If you completed this payment with your card this would been refunded to your card. If you paid part of the amount with your PayPal balance, that part will be returned to your PayPal balance.

PayPal makes every effort to ensure that refunds to cards are processed in a timely manner. Most refunds will appear on your card account within 2-5 business days. Depending on how often your card issuer issues you a statement, it may take up to 30 days for you to see the refund reflected on your card balance. I recommend that you contact your card issuer after these 30 days to confirm that you have received your refund."

[ Szerkesztve ]

(#24996) LÁZ válasza Tomate (#24995) üzenetére


LÁZ
addikt

lehet holnap előkerül majd egy bob, vagy jason, aki érdemben válaszol

insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022)

(#24997) Flashcash válasza Tomate (#24987) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Felesleges a Paypalnek írni emiatt mert nem a Paypal tranzakció lett törölve, hanem a USPS szállítás.
Lehet, hogy az eladó az USA nyugati felén lakik, ahol pl. NY;NJ; a transzatlanti légiposta központ, de ott most hurrikán van és minden repülőt töröltek.

A csomagod jelenleg North Carolinaban van itt : RALEIGH, NC 27676; a vihar is pont most ért ide.

[ Szerkesztve ]

(#24998) FishAir


FishAir
senior tag

Hellótok!

Volt egy cuccom, ami már majd 50 napnál járt. Írtam az eladónak, hogy mi a helyzet erre küldött refundot, de közben a cucc is megékezett. Írtam neki, hogy megjött erre case-t nyitott.

Case type: Cancel transaction

XY has sent you a request to cancel this transaction.
Seller selected the following reason: Other.
Additional information from seller:

How would you like to respond?
- I accept the seller's request to cancel this transaction.

You should only accept the cancellation request if you haven't paid yet or you've already received your refund from the seller. If you haven't received your refund, contact the seller

A másik pedig, hogy elutasítom. Azt nyilván nem akarom, de ezt így ha elfogadom, akkor a paypal meg mindenki lekezeli ezt az egészet?

iDontcare

(#24999) Nady88


Nady88
csendes tag

Jól érzem hogy ez már sosem fog megérkezni??????????????????????? :S

2012.10.17
09:11
Küldemény információ:
Küldemény felvéve / Item accepted

2012.10.19
14:05
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad

2012.10.19
19:13
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad

2012.10.19
21:23
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad

2012.10.20
21:22
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad

2012.10.25
17:10
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad

2012.10.25
21:18
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad

2012.10.26
21:17
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad

(#25000) W1


W1
senior tag

Shen Zhen-ből vagy HK-ból ér ide elöbb a portéka?

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.