Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18301) RockHaRD válasza Winner_hun (#18300) üzenetére


RockHaRD
addikt

az eladót kell értékelned, aki ha ilyen esetben szó nélkül vissza adja a pénzed, pedig nem ő volt a hibás, akkor igenis pozitívat érdemel...

(#18302) Winner_hun válasza RockHaRD (#18301) üzenetére


Winner_hun
félisten

Akkor ha egy hibás terméket kapsz adj pozitívat az eladónak mert megkaptad a terméket... lol. Na ne erőltessétek ezt:)

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#18303) RockHaRD válasza Winner_hun (#18302) üzenetére


RockHaRD
addikt

szó se volt ilyenről...

szövegértés nem nagyon megy ezek szerint

ha elpostázza az eladó a terméket, és a posta keveri el, de ő szó nélkül refundolja, és normálisan áll a dologhoz, (normálisan kommunikál, válaszol az emailekre, és azonnal visszaküldi a pénzt), akkor igenis megérdemli a pozitiv értékelést...

(#18304) Winner_hun válasza RockHaRD (#18303) üzenetére


Winner_hun
félisten

Akkor pont semlegeset érdemel mert nem jött meg a termék. Mindegy hogy ki hibájából. Nem az eladót kell értékelni, arra ott vannak a visszajelző csillagocskák 1-5 között.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#18305) Bavid


Bavid
senior tag

Van egy csomagom, ami USPS First Class Mail International-al jön és ez a status-a:
Dispatched to Sort Facility
Your item has left our acceptance facility and is in transit to a sorting facility on January 18, 2012 at 6:38 pm in TAMPA, FL 33615. Ez már egy hete történt azóta semmi :F

(#18306) radi8tor válasza Bavid (#18305) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Ennek a fajta levélnek nincsen nemzetközi trackingje. Az utolsó sor azt jelenti elhagyta az országot. 2-3 hét is lehet a szállítási idő.

⭐ Stella

(#18307) Bavid válasza radi8tor (#18306) üzenetére


Bavid
senior tag

Értem, köszönöm! Akkor várom rendületlenül:D

(#18308) kerekfej válasza Winner_hun (#18300) üzenetére


kerekfej
addikt

Ezt pozitívba is épp úgy bele tudom írni. Sőt én mindig odaírom.

(#18309) kerekfej válasza Bavid (#18305) üzenetére


kerekfej
addikt

Az nem ajánlott regisztrált küldemény!

(#18310) Kobe


Kobe
veterán

üdv

várok kínából egy csomagot, van hozzá tracking IDm is, ami RB2782.....HK. Ez a fajta ID rendelkezik nemzetközi nyomonkövetéssel ? mert a hong kongi posta szerint 18-án elhagyta az országot, de bő egy hét alatt sem ad ki semmilyen eredményt a http://www.emsairmailtracking.com/

elvileg "Registered air parcel with tracking number" formában lett feladva

[ Szerkesztve ]

(#18311) Winner_hun válasza kerekfej (#18308) üzenetére


Winner_hun
félisten

Ha kinézel egy eladót akkor elkezded olvasgatni a pozitívakat hogy hátha van olyan aki nem csak dícsérte meg megköszönte a terméket hanem mást írt? Sokkal egyszerűbb megnézni az utolsó 1 / 6 / 12 hónap semleges / negatív értékeléseit és abból leszűrni hogy milyen az eladó minthogy a (sok esetben) rengeteg pozitív közül kikutatni hogy vajon ki nem tudja használni a visszajelzési rendszert és oda írta azt amit nem oda kellett volna... Na ezért nincs értelme pozitívba beleírni ilyet. Erre van a semleges.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#18312) Winner_hun válasza Kobe (#18310) üzenetére


Winner_hun
félisten

posta.hu mit ír a kódra?

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#18313) faresz5 válasza Kobe (#18310) üzenetére


faresz5
senior tag

20-30 között kínai ünnep van szóval még Kínában ragadt a csomagod. Nekem 18-án megrendelt csomagom, tegnap jött meg

(#18314) MarQs


MarQs
senior tag

Sziasztok!
Olyan szakikat keresek, akik már érdekeltek voltak eladásban és le is zajlott a processz...
A kérdésem csak annyi lenne, hogy ki hogyan rendezte az eladói díjakat (seller fee)? Értem úgy, hogy a dombornyomott (hitel)kártyákon túl - mert ugye azzal a legegyszerűbb a dolog.
Egyéb tapasztalatok, tudnivalók?
Előre is köszönöm!

"Vagy fejlődsz, vagy hanyatlasz, nincs stagnálás!"

(#18315) kerekfej válasza Winner_hun (#18311) üzenetére


kerekfej
addikt

Azt értem, de csak ezért, mert másnak így kényelmesebb, attól én azért én értékelek máshogy, mint eddig szoktam.

(#18316) Kobe válasza faresz5 (#18313) üzenetére


Kobe
veterán

érdekes lenne ha a 20-án kezdődő ünnep bekavarna a január 11-ei megrendelésbe, amit január 18án már a kínából kifele tartó repülőre raktak

winner: a posta szerint már a vámon csücsül, ami elég érdekes, mert elég aprócska értékű csomag - 15 dollár - eddig nem volt jellemző h ekkora csomagokat is megvámoljanak, simán átcsúszott...habár, átszámolva, ez sem éri el a 22 eurós összeget

[ Szerkesztve ]

(#18317) #59816064 válasza Kobe (#18316) üzenetére


#59816064
törölt tag

Azt írta a tracking hogy vámkezelésre vár? Mert ha csak azt hogy vám elé állítva, az még nem jelenti azt hogy meg is vámolják. :)

(#18318) Kobe válasza #59816064 (#18317) üzenetére


Kobe
veterán

Küldemény vám elé állítva / Item presented to customs

ennyit ír. Nem tom ez pontosan a kezelést vagy csak a beküldést jelenti, mert a postan nem nagyon szoktam nézegetni, általában USPS-sel, vagy futárral rendelgetek EU-n belülről

[ Szerkesztve ]

(#18319) #59816064 válasza Kobe (#18318) üzenetére


#59816064
törölt tag

Ez egyenlőre csak a beküldés, de ha kis csomag és alacsony összeg van ráírva, nem lesz gond.

(#18320) Winner_hun válasza kerekfej (#18315) üzenetére


Winner_hun
félisten

Ja hát amíg ilyen a hozzáállás (de csak ezért, mert másnak így kényelmesebb) addig majdnem felesleges is a visszajelzéses rendszer...

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#18321) RockHaRD válasza Winner_hun (#18320) üzenetére


RockHaRD
addikt

miért is számít "kényelmesebb"-nek az, hogy pozitívat adsz a semleges helyett? mert kb 1 centivel van odébb a pötty, amibe beleböksz :U

(#18322) Winner_hun válasza RockHaRD (#18321) üzenetére


Winner_hun
félisten

Nem az értékelés leadása kényelmesebb hanem annak kényelmesebb aki valóban a visszajelzéseket nézi (nézné, ha mindenki jól használná) és megnézi hogy mire kapott az eladó semleges / negatív visszajelzés(eke)t.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#18323) kerekfej válasza Winner_hun (#18322) üzenetére


kerekfej
addikt

Nem mások kényelme alapján értékelek

(#18324) RockHaRD válasza kerekfej (#18323) üzenetére


RockHaRD
addikt

+1 :K

(#18325) faresz5 válasza RockHaRD (#18324) üzenetére


faresz5
senior tag

Teljesen mind1, mindenki a saját véleménye alapján értékel, valaki így valaki úgy, valaki megy amúgy ,de nem feltétlen rossz egyik vélemény se, szóval felesleges vitatkozni raja,hogy ki hogy értékel,mindenkinek szíve joga eldönteni.

(#18326) <NewL>


<NewL>
addikt

valaki tudna küldeni privátban egy hivatalos értéknyilvánítást. hogy néz ki az formailag?

There's an app for that

(#18327) vilmoskorte1


vilmoskorte1
csendes tag

Üdv!

OT, de azért: vásárolt már vki a www.dealextreme.com oldalról?

Aki vett ott vmit, pls akár privátban, akár itt a fórumon jelentkezzen.

Köszönöm

(#18328) slippy válasza vilmoskorte1 (#18327) üzenetére


slippy
tag

olcsó, megbízható, de ha valami nincs készleten, akkor hosszú a várakozási idő ;)

d[oO]b - Eladó dolgaim: http://href.hu/x/gq2h

(#18329) vilmoskorte1 válasza slippy (#18328) üzenetére


vilmoskorte1
csendes tag

az történt, hogy rendeltem valamit
nézem az order tracket, látom:
Status tracking

1/20/2012 11:50:37 PM BackOrder Can not put fulfill order

Tehát nem tudják teljesíteni a rendelésem. ok. de a pénz már fizetve-visszaküldik, vagy mi történik ilyenkor?
mert nekem a rendelt termék nem "vmikor" kell ha lesz, hanem záros időn belül.
A mailekre (2-re!) nem is válaszolnak.
Ülnek a pénzemen. de miért? ha van a termék, küldjék, ha nincs vissza a pénzt. de ez a sunyítás....

ötlet?

köszönöm

(#18330) zoli03 válasza vilmoskorte1 (#18329) üzenetére


zoli03
őstag

Írják, hogy az ünnep miatt nem dolgoznak. Ne csodálkozz, hogy nem válaszolnak, nincs itt semmilyen sunyítás. Automatikusan szerintem nem adják vissza a pénzt. Én lemondtam a rendelést, meg biztos ami biztos, találtam egy menüpontot, ahol refundot lehet kérni. Aztán kb 1 hétre rá küldtek egy e-mailt, hogy 6-8 munkanapon belül visszautalják a pénzt. Ez persze most megint csúszik az ünnep miatt :)

(#18332) vilmoskorte1 válasza Enszuke (#18331) üzenetére


vilmoskorte1
csendes tag

persze hogy az oldalon jeleztem

(#18333) faresz5 válasza vilmoskorte1 (#18332) üzenetére


faresz5
senior tag

január 23 és 30között kínai új év van nem dolgoznak, így nem tudnak válaszolni a leveledre és nem tudják feladni se mivel a posta zárva van. A lehető legrosszabb időpontban rendelted meg a csomagod.

(#18334) RockHaRD válasza faresz5 (#18333) üzenetére


RockHaRD
addikt

amúgy ezt nem vágom, h egy kína szintű ország hogy tud megengedni magának 1 teljes hetes leállást :F

mert ha pl nálunk lenne ugyanez, akkor senkinek nem hiányoznánk, de Kína azért elég komoly cucc

(#18335) Flashcash válasza RockHaRD (#18334) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Pont az a lényeg, hogy Kínában elsősorban államilag meghatározott (így előre tervezhető) ünnepek vannak. Ezeknek a száma nagyobb mint nálunk, viszont az egyénileg kivehető szabadságok száma jóval kevesebb. (10nap, de van ahol ennél is kevesebb)

(#18336) Tomate


Tomate
veterán

Első nemzetközi csomagom USA-ba megérkezett. Ebayes eladás. A cucc sikeresen szarrá is tört. Ha refoundolom neki az árát (postaköltséget nem) az elég? Hogy tudom ezt megcsinálni?

(#18337) Winner_hun válasza Tomate (#18336) üzenetére


Winner_hun
félisten

[KLIKK] + [KLIKK]

[ Szerkesztve ]

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#18338) RockHaRD válasza Tomate (#18336) üzenetére


RockHaRD
addikt

ne haragudj, de ennél kifakadt belőlem a röhögés ---> " sikeresen szarrá is tört." :DDD

amúgy nagyon sajnálom :( mi volt amúgy? laptop? becsomagoltad rendesen? :F

(#18339) Tomate válasza Winner_hun (#18337) üzenetére


Tomate
veterán

Köszi! :R

(#18340) Tomate válasza RockHaRD (#18338) üzenetére


Tomate
veterán

Nem gond :)

Egy pici ezer éves orosz TV volt. Tettem mellé csomagolót de úgy néz ki nem eleget és figyelnem is kellett, hogy 3kg alatt maradjak mert akk nem 13 a posta hanem 15... 2999-3000g így változott a postán a súlya a mérlegen. De hát ez a spórolás ment rá a csomagolóanyagra. reménykedtem, hogy egybe odaér. Kár volt. :( Amiben reménykedem, hogy nem fog g*cizni a csávó és megelégszik azzal ha visszaküldöm az árát amiért vette. (10$) :D

[ Szerkesztve ]

(#18341) RockHaRD válasza Tomate (#18340) üzenetére


RockHaRD
addikt

akkor még viszonylag olcsón megúsztad (kivéve ha valami drága muzeális értékű darabról volt szó)

rosszul emlékeztem, mert vki itt 500$ körüli laptopot hirdetett, és azzal azért eléggé lehetne szívni ilyen esetben :F

(#18342) Tomate válasza RockHaRD (#18341) üzenetére


Tomate
veterán

Az is én voltam, de az nem kelt el. (amit nem is bánok) Mondjuk ott nem spúroltam volna a postával.

Nem volt egy nagy eresztés. Ez az: [link]

(#18343) MarQs válasza Tomate (#18336) üzenetére


MarQs
senior tag

Azt megkérdezhetem, hogy milyen megoldást fogsz választani a "seller fee" rendezésére?
Akinek van tapasztalata ez ügyben, attól továbbra is szívesen fogadom az infókat...

"Vagy fejlődsz, vagy hanyatlasz, nincs stagnálás!"

(#18344) faresz5 válasza Tomate (#18342) üzenetére


faresz5
senior tag

mondjuk 10$ miatt kockáztatni,hogy 15k-t majd buksz(nem fogja visszaadni a posta árát nagy valószínűség szerint),elég felelőtlenség nem?(bár elég sok ember van akinek nem számít 15k,de nekem biztos számítana és a legrosszabbra készülnék fel,mielőtt belefogok)

(#18345) Tomate válasza faresz5 (#18344) üzenetére


Tomate
veterán

Nem gondoltam erre. Úgy gondoltam feladom megérkezik, aztán kész. Csak nem kell visszafizetnem 13k postát.Csatoltam a feladóvény fényképét, hogy tényleg 70$ volt a posta.

(#18346) faresz5 válasza Tomate (#18345) üzenetére


faresz5
senior tag

Sajnálom, remélem nem lesz igazam!

(#18347) Tomate válasza faresz5 (#18346) üzenetére


Tomate
veterán

(nem fogja visszaadni a posta árát nagy valószínűség szerint) Ezt, hogy érted? :U

(#18348) RockHaRD válasza Tomate (#18347) üzenetére


RockHaRD
addikt

a postánál nem lehet kezdeni valamit az üggyel? Elvégre kifizettél 15 ezret, és összetörték

(#18349) Tomate válasza RockHaRD (#18348) üzenetére


Tomate
veterán

faresz5: Félreértesz. Én adtam el a cuccot!

G^zC^mp€r: Mindenképp megkérdezem.

(#18350) MarQs válasza Tomate (#18349) üzenetére


MarQs
senior tag

A Posta belföldi levél/csomagküldésénél külön kell fizetni a biztosításért ("értéknyilvánítás"). Ha a nemzetközi küldeményeknél ez benne van alapból az árban, akkor van keresni valód...
Mindenesetre, azért kicsit megcsapkodhatod azt az asztalt, hogy márpedig te "...kööveeteeled!!" ;)

[ Szerkesztve ]

"Vagy fejlődsz, vagy hanyatlasz, nincs stagnálás!"

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.