Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17451) autogiro


autogiro
csendes tag

Hello ebay-esek! :)

Lenne egy apró gondom. Kezdő vagyok, próbáltam rendelni egy headset-et, Buy megvolt, de akárhányszor rámentem a buy-ra... és végigmentem a lehetősségeken, újra és újra megjelent a Buy gomb. Aztán felfedeztem a "mark as payment sent" funkciót, ezután eltűnt, mostmár ha unmark-al visszalépek sem jelenik meg a Buy. Írtam is neki hogy mikor küldi, azt írta hogy nem fizettem érte, így nem küldi. De nemtudom hol rontottam el, szerintem vhol a paypal-al lesz a gond, credit card megvan adva, megjött a kód is, aktiváltam. most aztírja 400ft van a paypal egyenlegem. Bank account-ot nem adtam meg, nemtudom ez baj-e. Úgy hallottam hogy 2 féle lehetősség van fizetésre, úgyhogy feltöltök a paypal számlámra és onnan, vagy a kártyámról, és én kártyáról akarom de nemértek hozzá :F esetleg vmi ötlet? vki? :)

(#17452) radi8tor válasza autogiro (#17451) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Buy után Pay now kell.
Amit bejelöltél, a mark as payment sent-et felejtsd el.

⭐ Stella

(#17453) VásRló


VásRló
tag

Szóval senki nem tudja, hol lehet megnézni, hogy egy termék világgaris-e?

(#17454) ^Clown válasza VásRló (#17453) üzenetére


^Clown
veterán
LOGOUT blog

A világgarancia adott terméktől függ. Pl. egy Lenovo ThinkPad-re világgarancia vonatkozik (de ott sem minden esetben!).

(#17455) HUNpusi


HUNpusi
csendes tag

kínai tablet rendelése dhl-el, van valakinek tapasztalata ebben? küldtek vámmeghatalmazást, kitöltöttem, hogy <22 euró, meghogy kijelző, 2x10$, kérdés kibontják-e.

van valakinek tapasztalata?
sztem utoljára rendeltem dhl-el...

(#17456) radi8tor válasza HUNpusi (#17455) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR