Sziasztok!
A következő a problémám. Bárnkinek küldök e-mailt az MS Outlook-ból akkor visszakapok egy mail-t.
SMTP szerver: mail.chello.hu
A hibaüzenet (itt ott törölve vannak a személyes dolgok...)
Hibaüzenet 1.
Feladó:Mail Delivery Subsystem [MAILER-DAEMON@akac.mail.t-online.hu]
Címzett:XXXXX.XXXX@XXXXX.hu
Tárgy:Return receipt
Mellékletek:details.txt [499 B]; ATT00026.txt [1 kB]
Tartalom:
The original message was received at Mon, 23 Jan 2006 18:29:26 +0100 (CET) from viefep13-int.chello.at [213.46.255.15]
----- The following addresses had successful delivery notifications ----- <XXXXXXX@t-online.hu> (relayed to non-DSN-aware mailer)
----- Transcript of session follows ----- ... while talking to be04.mail.t-online.hu.:
>>> STARTTLS dialogue
<<< 454 TLS not available: missing RSA private key (#4.3.0) <XXXXXXXXXX@t-online.hu>... relayed; expect no further notifications
A mellékletek tartalma:
details.txt
Reporting-MTA: dns; akac.mail.t-online.hu
Received-From-MTA: DNS; viefep13-int.chello.at
Arrival-Date: Mon, 23 Jan 2006 18:29:26 +0100 (CET)
Final-Recipient: RFC822; XXXXXXXXX@t-online.hu
Action: relayed (to non-DSN-aware mailer)
Status: 2.0.0
Remote-MTA: DNS; be04.mail.t-online.hu
Diagnostic-Code: SMTP; 250 ok
Last-Attempt-Date: Mon, 23 Jan 2006 18:29:26 +0100 (CET)
ATT00026.txt
Return-Path: <XXXXX.XXXX@ixchel.hu>
Received: from viefep13-int.chello.at (viefep13-int.chello.at [213.46.255.15])
by akac.mail.t-online.hu (8.13.4/8.12.11) with ESMTP id k0NHTP1w038568
for <XXXXXXX@t-online.hu>; Mon, 23 Jan 2006 18:29:26 +0100 (CET)
Received: from tidehdm10ac0br ([80.99.49.227]) by viefep13-int.chello.at
(InterMail vM.6.01.04.04 201-2131-118-104-20050224) with ESMTP
id <20060123172924.RFPE2372.viefep13-int.chello.at@tidehdm10ac0br>
for <XXXXXXXX@t-online.hu>; Mon, 23 Jan 2006 18:29:24 +0100
Return-Receipt-To: =?iso-8859-2?Q?XXXXXXXXX <XXXXX.XXXX@ixchel.hu>
From: =?iso-8859-2?Q?XXXXXXXXX= <XXXX.XXXXX@ixchel.hu>
To: =?iso-8859-2?Q?XXXXXXXXXX <XXXXXXXXXXX@t-online.hu>
Subject: T-Mobile
Date: Mon, 23 Jan 2006 18:29:24 +0100
Message-ID: <!&!AAAAAAAAAAAYAAAAAAAAABg/oyu24VNFqc0FvRzHAZHCgAAAEAAAAEUcFcw9naZKoAdMwfAySpABAAAAAA==@ixchel.hu>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
boundary=''----=_NextPart_000_0011_01C6204A.F00B77F0''
X-Mailer: Microsoft Office Outlook 11
Thread-Index: AcYgQo214Sutdtq+TYSHl6OYmRoXbQ==
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
Disposition-Notification-To: =?iso-8859-2?Q?XXXXXXXXX <XXXXX.XXXXX@XXXXXX.hu>
X-vbmsrv: scanned
Hibaüzenet 2.
Feladó:Mail Administrator [Postmaster@chello.at]
Címzett:XXXXXX.XXXX@XXXXX.hu
Tárgy:Mail System Delivery Report
Melléklet: details.txt [435 B]; ATT00037.txt [1 kB]
Tartalom:
As part of the delivery process, your message was relayed to a machine which does not handle delivery status notifications. As a result, it is not possible to determine whether the message will get to its final destination.
Please reply to AdminContact
if you feel this message to be in error.
A mellékletek tartalma:
details.txt
Reporting-MTA: dns; viefep14.chello.at
Arrival-Date: Mon, 23 Jan 2006 18:31:35 +0100
Received-From-MTA: dns; tidehdm10ac0br (80.99.49.227)
Final-Recipient: RFC822; <XXXXX@gmail.com>
Action: relayed
Status: 2.1.5
Remote-MTA: dns; gmail-smtp-in.l.google.com (66.249.93.114)
Diagnostic-Code: smtp; 250 2.1.5 OK
ATT00037.txt
Received: from tidehdm10ac0br ([80.99.49.227]) by viefep14-int.chello.at
(InterMail vM.6.01.04.04 201-2131-118-104-20050224) with ESMTP
id <20060123173135.QAHZ6338.viefep14-int.chello.at@tidehdm10ac0br>
for <XXXXXX@gmail.com>; Mon, 23 Jan 2006 18:31:35 +0100
Return-Receipt-To: =?iso-8859-2?Q?XXXXXXXXX <XXXXXX@XXXXX.hu>
From: =?iso-8859-2?Q?XXXXXXX <XXXXXX.XXXXX@XXXXX.hu>
To: <XXXXXX@gmail.com>
Subject: =?iso-8859-2?Q?Pr=F3ba_E-mail?=
Date: Mon, 23 Jan 2006 18:31:35 +0100
Message-ID: <!&!AAAAAAAAAAAYAAAAAAAAABg/oyu24VNFqc0FvRzHAZHCgAAAEAAAAEmWutX1YKpKgwckNTy0HiMBAAAAAA==@ixchel.hu>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
boundary=''----=_NextPart_000_001C_01C6204B.3DCD0440''
X-Mailer: Microsoft Office Outlook 11
Thread-Index: AcYgQtuT4H4hoBJJTUCoaSEDDCMlow==
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
Disposition-Notification-To: =?iso-8859-2?Q?XXXXXXXXX <XXXXX.XXXX@XXXX.hu>
--------------------------
Ha valaki tud nekem segíteni akkor, csak bátran!
[Szerkesztve]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] AMD Radeon undervolt/overclock
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [lezso6:] Miért veszünk SUV-okat?
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Czeky:] Balszerencse?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Soockit
aktív tag
anulu
félisten
chello helpdesk... sokszor előfordult már? hogyha jól láttam, akkor az egyik T-onlányos rendszerbe ment, ami az utóbbi időben szaraxik, szóval nem biztos, h chello gond, a gmailosról viszont lövésem sincs.
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
Soockit
aktív tag
Most csak ebbe a két rendszerbe küldtem, de bárhova küldök, mindig jön a hibaüzenet! Mindegy, hogy hova küldök.
Nem tudtok nekem mondani 06-1-es UPC Help Desk-es teelfonszámot.
Mert én azt nagyon jó árban hívom, a 1221 nem egy szerencsés megoldás nekem pl. ha kell mobilról hívni!
Snoop-y
veterán
A t-online-os levszervereknek semmi baja. Amire te gondolsz az a mail.adatpark.hu és a mail.axelero.hu kiszolgáló. Ezeknek tényleg van egy kis baja ( nagymennyiségű vírusos illetve spam levél lassítja őket.)
[Szerkesztve]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Snoop-y
veterán
Ha bárhova küldesz és hibával jön vissza akkor nagyon valószinű, hogy valamilyen kliens oldali beállítási hiba van. Nézd át mik vannak beállítva a kimenő kiszolgálóknál.
Nem vagyok chellos így nem tudom miket támogat pontosan az ő levelező szerverük.
Amivel visszavágta az üzenetedet az pedig ez: 4.5.4
4.XXX.XXX Pillanatnyi hiba:
X.5.XXX: Üzent továbbítási protokoll hiba, mely lehet valamely szerver konfiguráció okából, de akár csatlakozási okokból is
X.5.4: Nem elfogadható argumentumok
A gmailest énis passzolom
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Soockit
aktív tag
Hangsúlyozom, hogy mindngy hova küldök levelet, milyen rendszerve, mindig jön hibaüzenet!
Köszönöm az eddigi hozzászólásokat!
[Szerkesztve]
Soockit
aktív tag
Átmentem
Időközben megnéztem, hogy nem e az Olvasási és a kézbesítési visszaigazolás miatt van.
Kikapcsolatam a kézbesítési igazolást és azóta nem pattan vissza levél.
Az a poén, hogy barátnőm fiókjában nem is volt ez beállítvam de ott is volt mindig visszapattanás, azóta nincsen ott sem.
Soockit