Sziasztok!
Arra lennék kíváncsi, hogy érdemes-e a Radeon 8500-at társítani Dx9-el, jelent-e teljesítménynövekedést vagy akár szemmel látható képi javulást a Dx8.1-hez viszonyítva.
Már csak amiatt is kérdezem, mert hát ugye köztudott, hogy a 8500-as a Dx8-ra van optimalizálva!
Amúgy a konfigom: ECS k7S5A; ManLi ATI Radeon 8500 64 Mb; 512 SDRAM CL2 Pc 133; Athlon XP 1600@1400MHz; Maxtor 40 GB 7200 Rpm; Win XP Prof; Catalyst + Control Panel 3.2; DirectX 8.1
Előre is köszi mindenkinek!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
baluka
tag
haris
őstag
Én nem vagyok tul profi, de valahol azt olvastam, hogy a Catalist3.2 jobban szereti a dX9.0-et
Nekem a dX9 kb300-400 3dMark pont veszteséget jelent a dX8.1-hez képest
haris
őstag
Egyébként milyen a Manli Radeon???
Órajel,memoria (ns), 3dMark 2001 stb
Csak azért kérdem, mert az előző kártyám Manli Gef 2MX-volt, és azt nagyon szerettem.
Amikor a lecserélésen gondolkodtam, szóba jött ez is, de nem volt senkinek tapasztalata vele, zömmel Saphire-t javasolt mindenki a ''NONAME'' kártyák közül.
Na jó a noname egy kicsit durva....
footy
addikt
Szerintem ha sok embernek bevállt akkor érdemesebb inkább azt választani.Amúgy én is azzal nyomultam.
Sanya
nagyúr
Fölösleges a dx9, még úgysem kell semminek, csak villogni jó a futuremark eredménnyel(mert asszem csak annak kellett eddig...
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
baluka
tag
Hát, qrva jó kérdést szegeztél nekem...
Tulajdonképpen nem tudom 100%, hogy mennyi az órajel, de ha minden igaz, akkor 275/275, az ns pedig vszinüleg 3.4-es, de ne kövezz meg érte, ha esetleg tévedtem, mert eddig még nem néztem utána, csupán a gyári adatok alapján írtam ezeket...
A 3dMark-kal meg az az igazság, hogy eddig még nem futtattam le a tesztet, úgyhogy no comment, talán azért, mert a száraz pontok nekem semmit sem mondanak , sokkal inkább a vizuális élmény, amit a kártya nyújt; épp ezért is lennék kiváncsi az esetleges Dx9 indukálta javulásokra ilyen téren.
A ManLi-ról pedig csak annyit, hogy a legtöbb ismerősöm ilyen karit használ, akár Geforce akár ATI vonatkozásban, és eddig az égvilágon semmi gondról nem tudok!
(#7) dr. rozmark válasza haris (#3) üzenetére
- Privát
- 2003-03-27 23:58:50
dr. rozmark
tag
Nem akarom a Saphire-t védeni, de valahol mintha azt olvastam volna, hogy az Ati BBA kártyáit (legalábbis részben) ők gyártják. Szóval a noname picit erősnek tűnik. Ha rosszul tudom, cáfoljatok meg!
http://www.szentagothailab.sote.hu
(#8) haris válasza dr. rozmark (#7) üzenetére
- Privát
- 2003-04-01 13:12:10
haris
őstag
Jól tudod, de attól, hogy ők gyártják, még nem feltétlenül ugyanazt kapod Saphire-ként, mintha BBA-ként vennéd meg.
Nekem pl a kártya túlmelegszik a referencia órajelen, így vissza kellett vegyek belőle (core: 275-> 260 :( , memo maradt 275). BBA kártya tuti még a tuningot is bírná.
A noname jelzőt pedig idézőjelbe is tettem jelezve, hogy itt nem a gagyit jelenti....
Bálintosz
senior tag
Honnan lehet letölteni dx9-et,
Xelo vagyok.... GanXta aXta maAAXta...
khalox
őstag
De türelmetlen vagy... odaát már egy egyedhalmaz válaszolt...
Bálintosz
senior tag
Bocsánat, többet nem fordul elő ilyen!
Garantálom!
Xelo vagyok.... GanXta aXta maAAXta...
Pici
tag
Szvsz érdemes. Ezért:
Playing a video using the RealOne Player no longer results in display corruption and an error message being displayed by the RealOne Player
Windows XP
Running the game Combat Flight Simulator 3 with 4x Anti-Aliasing enable no longer results in texture corruption being displayed.
Windows XP
Running the demo ATI-9700-NPRHatching with Anti-Aliasing enabled at 2x and the display set to 1024x768 32bpp no longer results in corruption being displayed on screen
Windows XP
Selecting D3D 8.1 renderer in Nascar 2003 followed by selecting Replay Studio in the main menu no longer results in the car having missing textures.
Windows XP
Setting the display to 1024x768 32bpp followed by changing the AGP speed from 8x to 4x no longer results in the AGP speed not retaining its setting
Windows XP
Setting the Hardware Acceleration slider to None no longer results in a reboot of the system and the settings not being retained
Windows XP
A reboot is no longer required when making changes to the Wait for Vertical Sync under the ATI Direct3D Tab
Windows XP
Running the game Myth 3 with the display set to 1600x1200 and Full Screen Anti-Aliasing set to 2x no longer results in corruption being displayed when entering the Save game screen window
Windows XP
Running the application There no longer results in segmentation violation occurring when Pbuffer is enabled in the application
Windows XP
Selecting a Daytona single race in the game Nascar 2003 beta with OpenGL enabled no longer results in the system not responding.
Windows XP
Running the OpenGl test found in Nascar 2003 Beta no longer results in the system not responding.
Windows XP
Running the 3D Winbench 2000 v1.1 Quality test for Anisotropic and Linear Mipmap Anisotropic no longer reports the tests as Not Capable.
Windows 2000
The Windows 2000 display driver no longer requires two reboots of the system to load
Windows 2000
Connecting a TV and enabling the TV as a secondary CRT with the display set to 1024x768 16bpp no longer results in the DVD overlay not being displayed on either the CRT or the LCD
Windows 2000
The 3D Pipes (OpenGL) screen saver no longer renders incorrectly in preview mode when the display is set to 16bpp and FSAA is enabled
Windows 2000
Setting the display to 1024x768 32bpp and setting the TRUFORM option to Application Preference in the ATI OpenGL tab no longer results in the game Myth III not responding
Windows 2000
Switching between OTM Theatre Mode Settings in Clone Mode Options no longer results in the apply button not becoming active
Windows 9X
Setting the display to 1024x768 32bpp and enabling Anti-aliasing to 4x and running the game Harry Potter II no longer results in the system not responding
Windows 9X
Nem a 3DMark pont a lényeg, hanem hogy ne fagyjon, hibázzon a játék.
Xiaomi 12T Pro 5G [8/256] / Amazfit T-Rex 2 / H96 Max X4 [4/32] (CoreELEC)