Hirdetés
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Ebes, a megtervezett falu!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Gurulunk, WAZE?!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- VHS digitalizálás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nekem a 35k km-es nagyátlagom 13,2 liter, de nyilván bármennyit meg tud enni.
Amikor augusztusban a Transzalpinát meglátogattuk, ott szűk 600 km-en, 4 tankolásra ezek jöttek ki:
-
válasz
Donki Hóte
#49
üzenetére
De, az Alfa teljesen olasz. A Junior az első modell, ami a márka 114 éves fennállása alatt nem Olaszországban készül (hanem Tichy-ben, a lengyeleknél, ahol anno a Polski-Fiat is). Emiatt az olasz politika beleszállt az Alfába, bár inkább elsősorban a Stellantis-ba, Tavares-be, hogy nem adhatják neki a Milano nevet. Az egyre gyengébben muzsikáló olasz autóipar és a Stellantis-ban a franciák növekvő befolyása miatt kellett egy kis politikai melldöngetés. Ennyi. De attól méh a Juniort is olasznak tartom. Olasz tervezés, olasz hagyományok.
De az, hogy az Alfa úgy en bloc ne lenne olasz, nettó baromság

adamssss
Hajrá! Kerüljön címlapra 😉 -
válasz
Donki Hóte
#42
üzenetére
Télen azért érdemes télit használni (vagy minimum 4évszakost). Még ha szárazon, nem olyan hidegben jobb is valamivel a nyári, de hideg nedves, nyálkás, latyakos körülmények között sokkal rosszabb. És ugye ha több napos útra indulsz, semmi nem garantálja, hogy nem üt be a sz@r...
De télen úgysem hozom ki több napra max egy 20-30 km-es karikára, hogy megforduljon benne az olaj meg a hűtővíz.
Mr. Y
Sztem értjük. Hidegen hagynak az olasz vasak. Megértem, bennem sem mozdul meg semmi egy bármilyen JDM láttán. De ha írsz róluk, nem fogok odakommentelgetni, hogy ez engem mennyire nem indít be. Tégy te is így
-
válasz
Viktor0610
#21
üzenetére
Ez lehet az akkor. Régen nem lehetett "véletlenül" címlapra kerülni, sőt, kimondottan nehéz volt. Egy írásom volt anno a címlapon, fél évet pihentették, mire kikerült...
-
-
Dehogynem, az öndindítót villany tekeri
#5 AuraSync
Téli gumira azért nem költök, mert szar időben, sós-latyakos viszonyok között úgy sem veszem elő. Arra ott a másik autó.De száraz körülmények között sem tudja azt a tapadást a télivel, mint melegben a hozzá tervezett homológ P Zero Corsa abroncsokkal. És frusztráló úgy közlekedni vele, hogy tudod, hogy nem hozhatod ki belőle, amit tud. Kaparja a koponyád belülről.
Ezért inkább télen pihentetem és ha napsütéses, száraz idő van, akkor 2-3 hetente gurulok vele kicsit, hogy ne álljon olyan sokat.
Új hozzászólás Aktív témák
- 146 - 147 - 166 - 167 - 168 - 169 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A17 FA707NV notebook - R7 7735HS 16GB DDR5 1TB SSD nVidia RTX 4060 8GB WIN11
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 128GB Space Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3781, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE X570 AORUS ELITE X570 alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo ThinkPad P14s Gen 1 i7-10510U 32GB 1000GB Nvidia Quadro P520 14" FHD Gar.: 1 év
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


