Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  DIGI internet (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-05 18:11:35

LOGOUT.hu

DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#82351) qnadam válasza Mauzes (#82348) üzenetére


qnadam
veterán

a legfőbb előnye, hogy a pppoe név/jelszó birtokában működni fog a szolgáltatás saját routerrel is, nélküle viszont nem.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#82352) Mauzes válasza Met (#82350) üzenetére


Mauzes
őstag

Nem konkrétan a bridge volt a kérdés, hanem a PPPoE beállítás, de ez előzőben olvasom, hogy az feltétele lesz a netnek. Amúgy laikus vagyok bridge-hez, de saját eszközt kötöttem a szolgáltatói routerre a több LAN csatlakozó miatt, és itt is azt olvastam meg a Digis arc is azt mondta, hogy akkor érdemes bridge módba rakni. Gondolom natolás miatt.

4Grider: Egyébként érdekes, de nekem ez nincs rajta a szerződésen, átadási lapot pedig nem kaptam (csak a bekötést végző arc tabletén kellett aláírnom).

[ Szerkesztve ]

(#82353) 4Grider válasza Mauzes (#82352) üzenetére


4Grider
nagyúr

Akkor marad az ügyfélszolgálat. Akár a telefonos is megmondja beazonosítás után.

(#82354) Mauzes válasza Mauzes (#82352) üzenetére


Mauzes
őstag

Még egy kis érdekesség, hogy a szolgáltatói Fiberhome AN5506-02-FG router konkrétan mindenhol a házban szemmel láthatóan erősebb wifi jelet ad, mint az Asus N18U eszközöm, olyan 5-15 dBm-mel.

[ Szerkesztve ]

(#82355) Foose


Foose
addikt