Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#17901) Winnie The P válasza bnorci71 (#17900) üzenetére


Winnie The P
őstag

Még nincs nekem se. Én nem szoktam aggódni, majd ha kell a pénz nekik akkor küldik.

Gigabyte B450M S2H|Ryzen 5 5500|Arctic Freezer12|G. Skill 2*8 Gb 3000Mhz|MSI RX 570 8Gb|Kingston A400 240Gb SSD|SP Nvme 512 Gb|Seagate 2TB|FSP Hexa+ 500W|Zalman Z3|Philips 243V7|W11|

(#17902) bnorci71 válasza Winnie The P (#17901) üzenetére


bnorci71
addikt

OK csak gondoltam nehogy kikapcsolják, késedelmi kamat stb. mert mondjuk a posta elkeverte

"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"

(#17903) AtHoS válasza bnorci71 (#17902) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Nálam sincs számla + érdekes, hogy weboldalon a jövő évre érvényesíthető kedvezmények beállítására dec. 5. van megadva [link]

Én ezért várnám, hogy idejében tudjak lépni, de ugye meg kell várni az aktuális számlát és az abban foglaltak szerint eljárni, viszont az nem igazán akar megérkezni...Lassan 2 hónapja érkezett az előző (10.09)

read-only mode on the forum

(#17904) csucsu54 válasza bnorci71 (#17900) üzenetére


csucsu54
tag

Én már megkaptam,2 havi díj,dec.31.-ig kell befizetni!

(#17905) Panthera


Panthera
őstag

Sziasztok!

Különbözően értelmezzük a családban az emeléssel kapcsolatos tájékoztatót.
Eddig 3700 volt a havidíj (2 beltérivel). A tájékoztatóban azt írják, hogy januártól ugyanennyi lenne epack+hűség vállalása esetén. Nekem egyértelműnek tűnik a dolog, hogy azon van a hangsúly, nem változik a díja, bármennyi is volt. Jól gondolom?

[ Szerkesztve ]

(#17906) AtHoS válasza Panthera (#17905) üzenetére


AtHoS
nagyúr

3700 + 2x500 beltérinként - 500 mert 1 beltéri bérletet elengednek = 4200 Ft és elvileg, ha bevállalsz mindent, akkor nem fog változni.

csucsu54

2 havi díj egyszerre? Melyik 2 hónapra vonatkoznak?
Előző számla mikor volt neked és abban meddig volt fizetve a havi díj?

Nálam nov 30-ig ki van fizetve az előfizetési díjak előző számla alapján.

[ Szerkesztve ]

read-only mode on the forum

(#17907) csucsu54 válasza AtHoS (#17906) üzenetére


csucsu54
tag

Igen,2 havi,ez már a harmadik ilyen számlám,10.hó 31.-ig fizetve,ez pedig a Nov. és Dec.havi számla!

(#17908) draco31 válasza bnorci71 (#17902) üzenetére


draco31
veterán

Nálam megvan rendesen mint mindig.
Nem kapcsolják ki egyébként, nem olyanok mint a UPC vagy kik ők most.
Egyszer kipróbáltam, küldenek felszólító levelet, és abban van határidő írva. Bár ez 2 éve volt már.

ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\

(#17909) slice14 válasza AtHoS (#17903) üzenetére


slice14
veterán

Nálam a Dec 31-ig fizetendő nem érkezett még meg (csak műhold). Így én sem látom a kedvezmény aktiválásának lehetőségét. Lehet így játszák ki hogy a kedvezményt ne lehessen aktiválni. Én eltudom képzelni az új vezetéstől. Lopnak ezek, ahol tudnak.

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#17910) 4Grider válasza slice14 (#17909) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nekem sem érkezett meg, de számlától függetlenül látom a kedvezmény (pontosabban a hűség- és epack) aktiválásának lehetőségét. Szóval nem a számlával függ össze, hogy látod-e, hanem jellemzően a meglévő hűséggel.

(#17911) slice14 válasza 4Grider (#17910) üzenetére


slice14
veterán

Hűségem nincs, hacsak az ügyfélszolga kisasszony nem dobott rám hűséget mikor lemondtam a Digi Mobil-t. Bár azt szerintem látnám az üfi felületén...

Én csak ennyit látok belépve.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#17912) slice14 válasza slice14 (#17911) üzenetére


slice14
veterán

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#17913) renegat1 válasza slice14 (#17912) üzenetére


renegat1
tag

Szia!
Nekem ez jön be:

[ Szerkesztve ]

(#17914) AtHoS válasza AtHoS (#17906) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Ebben a pillanatban kaptam meg a december hónap előfizetésének számláját.
Mondanom sem kell, hogy egy kumma betű nincs benne a jövő évi kedvezményes igénybevétellel kapcsolatban :F

read-only mode on the forum

(#17915) slice14 válasza AtHoS (#17914) üzenetére


slice14
veterán

Nekem is ma jött email-ben, de már el se olvastam, mert ma már elérhető volt az app-ban a számla. Így ott be is fizettem.
Ami felháborító, hogy a kedvezmény aktiválása nem volt elérhető a fiókomban, kénytelen voltam felhívni a 1272-t.

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#17916) Panthera válasza AtHoS (#17914) üzenetére


Panthera
őstag

Attól tudtál regisztrálni e-packra? Vagy azt várod, hogy értesítsenek előtte?

(#17917) AtHoS válasza Panthera (#17916) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Hát figyelj, ezt még én sem tudom, ugyanis....

....mikor elkezdték a mobil tesztüzemet, kihoztam egy SIM kártyát (2019 november magassága), de mivel műholdas előfizura nem lehetett vagy technikailag nem tudták megvalósítani (akkor ez engem éppen nem érdekelt mi volt az akadálya) módosították a műholdas előfizumat "valamilyen" módon, így lett egy teljesen új szerződésszámon nyilvántartott műholdas tartalmú előfizetésem és ehhez csapták hozzá a mobilszolgáltatást.
Azóta is ezen előfizetési számon fizetem az érkező számlákat, de...

...de az ügyfélkapun belépve 2 db (a régi és az előbbiekben említett új előfizetést is) látom, tudom nézegetni a tartalmát, stb...

A régi előfizetést választva megjelent a kedvezmény igénybevételének lehetősége, amit tegnap minden mindegy alapon végig vittem és küldték is a szerződésmódosítást. Viszont ennél az előfizetési számnál a Meglévő szolgáltatások részen listáz Filmbox Extra tételt is, ami nincs is nálam ill. a DigiTV-t december 31-ig 3700 Ft-on, január 1-től 4700 Ft-on mutatja. Kétszer szerepel a BOX bérleti díja (2db BOX van, de ugye a nyári helyrerakástól az első BOX már nekem is 0 Ft-ért kerül számlázásra és csak a másodikért kell fizetnem, ahogy előzőleg több éven keresztül is kellett volna, hogy történjen)

A 2019 novemberében kapott új előfizetésnél viszont azt írja, hogy: A hűség-kedvezmény az adott szerződéshez nem elérhető!

Szóval regisztráltam, de fogalmam nincs, hogyan zongorázzák le és mi lesz a végeredmény :DDD

[ Szerkesztve ]

read-only mode on the forum

(#17918) slice14 válasza AtHoS (#17917) üzenetére


slice14
veterán

Én is így kaptam új szerződés számot. Én egy pár hónapja töröltem a korábbi szerződést a fiókomból, gondolva hogy minek az ha már új szerződés számon fut a szolgáltatás.
Mivel nálam se jelent meg az új szerződés számnál, így én végül felhívtam az ügyfélszolgálatot, és ott beállították.

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#17919) AtHoS válasza slice14 (#17918) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Aha, hát akkor egy telefont megejtek azért én is...biztos am ziher alapon

read-only mode on the forum

(#17920) AtHoS válasza slice14 (#17918) üzenetére


AtHoS
nagyúr

No meg is volt a telefonos kommunikáció.

A régi és az új szerződés össze vannak rendelve és együtt érvényesek és csak a réginél él a kedvezményes lehetőség kiválasztása.
A tegnap este régi szerződésnél végrehajtott e-pack+hűség hosszabbítást bevette a rendszer és él is majd a kedvezmény januártól, tehát a telefonos ÜF-nak nem volt további teendője. Végül aktualizálva lett freemail-ről gmail címre a kapcsolattartási e-mail cím a régi szerződésnél.

Közben a hívás végén míg én normálisan hallottam az ügyfélszolgálatost, addig Ő engem egyáltalán nem hallott, de lényegében minden elintézendő megoldásra került és a hiba miatt bontania kellett a vonalat.

[ Szerkesztve ]

read-only mode on the forum

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.