Ezzel az egésszel a fejlödés mértékét csökkentették le, hisz ha csak azt nézzük, hogy megcsináltál 4 Queens bountyt a 2 pvp kivételével és a betört itemekböl csak 2 Shardot kaptál, akkor is legrosszabb esetben így megfosztanak napi 8 shardtól. Ez jobb esetben, ha belevesszük a Public eventet is, meg tudtál szerezni napi akár ~13 shardot, ami legendary-n 2 fejlesztés lett volna.
3 itembe kell 3*6, 1 exotic itembe 16, összesen 70 shard. Ezt el lehetett volna így érni rossz szerencsével is meg kevesebb idövel a 2 hetes Queens bountyk ideje alatt, amivel meg lehetett volna mindenki lvl 29.
Ehelyett teljesen RNG lesz az egész, napi 1 public eventtel vagy kapsz 1 shardot vagy nem, illetve kék engramból esetenként kaphatsz, ami nem számottevö.
Ezt ök is átláthatták amikor kiadták ebben a formában, nem tudom mi változott, miért nem akarják, hogy az emberek könnyen elérjék legalább a lvl 29-et, ami után csak Raid gear beszerzése után léphetnek túl.
Szerintem csak rájöttek, hogy nincs semmi új, amit tudnának ezeknek a játékosoknak mutatni amig jön az elsö DLC decemberben, meggondolták magukat és inkább bekorlátozzák megint a fejlödést.
Marad megint a pvp, és bizhatsz abban, hogy amit tapasztaltam kb 15-20 meccs alatt aki kap egy legendary/exoticot az épp te vagy.
[ Szerkesztve ]