Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#25) KaraDani válasza gtamate2 (#24) üzenetére


KaraDani
addikt

Vagy megveszed a shrineból vagy megveszed a bloodweben 30,35,40-nél. Ha megvan, akkor innentől ugyanúgy felbukkanhat másik karakter bloodwebjén is az adott perk mintha általános nem karakterspecifikus lenne.
Killer rank próblémája, hogy túl könnyű pipet szerezni így gyorsan olyan szintre jutsz, ahova annyira még nem biztos, hogy való vagy. Konkrétan nem emlékszem mikor volt olyan meccsem killerrel amikor nem értem el a 7000 pontot és pipet vesztettem.
Kempelés és kill témakörben, számomra a killek száma nem számít, lehet úgyis majd 20-30k pontot szerezni, hogy mindenki túléli. Okos survivorök ellen a kempelés nem kifizetődő, mert amíg te ott állsz a hooknál befejezik az összes generátort. Persze rengetegszer jönnek ígyis-úgyis akkor megéri kempelni. De szerintem ez neked sem szórakoztató, hogy ott állsz a survivor előtt ahelyett, hogy valaki mást üldöznél inkább. Szerintem ha elengeded a mindenáron X kill kell meccsenként mentalitást akkor sokkal jobban fogod élvezni te is, mert talán nem húzod fel magad annyira. Legalábbis nekem sokkal szórakoztatóbb lett így mint az elején amikor tryhardban ölni akartam. Ugyanígy survivorrel annyira nem érdekel, hogy meghalok-e így nem is húzom magam fel annyiszor, ha egy jó killer fair játékban megöl akkor megérdemelte.
A kemperek felhúznak továbbra is, azzal nem tudok mit csinálni. Addig oké, hogy kempeli a hookot, de amikor odaállok elé, hogy itt vagyok lehet üldözni, és azt is leszarja mert akkor lehet más leveszi az felhúz. Hülyeség is, mert jó eséllyel több pontot szerez azzal, hogy elkezd utánam jönni, mintha ott ácsorog. Ha belegondolsz 1 a hookon van, 1-et üldöz, legalább 1 ember még kell aki leszedi a másikat a hookról, ergó max 1 ember csinál generátort, és killerként az a fő szempont, hogy a survivorok ne tudjanak a generátorokkal haladni.
Amúgy ilyen téren az a tippem, hogy játszd mindkét oldalt. Egyrészt jobban fejlődsz, másrészt szerintem sokkal jobban megérti az ember, mitől lesz szórakoztató a játék mindenkinek, ha megérti azt is mi az ami mindkét oldalról iszonyú idegesítő.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.