/* Infokommunikáció ||Juttatások|| Túlóra, készenlét kifizetés || Szakmai angol || Alkalmazott || Teljes állás */
Szeretnél egy összetartó, szakértői környezetben dolgozni?
A cég Közép-Kelet Európa legnagyobb kormányzati infokommunikációs szolgáltatója, Magyarország legnagyobb felhőjének fejlesztője és üzemeltetője. Jelenleg 21 fős több területen működő rendszermérnöki csapatukba keresik negyedik adatbázis adminisztrátor kollégájukat.
Feladatok:
• Mindennapi üzemeltetési feladatok ellátása, és az üzemeltetési tesztelésben való részvétel
• Oracle RAC, Data Guard üzemeltetése
• Adatbázisok magas rendelkezésre állásának biztosítása
• Oracle adatbázisok adminisztrálása (9i, 10g, 11gR2) OEL és Windows Server valamint Solaris platformokon, nagy méretű > 1 TB adatbázisokkal
• A fejlesztői csapat munkájának támogatása
Kulcs kompetenciák
• Legalább 3 éves szakmai tapasztalat Oracle adatbázis adminisztrálás területén
• Oracle SQL és PLSQL terén szerzett jártasság
• Oracle Database 11g Administrator Certified Professional (OCP) minősítés
• Oracle szoftverek (RDBMS/ClusterWare) telepítésében, konfigurálásában szerezett tapasztalat
• Automatizálások végrehajtása Bash scriptek alkalmazásával
Előnyt jelent
• Szakmai felsőfokú végzettség
• Korábbi tapasztalat nagyvállalati környezetben
• Oracle 12c ismerete valamint Oracle adatbázis upgrade tapasztalat
• Oracle Database 11g Performance Tuning Certified Expert (OCE) minősítés
• Oracle Certified Associate vagy Oracle Certified Professional minősítés (9i-11g)
• TCP/IP hálózat ismeret
• RedHat/Oracle Enterprise Linux/Solris/Windows Server üzemeltetésben szerzett tapasztalat
• Egyéb Oracle termékek ismerete (Oracle EBS, Oracle VM, Cloud Control, Streams, Golden Gate)
• Egyéb relációs adatbáziskezelők ismerete, pl MySql, Postgres/Enterprise DB,
• Nagios/Icinga alapú monitorozás ismerete
Szükséges nyelvtudás
Angol nyelvű szakmai anyagok megértése
Heti óraszám
40 óra
Munkavégzés helye
Budapest, 14. kerület
Amit a megbízónk kínál
• Stabil nagyvállalati háttér
• Vonzó alapbér, kiegészítve az alábbi béren kívüli juttatásokkal:
• BKK bérlet
• Nettó 6,000,- Ft/hó készpénzes kifizetés
• Nettó 160,000,- Ft/év SZÉP kártya juttatás
• Mobil telefonkeret: nettó 5,000,- Ft/hó
• Iskolakezdési támogatás nettó 41,400,- Ft/gyermek
• Jelentős készenlét/ túlmunka kifizetés várható (havi 1 hét készenlét) (készenlét telefonon)
Ügyfelünk kiválasztási folyamatára tanácsadóink segítenek felkészülni egy interjú keretén belül.
A kiválasztás folyamat az ügyfélnél egy körös, a szakmai interjút követően megtörténik az ajánlatadás.
Ha felkeltette érdeklődésed a pozíció, jelentkezz szakmai önéletrajzoddal és felvesszük Veled a kapcsolatot!
Szükséges dokumentumok
Fényképes szakmai önéletrajz
Jelentkezés: https://goo.gl/6n5gA5