Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2461) konyi79 válasza Luck Dragon (#2460) üzenetére


konyi79
addikt

Kapcsolható ugyan a Dus 4x4, de az egy mágneskuplungot jelent csupán a hátsó difi behajtásánál. Tehát mivel aktuátor sincs a kerekeknél, így a teljes rendszer forog ugyanúgy folyamatosan legalább 1l többlet fogyasztást jelentve a 4x2-höz képest.
Ezért is van pár tesztelőnél ha nézel videókat, hogy nem értik a Dus 4x4 működését, meg hogy mindig hajt... A mágneskuplung is csak nagyjából old, valamekkora előfeszítése van, ezért üresen látszólag ugyanúgy hajt kikapcsolva is hátra. Más kérdés nyomatékot nem ad át, kézzel le tudod fogni a kereket.
A 4x4 gólyalábas hátul, kicsivel karbantartás igényesebb is, a lengés mondjuk nem vészesen drága, de kb 80 000-et megy el, ha keveset terepezel. A 4x2 merev híd mint a többi Renault termék.
Árnyalja a képet, sajnos a Dacia terel a 4x4 felé. Hiába adott a hasmagassága a kétkerekesnek is, az újabbakban nem kikapcsolható a kipörgésgátló, ezzel lényegében belefullaszt a sárba a fékezgető kerekekkel, meg hogy elveszi a gázt. Nincs is okosság ezt megoldani.

Szóval ha 4x4 mellett döntenél, vedd figyelembe, hogy előélete is lehet keményebb, de mindenképp drágább fenntartani.

Meg értem és az 1-1,5M különbséget, de egy olyan autót kapsz, aminek minden alkatrésze új, garanciával.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.