Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Command & Conquer Remastered Collection

"1995-ben az olaszországi Tevere folyó mellett egy meteorit csapódott be, mely rejtélyes kristályt terjesztett szét a közelben. Ám hamarosan kiderült, az idegen anyag rendkívül gyorsan képes terjedni és jelentős környezeti károkat okozva el is kezdett burjánzani, a földi élővilág pedig nem volt képes megfelelő természetes védelmet fejleszteni ilyen rövid idő alatt, így az ökoszisztémát is súlyosan rongálta és pusztította. A növényekben, állatokban sőt az emberekben is az új anyag különös sugárzása betegségeket és mutációkat okozott. Mire belátták a veszély nagyságát, már megállíthatatlanul terjedt, a kutatók ezek után nevezték el tiberiumnak."

Minden RTS rajongó ismeri a Command & Conquer sorozat legelső epizódját, amely 1995-ben jelent meg és milliók kedvence lett hamar. A széria az elmúlt évtizedekben több folytatást is megélt, míg végül megtudtuk, hogy érkezik a legelső rész, valamint a Red Alert című epizód felújítása, amelyért a Petroglyph hozott el nekünk.

Megjelenés napja: 2020. június 5.
Célplatform: PC
Ár: 19,99 euro

Steam
Origin

Welcome back, Commander!

Live-Die-Respawn

(#2) Heroes fan


Heroes fan
őstag

Be is aktiválták a játékot. Na igaz hogy win 7-en nem fut?

(#3) Heroes fan


Heroes fan
őstag

Na ez aztán kurva gyors volt fel is törték looool.

(#4) Gery9112


Gery9112
őstag

Igazán siethetne a kicsomagolással a Steam :))

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#5) Peppo


Peppo
őstag

Toltam egy fél órát. Ez egy masszív nosztalgiabomba. Na megyek is vissza. :D

(#6) oriic válasza Peppo (#5) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Első pár küldit letoltam, úristen megrohamoztak az emlékek. \O/

Live-Die-Respawn

(#7) Gery9112 válasza Peppo (#5) üzenetére


Gery9112
őstag

Eszméletlen lett, nem hittem volna, hogy idén az EA-től jön az, aminek a Blizzardtól kellett volna. Ha ez bejön a Red Alert 2 remastertől a fanok mennybe mennek. :R

Az első GDI küldetésnél bátor volt azért, hogy a régi grafikát tették be.....gondoltam igen de ez a régi kinézet nem? majd mielőtt a beállításokban keresgélhettem volna kiírta a játék, hogy space gombbal lehet választani az új és a régi között. Nem kevés munkájuk lehetett a fejlesztőknek minden forintot megérdemelnek.

[ Szerkesztve ]

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#8) Gery9112


Gery9112
őstag

Launch trailer hiányoltam is eddig a Hell Marchot. :DD

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#9) #75376384


#75376384
törölt tag

nekem anno red alert kimaradt (es annyira nem kedvelem azt a vonalat), igy nagy arccal hardon kezdtem a szovjet kampanyt. 4. kuldetesnel jarok, szepen fel is mostak velem a padlot elsore. :D el lehet lenni ezzel nem keveset, ugy erzem.

a video "retro" stilusa nagyon adja, nem is baj, hogy nem jobb minoseguek. tokeletesen illenek a jatekhoz.

[ Szerkesztve ]

(#10) Peppo


Peppo
őstag

Némi játék után:

Az látszik, hogy igyekeztek méltó módon feléleszteni egy (két) legendát. Már a szimulált setup is zseniális. Volt egy olyan érzésem, hogy beleteszik a régi hangkártya-beállítást, és tényleg benne van. Aki telepítette még ezeket a játékokat annak idején, azt szerintem azonnal elkapta a nosztalgia. És még el sem indult a játék.

Van kampány, skirmish, multiplayer, minden, ami kell. A multis lobby mondjuk eléggé fapados, és akadozik is. Valószínű a nagy érdeklődés miatt. Mert az van. Meccset találni pillanatok alatt lehet, és a mezőny is a teljesen kezdőtől a régi veteránig mindenféle játékosokból áll.

Van külön observer mód is, amivel mások meccseit lehet nézni, bár csak a mozgást látjuk, egyéb infót nem nagyon. Nem tudni, mit épít az illető, csak mikor már kijön a gyárból. De ilyen módon megvalósítva, hogy bármilyen meccsre rácsatlakozhatunk nézőként, akkor is, ha a meccs már megy egy ideje, még eddig nem láttam ezt a módot. Érdekes ötlet.

A kampány a régi, és végigjátszva bónusz tartalmakat, videókat oldhatunk fel, melyeket az eredeti játék készítésekor csináltak. Rajongóknak kötelező! Magasabb nehézségi szinten (mert van ilyen is) nem is olyan könnyű .Bár nyilván ebben benne van, hogy nagyon elszoktam tőle.

A grafika minimalista, de hangulatos, és jól idézi a régit úgy, hogy azért a felbontás mégis sokkal nagyobb. Szerintem ez így jó, ahogy van. Nem lett volna értelme ennél modernebbnek, mert az már egy másik játék lenne. Minden egység és épület azonnal felismerhető. Egyszerű, de nem csúnya. Pont jó.

A zenék a régiben is zseniálisak voltak, és most megkapjuk az összeset remixekkel együtt. Ezt így kell csinálni! A hangok is a régiek, itt azért érződik, hogy nem nagy a változatosság. Ez akkoriban nem volt feltűnő, csak most lett az, nyilván nem lehet felróni az eredeti játéknak.

Persze ha remaster, akkor esélyes, hogy a régi játék betegségei is megmaradnak, és ez azért itt is igaz. Az irányítás tényleg őskori, ezen azért lehetett volna javítani. Rally point pl. nincs az épületeknél. Ezt remélem, majd egy patch megoldja.
Az útkeresés ugyanolyan pocsék, mint a régiben volt, és bár rá lehet érezni, hogyan tudunk segíteni az egységeinknek, hogy gyorsabban érjenek célhoz, ezt azért megtehették volna a készítők is.

A multis lobbyt még csiszolhatnák.

Összességében azt mondhatom, hogy ezt a remastert szívvel csinálták. Nem hibátlan, de az igyekezet látszik rajta. Hogy új játékosoknak kedvet hozhat-e az RTS-ekhez, azt nem tudom, de aki szerette ezt a játékot annak idején, annak szerintem nem szabad kihagyni.

Hogy mennyi játékidőt teszek majd bele? Annyit biztosan nem, mint a régibe, mert az képtelenség is lenne, és már én sem vagyok annyira lelkes. Lehet, hogy ha kicsit visszarázódok a játékba, a multis részével el tudok szórakozni egy darabig, és azért a kampányokat végig szeretném vinni..

De még ha nem tart sokáig, akkor sem bánom, hogy megvettem, mert ha ez segít az RTS műfajnak, hogy visszatérjen, nekem már megérte. Nem mondom, hogy a remasterelés hosszú távon megoldás, de úgy látszik, most ennek van szezonja, és hátha elindít egy folyamatot, amely életet lehel a műfajba, és jönnek majd tényleg új játékok is.

(#11) oriic válasza Peppo (#10) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Az elején a kamu Setup beállítás akkora királyság volt, hogy végig vigyorogtam az egészet. Meg amikor az EVA logó felbontás növelését mutatták. :D

Live-Die-Respawn

(#12) #75376384 válasza Peppo (#10) üzenetére


#75376384
törölt tag

szerintem okkal nem tettek bele olyan ujitasokat, mint a rally point. ok maguk nyilatkoztak, hogy szeretnek a leheto legjobban megorizni a regi jatekot. ez sikerult is nekik. ha akkor megoldhato volt, adott jatek mechanikakkal a legnehezebb fokozat is, akkor most is csinalhato lesz. egy kicsit tobbet kell az egysegeket menedzselni, de szerintem ez tok jo.

engem csak a baromi nagy aoe zavar, arra nem emlekeztem, hogy ilyen lett volna. minden raketam kepes kiirtani a komplett seregemet, ha akar egy ellenseges mob is besetal az egysegeim koze.

100+ kuldetes van, en szerintem azt letolom legnehezebb szinten es eleg is lesz egy idore. elnezve, hogy most tartok az atomeromuves orosz kuldetesnel es egesz idaig jatszottam, szerintem el leszek vele egy darabig. :D

(#13) shotika


shotika
őstag

Hát ez valami eszement lett :D Nagyrészét Peppo már összefoglalta, szóval csak megerősíteni tudom, hogy aki rajongott az eredetiért, annak ez tényleg hatalmas élmény lesz! Vérprofi módon átültették az idén 25 éves játékot, és mindezt úgy, hogy megőrizte a klasszikus grafikát, de mégis kellemes ránézni.
Biztos végig fogom tolni ezt és a Red Alertet is és hát támogatom, hogy jöjjön a többi rész is, csak ne kelljen ennyit várni rájuk :D

Képeket egyelőre nem tudok linkelni, mert az NVidia képlopója nem működik (még) a játék alatt, de ezt tényleg látni kell saját szemmel!

szerk: de a fraps működik :)



[ Szerkesztve ]

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#14) Chiller válasza Heroes fan (#2) üzenetére


Chiller
őstag

Windows 7-en tolom. Semmi gond nincs vele.

(#15) negro válasza Chiller (#14) üzenetére


negro
őstag

irtak, h valszeg menni fog. na majd este megnezem, win7 van nalam is.

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#16) BITBOYS


BITBOYS
addikt

Hajjajj... gondoltam gyorsan telepít, kipróbál(megnéz) majd később visszatérek rá.
Erre megint ugyanaz mint 20 éve, ki kellett gyorsan lépnem a játékból mert itt fogom nyomni késő délutánig :D Nagyon jó lett, már csak a lan-t(multit) hiányolom, hogy tudjuk nyomni egymás ellen a cimbikkel :)

Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.

(#17) negro válasza BITBOYS (#16) üzenetére


negro
őstag

detto. gyorsan megneztem en is. nem birtam ki es kesz vagyok :R
par kep, csak fhd -ban. este megzeze mit mutat 4k-ban.



[ Szerkesztve ]

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#18) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Dínók! \o/

Live-Die-Respawn

(#19) Gery9112 válasza BITBOYS (#16) üzenetére


Gery9112
őstag

Lesz LAN támogatás csak a járvány miatt majd utólag adják a játékhoz. Eredetileg a megjelenéssel együtt lett volna.

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#20) Habugi


Habugi
addikt

21:9 -el mi a helyzet, tudja valaki?

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#21) Peppo válasza Habugi (#20) üzenetére


Peppo
őstag

Tud érdekes felbontásokat. Pl. 2048*1080-at láttam. Onnan már nincs messze a 21:9, szóval még az is lehet, hogy tud olyat.
Na jó, még messze van onnan, de van rá esély. :)

[ Szerkesztve ]

(#22) Gery9112 válasza Habugi (#20) üzenetére


Gery9112
őstag

Tökéletesen megy, azon játszom én is. Egyedül az átvezetők nem mennek 21:9-ben.

[ Szerkesztve ]

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#23) shotika


shotika
őstag

Huh, ez a küldetés 25 éve is agyrohasztó volt...

A küldetés célja, hogy megvédjük Dr Mobiust és a lakosságot, viszont a kép bal oldalán folyamatosan nő a tibérium, és a civilek állandóan belerohannak a tibérium mezőbe maguktól és ha egy is meghal, vége a küldetésnek...

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#24) #75376384


#75376384
törölt tag

aki anno letolta a red alert-et. az oroszok tenyleg ennyire gyenge frakcio lett? eljutottam az utolso kuldetesig, de mar egyszeruen nem birtam tovabb teljesen kiegetett, igy elengedtem. egy kivetelevel mindegyiket hardon toltam le es az egesz kampany soran folyamatosan az volt bennem, hogy nem tudok mit kezdeni a szovetsegesekkel. csak mass tank es mass tengeralattjaro, majd be a bazisara. a raketas dolgok semmit se ernek, mert szimplan kisetalnak eloluk az ellenfelek. legvedelem smafu. a destroyerek pedig... a legidegesitobb egysegek evor. hogy ezek a szrok kepesek atloni a fel mapot es gyakorlatilag semmi sincs ellenuk csak a subok, a repulok ellen vigan kiternek.
a tengeralattjarok nem lennenek rosszak, de a gepnek van egy olyan hobortja hogy a hajoival az enyemek fole megy, igy mikor lovik oket akkor serulnek az aoe miatt az en egysegeim is es vegeredemenyben a friendly fire nyiffantja ki a flottam.

igy most a szovetsegesek maradnak normalon, elsore eleg lesz az is.

itt meg egy par kep, hatha vkit erdekel.


(#25) shotika válasza #75376384 (#24) üzenetére


shotika
őstag

Tyűh, annyira régen toltam, hogy már nem emlékszem. Azt tudom, hogy én pont, hogy a szövetségesekkel szenvedtem sokat, az oroszokkal talán egy keményebb küldetés volt.

A sima C&C Mobius küldi engem jobban idegesít, mert 8-10 évesen, mindenféle youtube nélkül megcsináltam, most meg szenvedek... :D

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#26) negro válasza shotika (#23) üzenetére


negro
őstag

Vmi remlik. Nekem a masik, B v A verzioja, fuggoen attol ez epp melyik, sikerult csak anno.

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#27) shotika válasza negro (#26) üzenetére


shotika
őstag

Hm, jogos, lehet van neki másik verziója is.

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#28) Peppo válasza #75376384 (#24) üzenetére


Peppo
őstag

Hát, annak idején a Red Alertben tényleg nem nagyon volt érdemes mást csinálni, csak tankot. Akár single, akár multi, sok tank, aztán egyszer csak nyersz. Hacsak a másik nem csinált még többet. :D Tegnap az első multis meccsen pont így jártam. Neki több tankja volt. :D Kb. mindenki az oroszokat választotta az erősebb tankok miatt, kivéve, ha szigetes pálya volt, mert akkor viszont a szövetségeseket.
A tengeralattjárókkal volt baj, arra emlékszem. Egymást is seggbe tudták lőni, így aztán túl sokat egyszerre nem lehetett küldeni, inkább kevéssel levadászgatni az ellenfél hajóit. A partra meg ki sem tudtak lőni. Azt csak a kiegben megjelenő Missile Sub tudta. Bár azért a Cruiser még annak a megjelenésével is jobb volt.

A balansz nem ebben az RTS-ben érkezett meg, azt kb. a Starcraft előtt senkinek nem sikerült rendesen megcsinálnia.

És hát a single küldetésekben is vannak hülye dolgok. Pl. a fentebb is említett, civilek beleszaladnak a tibériumba című agyhalál. Kíváncsi vagyok, ezeket fogom-e olyan türelemmel viselni, mint régen. :D

Néha nagyon laggol a multis meccsek alatt, és ilyenkor az irányítás is borzalmas. Némi optimalizáció még ráférne, de gondolom, ezt majd megkapjuk.

(#29) shotika válasza Peppo (#28) üzenetére


shotika
őstag

Na, igen, anno sok vád érte a C&C-t és a Red Alertet is, hogy "csíkok" harcolnak egymás ellen :D És hát ja, a balansz sem volt épp csúcs, bár szerintem a szövetségesekre is rá lehet azért érezni, hiszen az egységeik jóval olcsóbbak és gyorsabbak, mint az oroszok. (akkor van szopó ha körbeveszik a bázist tesla tornyokkal, azok a világ végére is ellőnek, gyorsan töltődnek és egy lövés egy light tank...)

A másik topikban (a hírnél) is jeleztem, hogy szerintem a TS-re már kiforrottabb játékmenete lett a szériának, ott talán már engem is kevésbé zavarnának az akkori "ötletek".

Egyébként hiába toltam végig gyerekként a 95-ös C&C-t, az már akkor is rendkívül nehéz játék volt. Rengeteget kellett mikrozgatni az egységekkel, mert a Westwood remekül tervezte meg a pályákat. A ma már egyértelmű hibái (és a Red Alertnek is) leginkább skirmishben ütköznek ki, itt már a pofás grafika ellenére se hiszem hogy túl sok időt ölnék bele.

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#30) shotika válasza negro (#26) üzenetére


shotika
őstag

Kösz a tippet, tökre kiment a fejemből, az "A" változat már egyszerűbb volt :)

Más. Egy kis magyar nosztalgia :) :

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#31) Peppo válasza shotika (#29) üzenetére


Peppo
őstag

Annyival sajnos nem olcsóbbak. Kb. 20% volt az árkülönbség, cserébe az orosz tankon két ágyú van (amelyek egyenként is erősebbek), és a páncélzat is jobb. Egyszerűen lemosták a szövetségeseket. Főleg akkor jött ki a különbség, mikor még kevesebb tank volt a pályán. Nagy tömegben, mikor már 20-30 tank lő egyszerre egyet, ez nem volt annyira vészes, de azért ott is számított.

Én is megszenvedtem pár küldetéssel. Leginkább azokkal, amelyekben nem lehetett bázist építeni. Emlékszem, levettem a sebességet a leglassabbra, és úgy mikróztam néha 4-5 külön csoportban az egységeimet, hogy ne nyírja ki a felét az első szembejövő lángszórós. :D Tényleg nem volt könnyű. Aztán később, nem kevés lan parti és netes RTS után végigtoltam megin, és néhány régi mumusnak számító küldetést nagyon könnyűnek találtam. De volt olyan, amelyik most is nehéz. Főleg úgy, hogy teljesen elszoktam az ilyen játékoktól.

Multira amúgy szerintem az OpenRa (legalábbis még most) jobb, mint a Remastered, mert ott balanszoltak is rendesen a készítők, ill. használhatóvá tették az összes egységet. Pl. van értelme gyalogságot csinálni.
A Remastered viszont visszahozza azt az igazi régi stílust, amely mai szemmel már idejétmúlt, de mi azért nagyon szerettük. :D Számomra egyértelműen a nosztalgiában van a legnagyobb értéke, és ezen a téren jól is teljesít.

(#30) shotika Ha jól emlékszem, GDI oldalon ellenséges egységeknek számítottak a magyar civilek. Megjelent a célkereszt, ha rájuk vittem az egeret. A készítők megelőlegezték nekünk, hogy a NOD mellé állnánk. Lehet, nem alaptalanul.

[ Szerkesztve ]

(#32) #75376384 válasza Peppo (#31) üzenetére


#75376384
törölt tag

az egyik 950 a masik 700. most tartok az elso olyan szovetseges kuldetesnel, ahol lehet tankot epiteni. hat mit ne mondjak azert itt is lesz szivas. a 3. kuldetes, a hid felrobbantos, na ott megtanultam, hogy Tanya vs kutya parbaj nem ugy mukodik, mint a masodik reszben. ezt mar csak normalon csinalom, de azert itt is vannak cifra dolgok. :D

[ Szerkesztve ]

(#33) negro válasza shotika (#30) üzenetére


negro
őstag

Ahogy lattam a B verziot sokan homokzsak fallal oldottak meg. Igy nem tutak ki menni a tiberiumra. :)

En meg egyenlore csak Red Alert Sovjet kampanyt viszem.
Megprobalok feltenni egy 4K-as kepet nem agyon tomoritetten. Szurrealis ilyen felbontasban jatszani ezzel. :DD


''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#34) shotika válasza negro (#33) üzenetére


shotika
őstag

A homokzsákos trükköt én is ismerem, az egyik mentésben el is kezdtem, aztán véletlenül meghalt az egyik civil, és nem mentettem el. Újra végighomokzsákozni a mapot meg nem volt kedvem. Utána megpróbáltam úgy, hogy az ellenfél bázisához közel raktam le az MCV-t, de csak az egyik bázist tudtam megsemmisíteni, és aztán alul meg bedaráltak. Aztán el fogyott a türelmem.

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#35) Gery9112


Gery9112
őstag

Remaster Update blog remélem sikerül megszüntetni egy patchben az akadozást a kampány alatt, néha azért elő-előjön.

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#36) #75376384 válasza Gery9112 (#35) üzenetére


#75376384
törölt tag

elvileg az is betehet a jateknak, ha tul sok a mentesed. ilyenkor erdemes kitorolni, amik mar nem kellenek.

(#37) Gery9112 válasza #75376384 (#36) üzenetére


Gery9112
őstag

2 db mentésem van, illetve az első 1-2 küldetésnél volt látványos a stuttering, ahol nem mentettem még egyszer se. Mentéseknél továbbá még nem él a felülírás funkció, az is később fog bekerülni (először azt hittem a hiba nálam van).

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#38) #75376384 válasza Gery9112 (#37) üzenetére


#75376384
törölt tag

en a quicksavet tettem kenyelmes gombra es annak a szama emiatt konnyen meg tud szaladni. azert gondoltam, hogy lehet nalad is az van.

amugy ez a red alert bevallom oszinten nem tetszik. most kell megvedeni a chronosphere-t es az egesz kampany soran ugyanaz van, mint a ruszkiknal volt. hianyzik valami. gondosan ugyeltek arra, hogy sose tudjak olyan gepet gyartani, ami ertelmes lenne, pl v2 ellen a helikopter vagy orca vagy mi a neve.

ha mar normalisan az elejetol kezdve legalabb a helikoptert beadna, nem mass tank lenne minden. talan egy hasznalhato legiegyseg, ami kepes megvedeni a bazist, mert azok ellen a retkek ellen semmi sincs.

(#39) shotika válasza #75376384 (#38) üzenetére


shotika
őstag

Szerintem az lehet mögötte, hogy akkori szinten a Westwoodosoknak korlátozott lehetőségei voltak a gépi AL-al is, és úgy építették fel a küldetéseket hogy az akkori lehetőségekhez mérten meglegyen a kellő kihívás. Maga a játék nem lenne nehéz, de így, hogy rákényszerítenek arra, hogy alternatív megoldásokat találjunk, még mai szinten is megizzaszthat néhány pálya.
Ma már ezek a megoldások idejétmúltak (bár ez nem teljesen igaz, mert az AL fejlődése látványosan visszamaradt az elmúlt 10 évben, még a roppant nehéz Soul játékok is trükköznek), de akkori mércével kell ezekre tekinteni :)

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#40) Peppo


Peppo
őstag

Nyilván ma már egy csomó dolgot másképp csinálnának, ennyi év tapasztalatával, de akkoriban ezeket a dolgokat még senki sem találta ki előttük, gyakorlatilag ők hozták létre a műfajt, és így érthető, hogy a játékmenetben vannak ma már hülyeségnek látszó dolgok. Ezeket a későbbiekben már javították, de a C&C Remastered igyekezett az eredeti formájában elhozni a játékot. A multis része szerintem pont ezért nem lesz hosszú életű, hacsak nem nyúlnak bele. Pl. most a TD meccsek nagy része heli rush, és tart kb. két percig. De a RA is kb. a tankokról szól, semmi másról. Még vizes pályán vannak hajók, de kb. ennyi.

(#41) #75376384


#75376384
törölt tag

igen tudom, de a ra valamiert alapbol nem jon be. nem tudnam megmondani, lehet a korites miatt is, hogy az orosz-szovetseges piros vs kek gyepalja egymast. a td vonala ilyen teren sokkal jobban megfogott.
vegul valtottam es a masik verziot csinaltam meg. eg es fold volt a ketto kozott a kulonbseg. ebben a verzioban legyalultam az oroszokat a maprol, mig a masiknal a bazisrol nem jutottam ki. nem kis segitseg volt, hogy a szonyegbombazas semmire se volt jo reszerol, mert mindig ugyanazt a pontot bombazta. :D illetve kevesebb iranybol tudott tamadni is.

(#42) Habugi válasza Gery9112 (#22) üzenetére


Habugi
addikt

& Peppo:

Köszönöm!

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#43) shotika


shotika
őstag

Végeztem a GDI oldallal, jöhet a Nod testvériség, aztán majd a Red Alert is.
Az említett Mobius-os küldetést leszámítva egyik küldi sem volt kifejezetten nehéz, inkább a mechanikából adódóan tartott némelyik viszonylag sokáig (30 perc nagyon max, azok is a pár uccso mission). A legutolsó GDI pályára például úgy emlékszem, órákig tartott annak idején, most meg ez se tartott tovább fél óránál.
Nod oldalnál viszont szerintem több lesz a mikrozós map, mert náluk nehezebb izomból lenyomni az enemyt, de majd meglátjuk.

A játékhoz: most már van annyi tapasztalatom, hogy elmondhassam, ha mélyebben belenyúlnak a játékba (útkeresés kijavítása, waypointok lerakása a gyárakból stb), akkor még ennyi kihívás se lett volna a cuccban - de hatalmas élmény volt a számomra az ikonikus kis pályákon végigmenni, ránc fellvarrt graffal, ugyanakkor ma már nem csak az elöregedett játékmechanika a szembetűnő, hanem a mapok egyformasága is, a civil épületek kb mindenhol kimerülnek pár kis falusi viskóból és egy templomból, és persze minden országban, minden ugyanúgy néz ki, sehol egy különleges terep, vagy megoldás, vagy bármi díszítés.

[ Szerkesztve ]

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#44) #64791808


#64791808
törölt tag

A skirmish másnál is bughalmaz? Akárhányszor megindulok úgy komolyabban Red Alertben 4v4-ben, összeomlik.

(#45) reelc


reelc
veterán

(#46) reelc


reelc
veterán

New Game Update for C&C Remastered Collection

LAN Play
Balance adjustments to address several key issues
Incorporating community maps as official Quickmatch maps
Dozens of QoL improvements and bug fixes across the board
Upcoming Quickmatch leaderboard reset

[ Szerkesztve ]

(#47) BITBOYS


BITBOYS
addikt

Sziasztok,

Itt most elég jó áron van, érdemes ezt a verziót megvenni? Lan, multi része működik rendesen? [link]
Ennyiért simán elhülyülünk a haverokkal :)

Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.